Jyväskylän paras rakastelu paikka?

Rakastelemaan

Missä on JKL:n parhain paikka viettää kumppanin kanssa helliä hetkiä?

25

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • b.rapun.håkan

      Chauzesku parkissa, siellä pylväiden välisten kaarien päällä.kokeiltu

    • Anna_en

      Minun sänkyni. Harmi vain että tänne on kovin vaikea päästä, minulla on hyvi tarkat kriteerit...
      -Anna

      • Sulla.oli.hyvät.tisutki

        Anna, mä luulen että mä päässyt sun kuumaa vakoasi jäähdyttelemään mun viilennyspuikolla.


      • Jäämieskö
        Sulla.oli.hyvät.tisutki kirjoitti:

        Anna, mä luulen että mä päässyt sun kuumaa vakoasi jäähdyttelemään mun viilennyspuikolla.

        Ei sinne kuulu jääpuikkoa laittaa, eskimoko olet?


    • assdsdd

      Fun pubin vessassa uuuhh...

      • nussijaNainen

        Harjun torni.
        Egen säng.


    • ramohoiskaaaaaaa

      Kankitiellä sut spuge homoraiskaa

    • fxdbdsg

      Ankeriasjärventie

    • qwrrtyyyu

      Siellä ankeriasjärventiellä käy kuulemma varattu mies painamassa naisia autossa ihan kun ei näkis joo...

    • virallisesti

      Säälittää naiset kun salaa ukko painaa jossakin ettei vaan kukaan jäisi kiinni.Kyllä se pma pitää olla ettei hätäisesti salaa pikkupäissään pikapanoja tarvitse tyytyä,lasten leikkejä!

    • heteromies1

      Paikallisen homobaarin vessa sopii teille homoille oikein hyvin.

    • äölkkjjhh

      Ja nämä luuseri pettäjät vonkaa jossain chatissa aamusta iltaan jotain tienvarsi sexiä auton peräkontissa voiko epätoivosempaa olla no hohoijaa

    • kiinkki

      ALAPÄÄLLÄÄN AJATTELIJAT OVAT ELUKOITA

    • Kotonailmanmainostamista

      Kotona, ilman että tänne kirjottaa yhtään mitään aiheesta.

    • nussijAsetä

      Nää oon nussinnu akkoja omassa punkassa eestä ja takkaa ja sivusta ja päältä alta ja jokapuolelta.

    • Penaali

      nussijAsetä, oletko käynyt kakkososastolla

      • nussijasetä

        Kakkareikääkin oon haistanna.


    • assdddff

      Häntä heikit lykkii mitä vaan kunhan on reikä

    • Uimaseksiä

      Hypätkää jokeen ja nussikaa pelastusliivit päällä kassialmaa perseeseen ette te muuta saa.

    • sutinaaviidakossa

      Kiivetkää puuhun ja nussikaa tarzan pukupäällä tummaa prostioitua päästelemällä apinamaisia äänähdyksiä

    • reilua

      Paras paikka tienkin mun hyvä sänky tai sitten sulhaseni upea parivuode,,,mut missään mestässä en suostui hätäisesti luikkimaan,paitsi että kerran salaisesti Laajavuoren kuntopolun metsässä exäni kanssa kun sen piti salaa aina nähdä mut jossain kun hän halusi...itse olin sinkku,eikä se minua haitannut,paitsi että ukko lähti sitten omansa luo mun sylistäni,kuu paistoi ja tähdet tuikkivat lokakuun metsässä.sammaleessa ja puu n juurella..ja sit kotiin yöllä,ukko omilleen,eikä siinäkään ollu oikeastaan mitään järkee...

    • llllöllhhhh

      Jyväskylässä on ensinnäin niin rumia ukkoja että ei vois vähempää kiinnostaa ja ne rahtarit vielä rumempia hyi saatana en koske

    • kankitie

      harjun urheilukentän korkeushyppy patjalla kesäisenä yönä...

    • myösisotvehkeet

      Jykylässä ihania vatsakkaita miehiä ;-)

    • ökkkjjj

      Kyllä jyppiläs on oikeesti suurin osa rumia ukkoja joko ne on kaljamahasia kääkkiä tai liian laihoja geelitukkia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1679
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1554
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1425
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1343
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    8. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1140
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    Aihe