Armeija henkisesti raskasta

Mant

Armeija tuntuu monille olevan henkisesti raskas , millaisia ratkaisuja on, pääosin kaikki tietää ne , mistä vertaistukea , onko jollekkin muulle ollut armeija kova paikka

7

1614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JTGHN

      On. Sairastuin armeijassa masennukseen. Jouduin pennalismin uhriksi. Halusin päästä sieltä pois 6kk jälkeen, minun ei annettu. Piti olla 9kk siinä helvetissä.
      Minä kostan valtiolle. Olen luovuttanut tietoja skappareista, tykkien paikoista ym varuskunnista joissa kävin, sotilaskoulutuksesta Venäjän konsulaattiin.

    • haistakaa_kokorupusakki

      Pölvästi! Ryssillä on kaikki tidossa. Nauravat sinulle. Armeija on lepokoti, miehistä on tullut neitejä. Kas kun kehtaatte valittaa, toiset olivat 5 vuotta rintamalla katsellen kuolemaa silmästä silmään ja kaiken lisäksi loivat vätyksille täysihoitolan. Muuttakaa Suomesta pois valittamasta jonnekin, jossa tulette toimeen lahon nuppinne kanssa.

      • olet_itse_ihmissaastaa

        En kyllä ihannoisi näitä operaatio Barbarossaan osallistuneita. Monikaan ei olisi halunnut lähteä valloittamaan Suur-Suomea Uralille saakka, mutta paskahousuneidit eivät uskaltaneet sanoa vastaan establishmentille. Olivat mieluummin sotaorjina vuositolkulla, kuin että olisivat uskaltaneet sanoa "ei".

        Jos armeija on lepokoti, niin pannaan naiset ja vanhukset sinne.


    • 0299800

      pekka on kapiainen

    • Sota

      -
      -
      -
      -
      -
      "Armeija henkisesti raskasta"

      -No totta mooses armeijan käyminen on raskasta!

      - Itse asiassa tuskin mikään "raskaus" silti valmistaisi ihmistä ja sotilasta täydellisesti kohtaamaan pahinta mitä ihmiselle, sotilaalle ja kansakunnalle voisi tapahtua ja myös sitä syytä miksi koko armeijalaitos on olemassa.


      -
      -
      -
      -
      -

    • Pitemmät_lomat

      Minusta yksinkertaisin ratkaisu olisi pidentää palvelusaika esim. takaisin 8 kuukauteen ja käyttää pääosa lisäpäivistä pitkiksi lomiksi. Viikon pituinen vapaa joka kuukausi helpottaisi henkistä rasitusta kummasti.

    • Vihta-Ville

      Jos asevelvollisuuden suorittaminen on "henkisesti raskasta", niin syy siihen ei ole asepalveluksen raskaus sinänsä, vaan sen suorittamiseen osallistuvan yksilön henkinen keveys ja heikkous, niillä eväillä ei pitkälle pötkitä siviilissäkään..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe