Ehdotus perussuomalaisista: ”Turvapaikanhakijoille

Apuhassanvohkikassan

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hatsuh

      Sieltähän tulee sotilaita joita jaskariin voisikin viedä,ilman yhteysvenettä meinaan.Mitenkä nyt kun näitä alkaa olla joka paikassa,saako niiltä suojautua tai edes puolutautua ilman rasismisyytettä?Kuka vastaa turvallisuudesta ja kaduillaliikkmisesta,maakuntajoukotko?Jokos paikallinen nuoriso on ymmärtänyt opetella iikkumaan ryhissä kuten nämäkin tekevät?
      Taita koettaa ankeat ajat,kepappimiehetkin aivan hermoina kun voivat,yhtä törkeitä kun ovat ellei törkeempiä,viedä heiltä naiset.

      Saa nähdä milloin täällä alkaa pyöriä nätä lääkäreitä,insnöörejä ja arkkitehtejä työvoimaa paikkaamaan vaikakin paperit jäivät kotiin,kännykät ja tabletit tuli onneksi mukaan.

    • vaarikko

      Ei kannata olla huolissaan ulkomaalaisista. Pakko tänne on työvoimaa saada, kun suomalaiset eivät yksinkertaisesti viitsi enää tehdä työtä. Säälittävää, että meidän suomalaisten vanhukset joudutaan hoitamaan maahan muuttajien toimesta, kun ei pysty on likaista ja raskasta työtä. Tämä on yksi pahimmista valittaja kansoista koko maailmassa ja sen huomaa, kun katsoo suomen taloutta.

      • valmistuin_työttömäksi

        Voisitko hommata mulle työpaikan? Valmistuin melkein vuosi sitten samkista tekniikan alalta, mutta töitä ei vaan löydy... Syynä koska ei ole työkokemusta koulutustani vastaaviin tehtäviin, mutta siivoojaksi tai kaupan kassalle olen "ylikoulutettu". Revi siitä, vaarikko!


      • kjhgkjhgkjhgkjhg

        paras suoja onkin "ylikouluttautuminen".ollaan senverran hienoa lajia ettei tarvi osallistua.itellä kävi paska tuuri,kävin väärän koulun ja nyt olen joutunut tekemään töitä jo 25 vuotta.


      • menetöihin
        valmistuin_työttömäksi kirjoitti:

        Voisitko hommata mulle työpaikan? Valmistuin melkein vuosi sitten samkista tekniikan alalta, mutta töitä ei vaan löydy... Syynä koska ei ole työkokemusta koulutustani vastaaviin tehtäviin, mutta siivoojaksi tai kaupan kassalle olen "ylikoulutettu". Revi siitä, vaarikko!

        Älä vikise siinä vaan mene työharjoitteluun eli ilmaiseksi ensin töihin.Näin ovat kaikki muutkin tehneet.Vai oletko liian hyvä sellaiseen?


    • työtätyötä

      Kiertokoulu a sekin väärin päin 14 kesäsenä töihin 64 vuotiaana eläkkeelle siinä olisi mallia näille " työn sankareille".

    • Hatsuh

      Pian tulee sitä koulutettua ja työtä pelkäämätöntä väkeä raumallekin joten ei kun odottelemaan millon linja-autot kurvaa täyttämän tyhjiä hotelleja ja majataloa.

    • töihinsieltä
    • Tasottomat

      Näille muuttajille pitää kertoa miten mahtava ja hyvä maa on tuo Ruotsi , sinne voi vaikka kävellä Torniosta . Ruotsissa aukeaa avustusten taivas joten sinne . Elintasoahan pakolainen hakee.

    • Raumalainen-

      Annetaan pakolaisille suomen kansalaisuus heti että voivat sitten puolustaa meitä kun ryssä hyökkää. Raumalta ei mitään töitä löydy ellet tee ilmaiseksi töitä. Olen yrittänyt 5 vuotta hakea töitä ja sitä ennen tein 8 vuotta ilmaseksi töitä. Räsänenkin säästi ansiostani kymmeniä tuhansia koska ei tarvinnut maksaa palkkaa.

    • savupiipuistaverotetaan

      Suomessa on tosi kylmä asua.Ensimmäisen kerran elämässä toivon kovia pakkasia heti alkusyksystä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe