aletalo.fi

ostajakysyyensin

onko tää sivu luotetta aletalo.fi onko kellään kokemusta sivusta

19

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostajakysyyensin

      voisko joku liis vastata tähän ketjuun tänään tai huomena

    • mieshaluaahikoilla

      jos joltakin läytyy nää tuotteet kokoa L niin voin ostaa ne kunhan niitä ei ole paljoa käytetty ja on ehjät http://aletalo.fi/index.php?route=product/product&product_id=423 ja Hot Shapers laihdutushousut yhteis hinta mitä voin maksaa olis 35 euroa nuista kahesta haluaisin semmoset jos teillä on sellaset niin laittakaa huutonetttiin myyntiin tai linkki tänne mistä voin ostaa ne

    • oliskivatietää

      tietääkö joku tästä sivusta jotain olis kivatietää

    • alennussivujenettiä

      onko jokutilanu sieltä jotain kuinka luotettavasti sieltä saa tilattua tuotteen

    • Tanzu85

      Mä tilasin laskulla hot shapers housut, topin ja vyön ja kaikki tuli perille. Toppi ja vyö tuli eka ja myöhemmin housut.

    • kysymysaletalosta

      jaa eli onko se luotettava virma saako sieltä sen mitä tilaa kun tilaa

    • ostajakysyyensin

      Tanzu85 millä tavan valitsit maksu tavaksi kumpi olis järkevämpi Tilisiirto vai Pankkitunnukset, osamaksu ja kännykkämaksu. Checkout eli kumpi maksu tapa kanttii valita ja osaako joku sanoa miten nuo eroaa onko tuo lilisiirto ennakko maksu vai mikä

    • ostajakysyyensin

      Tilisiirto vai Pankkitunnukset, osamaksu ja kännykkämaksu. Checkout eli kumpi olis parempi valita voisko joku sanoa kumpi on turvallisempi tai helpompi

      • ostajakysyyensin

        olisin kiitollinen jos joku kertois tänne nuista maksu tavoista kumpi kanttii valita tilaan tänään tai huomenna tuolta sivulta jos saan tietää kumpi kanttii nuista maksu tavioista valita


    • Päivi16

      Kannattaa olla varovainen. Vaikka tuotteen kohdalla lukee "varastossa", ei myyjällä ole mitään varastoa; tilaus lähtee jonnekin aasiaan. Sain tuotteeni usean viikon odotuksen jälkeen ja se tuli postimerkintöjen perusteella Kiinasta. Tuotteet ovat ilmeisesti halpakopioita. Mikäli palautat tuotteen, maksat postikulut itse. Firmalla ei ole palautussopimusta postin kanssa. Jos tavara ei mahdu postiluukusta, on palautuskulut aika suuret (paketti vähintään 8,10 e).

      • tiina27

        Itsellä ei ole mitään moitteen sanaa.
        Tuotteet tulevat joskus Suomesta ja joskus muualta sillä yrityksellä näyttää olevan varastoja useammassa maassa.
        Olen tilannut sieltä useamman kerran ja tuotteet ovat olleet hyvälaatuisia.
        Suosittelen.


    • Joo..o

      Tilasin salaatin tekokoneen..50-80e.. maksoin etu käteen..kuukausi meni ..ei kuulunut mitään.... kyselin..en ole kuulemma hakenut pakettia??!! Lähettivät toistamiseen..eipä ole kuulunut!....siitäkään vieläkään... Ei tullut postista lappua..ei nettiin mitään jne... Hyvää bisnestä jos näin on..Rahat menee..pakettia ei tule...Syyttävät maksavaa asiakasta / postia...joo...o...12.10.2016. Espoo.

      • sanna21

        Minulle kävi myös kerran niin, että paketti jäi tulematta.
        Laitoin sitten viestiä sinne asiakaspalveluun ja sain rahat takaisin.
        Sinne vaan viestiä jos ei tilausta näy.
        Hyvin tuntui toimivan omalla kohdalla.


    • kyllämieainaolensaanu

      jaa oon mie tilanu aletalo sivulta kaiken näköistä ja kaikki oon aina saanu niissä on toimitus 2--4 viikkoa yleensä joskus on menny 5 viikkoakin

    • katja22

      On luotettava.
      Olen tilannut useamman kerran ja tilaan vielä uudelleen.
      Yhden kerran vaan käynyt niin, että posti oli hukannut tuotteen, mutta siitäkin sain rahat takaisin.

    • niiniijoo

      Samoja tuotteitahan nuo on kuin whis:issä myynissä. Kerran vuosia sitten tilasin (en muista mitä) ja kaikki tuli eri paketeissa suoraan kiinasta. Sen jälkeen olen tilannt itse ne samat rojut halvemmalla sieltä kiinasta.

      • kysynkiinnostaa

        miltä sivulta ne tilasit kinasta halvalla ja miten


    • Anonyymi

      taitaa aletalo sivu olla loppunu luulisin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe