Barf kysymys

25555

Miten kauan teidän koirilla on kestänyt että niiden vatsat on tottunut barf ruokaan? Meillä lihaisat luut tuottaa urokselle ripulia ja että joutuu usein käymään tarpeilla, mutta nyt ollaan jokunen päivä totutettu koirat barf ruokaan pikkuhiljaa ja näyttäisi että pahin mennyt ohi.
Voiko olla mahdollista että herkkävatsainenkin jo muutamassa päivässä tottuu? Koirat on tottunut sekaravintoon. Ihmisten ruoan jämät ja nappulat on niille tuttuja...

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietinvaanettä

      Onko sille pakko sitten antaa sellaista ruokaa mikä vetää mahan löysälle?

    • 25555

      Vetää alussa aika monelle, eli en ole huolissani täysin normaalia. Nartun masu on ottanut uuden ruoan jo hyvin vastaan sen maha kestää ja eip uroksellakaan tullut enään tänä yönä paniikkia päästä pihalle ripulille, eli voiton puolella ollaan. Ja kyllä, koirille on pakko syöttää tätä ruokaa, sillä tää on niille luonnollista ruokaa. Olen lukenut paljon barffista ja uskon että tämä jää pysyväksi ruokintamuodoksi :)

    • tietämätönnullikka

      mitä tämä barf tarkoittaa ja siis mitä se on käytännössä?? kiinnostaisi aloittaa mutta en tiedä miten

      • brfs

        Barf on semmoinen koiran ruokkimismuoto, että sille syötetään täysin lihapitoista ruokaa ja sekaan vähä kasviksii yms.
        Aluksi aiheuttaa nappula/kotiruokaan tottuneelle koiralle ripulia ja joillekkin oksentelua, mutta ajan kanssa oireet loppuu.
        Suosittelen koiranomistajia tutustumaan barffaukseen ja tarjoamaan koiralleen lihaisaa ruokaa. Se tekee koiralle pelkästään hyvää.
        Eikä se ole kallistakaan, ja jopa meidän käpykylän s-marketin pakaste-altaasta löytyy koirille tarkoitettuja lihatuotteita.


    • barffaaja

      Barf on jees! Ite liputan sen puolesta, onhan se luonnonmukaista. Mun koira tais olla jopa 2 viikkoa että vatsa reistaili mutta oli sen väärtti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe