Totuus raamatusta

Mirka-Rehellinen

Raamattu on naurettava satukirja vaikka te uskikset että sitä uskoisikaan. Uskonnot ovat saastuttaneet aivonne, jonne totuus katoaa.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos olisit todella rehellinen, et puhuisi mistään satukirjasta, koska tämän maailman jumalan saatanalliset opit ovat sinunkin onnellisuutesi taustalla:

      "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

    • Hän on sokaissut heidän silmänsä ja paaduttanut heidän sydämensä, jotta he eivät silmillään näkisi eivätkä sydämellään ymmärtäisi, jotta he eivät kääntyisi enkä minä parantaisi heitä. Joh 12:40 siinä vastaus naurettavaan satukijsta.

    • alfa123om2222

      Jeesus oli maailma valo.

      Mutta Mormonin kirjan mukaan Kansoille annettaan Jehovan toimesta Oikeudenmukaisuus Valoksi. Tämä tapahtui Valistuksen, valistuneiden itsevaltiaiden, Ranskan vallankumouksen sekä sosialismin myötä. Ja kaikki nuo olivat tehneet selvän pesäeron kirkkoon nyt ainakin ja ehkä myös Kristukseen.
      Heidän ansiotaan on yhteiskuntasopimus ja se, että kaikilla menee hyvin. Kun vielä pelkästään Kristus oli maailman valona jouduttiin raatamaan 16 tuntia tehtaissa orjanpalkalla sekä inkvisitio vainosi hurskauteen pyrkiviä.

      Kristus maailman valona aikaa kutsutaan muuten nimellä PIMEÄ KESKIAIKA.

      Se mitä on sanottava Kristuksen kunniaksi perustuu aikaan ennen 1520-lukua. Ehkä vielä tohtori Martti Lutherin saavutukset on luettava osittain Kristuksen piikkiin, vaikka Profeetta Danielin kirjan 11. luvun mukaan: Keskellä pitkää sortoa miekalla, tulella, vankeudella ja ryöstöllä eli aikaa 1000-2000 jKr. lähetetään PIENI APU. Tuo PIENI APU epäilemättä oli juuri Luther.

      Epäilemättä 1000-1500 lukujen luostarilaitos on osittain myös luettavissa Kristuksen kunniaksi.

      Ehkä suurin kunnia mitä hänelle voidaan tarjota on monista Kolmannen taivaan, Neitsyt Marian ja Kristuksen omista ilmestymistä. Nuo ilmestykset ovat jotkut olleet salaisia tai verhottuja, mutta se mitä niiden antamat neuvot ovat olleet voi olla suuriarvoista.

      Itse näen, että Kristus on yksi neljästä Messiaanisesta hahmosta: Iankaikkinen Isä, Rauhan Ruhtinas, Ihmeellinen Neuvonantaja sekä VÄKEVÄ JUMALA. Hän epäilemättä on pidetty tuona neljäntenä hahmona.

      Muitakin hahmoja on kuten: Neljä sepää (puritanismi John Smith, kapitalismi Adam Smith, Nationalismi Joseph Smith ja Militarismi Smith) ja neljä vankkuria (buurit, romaanit, westeners, ?????).

      Muilla uskonnoilla on omat sankarinsa kuten islamin Mujaddid uudistajat sadan vuoden välein sekä hindulaisuuden Krishnan inkarnaatiot 500 vuoden välein.

      Kenelle kuuluu kunnia kaikesta? Jumalalle Korkeuksissa sekä Karistsalle???

      Itse joudun tunnustamaan kiitollisuutta: Juutalaisille (matka Israeliin 1996), Jehovan todistajille (2003-2004, 2013) sekä Islamille (johdatus ja muu 2014,2015).

      Vuoden 2002 kävin Pelastusarmeijan Katukirkossa sekä Vapaakirkossa, joissa opin jonkin verran lauluja yms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe