Matkakehoitus menneisyyteen?

tiedostamaton

Tämä oli ensimmäinen kerta kun kirjoitin koko unen, ensimmäinen kerta kun koin että kaikki yksityiskohdat luovat täydellisen kokonaisuuden, eikä mitään pidä jättää pois. Tämä kaikki saattaa olla joillekki hyvin pitkästyttävää luettavaa. Mutta jos joku on oikeasti halukas tulkitsemaan tämän unen niin olisin ihan mielettömän kiitollinen!!!
(selostus tulee olemaan pitkä, joten kirjoitan loput unesta kommenttikenttään)

Unessani asuin hoitokodissa. Se oli kerrostalo, joka sijaitsee paikkakunnallani, mutta eri alueella. Asuin siinä nuorempana perheeni kanssa, hoitolaitos oli kuitenkin eri rapussa, kerros oli kolmonen (huoneisto oli samanlainen kuin todellisessa kodissa jossa asuin). Hoitokoti oli siis oikeastaan paremmin ilmaistuna hoitohuoneisto. Muut kyseisen kerrostalon huoneistot olivat luultavasti normaali asumiskäyttöön tarkoitetut.

Huoneistossa asuimme minä, kaksi amisaikojen tuttua (jotka unessa kyllä olivat 16-17 vuotiaan näköisiä niin kuin amisaikoina iältään olivatkin) ja paljon muitakin tyttöjä. Toinen tytöistä vaihtui aina muodoltaan erään yläasteaikani kaveri-kiusaajan näköiseksi (kaveri joka siis kiusasi minua), en osaa sanoa oliko hän yksi henkilö jolla oli nämä kaksi vaihtelevaa puolta vai esiintyikö nämä molemmat unessani ihan omana itsenään, eli erillisinä henkilöinä.

Tunnelma antoi ilmi että huoneisto oli kuin nuokkari, jossa meitä kuitenkin hoivattiin ja jossa me väliaikaisesti asuimme. Luulin puhaltavani tyttöjen kanssa yhteen hiileen, että meidän välit olivat todella hyvät ja oltiin kavereita kaikkien kanssa.

Näiden kahden vanhan tutun kanssa minulla oli yhteinen nukkuma-alue. Se oli ahdas, mutta kaikilla oli kuitenkin sängyt ja jokin pieni nurkkaus muutamalle henkilökohtaiselle tavaralle. Minun tavaroissani oli joku kassi jossa oli päiväkirjani. -Päiväkirjassani on paljon henkilökohtaisten kriisien ja murheiden sekä ilojen pohdintoja..

Unessani eräänä päivänä, kaikki ei ollut kuin ennen, sain selville että jotkut kavereistani syrji minua. Kavereiden seurassa ollessani, heidän elehdintänsä paljasti, että heillä oli joku minua vastaan. Mitä enemmän olin tietoinen tästä, sitä pahemmin he alkoivat tuoda asiaa ilmi. Kun olin näiden kavereiden seurassa he alkoivat puhumaan tyyliin: "voi vittu kun ei jaksa katella tuota ämmää" "taas se tulee tänne meidän kanssa", yms. Pian huomasin että he olivat lukeneet päiväkirjaani, jossa oli joitakin synkimpiä salaisuuksiani, asioita joiden kanssa joudun kamppailemaan. Purskahdin itkuun. Minua syyllistettiin, minut mustamaalattiin, minut hylättiin ja minua pidettiin maailman alimpana paskana mitä koskaan olisi voinut ollakkaan. Jonkun ajan kuluttua löysin laukustani kolme passia. Yksi oli minun, ja kaksi muuta olivat kavereideni (amistutut). He näyttivät kuvissa täysin eri henkilöiltä. Taisi olla kuvissa molemmilla tummat, pitkät ja kiharaiset hiukset. Olin ihmeissäni ja lähdin antamaan passit ohjaajalle. Kerroin, että ne löytyivät minun laukustani, mutta en tajua miten ne on sinne joutunut, enkä itse ainakaan ole niitä sinne laittanut. Ohjaaja oli vähän epäileväinen mutta otti passit vastaan.

Myöhemmin kävi ilmi että hoitohuoneisto lopetetaan ja kaikki asukit siirretään muualle. Ohjaaja esitteli kaikille tulevan asuinpaikan, mutta minulle hän ilmoitti että en mene samaan paikkaan muiden kanssa. Hän kertoi, että minut lähetetään pieneen paikkakuntaan mielisairaalaan joksikin aikaa (tässä paikkakunnassa asuin pikkutyttönä, asuminen siellä oli todella tuskallista). Vastasin hänelle että en halua sinne enää koskaan, enkä ole menossa takaisin. Hoitaja vastasi tähän, että jos haluan saada nämä pintaan tulleet asiat käsiteltyä, niin minun täytyy, sillä muuten minulle tulee hermoromahdus.

Muuttopäivä koitti, kaikki lähtivät, minäkin lähdin omaan oikeaan kotiini odottamaan että minut vielään hullujenhuoneelle. Minua ei oltu viety väkisin vielä mihinkään, joten ajattelin että kaippa se ambulanssi tulee minut kotoa hakemaan. Aloin pakkaamaan tavaroita sen varalta että jotuisin olemaan mielisairaalassa kauan. Ambulanssia ei ilmaantunutkaan vaikka välillä olin kuulevinani sireenit ja näin ikkunastani hälytysvalon välkettä.

Tässä välissä unta palasin takaisin kerrostaloon jossa entinen hoitokoti oli. Olin eri rapussa sijaitsevassa huoneistossa ja edessäni tapahtui sairas orgia. Seurasin sitä siis sivusta, ja oli kuin minua ei olisikaan ollut asunnossa. Orgiassa oli kaksi naista ja yksi mies. Miehellä taisi olla luonnonruskeat/vaaleat hiukset, hänen vieressään (keskellä) oli nainen jolla oli mustanruskea kiharainen pitkä tukka, hänen vieressään nainen jolla oli blondit keskipitkät/pitkähköt hiukset. Mies ja vaaleahiuksinen nainen tappoivat keskellä olevan naisen. Se tapahtui hiljaa ja helposti, vaikutti että he kaikki kolme olisivat sunnitelleet, että näin tehdään. Mies ja vaalea nainen alkoivat suutelemaan ruumista. He varmaan aikoivat tehdä jotain muutakin, mutta ruumiissa alkoi jo mätänemisprosessi. (jatkuu..)

10

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruumiin vatsan useasta kohdasta alkoi suihkuamaan jotain kirkasta eritettä. Mies ja nainen joutuivat lopettaa aktin siihen ja he nostivat sinertävän ruumiin pystyyn. Se mitä he tekivät oli mielestäni väärin, kuitenkin tunsin että sain siitä jonkinlaista nautintoa. Seuraavaksi katosin asunnosta pois.

      -Tämä siis oli todella häiriintynyt osa unesta, ja se mietityttää minua paljon. Onko tämä merkki siitä että nauttisin ruumiisiinsekaantumisesta oikeasti (jota en kyllä ihan usko)? Vai osoittaako tämä symboliikka jotain ihan muuta? Seksi jutuista unien tulkinnoissa sanotaan aina että "siitä puhe mistä puute", mutta entä nämä kamalat seksuaaliset unet? Tietääkseni kaikki ihmiset joskus unissaan näkee jotain häiriintynyttä seksuaalista toimintaa, eikä he sellaista haluaisi edes ajatellakkaan tekevänsä!

      Huomasin että minulle oli avainnippuuni jäänyt hoitohuoneiston avain joten lähdin palauttamaan sitä huoneistoon. Kun kapusin portaita menin vahingossa neloskerrokseen, huomasin kuitenkin että nyt tulin liian monet portaat ja palasin kolmanteen kerrokseen. Avasin oven ja huomasin että huoneistossa oli joku, tämä henkilö oli nainen joka taisi olla joskus äitini työkaveri, kämppään ilmaantui muitakin työntekijöitä myöhemmin siivoamaan. He luulivat että olin henkilökuntaa, vastasin että olin entinen potilas, mutta kukaan ei kiinnittänyt minuun minkäänlaista huomiota. Yhtäkkiä katosin sieltäkin.

      Seuraavaksi Olin jossain rakennuksessa, joka loppujen lopuksi taisikin olla urheilukenttä jossa oli ruokala rakennus, sen vieressä oli yleisövessa. Vaikutti ihan joltain koululta.
      Olin ruokalassa, jossa oli hirveä hässäkkä. Huomasin että siellä oli kahvia tarjolla ja otin kahvia monta kertaa lisää. Sen sijaan, että olisin käyttänyt koko ajan samaa kuppia kävin aina vaihtamassa kupin ja kaikenlisäksi palautin käyttämäni kupit puhtaiden joukkoon. Kaikki siis saivat pöpöni ja en jaksanut tehdä mitään erehdykseni korjaamiseksi. Tässä ruokalassa oli perheen jäseniäni, oli äiti ja hänen aviomiehensä, pari isosiskoani. Keskustelin heidän kanssaan mielisairaala hommasta ja sitten se asia jäi uusien puheenaiheiden varjoon. Hukkasin nämä perheenjäseneni ja yritin etsiä heitä. Näin kuinka äitini sekä hänen aviomiehensä istuivat samassa pöydässä entisen rehtorini kanssa (joka oli tällä mielisairaala paikkakunnalla koulussani rehtorina. Niihin aikoihin tämä henkilö toden totta hyppi häikäilemättä perheeni silmille, joka oli yksi tuskani aiheuttajista). Mietin unessani että kuinka he edes haluavat istua tuon halveksuttavan ihmisen kanssa samassa kahvipöydässä ja vieläpä keskustella mukavia! Olin vihainen ja juotuani kahvini loppuun, lähdin vessaan. Tiesin että vessassa oli entinen naispuolinen opettajani jolle olin myös vihainen, aikalailla samoista syistä. Menin käsienpesualtaille kiroamaan tätä opettajaa ja toitotin oikein kovaan ääneen pahaa wcssä, niin että hän varmasti koppiinsa kuulisi. Huomioni herpaantui ja koko opettaja jäi sikseen. Huomasin että käsienpesu pisteen lavuaarien ympärykset olivat kokonaan ruskeiden leikeltyjen hiusten peitossa. Lavuaareja oli kolme taikka neljä ja jokaista lavuaaria kohden oli asetettu omat hiustenvärjäyssudit. Joku mies seisoi lähelläni vessassa, hän kai oli kokoajan ollut siellä. Mies oli vaaleahiuksinen, oikein hintelä ja poikamainen, epäilin hänen olevan homo. Totesin hänelle että vessahan oli kuin joku pikku kampaamo. Mies vastasi että "tämähän on kampaamo, katso nyt ympärilles! värjäyssuteja, hiuksia, penkkejä, peilejä!" . Samassa hänen taakseen ilmestyikin histenleikkaus piste jossa oli jätti peili ja pari kampaamon tuolia. Siellä kuitenkin oli edelleen ne wc-kopit.

      Poistuin vessasta etsimään kahta isosiskoani. He molemmat olivat viimeisillään raskaana ja olimme sopineet että minä autan heitä synnytyksessä. En kuitenkaan nähnyt heitä missään. Urheilurata oli täynnä ihmisiä, nämä olivat nuoria aikuisia, erien etnisten taustojen edustajia. Näin neljä ihmistä punertavan juoksu radaston toisella puolen. Katsoin että jaaa siellähän ne kaverit ovatkin, mutta kun menin lähemmäs huomasin että kolme heistä olikin kiinalaisia, kaksi naista ja yksi mies, kaikki hyvin samannäköisiä, neljäs henkilö oli joku tummaihoinen mies jonka kanssa sitten naureskeltiin sitä asiaa kun olin luullut heitä kavereikseni. Kuljeksin juoksuradalla ihmisjoukkojen ohi eikä siskoja näkynyt missään. Sitten toinen isosiskoista löysi luokseni ja ilmoitti että vanhimmainen olikin jo synnyttänyt ilman minun apuani ja että hänen vauvansa ei varmaankaan tänään syntyisi. Minulla oli käsissäni monisteita joissa oli ohjeita synnytystä varten, molemmissa oli omat monisteet kummallekkin siskolle. Revin monisteista synnyttäneen siskon osiot ja annoin edelleen raskaana olevalle hänen oman osionsa. Ehkä arvelin että en ole hänenkään synnytyksessä mukana... (jatkuu..)

    • Mielisairaalaan meno pähkäilyni edelleen jatkui, olin hämilläni siitä kuinka minut käsketään sinne mutta silti ei tule kukaan hakemaan. Olin kuitenkin osani jo hyväksynyt, olin siis menossa sinne vaikka kävellen jos ei muuten. Ennen lähtöä menin yöllä juhlimaan sisarusteni kanssa baariin, meitä oli neljä. Minulla oli osastolle pakkaamani tavarat mukana, täysiä kasseja oli hirvittävän paljon, ehkä vähän liikaakin. Baarissa istui samassa pöydässä joitakin eksäni kavereita, jotka yrittivät vikitellä. Se ärsytti minua ihan suunnattomasti ja esitin kuin en tuntisikaan heitä, pian lähdin yksin pois pimeään syysyöhön. Olin matkalla mielisairaalaan, ja en silti tiennyt miten sinne pääsen. Menenkö jalan, tilaanko taksin? entä sitten kun olen perillä, minkä niistä monista sisäänkäynneistä valitsen? Täytyykö minun mennä päivystykseen? Vai täytyisikö minun ensin mennä normi sairaalan päivystykseen ilmottautumaan?
      Siihen se uni sitten loppui.

      Minusta tuntuu että tämä uni, oli joku todella merkittävä viesti minulle, joku vihje että miten elämässäni pitäisi edetä juuri nyt? Koen että olen ajautumassa toivottomaan tilanteeseen jälleen..

    • Voi.. voisiko joku auttaa tulkinnassa? :/

    • 11516

      näköjään sulla kolmonen on joteski tuossa unessa mukana. Mun muistaakseni se meinas jotain hyvää, kolmonen on siis hyvä luku. En oikeen muuta osaa sanoa..

    • Joo, sehän on kiva kuulla! Silti kaipaisin edelleen vastauksia, on ihan auki tämän unen tulkinta vielä.

    • prosessoija

      Unesi vaikuttaa tyypilliseltä purku-unelta jossa eri tilanteissa erilaisissa rakennuksissa käydään läpi jo sinulle tapahtuneita asioita, purku-unena sun kannattaa suhtautuakin koko tuohon uneen. Näiden vanhojen kiusaajiesi tapaaminen ilman ongelmia viittaa siihen että olet päässyt näiden vanhojen sinua traumatisoineiden tapahtumien kanssa tasapainoon. Siskojesi raskaudet viittaavat siihen että sinulla on päällä uusien asioiden synnyttämisen tarve, ja toinen siskoistasihan oli synnyttänyt jo, ja ilmeisesti onnistuneesti. Kampaamo vessassa ja leikatut hiukset siellä viittaa vanhojen asioiden ja ajatusten(pää)pois leikkaamiseen, neljässä eri lavuaarissa leikatut hiukset viittaa siihen että poistamisen eri alueita on useita, ja nämä ovat onnistuneetkin, wc liitettynä tähän viittaa siihen että on kyse sinun eri intiimeistä asioista.

      Sen kolmannen henkilön uhraaminen ja negrofilia on aika yleinen tapahtuma unessa ja voi viitata moneenkin asiaan, tuossa sun tapauksessa voi olla yksinkertaisesti kyse siitä että haluat selventää suhteesi animuksesi(miesystävä) kanssa, ettei mukana ole mitään kolmatta pyörää sotkemassa asioita.

      Purku-unelta vaikuttaa, käyt prosessinomaisesti läpi unessasi vanhoja asioita, ennekuin olet siirtymässä uuteen. Ja se ettet tiedä minne ja miten menet mielisairaalaan voi olla ihan hyvä asia, ehkä sinun kannattaakin etsiä muita vaihtoehtoisia paikkoja elämääsi kuin hoitolaitos, varmaan sen takia et tiedäkään sinne oikeaa reittiä.

      Ps. Sinulla on näköjään prosessi vielä kesken vanhan opettajasi kanssa siellä vessassa, mutta parturointisudit on laitettu jo valmiiksi lavuaareihin. Jatkahan prosessointia edelleen, mielenkiintoisia unihetkiä sinulle!

    • Kiitos tulkinnastasi! Oli mielenkiintoinen tulkinta ja pisti miettimään.. Tässä unessa ei kuitenkaan vanhojen kiusaajien tapaaminen ollut ongelmatonta, päällisin puolin kaikki näytti hyvältä, mutta "todellisuus" olikin jotain ihan muuta.
      Synnyttämisen tarve ehkä.. mutta olimme sopineet että olen paikalla kun synnytykset tapahtuu. Toinen heistä synnytti ilman minua ja suunnitelma meni pilalle joten en aikonut mennä edelleen raskaana olevankaan siskon synnytykseen. Itsestäni se unessa tuntui pettymykseltä.
      Ja tosiaan, en ole parisuhteessa juuri nyt, elämässäni ei ole minkäännäköistä säpinää joten negrofilia kohdassa täytyy olla jokin muu merkitys?

      • prosessoija

        No problemo!

        "Ja tosiaan, en ole parisuhteessa juuri nyt, elämässäni ei ole minkäännäköistä säpinää joten negrofilia kohdassa täytyy olla jokin muu merkitys?"

        Tarkoitin animuksella sinun "sisäistä miestäsi". Naisella on sisällään animus ja miehellä "pieni nainen", anima, tämän suhteen pitää olla sisäisesti kunnossa ihmisellä, niin silloin ihminen on henkisesti tasapainossa.


      • Okei! Nyt alkoi käydä järkeen :D Kiitoksia!


    • Kiitos järkälemäisestä avauksesta. Toivottavasti tulkinnasta ei tule ihan samanlaista.

      Aluksi tunteet unessasi olivat epävarmat ja kertoivat epäluottamuksesta kaveripiiriäsi kohtaan. Muuttaminen kotoa on myös viivähtänyt ajatuksissasi. Väkivaltainen osio kaikkine mätänevine ruumiineen kertoi vihasta sekä kavereita että läheisiä kohtaan. Orgiat ovat osa luontoamme, me kaikki näemme unta niistä tai ainakin toivomme näkevämme.

      Viimeisillään olevat isosiskosi saattavat selkiyttää tätä vyyhtiä. Sinäkin odotat itseltäsi samaa. Tai ainakin koet vanhempiesi tai korkeiden voimien odottavan samaa.

      Unesi on kappale ihmismieltä. Se kaipaa ja haluaa estoitta. Samalla se kuitenkin tuntee syyllisyyttä haluistaan ja kaipaa mitä ihmeellisimpiä asioita. Joka hetki se on kuitenkin tietoinen rajoituksista joita sille annetaan.

      Kiitos unestasi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe