Caravaanarit

rekkakuskit

on turhaa porukkaa.varsinkin asunautokuskit kusikoppeineen.te olette pelkkiä liikenteen turhakkeita jääkää kotiin niine kusikoppeneni

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bussikuski3

      Opettele ensin kirjoittamaan oikein...tuu sitten vittuilemaan tänne
      terveisin karavaanari bussikuski

    • Lapinjäärä

      Multa kunta vei kopin kaatopaikalle,hyvä kuiva huone nyt Oulun "piirillä".Seuraan palstavahtijoksun juttuja puolisostaan Reinosta.Late Lapista SSSS Ry

    • bussikuski3

      Tiedätkö mikä on sellainen joka elää koirankopissa ja kusee renkaille?

      SE ON REKKAKUSKI

      • täsmäätaas

        Ahdas ja tylsä mieli = iso auto alla.


    • montapyörää

      Mopoautoilijat voisivat poistua ulos leikkimään ja antaa aikuisten keskustella täällä.

    • Entäs se sinun rekkasi? Sehän se vasta on turhake tässä maailmassa. Minun matkailuautossani on tosin WC mutta ei kusikoppia, on siinä paljon muutakin kuten mahdollisuus nauttia kehon ravintoa, lueskella, nukkua ja seurustella kahvin lomassa. Tuo vessahomma on hätätilanteessa tärkeä mutta muu elämä on paljolti tärkeämpää. Taitaa olla niin, jottei rekkakuskin nuppi oikein toimi ajattelulinjalla vaan on tullut liikaa otettua neuvoa-antavia joten neuvokkuus on loppu.

      Rekoista sanoisin sen jotta niillä on sama rajoitus kuin minunkin autollani eli max 80 km/h, silloinhan normaali nopeuden tulee olla luokkaa 75 km/h jotta alamäissä ei suuresti ylitetä maksimia. Muutaman kerran kun olen kokeillut niin vasta kun nopeuden nostaa "laittoman" puolelle yli 90 km/h niin rekka alkaa jäämään.

      Rekkoihin pitäisikin siihen nopeudenrajoittimeen tehdä ohjelman korjaus joka laskisi maksimin 60 km/h jos ajetaan yli 80 km/h yli 3 minuutin ajan, tuo sallisi pienen vauhdin ennen isoa ylämäkeä mutta muutoin pitäisi kuskin kurissa ja laskisi hiilidioksidi päästöjä mikä olisi vihreä ratkaisu.

      Kun suunnittelee matkansa oikein ei tarvitse ajaa lujaa vaan voi ihailla maisemia ja säästää luontoa kuten tien runkoakin.

      • kustaavaas

        ootko ostanut uuden tuulipuvun kun täällä kehuskelet kusikoppiasi


      • kustaavaas kirjoitti:

        ootko ostanut uuden tuulipuvun kun täällä kehuskelet kusikoppiasi

        En kehunut vaan luettelin faktat.

        PS. en käytä tuulipukua! Joskaan minulla ei ole mitään sitä vastaankaan.

        Tuo sinun kusikoppisi on pelkkää kateutta, et ehkä ole koskaan ostanut kahden uuden Mersun hintaista matkailuautoa joten kadehduttaa niin vietävästi jotta pitää alkaa moittimaan.

        Olin aiemmin purjehtija 30 kesää sillä talvisin se paatti piti nostaa pukeille. Nyt olen ollut matkailuautoilija tai jos haluat karavaanari reilut 15 vuotta ja kierrellyt Eurooppaa reilut 400'000 km Nord Capin ja Rooman välillä. Mukavaa matkailua omaan tahtiin tosin työvuosina työ hieman haittasi mutta nyt olen vapaa herra viraltani.

        Jos kuulut palstan kusipäihin niin suosittelen puhdistuskuuria sillä kusipäät pilaavat maailman. Kun selviät kusipäisyydestäsi niin voit alkaa nauttimaan elämästä ja alkaa matkailuautoilijaksi, vapaaksi nautiskelijaksi maailman nähtävyyksistä ilman aikataulua.


      • kovat-lääkkeet

        Auttaisiko nesteenpoistolääkitys tuohon vaivaa tai jopa lobotomia ?


      • KadeOlet
        karva.naamari kirjoitti:

        En kehunut vaan luettelin faktat.

        PS. en käytä tuulipukua! Joskaan minulla ei ole mitään sitä vastaankaan.

        Tuo sinun kusikoppisi on pelkkää kateutta, et ehkä ole koskaan ostanut kahden uuden Mersun hintaista matkailuautoa joten kadehduttaa niin vietävästi jotta pitää alkaa moittimaan.

        Olin aiemmin purjehtija 30 kesää sillä talvisin se paatti piti nostaa pukeille. Nyt olen ollut matkailuautoilija tai jos haluat karavaanari reilut 15 vuotta ja kierrellyt Eurooppaa reilut 400'000 km Nord Capin ja Rooman välillä. Mukavaa matkailua omaan tahtiin tosin työvuosina työ hieman haittasi mutta nyt olen vapaa herra viraltani.

        Jos kuulut palstan kusipäihin niin suosittelen puhdistuskuuria sillä kusipäät pilaavat maailman. Kun selviät kusipäisyydestäsi niin voit alkaa nauttimaan elämästä ja alkaa matkailuautoilijaksi, vapaaksi nautiskelijaksi maailman nähtävyyksistä ilman aikataulua.

        Kateus tässä kirjoituksen aloittajaa vaivaa. Ressukka itellä ei ole varaa, eikä taitoa olla caravaanari,niin aletaan haukkumaan. Caravaanarit ovat kohteliaita ja valmiita auttamaan toista tien päällä kuin muuallakin.


      • pötkylä

        Meidän matkailuautolla saa ajaa satasta, mutta ei meillä juuri koskaan ole niin kiire.


      • pötkylä kirjoitti:

        Meidän matkailuautolla saa ajaa satasta, mutta ei meillä juuri koskaan ole niin kiire.

        Integroidulla autolla jossa etuseinä on varsin pysty polttoaineen kulutus nousee nopeasti ajettaessa yli 80 km/h, jos pusyy mittari 80 nopeudessa eli noin 75 - 77 km/h niin se jopa vielä laskee. On siis vihreää ja maailmaa parantavaa pitää noin 75 km/h nopeutta, sitä jäätiköt ja jääkarhut kiittävät. Kyllä se rekoillekin riittää jos hommat suunnitellaan oikein.

        Tuolla nopeudella tein männä kesänäkin noin 5500 km lenkin pohjoiseen eikä siinä mitään näppyjä tullut vaikka en hurjastellutkaan vaan meni varsin rattoisesti maisemia katsellen ja musiikkia kuunnellen. Jos vertaa 100 km/h joka veisi ehkä 1 - 2 litraa enemmän satasella niin säästin vähintään 55 litraa dieseliä, ehkä jopa 100 litraa ja monta säkillista hiilidioksidia.


    • Palstavahtijoksu

      Se on Reino Reinoni vaan

      • Reinohöpöttäjä_Joksu

        Muista pestä rahtaritakkisi.
        Kädelläni minä hoidan Reino kaipuutani


    • Pitkäpaavo

      Mulla on aina jääkaappi täynnä kylmää kaljaa. Jos tekee mieli niin emäntä kuskiksi ja korkki auki.

      Tee nissanmies sama. Vaan etpä pysty kun juomaan vanhalla nahkasohvallasi sikspäkin Koffia. Kun työttömyyskorvaukset tulee. Kohtaa hakee vouti nissaninkin.

      • kakskytyksyheksänkymment

        Kaljanjuonti on miehekästä, heh heh heeeeeeeeee. Luusereitten hommaa.


    • Palstavahtijoksu

      Tuli taas mieleeni Reinoni,Pöpireinoksikin rakastani hassuttelen.Rumatikki nyt jo talviteloille.Terveisiä Kuopiosta.

      • Ihailemme_Joksua

        Kiitos Kiitos terkuistasi !!! Kuopiokin todella hienopaikka , ja ne ihmiset ovat ainutlaatuisia. Esim. Reinohöpöttäjä Joksukin. Kuopion kuuluisin Gay.
        Tänään Joksu ei mene töihin, on palstavahtina koko päivän.
        Kovassa koomassa


      • Jookostareino
        Ihailemme_Joksua kirjoitti:

        Kiitos Kiitos terkuistasi !!! Kuopiokin todella hienopaikka , ja ne ihmiset ovat ainutlaatuisia. Esim. Reinohöpöttäjä Joksukin. Kuopion kuuluisin Gay.
        Tänään Joksu ei mene töihin, on palstavahtina koko päivän.
        Kovassa koomassa

        Menisit Reino seisomaan peilin eteen ja juttelisit siellä noista sinulle niin tärkeistä Joksu "asioistasi" ihan vain keskenäsi, niin säästyisit täällä niiden kirjoittelusta ja itsellesi vastailusta!
        Sehän tiedetään jo miten vaikeaa sinun on ilmaista itseäsi kirjoittamalla siten että kirjoituksissasi olisi mitään järkeä!


      • Joksu_fani

      • anonymix

        Eksyitte alkuperäisestä aiheesta. Kaiken maailman pösilöt täällä aukoo päätään. Ei tätä keskusteluksi voi sanoa. Hankkikaa elämä.


      • Reino-on-monitaitoinen
        anonymix kirjoitti:

        Eksyitte alkuperäisestä aiheesta. Kaiken maailman pösilöt täällä aukoo päätään. Ei tätä keskusteluksi voi sanoa. Hankkikaa elämä.

        Jokisen Reino kykenee keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta!
        http://urly.fi/u6D


      • Reinohöpöttäjä_Joksu

        Olen Kuopion tunnetuin Homo. Naisista ja rumatikistä en kirjoita mitään


      • Reinohöpöttäjä_Joksu

        Kyllä minulta tänään irtoaa hyvää juttua Reinostani kovassa koomassa.
        Olenhan Kuopion tunnetuin tankotanssija ja kilpapyöräilijä


      • Reinohöpöttäjä_Joksu

        Kyllä minun tarinat rumatikistä on parhaat ehdottomasti.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe