5-6luokan terkkari

11v

Moikka,
mua pelottaa hirveest 5lk terkkari ku luokkalaiset sano et se puristelee rintoja jne

14

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kamuli

      mun kaverit sano et muuten normi jutut mut sit piti riisuu kaikki ja mennä nakuna johonki sängylle makaan ja sit se tunnusteli vatsaa. Sit se sano et piti mennä niinku synnytys asentoon jalat sille auki ja koukkuun ja sit se katto et onks karvotust ja tunnusteli alapäät sit sai sen jälkee vaa normisti makaa siin sängyl. Sit se puristeli rintoi ja paino nännei alaspäin joka kuulemma sattu hirveesti ja se oli siinä mut se oli mies niin aik noloo

      • eqqeqe

        Mul sen piti imee nännei, oli kuulemma bronkiittiset mutta sen saa hoidettua noin.


    • Käynyt-molemmat

      Meillä viidennen luokan tarkastuksessa katsottiin vaan pituus paino jne.
      Ja sit se terkka piti myös kauheen sepotuksen murrosiässä ja plaaplaa...
      jajajaja....
      meidän piti riisuu vaan paita (toppi päällä).
      Ja housuja ei tarvinnut ottaa pois ollenkaan (farkkuja yms) jos kysyy "hätäsenä" että :
      "Onko pakko? Ö.ö "

      Tiedä sitten missä päin asut, että minkälainen tarkastuksen kuuluu olla..

      Ja kuudennella luokalla meille annettiin vaan ne rokotus mitkälie. Se tosin sattu xD

      Joten älä huoli! :)

    • Apuaa

      Onko tuo oikeasti totta? minulla on ensi viikolla 6 luokan iso terveystarkastus ja muut pelottelee et siel pitää kattoo alapäätä ja se kattoo onko karvoja ja olla alasti...
      Meillä ei ainakaan vitos luokalla ollu mitään tuommoista vaan näkö kuulo paino ryhti ja hemoglobiini mitattiin
      Mutta nyt 6 luokalla sinne pitää tulla vanhemmat tai huoltaja. Mua pelottaa että en oo vaikka kunnossa ja että mulla on liikaa karvoja (että se terkkari rupesi ihmettelemään) ja niin edelleen monet on sanonu että mihinkään ei tarvi suostua jos ei halua mutta mua pelottaa että se pakottaa onneks meillä on edes nainen terkkarina ja lääkärinä..

    • kilttikiltti

      Hei come on! Jotkut koittaa pelotella teitä terveystarkastuksilla! En ole 5lk terkkarii viä kokenu, joten en tiä mitä siäl tehään. MUTTA MISTÄ VAAN VOIT KIELTÄYTYÄ JOS ET HALUA! Sitäpaitti ne terkkarit on siä auttamassa. Ei ne juorua naapurin Erkille! Älkää uskoko kaikkea vaan miettikää! Jotain siellä voidaan tehdä mutta ne on aikuisia ne on ystävällisiä ja ymmärtää. Tässäkin keskustelussa pelotellaan vaa...

    • eieespaha

      Ku olin vitosel, niin ku olin siel terkkaril, ni mun ei tarvinnu ottaa vaatteit pois ku menin siihen makaa, se sano vaa ystävällisesti et se kattoo onko tullu karvotus, se katto ja se oli sille: no onhan sitä hyvin tullu, tai jtn sellast. Ja eise ollu mun mielest mitenkää paha juttu olla siin?

    • Elinjaolin

      Muistakaa :
      Aina, ihan aina, sanoo kuka mitä tahansa, SÄ SAAT PITÄÄ VAATTEET PÄÄLLÄ!!
      Aina.

      Ei se ollu ollenkaan paha :)
      miks kaikkien pitää pelotella asialla, joka on ihan itsestäänselvyys. Se oli lääkärintarkastus. Ja terkka kerto murrosiästä ym.
      No not scare!!

    • Ullamaija-

      Ei siin muuten oo mitään, ainoo on se ku se kokeilee nännien verenkiertoo et kovettuuks ne ku niihin koskee

    • ASIATONERILAILLA

      Moikka! Itseäni kans jännitti paljon sekä kutosen, että vitosen terkkari. Vitosella oli ihan perusjuttuja, ei yhtään sen kummosempaa ollut. Kutosella puhuttiin jo aika paljonkin murrosiästä, toki viidennelläkin siitä PUHUTTIIN. Meillä ei ainakaan mitään puristeltu vitosella eikä kutosellakaan, paitaa joutui nostamaan, mutta mun mielestä sekään ei ollut pakollista sillä minä en ainakaan sitä tehnyt. Kutosella se pyys mua makamaan siinä sängyllä, ja se yhtäkkiä katto mun housujen sisään! Se oli tosi ahdistavan oloista, joten suosittelen varomaan ja varautumaan tämmösseen tapaukseen, mikäeli semmoinen on tulossa. Sit kysyttiin kaikkee onko murrosiän merkkejä yms. Aika lailla niitä perusjuttuja... Toki asioita riippuu paljon kouluista ja terkkareista. Jotkut ovat ihan tavallisia ja jotkut tosi epätavallisia... Mutta murrosikä tapahtuu kaikilla sekä on tapahtunut aikuisilla... Naisilla esimerkiksi ovat vielä menkat. No tietenkin se riippuu iästä, mutta siitä huolimatta. Itse ala-asteella huijasin vähän, sillä oli tosi paljon kysymyksiä jotka tuntu aristavilta sekä tosi henkilökohtasilta vaikka koko juttu onkin perusjuttu joka vaan tapahtuu kaikille ihmisen kehossa. /// SORI KIRJOTUSVIRHEET///

    • Kylläselviätte

      Vitosella meillä oli vaan pituus, paino ja muita perus juttua. Sitte juteltiin murrosiästä ja karvoitus katsottiin. Ei mitään vakavaa.

      • Tydlfp

        Nyt vähän valoja hei, kysymys on kysytty puoli vuotta sitten.


    • lolääöhg

      Mellä se pyysi kaikki vaatteet pois jä käyä makaa sangy ja sit se katto kivekset ja sen jälkee karvotuksen ja sen jälkee kokeili runkaamalla että tuleeko orgasmi ja sen jälkee normi jutut


      (Poika)

      • Wutahell

        Mitä vittuu runkkaksko se sua???


      • Itsekokenut

        Tottakai katsotaan, että siemensyöksy tapahtuu asiallisesti. Mikäli siemensyöksyä ei tule, on hermostossa, kiveksissä tai eturauhasessa kehityshäiriö, joka vaatii tarkempaa tutkimusta. Nämä kehityshäiriöt eivät ole leikin asioita, sen takia funktionaalinen (toiminnallinen) testaus tehdään. Siitä ei kannata olla kyllä häpeissään, koska terveydenhoitaja on tehnyt niitä varmaan jo tuhannelle oppilaalle ennen sinua ja nähnyt kaikenlaista. Sille se on yhtä normaalia kuin veden juominen lasista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe