mistä löytyy poikaystävä :-/

pysähtynytelämä

Tahdon miehen, jonka kanssa viihdyn, joka viehättää ja on kiinnostava. Mistä sellaisen löytää kun on ujo eikä uskalla muihin tutustua? Deittipalvelut tuntuu hankalalta, tinderistä puhumattakaan. Baareissa käyn harvemmin. Jos olisi seuraa niin useammin, koska yksin en uskalla. Koulussa olen ja tuntuu kovin vaikealta tutustua luokkalaisiin edes. Aiemmat jutut miesten kanssa on ollut epämääräistä säätöä, jolloin oon huomannut että ne on vääränlaisia. Yhteen jäin jopa roikkumaan.. Näitä säätöjä on pari. Ja olen kohta jo 25v! Haluan alkaa viettämään jo oikeasti mukavaa aikaa elämässä.

26

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fhfdhjfh

      Hoida ujoutesi niin voit ehkä löytääkin.

    • No mulle kelpais kaveri, jonka kans käydä keikoilla..Ootko valmis ajeleen ja liikkumaan?
      Toki etsin ihan tyttöystävääkin..Yllämainittu vain on hyvä tapa tutustua.

    • hankalatilanne

      Ei 25-v ole mikään vanha eikä ole kiire vielä mihinkään suhteeseen. Tosin jos tuntuu, ettei enää kestä olla yksin vaan repeää nahoistaan ellei saa suhdetta, niin sitten lienee hieman kiire asialla. Joskaan oman kokemuksen mukaan se hyvä, kunnollinen ja kestävä suhde ei hätäilemällä ja pakolla löydy.. Jonkinmoisen voi kyllä saada, mutta jos on kauhea tarve vain seurustella, niin sortuu helposti ottamaan "ensimmäisen vastaantulevan", joka ei yleensä ole se paras vaihtoehto.. :/

      En tiedä, mistä kannattaisi aloittaa (ei ainakaan ujouden "poistamisella", kuten tuo yksi tolvana ehdotti, sillä ujous on hieno piirre!!), sillä itsellänikin on vaikeuksia sosiaalisessa kanssakäymisessä ja kuvauksesi kuulosti tutulta: ei juuri kavereita, ei käy baareissa, vaikea tutustua edes luokkalaisiin/työkavereihin... Itse olin 7 vuotta töissä _samassa paikassa_ ennen kuin "pääsin" juttelemaan yhdellekin työkaverille, ja hän sentään on sosiaalinen! Kuvastanee vaikeuttani tutustua. Kavereitakaan minulla ei ole. Mutta silti olen kuin ihmeen kautta päätynyt pitkään suhteeseen ja kihloihin aivan ihanan ihmisen kanssa, joka - yllätys yllätys - on myös ujo.

      Mitä tällä turhalla löpinällä haluan sanoa, niin sen, että tulevan puolisonsa voi tavata missä tahansa aivan yllättäen, kunhan "lakkaa etsimästä" ! :) Eikä mikään niin herkkä piirre kuin ujous ole lainkaan este.

      Baarista sitä elämänsä rakkautta harvemmin löytääkään, varsinkaan ellei tykkää istua siellä joka ilta (seuraa voi löytyä, mutta onko se sitten se elämänsä mies/nainen, kun tykkää ryypiskellä ja itse ei tykkää).

      • pysähtynytelämä

        Kiitos kirjoituksestasi.


    • gergre

      Olisit laittanut missä asut ja sähköpostiosoitteen niin asia edistyisi..

    • Mitä hankalaa on deittipalveluissa? Eikö ne ole ujolle juuri täydellisiä? Ei tarvitse katsella muita ihmisiä ja miettiä onkohan sitä edes mitään yhteistä, kun sen asian näkee suoraan helposti toisen ilmoituksesta. Netissä juttelu on muutenkin helpompaa kuin kasvotusten juttelu.

    • pysähtynytelämä

      Kumppanin etsiminen tuntuu jotenkin ahdistavalta ja väkinäiseltä.. On sitä hieman tullut kokeiltua ja ihmisiä tavattua. Mutta ei mitään kunnon ihastuksia ole syntynyt. Tuntuu että etsii neulaa heinäsuosta. Ehkä olen valikoiva, niin moni muukin kyllä.. Tinder on kovin pinnallinen palvelu ja huomaa joskus varattujenkin etsivän seuraa... Tavallisilla deittipalveluilla ei mielestäni ole ihan kamalasti suosiota. Vai olenko väärässä? Tarjonta tuntuu jotenki niukalta... Sitä haluaisi kohdata ihmisen jossakin, ihastua ja tutustua. Voihan se toki olla nettikin. Siihen vaan usein liittyy se kun täytyy nettipersoonan lisäksi tutustua oikeaan ihmiseen.. Monimutkaisia juttuja.

      • fwefwef

        "ei mitään kunnon ihastuksia ole syntynyt. Tuntuu että etsii neulaa heinäsuosta. Ehkä olen valikoiva, niin moni muukin kyllä.."

        Perustapaus siis, en ymmärrä mitä valitat jos koko yksinäisyytesi johtuu vain täysin omasta nirsoudestasi, ei helvetti.


      • pysähtynytelämä

        Voin myöntää olevani vähän nirso mutta asiaan liittyy voimakkaasti ujous ja estyneisyys. Ei uskalla lähestyä ja tutustua niihin kiinnostaviin tyyppeihin...


      • pyhäsylvi
        fwefwef kirjoitti:

        "ei mitään kunnon ihastuksia ole syntynyt. Tuntuu että etsii neulaa heinäsuosta. Ehkä olen valikoiva, niin moni muukin kyllä.."

        Perustapaus siis, en ymmärrä mitä valitat jos koko yksinäisyytesi johtuu vain täysin omasta nirsoudestasi, ei helvetti.

        Hei fwefwef, taidat olla harvinaisen typerä ihminen? Hänen yksinäisyytensä tuskin johtuu "nirsoudesta". Vai pitäisikö sinun mielestäsi ihmisen kaveerata ja seurustella sellaisen henkilön kanssa, josta ei edes lähtökohtaisesti pidä?? (No, seurustelussa tietysti niin, että jos on mennyt suhteeseen jonkun alkujaan kivan kanssa, ei siitä suhteesta erota vain siksi, että "löytyi vielä kivempi".)

        Minulla ainakin oli joskus kouluaikana "kavereita", joista en yhtään tykännyt, meillä ei ollut mitään yhteisiä arvoja eikä ajatuksia, ne lyttäsivät kaiken aikaa kaikkea mikä oli minulle persoonallista ja mikä nyt vain oli minun mielestäni hienoa tai huonoa tai mitä vain, en yksinkertaisesti tykännyt niistä ihmisistä. Eli ihmisiä oli ympärillä, mutta olin silti yksinäinen, koska en voinut tosissani välittää heistä, koska he eivät olleet "minun tyyppiäni". Lähinnä yrittivät muuttaa minua mieleisekseen.

        Pysähtynytelämä: voi että, kun kuulostaa tutulta! Ei uskalla tutustua niihin, jotka oikeasti haluaisi tuntea! Sitten joutuu ehkä tyytymään sellaisiin, joita ei haluaisi tuntea... Niin tuttu tunne!


      • Metaani
        fwefwef kirjoitti:

        "ei mitään kunnon ihastuksia ole syntynyt. Tuntuu että etsii neulaa heinäsuosta. Ehkä olen valikoiva, niin moni muukin kyllä.."

        Perustapaus siis, en ymmärrä mitä valitat jos koko yksinäisyytesi johtuu vain täysin omasta nirsoudestasi, ei helvetti.

        Aloittaja: elä suotta anna tuolle yhtään painoarvoa. Siinä on malliesimerkki suomi24-trollista. Kun sen jättää ruokkimatta niin kuihtuupi olemattomiin.


    • kimerkmini

      Ensiksi kannattaisi selkeyttää mitä tarkaalleen ottaen tarkoittaa: "jonka kanssa viihdyn, joka viehättää ja on kiinnostava". Kun on pilkkonut viihtyä, viehättää, kiinnostava tarkempiin osiin, voi alkaa pohtimaan mistä sellaisen miehen voi löytää.

      • pysähtynytelämä

        Kirjoitin tossa muodossa koska se on jokaiselle subjektiivinen kokemus, millainen kiinnostaa.. Oot oikeassa että eri paikoista voi löytyä tietyntyylisiä yms. miehiä..


    • 1111111111111111111

      minut löytää kaupan kalja ja valmisruoka osastolta
      t.mies

    • Omien kokemuksien kautta voin sanoa että rohkeasti vaan nettideittailun pariin. Kyllä huomaat kun se oikea tulee kohdalle;) niistä epämääräisistä ja asiattomista viesteistä ei kannata välittää. Ota vain yhteyttä rohkeasti sellaisiin henkilöihin jotka vaikuttavat itsestäsi potentiaalisilta kumppaniehdokkailta mutta en kuitenkaan suosittele hylkäämään heitäkään keiden profiili ei niin sanotusti "uppoa" koska välillä profiilit valehtelevat ja joskus ihminen ei osaa kirjoittaa itsestään niin kuin haluaisi. Ujolle helppo tapa on aloitella tuolta nettideiteistä niin saa sitä rohkeutta ja puheenaiheita myös oikeaan elämään;)

    • hsssstone

      Kerro vähän pysähtynytelämä millainen se ihannemiehesi on? Mitä sen pitäisi harrastaa tai millaisista asioista tykätä? Ehkä se eksyy tänne kuten sinäkin. :)

      • pysähtynytelämä

        En nyt ehkä osaa kiteyttää vain tiettyä miesihannetta, koska monissa voi olla ihailtavia ominaisuuksia, ja sitten se on persoonien ja fyysiisen puolen kemiaa, mikä selviää kokeilemalla. Jollain tavalla kaipaan ihmistä, joka ymmärtää sosiaaliset vaikeuteni. Toisaalta voisi olla hyvää vastapainoa jos toinen olisikin vähän menevämpi. Tai sitten yhdessä molemmat ujot kokeiltaisiin uusia asioita ja alettaisiin passiivisuuden sijasta myös elämään. ((: Tykkään itse taiteesta, musiikista, kissoista, lenkkeilystä, mielenterveyteen liittyvistä asioista, olemisesta, hyvästä ruuasta, tanssimisesta tanssilattialla... Tietty olisi kiva jos yhteistä löytyisi vähän, mutta eroavaisuudetkin voi tuoda jännitettä. Miehissä pidän esim. miehekkyydestä, omalaatuisuudesta, jonkinlaisesta älystä, jollain tasolla herkkyydestä. Vähän hankala määritellä.. Mutta siinä jotain mitä mieleen tuli.


    • eikelpaaei

      Eipä sitä tyttöystävääkään meinaa löytää millään, ettei sen puoleen. Ei kelpaa jostain syystä

    • hephephephep

      Maahanmuuttajien kanssa lähtee ujous, ne hoitaa sen pois vaikka porukalla.
      Mene kaupungille notkumaan, kyllä tärppää.

    • Kilttis

      Mistähän 40 v mies löytää sen kumppanin. Ei taida olla sen ikäsiä vapaita naisia yksinäisiä naisia missään. Monet naiset ei uskalla tutustua kun pelkäävät miehiä.

      • nonäinkinkäyjoskus

        Minun mieheni ainakin "löysi" minut ihan istumalla kotonaan 40 vuotta. Minä vain niin sanotusti kävelin pihaan ja ihastuin häneen. Toki olin menossa maksamaan hänelle yhteisen tuttavan teettämää työtä, josta tuttava oli lykännyt rahat käteeni ja käskenyt mennä maksamaan.


      • Kilttis
        nonäinkinkäyjoskus kirjoitti:

        Minun mieheni ainakin "löysi" minut ihan istumalla kotonaan 40 vuotta. Minä vain niin sanotusti kävelin pihaan ja ihastuin häneen. Toki olin menossa maksamaan hänelle yhteisen tuttavan teettämää työtä, josta tuttava oli lykännyt rahat käteeni ja käskenyt mennä maksamaan.

        Epäreiluu ko ei mul käy noin hyvää tuurii.


      • nonäinkäyjoskus
        Kilttis kirjoitti:

        Epäreiluu ko ei mul käy noin hyvää tuurii.

        Et voi tietää, jospa vielä kävisikin. :)
        Toivottavasti vielä löydät jonkun, jos kerran haluat! :)


    • Kunvaantärppäis

      Kumppanin voi löytää uimahallista, leffateatterin lippujonosta, lounaspaikasta, kahvilasta, kirjastosta, pallokentältä, koirakerhosta, lääkärin odotushuoneesta, bussipysäkiltä, torikahvilasta jne... Kumppania ei löydy kotoasi sohvan alta, sängyn alta, vaatekaapista, eikä pihan perältä...

    • miksityytyäyhteen

      Minä haluaisin useita miespuolisia ystäviä, joita rakastaisin ja joihin luottaisin. Ja meillä olisi ns. vapaa suhde. Olisin kuin sheikki(tär) haaremissaan, ei tarvitsisi sitoutua yhteen mutta olisi aina tukea ja seuraa kun tarvitsee. Että tämmöisiä haaveita minulla.

    • viinavie

      25 alkaa oleen sellainen ikä et ne viehättävät ja kiinnostavat miehet on mennyt jo.ei muuta kuin rima tarpeeks alas niin alkaa löytyyn.
      itse en 40v äijänä viitsi enään edes katsella oman ikäluokan naisia.kauneus on katoavaista nääs,eli äkkiä matoa koukkuun..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe