Mistä laina ulosottoon

Ulosotossa3300vrk

Minulla ulosotossa nyt 25000, v 2010 tammikuussa oli 100.000 ulosotossa, mutta olen ottanut itseni niskasta kiinni ja 1500-2000-2500 kk erillä pääsin tähän asti. Hyvällä tuurilla ensi kesäkuussa velka on nollassa.

Mutta haluan nopeammin päästä pois, minun isällä on 60.000 arvoinen asunto, velaton. Periaatteessa sais normaalisti lainaa 42000e, jos se olisi takauksena. Kun on kysynyt nordeasta opsta ja s-pankista, kukaan ei lainaa. Olen yrittäjä, myyn sisustustuotteita ja laskutan vain provisiot, täysin riskitön bisnes, mun bruttotulot noin 7500 e/kk, netto n 5000 ja merkintä vain ulosotosta, ei ole muita merkintöjä. Saisin maksettua vaikka vuodessa sen 25000 euron velan, kunhan saisin maksettua ulosoton ja saisin puhtaat paperit, yrittämisestä tulisi helpompaa, saisin palkattua ehkä työntekijän.

Mikä pankki on antanut vastaavassa tilanteessa lainan? Kokemuksia? Kiitos.

5

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elenai

      Halpa ja edullinen 3 % lainan tarjota kaikille, jotka ovat taloudellinen stressi
      Ota yhteyttä sähköpostitse ([email protected]) ja täyttää lyhyellä alla oleva lomake
      Koko nimi:
      määrä:
      Lainan kesto:
      Kiitos.

    • kokåpprfofof

      Sellainen pankki kuin hyvuskoinen hölmö!
      jos on luottotedot kustu, ja ollaan jo ulosotossa, niin ei sitä lainaa anna enää mikää pankki.
      Mitä tulee tohon sisustusjuttuun kertomanasi, niin noita ns. pimeitä takseja on muitakin, jotka voi kertoo asioita kaverinkaverille paria kymmpiä vastaan... ei se mikää mainittava yritystoiminta ole.... olet kaukana sisustusohjelmien asiantuntioista ja ne muut tekee duunia isojen sisustustarvike, ompelukoneliikkeiden ja rautakauppojen/ketjujen kanssa......

      Koeta nyt kestää 10v ja mieti mitä sen jälkeen on...

      • sisustaen111

        Jos pystyt kuukaudessa maksamaan 1500-2500 euroa niin tuo uo velka on poismaksettu 1-2 vuoden päästä. Eiköhän olisi parempi jättää isän kämppä rauhaan ja hoitaa uon suosiolla itse pois. Sitten kun odotat luottareiden palautumista voisit jatkaa säästämistä jolloin. sulla on hyvä pesämuna vaikka kämpän ostoon Tsemppiä


      • kokåpprfofof

        pesänputsaajat on omalajinsa. ne ottaa lapsuudenkotinsa rahana ja vievät sisarosuudetkin.... sit ku ne pääsee omaan elämääns nii ne itse ottaa elämänsä ensimmäisen oman lainan ja ovat kusessa... ja sit niitä taas autetaan sieltä lapsuuden kodista, vaikka mitää ei enää olekaan... ollut enää vuosiin....
        Mun mielestä vika on järjestelmässä, että joku saa vitusti velkaa eikä tasppi mene paikalleen enneku vene on upoksissa.... puuvene ei paljoa vettä ime


    • iloinenopiskelija

      Minulla velkaa ulosottoon 1000e. Opiskelen lähihoitajaksi ansiosidonnaisella päivärahalla. Muita velkoja oli yli 18000. Bigbank ym.näitä rohmupankkeja. Sain omalta pankilta lainan jolla myös ulosottovelka maksettu pois. Reippaasti menin lainaa kysymään ja talo on vakuutena 19000 e lainasta. Hyvin meni lainaneuvottelut. Kiitos nordea pankin. Enää ikinä en ota muualta lainaa kuin omasta pankista. Saisivat lailla kieltää bigbankit ym.vippipaikat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe