Otsikoidaan nyt toisin

autoilijoiltakorttipois

Tähän asti autoilija on ajanut pyöräilijän päälle. Nyt sitten pyöräilijät ovat alkaneet ajaa päin autoa. 10 vuotias loukkaantui vakavasti kun oli ajanut päin autoa. Entäs jalankulkijat. Kävelevätkö hekin päin autoa ja törmäävät siihen loukkaantuen vakavasti. Kyllä minä vaan edelleen syyllistän autoilijoita. Ei pyöräilijä voi niin kovasti ajaa päin autoa, että loukkaantuisi vakavasti.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyöräilijä tappaa itsensä kevyesti, ajamalla toista pyöräilijää päin.
      Jalan-kulkija kaatuu herkästi myös.
      Luottaen föönillä pörrötettyyn tukkaansa.
      Minä vaadin vapautta autoilijoille.
      He eivät ole Stadin pussi-kaljoittelevaa homo-nuorisoa :)
      Iki-opiskelevia huume-veikkoja.

      H.

    • törttöonsyyllinen

      Kyllä se liikennesääntöjen vastaisesti ajava on se päälle- tai alle ajaja, oli sitten mikä tahansa kulkupeli.

      • "törttöonsyyllinen"

        Mitenkäs sitten, jos noudattaa sääntöjä törttöillen?
        Miksi sakkoja annetaan ainostaan sääntöjen mukaan?

        H.


    • herätkää-avatkaa-silmät

      Alottajalle tiedoksi,
      valitettavasti on uhkarohkeita pyörilijöitä jotka ei piittaa muusta liikentestä, kun hän on etuoikeutettu ylittämään tie, huh huh uhkarohkeutta, kantsii aina katsoa kuitenki onko turvallista,
      onko auto huomannu,
      samoin on myös jalankulkijoissa silloin tällöin sama ilmiö,
      he ilmeisesti olettavat että autoilija ehtii nähdä heidät,
      mikä aina ei ole mahdollista koska autoissa on niinsanottu " kuollutkulma " jolloin autoilija ei todellakaan näe vierellä tulijaa hetkeen,
      ite olen opettanu KAIKKI lapseni ja lapenlapseni , että varokaa ITSE aina liikennettä, katsokaa AINA onko turvalista ylittää tie,
      ilkoseni voin ilmoittaa, he kaikki on tehneet aina opetetun liikenne käyttäytymisen tapaan, OPETTAKAA jälkeläisillenne varovaisuutta,
      myös kouluissa pitää asia ottaa esille NYT jos KOSKAA,
      kysynki,
      MIKSI te itse ette opeta varovaisuutta jälkeläisillenne,
      sillä VAIKKA kuinka OIKEASSA jalankulkija ja pyöräilijä on
      niin VAHINGON sattuessa heille käy AINA huonost, huonommin, autoilijalle tulee ikuinen syylisyyden tunne kannettavaksi vaikka hän ei ole nähny, kun autoissa on se kuollutkulma, jonka kaikki kyllä tietää,
      yksikää autoilija EI tahallaan aja kenekää päälle, se on totuus,
      siis
      väitän edelleenki laki on muutettava,
      pyöräilijän itse ensisijaisesti ON varottava aina ylittäessän tietä,
      koska kuollutkulma autossa ON TODELLA vaaraa aiheuttava.

      • olenkokenuttuollaista

        Olet ilmeisesti autoilija. Jos pyöräilijä jää auton alle tai jalankulkija, kyllä vastuu on aina autoilijan. Ei ole tarkkaavainen liikenteessä. Olkoon laki miten vain, kyllä se on autoilija joka liikenteessä on vahvin. Eikä lapset aina malta noudattaa liikennesääntöjä, kyllä se on autoilijan vastuulla. Vaan nykyajan autoilijat eivät mitään vastuuta tunne. Eivät he menetä yöuniaan jos ajavat jonkun lapsen kuoliaaksi. Vaikka kuinka autoilijalla olisi etuajo oikeus. Toista oli 50-luvulla. Minun siskoni oli neljävuotia kun jäi auton alle. Ja kuoli. Autoilijan vika se ei ollu ollenkaan. Yhtä äkkiä siskoni juoksi jalkakäytävältä tielle. Autolla oli hidas vauhti (kuorma-auto) kun oli liukasta. Tämä autoilija sekosi niin, ettei enää töihin pystynyt. Ei vaan nykyisin. Viimeistään seuraavana päivänä töihin ihan kun mitään ei olisi sattunut. Ja kun minä kävin autokoulua vuonna 1963, opettaja iski jarrut pohjaan kun lumivallin takana oli lapsia leikkimässä. Siinä siis oli lumikinoksia edessä, eivät olisi suoraan siitä päässeet auton alle. Autokoulun opettaja totesi, että lapsi on elävä liikennemerkki.
        Miten ihmeessä nykyihmiset ovat ajokortin saaneet. Onko ryhmässä arvottu kuka suorittaa inssiajon? Muut saavat siinä ohella myös kortin, eikä edes inssiajoa tarvitse suorittaa. Kaikki autoilijat, jotka ajavat ihmisten päälle, vaikka ei siis vika heissä olisikaan, on suortettava ainakin inssiajo uudestaan. Mieluummin koko autokoulu


      • resiinalla
        olenkokenuttuollaista kirjoitti:

        Olet ilmeisesti autoilija. Jos pyöräilijä jää auton alle tai jalankulkija, kyllä vastuu on aina autoilijan. Ei ole tarkkaavainen liikenteessä. Olkoon laki miten vain, kyllä se on autoilija joka liikenteessä on vahvin. Eikä lapset aina malta noudattaa liikennesääntöjä, kyllä se on autoilijan vastuulla. Vaan nykyajan autoilijat eivät mitään vastuuta tunne. Eivät he menetä yöuniaan jos ajavat jonkun lapsen kuoliaaksi. Vaikka kuinka autoilijalla olisi etuajo oikeus. Toista oli 50-luvulla. Minun siskoni oli neljävuotia kun jäi auton alle. Ja kuoli. Autoilijan vika se ei ollu ollenkaan. Yhtä äkkiä siskoni juoksi jalkakäytävältä tielle. Autolla oli hidas vauhti (kuorma-auto) kun oli liukasta. Tämä autoilija sekosi niin, ettei enää töihin pystynyt. Ei vaan nykyisin. Viimeistään seuraavana päivänä töihin ihan kun mitään ei olisi sattunut. Ja kun minä kävin autokoulua vuonna 1963, opettaja iski jarrut pohjaan kun lumivallin takana oli lapsia leikkimässä. Siinä siis oli lumikinoksia edessä, eivät olisi suoraan siitä päässeet auton alle. Autokoulun opettaja totesi, että lapsi on elävä liikennemerkki.
        Miten ihmeessä nykyihmiset ovat ajokortin saaneet. Onko ryhmässä arvottu kuka suorittaa inssiajon? Muut saavat siinä ohella myös kortin, eikä edes inssiajoa tarvitse suorittaa. Kaikki autoilijat, jotka ajavat ihmisten päälle, vaikka ei siis vika heissä olisikaan, on suortettava ainakin inssiajo uudestaan. Mieluummin koko autokoulu

        Tähän ei voi muuta sanoa kuin...on meitä moneen junaan, ja osa jäävielä asemalle...


      • olkaamme-enkeleitä-
        olenkokenuttuollaista kirjoitti:

        Olet ilmeisesti autoilija. Jos pyöräilijä jää auton alle tai jalankulkija, kyllä vastuu on aina autoilijan. Ei ole tarkkaavainen liikenteessä. Olkoon laki miten vain, kyllä se on autoilija joka liikenteessä on vahvin. Eikä lapset aina malta noudattaa liikennesääntöjä, kyllä se on autoilijan vastuulla. Vaan nykyajan autoilijat eivät mitään vastuuta tunne. Eivät he menetä yöuniaan jos ajavat jonkun lapsen kuoliaaksi. Vaikka kuinka autoilijalla olisi etuajo oikeus. Toista oli 50-luvulla. Minun siskoni oli neljävuotia kun jäi auton alle. Ja kuoli. Autoilijan vika se ei ollu ollenkaan. Yhtä äkkiä siskoni juoksi jalkakäytävältä tielle. Autolla oli hidas vauhti (kuorma-auto) kun oli liukasta. Tämä autoilija sekosi niin, ettei enää töihin pystynyt. Ei vaan nykyisin. Viimeistään seuraavana päivänä töihin ihan kun mitään ei olisi sattunut. Ja kun minä kävin autokoulua vuonna 1963, opettaja iski jarrut pohjaan kun lumivallin takana oli lapsia leikkimässä. Siinä siis oli lumikinoksia edessä, eivät olisi suoraan siitä päässeet auton alle. Autokoulun opettaja totesi, että lapsi on elävä liikennemerkki.
        Miten ihmeessä nykyihmiset ovat ajokortin saaneet. Onko ryhmässä arvottu kuka suorittaa inssiajon? Muut saavat siinä ohella myös kortin, eikä edes inssiajoa tarvitse suorittaa. Kaikki autoilijat, jotka ajavat ihmisten päälle, vaikka ei siis vika heissä olisikaan, on suortettava ainakin inssiajo uudestaan. Mieluummin koko autokoulu

        olkaamme enkeleitä toisillemme, huomaa, " yhteispelillä se sujuu "
        sano joku entinen harvinaisen viisas mies,
        -
        Sinä et ilmeisesti ole autolija ollenkaa,
        JOS olisit tietäisit todella että lapsille ja pyöräilijöille käy todella pahasti jos ovat uhkarohkeita, eikä normaali suojeluvaisto toimi,
        EI autolle kovinkaa pahaa tapahdu, tulee vain peltivaurioita, jotka tietenki on myös kallista korjata,
        MUTTA jos yhtää ymmärtäisit, vaikka kuinka olet oikeutettu jäämään autonalle , kun sinulla on etuoikus,
        KYSYNKI KÄVELETKÖ todella TAHALLASI auton alle kun sulla on lainmukaan etuoikeus, huh huh ,
        kuulehan
        MÄ EN KÄVELIS ENKÄ enkä kävele, takuulla katson aina onko turvallista mennä tien yli, koska tiedän, autoilija ei aina huomaa jalankulkiaa ajoissa,
        enkä ikinä ajaisi PYÖRÄLLÄKÄÄN uhkarohkeesti tien yli vaikka olisi etuoikeus,
        KOSKA tiedän siinä kävisi todella huonosti ja loukkaantuisin pahoin
        jopa kuolisin, mutta autolle ei tulisi suurtakaan vahinkoa,
        suuri vahinko tulisi myös autoilijalle KOSKA YKSIKÄÄ AUTOILIJA EI
        TAHALLAAN ei ikinä aja kenekää ihmisen päälle EI IKINÄ,
        autoilijalle tulisi hirvittävä SCHOKKI moni autoilija EI IKINÄ selviä enää henkisistä järkyttävästä onnettomuudesta, jos on vahingossa ajanu ihminen päälle,
        jopa ELÄIMEN päälle tuottaa hirvittävän pahaa mieltä,
        ei edes eläimen päälle kukaan halua ajaa autolla tahallaan,
        OLETKO täysissä järjissäsi kun tommosia väität, HUH HUH
        ONNEKSI olen opettanu omat lapseni ITSE VAROMAAN liikennettä, etteivät VAHINGOSSAKAA jää kenekää auton alle, vaikka heillä on etu oikeus ylittää liikenen,
        heidän ITSE pitää olla varovainen aina,
        he katsovat tarkaan onko turvallista ylittää tietä,
        ONKO autoilija huomannu heidät,
        ON TÖRKEÄÄ syyttää TAHALLAAN ajamisesta kenekää päälle,
        kukaan EI tahallaan aja ihmisen päälle SE ON VARMA,
        jos vahinko sattuu se on AINA hirvitttävä vahinko,
        järkyttävä aivan hirvee,
        taivaan isälle kiitos , itse en ole vielä koskaan ajanu kenekää päälle, toivottavasti EI IKINÄ semmosta vahinka satukkaa,
        luulen ettei koskaa satukkaa,
        KOSKA luotan luojani suojelukseen,


    • muistelma

      Minä olen ajanut auton päälle pyörällä!
      Oli vuosi 1960, Jokelassa siellä Hyvinkäällä päin.
      Oli syksy pimeä, lainapyörä, satoi vettä, tarakalla jotain vaatteita, muutin majaa.
      Poljin täysillä , jotenkin tienreuna hahmottui ja ytäkkiä rysähti. Olin ajanut pimeänä seisoneen auton perään.´
      Liekkö hommat jääneet kesken, pari henkeä tuli autosta ulos. Vaatteet levisi tielle ja minulle valtavat mustelmat etupuolelle vartaloa. Ei kai pahasti käynyt kun töihin seuraavana päivänä.
      En omista vieläkään pyörää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe