Näin ei saisi sanoa

35-v_mies

Mutta kyllä 15-vuotiaat tytöt ovat keskimäärin seksikkäämpiä kuin 35-vuotiaat naiset.

32

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nomikäpakko

      Onko joku pakottanut sun olemaan 35-vuotiaan naisen kanssa?
      Kävele ihan ohi vaan, äläkä jää edes tuijottamaan, jos pahaa tekee.

      • Puhe taisi olla naisen seksikkyydestä, ei naisen kanssa olemisesta.


    • vaiettutotuus

      Faktahan se on

    • Poikamies45

      Sen nyt näkee kuka tahansa, jolla vaan on silmät päässä. Siksi minun onkin vaikea ymmärtää, miksi minulle yritetään aina tyrkyttää "itseni ikäisiä" järkyttäviä ryppymummoja, jotka eivät ulkonäöllään pysty minua seksuaalisessa mielessä kiihottamaan. Eivätkä ne ikäloput tantat henkisesti ja seksuaalisesti edes ole minun ikäisiäni, olenhan itse kuin teinipoika, kaikki nuoruuteen kuuluvat ihmeelliset asiat vielä kokematta.

      • runkrunk

        Ottaako päähän, kun et tule ikinä kuitenkaan saamaan mitään neitsyttä teinityttöä?


      • Poikamies45
        runkrunk kirjoitti:

        Ottaako päähän, kun et tule ikinä kuitenkaan saamaan mitään neitsyttä teinityttöä?

        Ei ota. Olen tämän asian suhteen toiveikas ja optimistinen. Kurppanaisten on turha minua yrittää latistaa siinä toivossa, että alentuisin harjoittamaan kurppaseksiä. Teinirakkaus tulee vastaan silloin kun sitä vähiten osaa odottaa.


      • Poikamies45
        runkrunk kirjoitti:

        Ottaako päähän, kun et tule ikinä kuitenkaan saamaan mitään neitsyttä teinityttöä?

        Ei ota. Olen tämän asian suhteen toiveikas ja optimistinen. Kurppanaisten on turha yrittää latistaa minua siinä toivossa, että masentuneena alentuisin harjoittamaan heidän kanssaan sitä iljettävää kurppaseksiä. Teinirakkaus tulee vastaan silloin kun sitä vähiten osaa odottaa.


      • runkrunk
        Poikamies45 kirjoitti:

        Ei ota. Olen tämän asian suhteen toiveikas ja optimistinen. Kurppanaisten on turha yrittää latistaa minua siinä toivossa, että masentuneena alentuisin harjoittamaan heidän kanssaan sitä iljettävää kurppaseksiä. Teinirakkaus tulee vastaan silloin kun sitä vähiten osaa odottaa.

        Haaveilitko 45-vuotiaista naisista kun olit itse 15-vuotias? Ai, et vai? Miksi luulet, että yksikään teinityttö haluaisi 45-vuotiasta miestä jos kerta on parempia, nuorempia vaihtoehtoja? Olet itse samalla tavalla "kurppaantunut" kuten oman ikäisesi naiset. Pysy siis omassa liigassasi.


      • Poikamies45
        runkrunk kirjoitti:

        Haaveilitko 45-vuotiaista naisista kun olit itse 15-vuotias? Ai, et vai? Miksi luulet, että yksikään teinityttö haluaisi 45-vuotiasta miestä jos kerta on parempia, nuorempia vaihtoehtoja? Olet itse samalla tavalla "kurppaantunut" kuten oman ikäisesi naiset. Pysy siis omassa liigassasi.

        En tietenkään haaveillut mistään riippuvatissisistä ryppyvituista tantoista, vaan neitseellisistä teininaisista, ja siinä suhteessa mikään ei ole muuttunut. En voi kuvitella, että edes itseäni vanhemmat miehet haaveilisivat 45-vuotiaista naisista. Saattaa joillain tietysti olla mummofetissi tai ovat niitä aisurimiehiä, joille tälläkin palstalla vähän naureskellaan.

        Mutta minä en ole mikään seksuaalipervertti, enkä halua teeskennellä kiinnostusta kurppaseksiä kohtaan pelkästään saadakseni kieroon kasvaneen luonnosta vieraantuneen kulttuurimme hyväksymisen. Se on nimittäin luonnollista, että mies haluaa nuoren ja koskemattoman naisen. Nyt on annettu ihan liikaa valtaa vanhoille naisille, jotka eivät suostu hyväksymään, että heidän kohdaltaan ne seksihommat ovat historiaa, ja siksi tätä pakkokurppaseksiä niin tuputetaan ja paheksutaan luonnollista pyrkimystä teinirakkauteen.


      • Gjhj
        Poikamies45 kirjoitti:

        En tietenkään haaveillut mistään riippuvatissisistä ryppyvituista tantoista, vaan neitseellisistä teininaisista, ja siinä suhteessa mikään ei ole muuttunut. En voi kuvitella, että edes itseäni vanhemmat miehet haaveilisivat 45-vuotiaista naisista. Saattaa joillain tietysti olla mummofetissi tai ovat niitä aisurimiehiä, joille tälläkin palstalla vähän naureskellaan.

        Mutta minä en ole mikään seksuaalipervertti, enkä halua teeskennellä kiinnostusta kurppaseksiä kohtaan pelkästään saadakseni kieroon kasvaneen luonnosta vieraantuneen kulttuurimme hyväksymisen. Se on nimittäin luonnollista, että mies haluaa nuoren ja koskemattoman naisen. Nyt on annettu ihan liikaa valtaa vanhoille naisille, jotka eivät suostu hyväksymään, että heidän kohdaltaan ne seksihommat ovat historiaa, ja siksi tätä pakkokurppaseksiä niin tuputetaan ja paheksutaan luonnollista pyrkimystä teinirakkauteen.

        Olet henkisesti 15- vuotiaan tasolla.
        Ei yksikään teini halua tuollaista seuraa.


      • Ällöttäväpaappa
        Poikamies45 kirjoitti:

        En tietenkään haaveillut mistään riippuvatissisistä ryppyvituista tantoista, vaan neitseellisistä teininaisista, ja siinä suhteessa mikään ei ole muuttunut. En voi kuvitella, että edes itseäni vanhemmat miehet haaveilisivat 45-vuotiaista naisista. Saattaa joillain tietysti olla mummofetissi tai ovat niitä aisurimiehiä, joille tälläkin palstalla vähän naureskellaan.

        Mutta minä en ole mikään seksuaalipervertti, enkä halua teeskennellä kiinnostusta kurppaseksiä kohtaan pelkästään saadakseni kieroon kasvaneen luonnosta vieraantuneen kulttuurimme hyväksymisen. Se on nimittäin luonnollista, että mies haluaa nuoren ja koskemattoman naisen. Nyt on annettu ihan liikaa valtaa vanhoille naisille, jotka eivät suostu hyväksymään, että heidän kohdaltaan ne seksihommat ovat historiaa, ja siksi tätä pakkokurppaseksiä niin tuputetaan ja paheksutaan luonnollista pyrkimystä teinirakkauteen.

        Vaikka sinä päässäsi kuinka olisit 15-vuotiaan tasolla,fyysisesti olet ihan samanlainen ryppykurppa kun muutkin 45-vuotiaat,ja se ulkonäkö ei taida olla ihan sitä mitä nätti tyttö hakee,tai millaiselta haluaa huomiota.Saatat hyvinkin olla jopa vanhempi kun mitä tytön oma isä on.Luultavasti reaktio on sama suhun kun sulla omanikäsiisi naisiin;eli "Hyi,riippuvatissinen ryppymuna".Voit toki jatkaa haaveiluasi 15-vuotiaista tytöistä,niitä et tule kuitenkaan enää saamaan.Paitsi jos jollain tytöllä on "pappafetissi"jossa tapauksessa kannattaa muistaa että 15-vuotias on vielä suojaikärajan alapuolella ja syystä.


      • Ex----PUA
        Ällöttäväpaappa kirjoitti:

        Vaikka sinä päässäsi kuinka olisit 15-vuotiaan tasolla,fyysisesti olet ihan samanlainen ryppykurppa kun muutkin 45-vuotiaat,ja se ulkonäkö ei taida olla ihan sitä mitä nätti tyttö hakee,tai millaiselta haluaa huomiota.Saatat hyvinkin olla jopa vanhempi kun mitä tytön oma isä on.Luultavasti reaktio on sama suhun kun sulla omanikäsiisi naisiin;eli "Hyi,riippuvatissinen ryppymuna".Voit toki jatkaa haaveiluasi 15-vuotiaista tytöistä,niitä et tule kuitenkaan enää saamaan.Paitsi jos jollain tytöllä on "pappafetissi"jossa tapauksessa kannattaa muistaa että 15-vuotias on vielä suojaikärajan alapuolella ja syystä.

        :D

        Tältä näyttää kun kurppa yrittää siirtää ikäkriisiään mieheen.

        Tuo ikäraja on Suomessa harvinaisen korkea, esim. Saksassakin se on vain 14v.

        Samoin jokainen tietää että miehen MA nousee iän myötä ja kukaan nuori nainen ei nussisi niitä finninaamaisia pojanvempuloita jos ei olisi pakko.


      • 344334343443
        Ex----PUA kirjoitti:

        :D

        Tältä näyttää kun kurppa yrittää siirtää ikäkriisiään mieheen.

        Tuo ikäraja on Suomessa harvinaisen korkea, esim. Saksassakin se on vain 14v.

        Samoin jokainen tietää että miehen MA nousee iän myötä ja kukaan nuori nainen ei nussisi niitä finninaamaisia pojanvempuloita jos ei olisi pakko.

        no eikai se nyt pakko oo herranen aika. ei kai kukaan pakota finninaam pojenvempulan kanssa olemaan


      • Vieläkinällöttää
        Ex----PUA kirjoitti:

        :D

        Tältä näyttää kun kurppa yrittää siirtää ikäkriisiään mieheen.

        Tuo ikäraja on Suomessa harvinaisen korkea, esim. Saksassakin se on vain 14v.

        Samoin jokainen tietää että miehen MA nousee iän myötä ja kukaan nuori nainen ei nussisi niitä finninaamaisia pojanvempuloita jos ei olisi pakko.

        :):):):):).
        Ja tältä näyttää ukkoharha, eiköhän tässä tämä 45v "poika" ole se joka ikäkriisiään yrittää nuorille tytöille siirtää.Ja ei todellakaan ole suojaikä liian alhainen jos se estää ukkojen epätoivotut lähentelyt nuoria tyttöjä kohtaan.Jos järkeä ei ole sen vertaa suotu että itse tajuaa jättää lapset rauhaan,onneksi viranomaiset auttavat useimpia tämänkin asian ymmärtämään. Ja vielä fakta:naiset haluaa oman ikäsiään tai vähän vanhempia miehiä ei jtn isoisiä,niinkun täälä näköjään kuvitellaan.Eihän kukaan haaveilemista estä,voithan sinäkin neitsytkammiossasi odottaa sitä 15vuotiasta hakemaan,saat tosin varmaan odottaa yhtä kauan kun toi toinenkin setä.


    • 816

      Miksi ei saisi sanoa? Ei se lakia riko.

      Kun mietitään kaikkia eläimiä, vasikoita ja pentuja, ovat ne paljon söpömpiä kuin täysikasvuiset lajitoverinsa. Myös ihmisvauva on söpömpi kuin taaperoikään ehtinyt.

    • Oman ikäluokkani kohdalla oli ainakin niin, että moni vähän hiljaisempi tyttö uskalsi näyttää naiseutensa vasta peruskoulun jälkeen, joskus 16-17-vuotiaina.

    • mieseikäpoikaenää

      Minusta ei. Lapsilta näyttävät. Minusta naiset ovat keskimäärin seksikkäimmillään 25-46 vuotiaana. Silloin he näyttää todelliselta naiselta.

      • Äädämi111111111

        Älä täti yritä, kyllä me tiedetään.


      • mieseikäpoikaenää
        Äädämi111111111 kirjoitti:

        Älä täti yritä, kyllä me tiedetään.

        En ole täti ja näin vain on, halusit sinä sitä tai et.


      • YksTimmiKurppa

        Niin, lapsiahan he vielä olevat. Vaikka osa pukeutuukin ja yrittää kovasti olla "naisia" mikä on surullista. Lapset tekevät lapsiakin nykyään. Osa voi olla toki mielestään henkisesti kehittyneempiä ja pakostihan sitten oma lapsi vanhettaa nuortakin sielua.

        Aikuisen, kypsän, miehen tunnistaa juuri tuosta ettei hekumoi alaikäisiä, näyttivätpä he miltä tahansa. :)
        Se on muuten miehekästä & seksikästä olla henkisesti kypsä. (eikä se tarkoita, että pitäisi huolia mikä tahansa läski/seksuaalisesti ahdasmielinen ikäisensä silti)

        Aikuiset Miehet harvemmin elää puutteessakaan.

        Mutta täällä palstallahan on joko trolleja tai niitä miehiä jotka eivät ole eläissään saaneet kunnon kyytejä aikuiselta naiselta.. Onneksi löytyy välillä poikkeuksia! ;)


      • Edwardo_karu_totuus
        YksTimmiKurppa kirjoitti:

        Niin, lapsiahan he vielä olevat. Vaikka osa pukeutuukin ja yrittää kovasti olla "naisia" mikä on surullista. Lapset tekevät lapsiakin nykyään. Osa voi olla toki mielestään henkisesti kehittyneempiä ja pakostihan sitten oma lapsi vanhettaa nuortakin sielua.

        Aikuisen, kypsän, miehen tunnistaa juuri tuosta ettei hekumoi alaikäisiä, näyttivätpä he miltä tahansa. :)
        Se on muuten miehekästä & seksikästä olla henkisesti kypsä. (eikä se tarkoita, että pitäisi huolia mikä tahansa läski/seksuaalisesti ahdasmielinen ikäisensä silti)

        Aikuiset Miehet harvemmin elää puutteessakaan.

        Mutta täällä palstallahan on joko trolleja tai niitä miehiä jotka eivät ole eläissään saaneet kunnon kyytejä aikuiselta naiselta.. Onneksi löytyy välillä poikkeuksia! ;)

        Ei se nyt aivan näinkään mene. Voit toki pitää vaikkapa jotain Roman Polanskia kypsymättömänä miehenä, mutta se on vain melko typerää. Luulenpa näet, että melkolailla jokainen mies pitää 15-vuotiasta keskimäärin seksikkäämpänä, jos arvioidaan puhtaasti ulkoista olemusta eikä tarvitse välittää sosiaalisesta paheksunnasta.

        Toki meidät on jo lakipykälin (ihan hyvä niin) kahlittu olemaan asiasta tiettyä mieltä. Naiset sitten vaan kuulee sen kiiltokuvaversion ns. kypsien miesten suusta. Eikä tämäkään epämiellyttävä totuus ole kuin biologiaa, joten turha kenenkään tuhahdella, jos jotkut osaa ja uskaltaa olla julkisesti rehellisiä itselleen.

        Toki on yksittäisiä naisia, jotka ovat äärettömän seksikkäitä vielä vanhemmitenkin, mutta pikkuruinen joukkio se on. Ja jos haluaa seksikkyyteen sekoittaa henkisiä ulottuvuuksia, niin tilanne muuttuu aivan eriksi. Siksi kai moni mies onkin tyytyväinen jo kevyesti kurppaantuneeseen :) naikkoseen kun niitteen kanssa voi jopa puhua ja käyttää syvempiä viestinnän alalajeja, eikä vaan kikatella hupsusti.


      • 21v.mies
        YksTimmiKurppa kirjoitti:

        Niin, lapsiahan he vielä olevat. Vaikka osa pukeutuukin ja yrittää kovasti olla "naisia" mikä on surullista. Lapset tekevät lapsiakin nykyään. Osa voi olla toki mielestään henkisesti kehittyneempiä ja pakostihan sitten oma lapsi vanhettaa nuortakin sielua.

        Aikuisen, kypsän, miehen tunnistaa juuri tuosta ettei hekumoi alaikäisiä, näyttivätpä he miltä tahansa. :)
        Se on muuten miehekästä & seksikästä olla henkisesti kypsä. (eikä se tarkoita, että pitäisi huolia mikä tahansa läski/seksuaalisesti ahdasmielinen ikäisensä silti)

        Aikuiset Miehet harvemmin elää puutteessakaan.

        Mutta täällä palstallahan on joko trolleja tai niitä miehiä jotka eivät ole eläissään saaneet kunnon kyytejä aikuiselta naiselta.. Onneksi löytyy välillä poikkeuksia! ;)

        hyi vittu voit aikuinen nainen pitää kyytisi ihan keskenäsi.


      • Ex-----PUA
        Edwardo_karu_totuus kirjoitti:

        Ei se nyt aivan näinkään mene. Voit toki pitää vaikkapa jotain Roman Polanskia kypsymättömänä miehenä, mutta se on vain melko typerää. Luulenpa näet, että melkolailla jokainen mies pitää 15-vuotiasta keskimäärin seksikkäämpänä, jos arvioidaan puhtaasti ulkoista olemusta eikä tarvitse välittää sosiaalisesta paheksunnasta.

        Toki meidät on jo lakipykälin (ihan hyvä niin) kahlittu olemaan asiasta tiettyä mieltä. Naiset sitten vaan kuulee sen kiiltokuvaversion ns. kypsien miesten suusta. Eikä tämäkään epämiellyttävä totuus ole kuin biologiaa, joten turha kenenkään tuhahdella, jos jotkut osaa ja uskaltaa olla julkisesti rehellisiä itselleen.

        Toki on yksittäisiä naisia, jotka ovat äärettömän seksikkäitä vielä vanhemmitenkin, mutta pikkuruinen joukkio se on. Ja jos haluaa seksikkyyteen sekoittaa henkisiä ulottuvuuksia, niin tilanne muuttuu aivan eriksi. Siksi kai moni mies onkin tyytyväinen jo kevyesti kurppaantuneeseen :) naikkoseen kun niitteen kanssa voi jopa puhua ja käyttää syvempiä viestinnän alalajeja, eikä vaan kikatella hupsusti.

        Ja tuo Lolitahan oli nimenomaan elokuva siitä, miten tuon ikäinen valitsee vanhemman miehen ja viettelee tämän.


      • miesvm_1967x
        YksTimmiKurppa kirjoitti:

        Niin, lapsiahan he vielä olevat. Vaikka osa pukeutuukin ja yrittää kovasti olla "naisia" mikä on surullista. Lapset tekevät lapsiakin nykyään. Osa voi olla toki mielestään henkisesti kehittyneempiä ja pakostihan sitten oma lapsi vanhettaa nuortakin sielua.

        Aikuisen, kypsän, miehen tunnistaa juuri tuosta ettei hekumoi alaikäisiä, näyttivätpä he miltä tahansa. :)
        Se on muuten miehekästä & seksikästä olla henkisesti kypsä. (eikä se tarkoita, että pitäisi huolia mikä tahansa läski/seksuaalisesti ahdasmielinen ikäisensä silti)

        Aikuiset Miehet harvemmin elää puutteessakaan.

        Mutta täällä palstallahan on joko trolleja tai niitä miehiä jotka eivät ole eläissään saaneet kunnon kyytejä aikuiselta naiselta.. Onneksi löytyy välillä poikkeuksia! ;)

        Nuorena sain hyvää seksiä 17-vuotiaalta nuorelta naiselta, kolmekymppisenä huonoa seksiä kolmekymppiseltä mutta nyt saan suorastaan mielettömän hyvää seksiä 48-vuotiaalta. En siis usko että seksin "hyvyys" suoranaisesti riippuu iästä, toki ikä tuo yleensä varmuutta ja kokemusta seksissäkin. En haaveile teinitytöistä tai edes nuoremmista, miksi, kun paras mahdollinen on jo hyppysissäni :D


    • HerraPorkkana

      Mielestäni 15- vuotias on vielä lapsi enkä näe siinä mitään seksikästä.

    • Äläruokitrollia

      Älä ruoki trollia :D mut vastasinpa itsekin nyt :P

    • 3plus17

      Kuulemma Seppo Rätykin oli joskus haastatattelussa vastannut, kun häneltä olisi kysytty tunnelmia mestaruuden voittamisen jälkeen, "viisitoistavuotiasta jos sais". Ja eihän sitä tiedä vaikka Yegokin olisi lähtenyt metsästämään nuorta teinipillua keihäänheiton finaalin jälkeen.

    • JappePappe

      Itse näen asian niin että pari kymppinen nainen joka näyttää 16 vuotiaalta on heti mielessäni seksikkäämpi kuin 16 vuotias.

      Tämä tuo heti eteen pari asiaa:
      Tällä perusteella jos otetaan vain naisen ruumis, niin todennäköisesti 16 vuotiaan hyvin kehittynyt ruumis on seksikkäämpi kuin sen 20 vuotiaan.
      Kolikon kääntöpuolena on se että itseäni ei ainakaan kiinnosta jos ymmärrän sen että nainen on alle 20 vuotias. Ei edes pelkkänä petikaverina.

      Joka tapauksessa kaikkien ruumis vanhenee, ja ihan oikeasti jotkut toiset voivat pitää hieman vanhemmastakin ruumiista. Itse pidän reilun 20 vuotiaan kropasta.

      Kuitenkin se että minkä verran pitää toisen ulkonäöstä on vain yksi osa ja jos ei toisen kanssa synkkaa niin ei silloin edes henkisillä ominaisuuksilla voi kompensoida.

      Sitä mukaa kuin ruumiilliset avut tippuvat niin tuppaa henkiset ominaisuudet nousemaan. (Ei pelkkä se että nyt toinen on "kiltti" ja "mukava" vaan ihan oikeasti elämänkokemus rupeaa kuulumaan toisen jutuista (jos kuuluu))

      Parhaita naisia ovat ne ketä olivat nuorena mukavia ja hyvän näkösiä, ja ovat vanhetessaan saaneet siinä mukana jotain täytettä aivoihinkin.

    • Ex-----PUA

      Tälläiset aloitukset ovat yksi suurimpia kurpparaivon syitä.

      Onhan se epätoivoista kun pitää joko yrittää siirtää ikäkriisiään vastakkaiseen sukupuoleen tai naamioida se huolestuneisuudeksi tyttöjen hyvinvoinnista.

      • enkirjjokapveesjokavk

        No sinähän näitä aloitat joka päivä..sinäkin vanhenet joka päivä. Turhaa haukkua vanhenevia naisia, voit vain antaa heidän olla rauhassa ja uneksia niistä nuorista naisista ja siirtää huomion heihin, ei vanhempiin naisiin.
        miksi ihmeessä joka päivä jauhat vanhemmista naisista joita et itse edes halua? En minä ainakaan kirjoita palstalle joka päivä vanhemmista miehistä joita en halua. En edes huomaa einiinhaluttavia miehiä vaan suuntaan mielenkiintoni niihin miehiin joita haluan. Simppeliä.


    • Epätasa-arvo

      On typerää että kaikki homoliitot ja -seksi on täysin hyväksyttävää mutta jos 15vuotias tahtoo vanhempaa miestä, "EI! Mieshän on lastenraiskaaja!".....

      No mut ei mulkaa onneks oo pitkä aika kun oon 16

    • KiimassaTwenty4Seven

      Saisipa työntää....Tiukkaan....Teiniin...aah aaah aaah!!! Hyväillä terhakoita rintoja...tuntea tiukan anaalireiään ja tiukkaakin tiukemman pillllun!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe