sain ekaa kertaa löylykauhaa perseeseen

pena17

Olin tuossa lauantaina saunassa, kun yhtäkkiä sinne tuli sellanen setä mikä laitto mut nelinkontin ja alkoi tunkeen löylykauhaa mun perseeseen. Aah se tuntu ihanalta, kun hän otti sen pois mun pikku pebasta niin sieltä alko valuun paskaa ja se setä nuoli sen paskasen peppureiän puhtaaks. Toivonmukaan näemme pian uudestaan sinä tuhma löylykauha setä..

8

98

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veppipeppi

      Perhana, nyt käy kyl kateex ;D

    • Paskakauha

      Minkä mallisella vakoosi pani sen löylykauhan kesken saunomisen.
      Tuntuko kivalle suolessa? Kikanalta ihan varmasti.
      Mä en tekis tuomoista. Ei tulis mieleenikään. Takorauvasta tehdyllä löylykauhalla,
      Kauhapaneminen anaaliin. Sitte ei ruppunaru kylläkään pidä.
      Pitääkö sulkijalihas ittesensä sisällään eikä laske paskaa ulos enne vessaa?

    • Anaali

      Tuntuko kivalata siellä?

    • mnkkjhg

      Tunkekaa seuraavaks kiuas perseeseen niin varmasti tuntuu

      • Olet_aika_pervo

        Sulla kun on kokemusta noista kiukaistakin, niin kumpaa suosittelet puu- vai sähkökiuasta?


      • Tungtung

        Tunge itse se söhkökiuvas perseeseen. Löylynheittokauha sinne vielä manee mutta ei kiuas.


      • Naulapussihehheh

        Mnä olen vasta jokusen vuoden uskaltanut pas-kannella toisten saunoihin jopa seurassa. Tapahtuu niin että sanon meneväni lisäämää puuta kiukaaseen. Kerran olimmekin säkösanuassa ja menin muka lattialle hämärään päkistämään pyytthonia. Tuli swedun vaivautunut hilijaisuus kun kömmin lauteille. Yhtakkiä kaikki halusivat saunasta pois yhden pöljän kaatuessa paskaani. Löi päänsä sweddu.
        Eivät sen koommin pyytäneet saunaansa..
        Saunapaskantaminen kiukaan juureen on hienojen miesten hommaa, pöljät ei kässää nyansseja. Hommahan lähtee ihan oukeasta ruokavaliosta liikkeelle esm aurahomejuustoa ja viinaksia tietty. Paskan kuuluu sujahtaa lattialle ja kiukaan juureen tietyllä tavalla. Silloin ei sotke åå-rengastakaan.
        Kerran olen saanut turpaan paskannettuani ja tousen kerran sitten myös jolloin naamani pukattiin paskaani. Latisti harrastusta pariksi viikoksi jolloin käytinkin vesiklosettia. Mutta sitten taas homma meni jengoilleen kun aloitin naapurin pihalla kyykkypaskantamisen hämärissä, seuraavaksi uimahallin syväpääty ja sauna.
        Ihan prasta


    • tsuppaduppa

      Joo tänne kans sitä eksorsismiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe