En halua syödä masennuslääkkeitä

pimpelipomm

Otsikossa tulikin sisältö, eli masennuslääkkeet turruttavat tunteet ja tekevät tasapaksun olon. Tällaista elämääkö mun pitäisi elää? Tuntuu että nuo lääkkeet vain kontrolloi ja rajoittaa minua ja siksi kai niitä ihmisille tungetaankin jopa väkisin. Parempi ettei ihminen tunnista tunteitaan koska sitä kautta ei tunnista tarpeitakaan. Olet oivaa orjamateriaalia valtiolle. Minulla on kyllä pari-kolme muuta lääkettä ja ne riittää, mutta tuota tunteiden tappajaa en enää halua syödä. Olen jo omatoimisesti sitä vähentänyt ja nyt olisi vielä vähän matkaa jäljellä että saan lopetettua sen kokonaan. Lääkärille en kerro kuin vasta sitten kun olen lääkkeen lopettanut. Ajatelkoot sitten mitä haluaa. Ei ne voi mua tuota pakottaa syömään koska se ei ole toimintakykyä mitenkään oleellisesti parantanut. Muutenkin koko psykiatrinen hoito, ainakin julkinen puoli tuntuu vain pahentavan ihmisten oloa..

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hthwrjwr

      laittavat lääkkeen injektiolla jos kerrot ettet enää syö sitä.

      • parempinäin

        ei ainakaan minulle laittaneet kun lopetin. sanoivat vaan että omalla vastuulla lopetat


      • pimpelipomm

        Ei ne masennuslääkkeitä laita injektiolla. Syön neuroleptiä ihan omasta halustani koska en pärjää ilman ainakaan tällä hetkellä. Lisäksi mieto rauhoittavaa, ja beetasalpaajaa joskus. Siinä on mielestäni ihan tarpeeksi iso lääkearsenaali.. En koe tarvetta syödä tuota masennuslääkettä kuin ehkä ihan minimiannoksen jos ilman en pärjää. Saa nyt nähdä miltä tuntuu. Tiputan annoksen ihan minimiin ja jossain vaiheessa lopetan ihan kokonaan jos tuntuu että pystyy. Mulla on kokemuksia nimittäin siitäkin että lopetin lääkkeet liian aikaisin ja sotkin elämäni aika pahasti. Kaikki ei pärjää täysin ilman lääkkeitä. Silloin järkevintä on löytää sopiva annos, eli ei liian pieni muttei liian iso. Ja ihminen itse tietää tai löytää sen sopivan annoskoon parhaiten. Ei kannata uskoa lääkäreitä koska ei ne pääse sun aivojen sisään tai tunne sun tunteita. Ne voi vain ohjeistaa.


    • dgdhh

      Kukaan ei pakota syömään lääkkeitä. End of discussion.

      • hhdgd

        Psykiatrit voivat pakottaa. End of discussion.


      • dsafgsdg
        hhdgd kirjoitti:

        Psykiatrit voivat pakottaa. End of discussion.

        Ehkä sun foliohattuteoreetikon mielestä.


      • 800

        Kyllä ne oikeasti voi.


      • mrlyrica

        No ei voi. Itse määrään mitä suuhun pistän.


      • eipäs_juupas
        mrlyrica kirjoitti:

        No ei voi. Itse määrään mitä suuhun pistän.

        Etkä tasan määrää.


      • dsggds
        eipäs_juupas kirjoitti:

        Etkä tasan määrää.

        Joo, arvasin että olet vähän houraileva. Vastaat itse omiin viesteihisi. :S


    • kukaaneipakota

      minusta on hyvä että kuuntelet itseäsi.

    • syömisestä.ja.juomisesta

      Älkää nyt taas iniskö, että teidän on pakko syödä lääkkeitä. Eikä tarvitse muistuttaa, että sairaalassa täytyy, koska nyt ei olla sairaalassa.

      Ihan sama kuin suklaassakin, ei sitäkään kukaan pakota syömään. Eikä kukaan kaada viinaa kurkkuunne. Silti te syötte tai juotte vapaaehtoisesti aineita, jotka saavat teidät voiman aiempaa huonommin tai tuottavat ylipainoa.

      Pitäisikö ihmisen suu liimata kiinni? Siitä olisi myös se hyöty, ettei ihminen tuottaisi turhaa puheenpölinää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      106
      1874
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      7
      1461
    3. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1447
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1429
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      148
      1372
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      95
      1290
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1287
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1219
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1097
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1088
    Aihe