Seinäjokelaiset asiakkaat !!!

AsiakasOnPaskaa

Ei teidän tarkoitus ole edes tulla syömään tai istumaan iltaa.Tulette vain valittamaan ja huutamaan koska teillä ei ole omaa elämää muuten.Joka vitun kerta pitää tulla valittamaan! onko se saatan joku uusi harrrastus vai ?!?!

saatana on pokkaa niin vitusti vaan tulla mukamas syömään vaikka oikeasti havittelette itsellenne ilmaisia aterioita VALEHTELEMALLA päin pärstää saatana !! jos olisin ravintolan omistaja niin haistattaisin vain vitut ja heittäisin ulos eikä tarvisi enään tulla takaisin.

Liekö sitten joku asenne ongelma ruokaa kohtaan ? afrikkalaiset söisivät ihan mukisematta sitä ruokaa mutta ei te valitatte vasta kun ruoka on syöty ja on tyytyväinen olo ja huomaatte että ei olekkaan rahaa vitun paskat saatana !

mites hotellissa teette ?? olette viikon ja valitatte vasta sitten kun viikko on kulunut ja haluatte sen viikon ilmaiseksi koska mukamas nii huonoa taas kaikki perkele..sama juttu varmaan huvipuistoissa? pidätte hauskaa sen 6 tuntia ja sen jälkeen menette vain valittamaan että oli paskat laiteet ja haluatte rahat takaisin.saatana justiin tollasten puskaradion pää hölöttäjät saa aikaan asiakaskadon jonka te joudutte korvaamaan jos näin tapahtuu !!

mites sitten ryyppäämässä?? juotte kunnon kännin ja sitten valitatte että oli huonoa juomaa kun tuli känni saatana idiootit !

tai sitten asutte hesassa ja menette lapppiin ja valitatte hyttysistä ! olette tosi lapsellisia jos valitatte niin pienestä kuin hyttyset !

sitten auto..ostatte auton ja se menee rikki 3 vuoden päästä.menette valittamaan että oli huono auto ja haluatte rahat takaisin..

olette säälittäviä lapsellisia itsekeskeisiä vitun pellejä jotka vain haluavat valehdella ja kusettaa asiakaspalvelu alan ihmisiä turhilla höpinöillä jotka vaativat joskus jopa mielenterveys hoitoa..

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooseppi234

      Kovaa puhetta mutta valitettavan totta .

    • VarmaaOnVarmaa

      Kerro nyt vielä se yritys, josta tässä kerrot. Lupaan ettemme tule asiakkaaksenne.

      • liekökysymysrasismista

        Jos olet tuollainen asiakas en minäkään toivottaisi sinua ja teikäläisiä asiakkaakseni vaikka vain kahvibaariin!


    • hooooohhhoijaaaaa

      Sama kirjoitus on spammattu monelle palstalle. Mitä trolli saa kun se levittää tätä samaa aloitusta monessa paikkaa?
      Kuivat housuihin?

      • AsiakasOnPaskaa

        ei vaan yrittää takoa asiakkaille järkeä päähän.


      • NoKerroNyVaiEtköUskalla

        No kerro nyt mistä ruokapaikasta on kyse jossa asiakas on käyttäytynyt mainitsemallasi tavalla?? Tai olihan tuossa nyt monta muutakin joista olit niin tietävinäsi.... Huomaatko, että itse teet juuri samaa eli huudat ja valitat, kuulut siis itsekkin juuri tuohon kohderyhmään!


      • asiakasonpaskaa

        Kerro ny saatana mikä vittu sun ongelmas on perkele ku kerroin vaan mitä asiakas tekee !! loukkaakko sua saatana ku asiakaspalvelija sanoo vähä takasi MITÄ !!!!??? VASTAAKKI PERKELE KANS SAATANA !!!!


      • lkmjljmklj

        VITTUSAATANAPERKELE!!!!!!!! VITTU PERKELE SAATANA !!!!!


      • asiakasonpaskaa

        MITÄ VITTUA SÄ MEUHKAAT PERKELE !!! MIKÄ VITTU ON ONGELMA HÄ !?!??! VASTAA SAATANA !!!


    • 100000markkaa

      Minä ostin kalliin tieto koneen ja inter Netliittymän ja kun avasin sen niin sieltä tuli tällaista ohjelmaa että kiroilua vaan haluan rahat takasin joka markan ja nyt

    • aerharehre

      Se on kuule pitää kääntää toinen poski vaan. Se on poka sulla pelkkiä velvollisuusia ja asiakkaalla pelkkiä oikeuksia. Se on ammatinvalintakysymys. Asiakas on aina oikeassa. Sitä on suomalaisen vaikea käsittää. Jos ei kykene niin pitää vaihtaa alaa.

    • Reklamointi

      Minäkin hankin 1 000 pakolaista, mutta eihän ne toiminut ollenkaan. Makoilevat vain sängyssä, jotta voiskahan ne palauttaa ja saada rahat takaisin.

      • iloaelämään9

        Tuskinpa olet itsekään muuta tehnyt kuin makoillut sängyssä...ne huutavat eniten jotka itse ovat sossunasakkaita! Suomessa on saanut LIIAN KAUNA OLLE TEKEMÄTTÄ MITÄÄN JA minä OLEN JOUTUNUT SEN MAKSAMAAN VERORAHOISTANI....VOISIKOHAN TEISTÄ SAADA RAHAT TAKAISIN.... MINUN KUSTANNUKSELLANI OLETTE VIINAA JUONEET JA MELLASTANEET!?Tämän jälkeen pakolaisten auttaminen on pelkkä ilo!


      • parkkipate666
        iloaelämään9 kirjoitti:

        Tuskinpa olet itsekään muuta tehnyt kuin makoillut sängyssä...ne huutavat eniten jotka itse ovat sossunasakkaita! Suomessa on saanut LIIAN KAUNA OLLE TEKEMÄTTÄ MITÄÄN JA minä OLEN JOUTUNUT SEN MAKSAMAAN VERORAHOISTANI....VOISIKOHAN TEISTÄ SAADA RAHAT TAKAISIN.... MINUN KUSTANNUKSELLANI OLETTE VIINAA JUONEET JA MELLASTANEET!?Tämän jälkeen pakolaisten auttaminen on pelkkä ilo!

        Et säkään muuta osaa ku HUUTAA ja mekastaa täällä jatkuvasti kitarisat pitkällä. Missä tynnyrissä sä oikein elät, vai seuraatko ollenkaan mitä ympärillä tapahtuu? Seuraappa ihan itteäs sivistääksesi mitä on uutisoitu viimeaikoina irtisanomisista ja työttömyydestä ja siitä miten kiven alla työt ovat! Onhan sulla mahdollisuus kokeilla sitä työttömän elämää niin ei tarvi vinkua verorahoista! Ei täällä kuule ole kenenkään työpaikka 100% varma vaikka olisi miten iso firma.


      • sinäsensanoit
        iloaelämään9 kirjoitti:

        Tuskinpa olet itsekään muuta tehnyt kuin makoillut sängyssä...ne huutavat eniten jotka itse ovat sossunasakkaita! Suomessa on saanut LIIAN KAUNA OLLE TEKEMÄTTÄ MITÄÄN JA minä OLEN JOUTUNUT SEN MAKSAMAAN VERORAHOISTANI....VOISIKOHAN TEISTÄ SAADA RAHAT TAKAISIN.... MINUN KUSTANNUKSELLANI OLETTE VIINAA JUONEET JA MELLASTANEET!?Tämän jälkeen pakolaisten auttaminen on pelkkä ilo!

        "ne huutavat eniten jotka itse ovat sossunasakkaita!"

        Sinäpä sen sanoit, sinähän täällä huudat, sossunasiakas :P


    • Asiakaslähtöisyys

      Voisin jopa taata, että tällä aloituskirjoituksella asiakkaista ei enää ole sinulle yrittäjänä riesaa. :D Laita vielä ihmeesä firman nimi.

      • AsiakasOnPaskaa

        Miten tämä teksti ny sitten loukkaa asiakkaita?? Eli asiakas suuttuu kun asiakaspalvelija sanoo suorat sanat??

        "ei asiakkaalle saa sanoa mitään"
        "asiakas on aika oikeassa ja nännännännnännäää"


      • rujfgjfgjfg
        AsiakasOnPaskaa kirjoitti:

        Miten tämä teksti ny sitten loukkaa asiakkaita?? Eli asiakas suuttuu kun asiakaspalvelija sanoo suorat sanat??

        "ei asiakkaalle saa sanoa mitään"
        "asiakas on aika oikeassa ja nännännännnännäää"

        Et taida oikeasti olla mikään asiakaspalvelija. Asiakkaalle ei koskaan tiuskita tai sanota rumasti,vaan aina pyritään selvittämään että missä nyt meni oikein vikaan jos asiakas ei ole tyytyväinen. Kauanko luulisit saavas pitää työpaikan jos asiakaspalvelijat ja ravintolan omistaja haistattelisi maksaville asiakkaille? Mistähän sinäkin palkkas saisit jos et niiltä valittaviltakin asiakkailta, idiootti.Ethän sinäkään tykkää kun asiakas sanoo suorat sanat,oot heti täällä piipittämässä?Et siis poikkea yhtään kertomastas,samanlainen kitisijävalittaja.


      • Valivalivalivalivali
        AsiakasOnPaskaa kirjoitti:

        Miten tämä teksti ny sitten loukkaa asiakkaita?? Eli asiakas suuttuu kun asiakaspalvelija sanoo suorat sanat??

        "ei asiakkaalle saa sanoa mitään"
        "asiakas on aika oikeassa ja nännännännnännäää"

        Ootko sä vähän yksinkertainen? Loukkaannuthan sä itsekin jos asiakas sanoo mielipiteensä, miksi siis asiakas ei saisi loukkaantua? Mielestäsi as.palvelija saa haistatella, tykkäisit varmaan jos sullekin tehtäisiin samoin :D Oot sä kyllä "kova jätkä" ,joka toinen sana vittua ja saatanaa, no joo ymmärtäähän sen jos on vielä teini, mutta ei sitä jos aikuinen ihminen jäänyt lapsen tasolle keskustelutaidoissaan, so sad :(


    • toistoa----

      Sama kirjoitus joka kaupungin palstalla.

    • onneksionpoikkeuksia

      itseasiassa tuo aloitus hieman kevennettynä pitää kutinsa kokolailla..ei ihan noin julmasti.koskee aikalailla e-p.ihmisiä kun on "pakko" kivittää rahaa palveluihin nuristaan joka asiasta...naurettavaa.samat heebot mainostaa käyneensä ulkomailla ottaa turkkiin all-clu paketin sitten istutaan hotellissa koko viikko? ei ee ylimäärästä eikä jännitä..pelle on pelle

    • Myös_Asiakaspalvelija

      Asiakashan on se palkkasi maksava, myös se valittava sellainen joten niin kauan kun asiakaspalvelussa asiakas maksaa palkkasi,kannattais vaan olla tyytyväinen.. Vai vittuilemallako ja ulos heittämällä niitä asiakkaita saadaan.. Asiakaspalvelussa myyjät ei koskaan kuulu aloittaa naamansa aukomista asiakkaalle, toki jos asiakas alkaa käymään hankalaksi omalla käytöksellään niin sellaista nyt ei tarvi kenenkään sietää.. Ammatinvalintakysymys, miksi lähteä alalle jos ei kestä palautteen antamista myös sitä negatiivista, asiattomat on luku erikseen.

    • atommia

      Näyttää olevan aloittaja vähemmistön edustaja. Kirosanoja ja kirjoitusvirheitä, eikä mitään järkeä

      • Anttialushousu

        Persu selvästi. Täynnä kirjoitusvirheitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe