Kävin 1997 syntyneen kaverini luona

Totuus2015

ja siellä oli myös hänen 1999 syntynyt tyttöystävänsä. Molemmilla oli kaula täynnä jälkiä, joten ei ole vaikea päätellä mitä he ovat tehneet viikonloppuna yökyläillessä.

Kun itse seurustelin edellisen kerran vuonna 2012, tyttöystäväni pyysi minua imemään fritsun hänen kaulaansa, jotta hän voisi kehuskella asialla koulussa. Yritin parhaani mukaan, mutta hän alkoi nauramaan ja sanoi että 12-vuotiaskin pystyisi parempaan. Muutaman päivän päästä hän jätti minut.

Kaverini on nyt juuri siinä kriittisessä iässä, jossa miehen lopullinen taso määräytyy. Tämä on muistaakseni hänen kolmas suhteensa ja suhde on kestänyt jo varmaan vuoden, joten hänellä on asiat varsin hyvin. En usko että hän hankkii c-papereita tai on lähivuosina mielenterveyshoidossa, vaan hänellä riittänee motivaatiota esimerkiksi korkeakouluopintoihin ja oman asunnon hankkimiseen.

Ironisinta tässä on se, että vuonna 2009 jolloin minä olin 18 ja hän 12, hän piti minua jonkinlaisena idolina ja kyseli esimerkiksi että millaisia viestejä kirjoittelen silloisen tyttöystäväni kanssa ja mitä kaikkea teen kuntosalilla jne. Nyt 6 vuotta myöhemmin asetelma on kääntynyt niin päin, että hän on monessa elämän osa-alueessa reilusti minua edellä.

17

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8plus12

      Ai sä olet jopa tavannut jonkun niistä lukuisista tyttöystävistäsi?

    • muistelisinnäin

      Eikös se sun v.2012 tyttöystävä ollut itsekin joku 12 - vuotias?

    • 18-vuotias ytm-kaverini kävi tänään kylässä. Keskustelimme muun muassa hänen tulevasta yhteishausta, hänen lähestyvästä armeijasta, uutenavuotena tapahtuneesta erosta jne. Siinä missä minä olen erotilanteiden jälkeen synkistellyt yksin kotona, hän on kuulemma nyt käynyt viitenä viikonloppuna peräkkäin baarissa. Itse olen käynyt varsinaisessa baarissa tasan kaksi kertaa, nekin kerrat selvinpäin juuri hänen ikäisenä eli vuonna 2010. Vuonna 2012 kävin myös jossain setämiesten räkälässä pari kertaa, mutta siihen se onkin sitten jäänyt.

      Hän joutunee opiskelujen takia muuttamaan joko Poriin, Tampereelle tai Helsinkiin ja totesi minulle, että vähän oudoltahan se muutto tuntuu mutta ihan normaalia itsenäistymistähän tämä on.

      Tämän vuoden aikana hän aikoo myös uittaa Saksasta coupe-Mersun, sillä suomalaisissa on liian vähän varusteita hänen makuun. Niin, omani on 4-ovinen konttiperä kampi-ikkunoilla, kangaspenkeillä, keppivaihteilla, ilman ilmastointia jne.

      Kauas on tultu vuodesta 2007 jolloin pelasimme Crash Bashia hänen ollessa 10 ja minä olin 15.

      • jotainhyvääsentään

        Sulla on kuitenkin terveys ja kunnia tallella.


      • jotainhyvääsentään kirjoitti:

        Sulla on kuitenkin terveys ja kunnia tallella.

        Niin mistäs sitä tietää millainen jämähuora hänen ensimmäinen tyttöystävänsä oli.


      • Miksi muuten periaatteen mies et ole käynyt baareissa?? Luulin että sä olisit käynyt baareissa paljon enemmän, kun vain kaksi vaivaista kertaa.


      • nihhhhhhhhhhh
        DarkFear kirjoitti:

        Miksi muuten periaatteen mies et ole käynyt baareissa?? Luulin että sä olisit käynyt baareissa paljon enemmän, kun vain kaksi vaivaista kertaa.

        Koska eihän niihin nyt voi yksinäinen nuori mies koskaan mennä. Sitä paitsi niissä baareissa on vaan niitä käytettyjä lutkia ja kurppia, ei mitään neitseellisiä 12-16v teininaisia.


      • nihhhhhhhhhhh kirjoitti:

        Koska eihän niihin nyt voi yksinäinen nuori mies koskaan mennä. Sitä paitsi niissä baareissa on vaan niitä käytettyjä lutkia ja kurppia, ei mitään neitseellisiä 12-16v teininaisia.

        No ei kyllä oikein yksin voi nuori mies sinne baareihin mennä, se onkin aivan totta. Mutta luulisi nyt, että periaatteen miehellä olisi joitakin kavereita, joita voisi sinne seuraksi mukaansa kysyä.

        Eikä se naisen neitsyyden menetys häntä yhtään mihinkään huononna, joten oikein hyvin sitä voisi periaatteen mies ja kaikki muutkin palstan miehet ei-neitsyen kelpuuttaa. Ja eikä sitä edes mies tarvitse mitään alaikäisiäteinityttöjä, sillä mieluummin sitä huolii jonkun yli kolmekymppisen nuoren naisen.


      • heijastuu_joka_suuntaan
        DarkFear kirjoitti:

        No ei kyllä oikein yksin voi nuori mies sinne baareihin mennä, se onkin aivan totta. Mutta luulisi nyt, että periaatteen miehellä olisi joitakin kavereita, joita voisi sinne seuraksi mukaansa kysyä.

        Eikä se naisen neitsyyden menetys häntä yhtään mihinkään huononna, joten oikein hyvin sitä voisi periaatteen mies ja kaikki muutkin palstan miehet ei-neitsyen kelpuuttaa. Ja eikä sitä edes mies tarvitse mitään alaikäisiäteinityttöjä, sillä mieluummin sitä huolii jonkun yli kolmekymppisen nuoren naisen.

        DarkFear kun menee yksin baariin, niin strobovalot suunnataan hänen päähänsä, jolloin sasikalju saa toimia diskopallona!


      • heijastuu_joka_suuntaan kirjoitti:

        DarkFear kun menee yksin baariin, niin strobovalot suunnataan hänen päähänsä, jolloin sasikalju saa toimia diskopallona!

        Onneksi en ole enää moneen vuoteen käynyt yksin baareissa ja mulla sitä kun onki hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, ihan kuten sitä JOKAISELLA SUVAITSEVAISELLA EUROOPPALAISELLA MIEHELLÄ PITÄÄKIN OLLA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        SULLA SITÄ ITSELLÄSI VITTU ONKIN VITTU VARMAAN VITTU JOKU VITUN SAATANAN VITUN PERKELEEN RUMA SASI-KALJU, KUN EIPÄ SITÄ TOLLAINEN SUN KLTAINEN TLVISODAN JUOKSUHAUTOIHIN JÄMÄHTÄNYT AHDASMIELINEN MILITARISTIPASKAPERSUJUNTTI OLE KOSKAAN VINUT NITÄ FINA-TABLETTEJA SYÖDÄ SEN OMAN AHDASMIELISYYTENSÄ VUOKSI PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!! ETKÄ SÄ OLE VARMASTI KOSKAAN EDES HARKINNUT SITÄ HIUSTENSIIRTOON MENEMISTÄ, KUN EIPÄ NE SUN AHDASMIELISET PERSUJUNTTIKAVERIT KUITENKAAN HYVÄKSYISI MITÄÄN TOLLAISIA EUROOPALAISTEN MIESTEN JUTTUJA SEN HEIDÄN OMAN AHDASMIELISYYTENSÄ VUOKSI PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        VITTU ETTÄ NIIN TEKISI MIELI LYÖDÄ TOLLAISTA SUN KALTAISTA VITUN SASI-KALJUISTA LANTAPERSEAIVOA SAATANA PARIKYMMENTÄ KERTAA VASARALLA PÄÄHÄN PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • nihhhhhhhhh
        DarkFear kirjoitti:

        No ei kyllä oikein yksin voi nuori mies sinne baareihin mennä, se onkin aivan totta. Mutta luulisi nyt, että periaatteen miehellä olisi joitakin kavereita, joita voisi sinne seuraksi mukaansa kysyä.

        Eikä se naisen neitsyyden menetys häntä yhtään mihinkään huononna, joten oikein hyvin sitä voisi periaatteen mies ja kaikki muutkin palstan miehet ei-neitsyen kelpuuttaa. Ja eikä sitä edes mies tarvitse mitään alaikäisiäteinityttöjä, sillä mieluummin sitä huolii jonkun yli kolmekymppisen nuoren naisen.

        Ei ne kolmekymppiset naiset ole enää niin nuoria ja kauniita että niiden kanssa seisoisi ilman lääkkeitä. Kokeiltu nimittäin on, kyllä se naisen parasta ennen päiväys ennen 20.ikävuotta on.


      • DarkFear kirjoitti:

        Miksi muuten periaatteen mies et ole käynyt baareissa?? Luulin että sä olisit käynyt baareissa paljon enemmän, kun vain kaksi vaivaista kertaa.

        No ensinnäkin se tulisi kalliiksi, ja sitten kun huomioidaan nämä mun mielenterveyden ongelmat niin eihän siitä tulisi yhtään mitään. Välillä jopa kauppareissut ahdistaa, saati sitten meluisa ja ihmisiä täynnä oleva baari. Unirytmikin siinä menisi sekaisin ja se kostautuisi lähipäivinä ja tulevina öinä. Muutenkaan en usko, että kohtaisin baareissa samanhenkisiä ihmisiä, eikä siellä pysty edes keskittymään jutteluun kaikkien ärsykkeiden keskellä.

        Sen verran mitä tunnen itseäni, en koe menettäneeni mitään kun en ole baareissa käynyt.


      • Totuus2016 kirjoitti:

        No ensinnäkin se tulisi kalliiksi, ja sitten kun huomioidaan nämä mun mielenterveyden ongelmat niin eihän siitä tulisi yhtään mitään. Välillä jopa kauppareissut ahdistaa, saati sitten meluisa ja ihmisiä täynnä oleva baari. Unirytmikin siinä menisi sekaisin ja se kostautuisi lähipäivinä ja tulevina öinä. Muutenkaan en usko, että kohtaisin baareissa samanhenkisiä ihmisiä, eikä siellä pysty edes keskittymään jutteluun kaikkien ärsykkeiden keskellä.

        Sen verran mitä tunnen itseäni, en koe menettäneeni mitään kun en ole baareissa käynyt.

        Kyllä sun kannattaisi ainakin joskus vielä aloittaa se baareissa käyminen ihan senkin vuoksi, että siellä voisit tutustua naisiin ja ehkä jopa löytää sieltä jonkun naisen itsellesi.

        Kyllähän toki baarihinnat ovat suomessa kalliita, mutta tuskin se vielä sun taloudelliseen tilanteeseen huonosti vaikuttaisi, jos sä muutaman kerran vuodessa baareissa kävisit. Sulla kun ei ole kertomasi mukaan edes vuokranmaksua, niin oikein hyvin sä voisit pistää vaikka osan siitä summasta baari-iltojen viettämistä varten.


    • mies__86

      Ei sinänsä etteivätkö aikaisemmat pettymykset ihmissuhteissa olisi omiaan lannistamaan ihmistä yrittämästä elämässä eteenpäin. Itsehän suoritan yliopistossa kahta ylempää korkeakoulututkintoa päällekkäin, toinen josta puuttuu vain muutama kurssi. Naisen läheisyyden puute ei ole koskaan minua pahemmin lannistanut, joskin tiedän olleeni ainakin kerran tai kaksikin palavasti ihastunut. Toisaalta en ole kuin muutaman kerran yrittänyt ns. lähestyä jotakuta, tai sitten joku on yrittänyt lähestyä minua. Jokainen tilanne on mennyt tavalla tai toisella pieleen. Toisaalta en ole myöskään joutunut eroamaan kenestäkään tai kokemaan pettymyksiä parisuhteessa niin kuin sinä, minkä takia ymmärrän misogyniaasi aika hyvin. Kerran elämässäni olen itse huoritellut naista - vain kerran, ja toista kertaa tuskin edes välttämättä tulee.

    • eimullamuuta

      Fritsut on niin naurettavia. Teininä kun tyttöystävä imi fritsun kaulaani niin jouduin pitää pitkää kauluspaitaa ettei se näy koulussa. Se oli vaan noloo ja kaikki sitten näki sen kuitenkin ja meitä kiusattiin kun seurusteltiin ja oltiin vieläpä samalla luokalla. No tyttö oli kiva kuitenkin ja meni poikuus sille kun oltiin luokka retkellä tukholmassa ja sekin oli kokematon joten jäi kyllä hyvät muistot. Erottiin sitten amiksen jälkeen kun menin armeijaan ja tyttö muuti toisaalle.

    • Nauruapidätellen

      Miesten parhaat vuodethan ovat aina edessä päin! Oletko taantunut, kuinka se on mahdollista?
      Eikös parikymppinen mies ole täällä haukuttu finninaamaiseksi rimpulaksi mutta sun 18v kaverisi onkin ytmi.
      Mikä on se palstan hyvä mies- kerhon yhteinen linja?
      Avatkaapa runsaalla porukalla asiaa eli pistäkää vielä enempi juttunne sekavammiksi.

    • Lyyrikko

      Minullakin on nyt "uusi" diesel mersu pihalla ja parhaat nuoruusvuodet (ja pitempi työmatka) edessä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe