Pyhän Hengen pilkka

Mt.12:24 "Mutta kun fariseukset sen kuulivat, sanoivat he: "Tämä ei aja riivaajia ulos kenenkään muun kuin Beelsebulin, riivaajain päämiehen, voimalla". ... 32 Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa."
Pyhän Hengen pilkkaa on Matteuksen mukaan väite että Jumalan omat ovat s-tanan palvelijoita. Ei varmaankaan, jos on tietämättömänä tullut joskus tokaisseeksi jotain tällaista, vaan että tietäen mitä tekee, jatkaa pyhitettyjen herjaamista. Fariseuksista sanotaan, että he kateudesta vainosivat Jeesusta.
Ehkei tällaiselle ihmiselle löydy muuta pelastusta kuin että hän on henkisesti sairas ja siten edesvastuuton sanomisistaan. Jos sitäkään, en tiedä. Ikävä ja totinen sanan paikka joka tapauksessa.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki Saatanan Paavalille antamat erinomaiset ilmestykset, ovat siinäkin mielessä erinomaisia, että ne kaikki pitävät sisällään Pyhän Hengen pilkan, eli Totuuden vastaisen toiminnan.

      Kuten tuon sinunkin edellinen aloitukseksi ahtaasta portista, joka sinun ystäväksesi nousut Devoit on todella herjannut rajusti tuota Jeesuksen määräämää ahdasta porttia, nimittämällä sitä suniportiksi ja Pyhän Hengen puhdistusta eli uudestisyntymistä ylhäältä, sunipulveriksi.

      Koska itse Saatanan pelosta ei päässyt siitä sisälle:

      "Kaduttaa etten mennyt
      Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
      Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
      Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

      Siinäpä olet löytänyt uskosi mukaisen ystävän.

      • >>Kaikki Saatanan Paavalille antamat erinomaiset ilmestykset, ovat siinäkin mielessä erinomaisia, että ne kaikki pitävät sisällään Pyhän Hengen pilkan, eli Totuuden vastaisen toiminnan.>>

        Aamen, Teuvo, Aamen.


      • demon_of_dawn kirjoitti:

        >>Kaikki Saatanan Paavalille antamat erinomaiset ilmestykset, ovat siinäkin mielessä erinomaisia, että ne kaikki pitävät sisällään Pyhän Hengen pilkan, eli Totuuden vastaisen toiminnan.>>

        Aamen, Teuvo, Aamen.

        Mitä demoni tarkoittaa, kun hokee Aamen, Aamen?


      • Sitä vain, että hyvä juttu kun jaksat eksyttää ja sekoittaa christittyjen uskovia päitä. Paavali ja Saatana käsi kädessä, hehhee... mutta olivathan Jeesus ja Saatanakin taivaan hovissa veljeksiä keskenään. Aluksi. Ja aivan samoin kuin Kain tappoi ylimielisen veljensä, tappoi Saatana Jeesuksen Golgatalla. Vai oliko se sittenkin itse Kaikkivaltias, joka Poikansa tappoi?

        Huomaatko, miten sekavaa? Raamattu on sekava kirja.


      • kaikillejotakin

        Alkummehan on alkupamauksesta ja nyt kaikkeus laajenee hirmuvauhdilla taivaan tuulissa, mitä pysyvää täällä on ja silti on, elikkä punainen lanka pitäisi löytää ja seurata surata sitä, siinä on älyköille ruokaa, mutta tavallisuudellakin pärjätään yhtähyvin.


      • demon_of_dawn kirjoitti:

        Sitä vain, että hyvä juttu kun jaksat eksyttää ja sekoittaa christittyjen uskovia päitä. Paavali ja Saatana käsi kädessä, hehhee... mutta olivathan Jeesus ja Saatanakin taivaan hovissa veljeksiä keskenään. Aluksi. Ja aivan samoin kuin Kain tappoi ylimielisen veljensä, tappoi Saatana Jeesuksen Golgatalla. Vai oliko se sittenkin itse Kaikkivaltias, joka Poikansa tappoi?

        Huomaatko, miten sekavaa? Raamattu on sekava kirja.

        Se on varmasti sekava kaikille sellaisille, joilla ei enää ole sydämessä edes sinapinsiemenen verran, jos ei ihan rakkautta, vaan kaipaustakaan totuuteen.

        Tämä ei koske yksistään demoneita, vaan koko eksyksiin johdettua ihmiskuntaa.

        Sekavan Raamatun sanoma avautuu selväksi vasta Pyhän Hengen johdatuksessa.

        Siksi Jeesuskin jyrkästi kielsi omia opetuslapsiaan lähtemästä hänen totuuttaan julistamaan ennen kuin saavat Pyhän Hengen:

        "Ollessaan heidän kanssaan aterialla Jeesus sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.

        Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää."

        Silloin ne, jotka olivat koolla, kysyivät häneltä: "Herra, onko nyt tullut se aika, jolloin sinä rakennat Israelin valtakunnan uudelleen?"

        Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.

        Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

        Nyt minä saan olla todistajana täällä kaukana maan ääressä pienen tasavallan yhdessä Raamattu-keskustelussa Todistamalla todeksi tämänkin Jeesuksen ilmoituksen:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Onko sinulla rohkeutta kertoa oma kastehistoriasi?


    • alfa123om2222

      UMK1995: II Kuningasten kirja 9. luku

      Ja palvelija, profeetan palvelija, lähti matkalleen Ramot-Gileadiin ....
      ......
      Ja koko Ahabin huoneen täytyy tuhoutua, ja minun on karsittava pois Ahabista jokainen, joka vetensä seinään heittää,* ja jokainen avuton ja arvoton* Israelista. 9 Ja minun on tehtävä Ahabin huoneesta Jerobeamin, Nebatin pojan, huoneen kaltainen

      Ehkä Jeeus ottaa kantaa tähän kohtaan raamatussa, jossa sanotaan selvästi: Karsittakoon pois jokainen avuton ja arvoton Israelista.
      Hän halusi opettaa, että joka ryhtyy tuohon työhön pilkkaa pyhää henkeä. Ja Jeesus itse pitää sitä tekoa sellaisena, joka johtaa Kadotukseen.

      Juudas nuhteli erästä arvottomana pidettyä naista, joka voiteli Jeesuksen jalat kalliilla hajuvoiteella.
      Hitler alkoi haukkua Jumalan kansaa Israelia vähäarvoiseksi sekä vielä Venäläisiä orjiksi ja mongooleiksi. Vieläpä hän haukkui suomalaisiakin käsittääkseni mongooleiksi.

      Jesaja 51

      Therefore hear this, you afflicted one,
      made drunk, but not with wine.
      22 This is what your Sovereign Lord says,
      your God, who defends his people:
      “See, I have taken out of your hand
      the cup that made you stagger;
      from that cup, the goblet of my wrath,
      you will never drink again.
      23 I will put it into the hands of your tormentors,
      who said to you,
      ‘Fall prostrate that we may walk on you.’
      And you made your back like the ground,
      like a street to be walked on.”

      Tässä suodaan lohdutusta köyhille ja arvottomille ja sanotaan, että VIHAN MALJA JOSTA HE JOUTUIVAT JUOMAA JA JOKA SAI KOMPASTELEMAA OTETAAN POIS HEIDÄN KÄSISTÄÄN JA HEIDÄN EI TARVITSE SIITÄ KOSKAAN ENÄÄ JUODA.

      Jeesus yritti siis toteuttaa tämän Jesajan 51. luvun sanan, mutta ei onnitunut siinä täysin, koskapa Hitler ilmaantui maailmanhistoriaan.

      Valitettavaa on, että tuo kuppi, joka köyhille ja arvottomille ensin annettiin pantiin myöhemmin heidän sortajiensa käsiin eikä tuota kuppia kokonaan poistettu maailmasta.

    • alfa123om2222

      Raamattu totetuu syystä tai toisesta tämän päivän Suomessakin. Vapaussodan jälkeen monia syytettiin maanpetturuudesta ja heidän ylitseen ikään kuin käveltiin. Mutta tänä päivänä nuo, jotka esittivät maanpetturuus syytteitään ovat itse tulossa sellaisiksi kovaa vauhtia.

      Kuppi kiertyy vuoroin kädestä käteen ja raamattu osottautuu todeksi.

      • Ei Totuuden Hengen herjaus ole suinkaan minkään maallisen valtakunnan petturuutta.

        Vaan sillä jokainen sulkee omalta osaltaan taivaan ovet, ja yllyttävät muitakin samaan, kuten tämä Mikuliinakin:

        "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe