Mitä mieltä olette?

kaskikello

Olen 173cm nuori nainen ja painan noin 72kg. Omistan pottunenän ja keskimääräistä maskuliinisemman vaatetyylin. Minulla on vatsaan asti tummanruskeat hiukset eikä tatuointeja tai lävistyksiä.

9

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käkinauris-

      Olet mielestäni hyvissä mitoissa, et ole ylipainoinen vaan varmasti normipainossa. Itse tykkään naisessa vielä, jos nainen on keskimääräistä pidempi, eli vähintään 170cm. Itse olen 187cm mies, joten senkin vuoksi jo ja muutenkin, kyllähän pituus tuo naiseenkin näyttävyyttä siinä missä mieheenkin.
      Vaatetus nyt ei sinänsä ole mikään kriteeri asioille, sama henkilö voi näyttää tyylikkäältä niin erilaisissa asukokonaisuuksissa.
      Tatskat ja lävistykset on aika siistit, jos niitä on. Tosin kohtuudella hankittuna, eikä niiden puutekaan haittaa.
      Se on mielestäni kuvottavaa, jos esim. käsissä on enemmän mustetta kuin paljasta ihoa esillä ja sama juttu läväreissä. Korvikset ja joku hillitty nenäkoru tms on jees. Mutta jos kasvoissa on joka uloke survottu metallia täyteen, niin se on kuvottavaa.
      Eli olet varmaan aika norminaisen näköinen, tosin varmaan herätät herkemmin huomiota jo tuon pituutesi vuoksi.

      • meehulluhoitoon

        Ooot lesbo nainen. Se "kuvottavaa" lesbo sählä ikävä palstalta.


    • paneskelijana

      tuaaaaa, jos mä nussin sua, ja kerron vasta sitte mielipiteeni??

    • Aloittajalle

      Mitä vikaa sinun ulkonäössäsi muka on? :)

    • ggg333

      Muuten ihan jees, mutta pottunenä on jotain aivan liian hirveää.

    • paneva.heteromies

      Panisin takaapäin heti.

    • quupperi

      Vaikea sanoa vain kuvailun perusteella. Koon puolesta olet normaali. Pottunokka tuskin on hyvä piirteesi, mutta harva on täydellinen. Korosta muita piirteitäsi, kuten vaikka pitkät hiuksesi.

      Se on hyvä, ettei mitään poikkeuksellisia tatuointeja tai lävistyksiä ole. Älä laitakaan.

      Miksi pukeudut nomaalia maskuliinisemmin? Se ei ehkä ole hyvä juttu. Toki ihan yhdentekevää miten pukeutuu omalla takapihalla, mutta jos vaikkapa töissäkin käyt "äijälookilla", niin tulee vähän sellainen olo, että olet äijä etkä nainen. Ja että kenties itsetunnossasi on jotain vikaa? Siis ei tietenkään pidä vetää överiksi toiseenkaan suuntaan! Unohda siis rakennekynnet ja liian lyhyen minihameet. Mutta et varmaankaan kuole, jos joskus laitat hameen ja korkkarit, tai edes kukallisen huivin? Käytätkö siroja koruja tms? Meikkaatko asiallisesti?

      Pieni naisellinen ehostus siis pintaan, niin hyvä on! Sellainen perus paketti, jota moni kaipaakin.

    • vaihetaaheti

      Ottaisin ennemmin pottunokan kuin sellasen isomman klyyvarin.En ymmärrä mitä vikaa on muka pottunokissa?Ovat ainaki pieniä.

    • 1620

      Minusta kuulostaa että olet zeniläisen sinut itsesi kanssa. Jos haet vastausta mahdolliseen seurusteluun tai samanhenkisyyteen, pitäisi tavata. Kolme minuuttia riittää minulle kertomaan ollaanko samalla aaltopituudella. Ja vaikket olisikaan kanssani "sinut", niin varmasti monen muun kanssa olet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1634
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1472
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1325
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1304
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe