Mistä voin löytää aviomiehen?

Mistäköydän

Otsikossa se kysymys jo tulikin. Olen 20 nuori nainen ja haluaisin löytää suurinpiirtein samanikäisen tai hieman vanhemman miehen (kuitenkin alle 30v), joka haluaisi mennä naimisiin, hankkia lapsia ja yhteisen oman asunnon, mielellään omakotitalon joltain pienemmältä paikkakunnalta minun kanssani. Haluaisin elää sellaista "vanhan ajan" normaalia perhe-elämää. Muutamien miesten kanssa olen käynyt treffeillä, mutta miehillä on tuntunut olevan kiire vain panemaan ja itse en halua harrastaa seksiä kuin naimisissa. Lisäksi useimmat miehet ovat ilmoittaneet, etteivät mitään lapsia ikinä halua, eivätkä naimisiin ainakaan koskaan mene. Olen yrittänyt lähestyä miehiä opiskeluiden kautta, kirjastossa, lenkillä, julkisilla liikuttaessa, mutta useimmat ovat ilmoittaneet olevansa varattuja tai sitten näitä, joita kiinnostaa vain seksi.

En ole mikään seksipommi, mutta ihan kohtuunätti nainen kuitenkin; Pitkä, hoikka, pitkät hiukset ja pukeudun melko naisellisesti sekä ihan fiksu.

Mikä olisi paras paikka etsiä "vanhan ajan" miehiä?

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jostain uskonnollisesta yhteisöstä, jossa ei hyväksytä avioliiton ulkopuolista seksiä.

    • 215

      "ja itse en halua harrastaa seksiä kuin naimisissa."

      Tuo ei käy kuin hyvin hyvin harvoille. Kannattaisi varmaan tinkiä siitä jos haluat löytää hyvän miehen. Pelkästään hyvät miehet (kuten naiset) ovat harvinaisia.

      • sexiEIKIINNOSTA

        Entäs jos ei halua harrastaa lainkaan, mistä sitten voi alkaa etsiä miestä?


      • olet.aseksuaali
        sexiEIKIINNOSTA kirjoitti:

        Entäs jos ei halua harrastaa lainkaan, mistä sitten voi alkaa etsiä miestä?

        Ehkä jokin aseksuaalien foorumi?


    • ätminki

      Oletko rikas vai haluatko rikkaan miehen joka ostaa sulle omakotitalon, tekee lapsia ja elättää sinut ja lapsen. Tienaatko paljon rahaa vai pitää miehen olla se joka tienaa?

    • puulapaa

      Tässä taas todiste, että nuori nainen on kiinnostunut ikäisistään tai vähän vanhemmista miehistä.

      • puupaakylla

        Niin sitten? Mikä oli pointti? Nuoremmistako miehistä pitäisi hänen kiinnostua, vai jostain seksuaalirikollisesta maahanmuuttajasta?


      • puulapaa
        puupaakylla kirjoitti:

        Niin sitten? Mikä oli pointti? Nuoremmistako miehistä pitäisi hänen kiinnostua, vai jostain seksuaalirikollisesta maahanmuuttajasta?

        Palstamiehet väittää että kaikki nuoret naiset ovat kiinnostuneita 40-50vuotiaista, suurin osa on kiinostunut omanikäisistä tai vähän vanhemmista, niinkuin aloittajakin..


      • puupaakylla
        puulapaa kirjoitti:

        Palstamiehet väittää että kaikki nuoret naiset ovat kiinnostuneita 40-50vuotiaista, suurin osa on kiinostunut omanikäisistä tai vähän vanhemmista, niinkuin aloittajakin..

        Saattaa johtua siihen, että ne palstamiehet eivät kelpaa, niin tarvitsee todistella itsellensä kaikkea muuta.


    • flkjdsflkjsdsf

      Sinulta puuttuu selvästi henkilökohtaisuus. Olet varannut miehelle paikan elämästä, raamittanut elämän täydellisesti ... tuon perusteella sinua ei kiinnosta hevonpersettäkään KUKA se mies on, vain se että hän soveltuu elämääsi ja piirustuksiisi riittävän hyvän että saat henkilökohtaisen idyllisi täytettyä.

      Kukaan ei yksinkertaiessti halua olla "sopiva piironki" sinun suuressa sisustusmanööverissäsi, ei vaikka periaatteessa tarjoamasi rooli on sinänsä hyvä ja toivottava - se vain ei ole lämmin ja ihmisen kohtaava. En näe yhdenkään hyvän miehen kiinnostuvan siitä diilistä jota heille tarjoat, heillä on varaa olla oma itsensä ja etsiä naista joka kiinnostuu heistä itsestään asettaen jopa elämänkaavan toissijaiseksi ja kompromissineuvottelun pohjaksi pitääkseen oivan miehen.

    • Olisit kysynyt ennen kuin täytin 30 v. :-(

    • Ei ainakaan treffipalstoilta. Siellä on miljoona "komeaa" ja "katseenkestävää" (miten vihaankaan tuota sanaa) "herrasmiestä" (no enpä tuostakaan sanasta pidä) jotka ovat raittiita ja savuttomia mutta valitettavasti myös rahattomia ja ainut alkoholiongelma heillä on se että viina ei ole...ei ei ei. Sen "oikean" löydät kun vähiten osaat odottaa, etsimällä ei miestä tai naista löydy. Itse olen mies ja en usko että lähtisin etsimään kumppania lehtien palstoilta jne. Ajattele näin: "en ole epätoivoinen, minulle kelpaa vaan paras." Ja älä ala etsiä mistään baareista.

      • RenkiPiika

        Etsitkö mahdollisesti elättäjää itsellesi. Näinhän se vanha aviokäsitys on aina kannattanut.
        Ja toisekseen 20-vuotiaalla ei ole kypsyyttä avioon ilman sovittelua. Tapauksessasi mies saa melkoisen taakan niskaansa. Siltä näyttää.


    • Aviomiesainesta

      Pitkään työttömänä ollut Tero oli 28-vuotias, valmistunut aikaisemmin tradenomiksi 24-vuotiaana, mutta ei ollut saanut koskaan koulutusta vastaavia töitä. Tero oli tehnyt muutaman lyhyen työpätkän raksalla, kaupan kassalla, ja sitten apupoikana varustamolla. Taas tuli pitkä työttömyysjakso ja jostakin syystä mitään työtä ei oikein tahtonut löytyä. Työkkärissä huomattiin pian Teron olevan ns. ”vaikeasti työllistettävä tapaus” ja Tero siirrettiinkin pian työvoiman palvelukeskukseen, jossa hänellä oli mahdollisuus saada pitkäaikaistyöttömien ongelmiin perehtyneiden erikoisasiantuntijoiden apua.

      TYP:issä Tero tapasi työvoimaneuvojia, joiden kanssa päätettiin, että Tero ohjattaisiin kuntouttavaan työtoimintaan. Se olisi ollut työkoneiden pesua painepesurilla ynnä muuta työtä, jossa Tero olisi oppinut ahkeruutta ja työelämän perusteita.

      Mutta Terolla oli kiero loispummityöttömän luonne. Hän halusi mielummin pelata kotona pleikkaria ja runkata sen sijaan, että olisi mennyt kuntouttavaan työtoimintaan ja tehnyt töitä. Kun tuli aika pistää nimikirjoitus työnhakusuunnitelmaan, Tero sähähti työvoimaneuvojalle: ”minähän en mihinkään orjatyöhön mene”. Tero lähti virastolta ovet paukkuen.

      Päättäväinen virkailija näki, että kyseessä oli ns. ”työtön lusmu”, ja hän pistikin e-mailin KELA:an, jotta nämä lähestyisivät Teroa omilla kirjeillään. KELA lähetti Terolle kirjeen, jossa ilmoitettiin, että työttömyyskorvauksen maksu loppuu.

      Vasta nyt Tero tajusi, että tuli tehtyä virhe. Tero meni paniikkiin. Terolla oli velkoja. Asunto menisi. Hän soitti hätääntyneenä TYP:piin ja pyysi saada tavata työvoimaneuvojaa. Virkailija ilmoitti, että yleensä hän ei tällaisiin pyyntöihin suostu, mutta jos Tero osoittaa nöyryyttä, niin ehkäpä tämän kerran.

      Sovittuna ajankohtana Tero meni taas TYP:piin, ja sanoi työvoimavirkailijalle:

      ”antakaa anteeksi, haluan sittenkin osallistua kuntouttavaan työtoimintaan”

      Virkailija mietti pitkään ja sanoi sitten vakaasti:

      ”olen päättänyt antaa sinulle karenssin lisäksi muutaman muun mahdollisuuden.”

      ”Minkä mahdollisuuden?”, kysyi Tero.

      Virkailija asetti verkkaisesti pöydälle kolme esinettä:

      1) saunakauha (jossa puinen kahva),

      2) puinen hillosurvin, ja

      3) puinen viestikapula.

      Hän sanoi ”Karenssin lisäksi sinä voit valita näistä kolmesta pöydällä olevasta esineestä yhden. Tai sitten valitse karenssi, jos mikään näistä vaihtoehdoista ei miellytä.”

      Virkailija käski myös Teron vetää housut kinttuun ja mennä polvilleen lattialle ja kumartua eteenpäin. Tällä kertaa Teron ei parannut kiukutella. Tero teki työtä käskettyä, sillä nyt ei ollut varaa ottaa rangaistuskarenssia. Tero ajatteli, ettei voinut mitenkään ottaa karenssia, joten hän totteli.

      Virkailija kysyi: ”Minkä esineen valitset?”

      Tero oli housut kintuissa kontallaan lattialla. Hän alkoi miettimään, minkä esineen valitsisi.

      Tero valitsi puisen saunakauhan. Työvoimavirkailija kuvasi videolle, kun Tero työnsi saunakauhan persereikäänsä. Myöhemmin virkailija lähetti videon kaikille työkavereilleen sähköpostin liitteenä.

      PS.

      Samassa virastossa on töissä erittäin hyvä tuttavani, Sirpa. Hänkin on työvoimavirkailija. Hän kertoi minulle, että oli kuullut Teron vierailun aikana viereisestä huoneesta litinää, rutinaa, huutoja ja parahduksia. Parahduksista ilmeni sekä tuskaa että nautintoa. Hän oli myös kuullut, kuinka virkailija komensi asiakasta: ”ponnista!, ponnista!”. Hän oli silloin vaan ajatellut jotain hörhöä siellä opastetaan ja että outoa meininkiä, mutta ei ollut mennyt katsomaan, eikä ollut reagoinut sen enempää.

      Vasta kun kaksi viikkoa myöhemmin muut työvoimavirkailijat saivat videon, jossa Tero työnsi saunakauhan persereikäänsä, kaikki tajusivat, mitä oli tapahtunut. Työvoimavirkailijat saivat todella makeat naurut TYP: in kahvipöydässä, kun alkoivat puhua Teron tapauksesta. Kun Sirpa näytti minulle ja yhteisille ystävillemme tuon Terosta kuvatun videon, saimme kaikki todella makeat naurut.

    • mies24

      Mistäköhän päin Suomea aloittaja mahtaa olla? Täällä olisi yksi samankaltaisilla "tulevaisuudensuunnitelmilla" oleva 24v mieshenkilö. Voisi olla kiva tutustua, jos asutaan samalla suunnalla. Kuulostaa siltä, että olet tehnyt paljonkin aloitteita ja nimenomaan päiväsaikaan (ei baareissa). Olet vielä nuori, ja uskon, että jatkamalla samaan malliin jossain vaiheessa kyllä tärppää.

    • Tuo on ajatuksena hirvittävän raskas ja epäillä sopii, että tuon kaltaisilla ns. Sopimus avioliitoilla tullaan onnelliseksi..
      Se mitä tarttet, niin on luotettava "harjottelu" kaveri ja sitten kun on opit opittu ja estoista vapauduttu voit alkaa hakea sitä elämänkumppania ilman mitään ihmeellisiä ja kaavamaisia uskonnollisia rajoitteita.. Näin minäkin teen. Ensin etsin harjottelu kamun ja sitten mietitään niitä parisuhteita. Yksi asia kerrallaan elämässä. Pitää ensin tietää mitä haluaa ja mikä on hyvä.

      • Naishenkilö

        Mikä vika on neitsyessä? Tämä palsta on täynnä impeyttä suorastaan vaativaa miestä. Hänenlaisiaan naisia on muitakin ja on myös miehiä.
        Lapset ja omakotitalo eivät ole kiellettyjä toiveita keneltäkään. Siltikin kaikki toiveet eivät aina toteudu ja on edettävä niillä eväillä mihin on mahdollisuus.
        Kaikista tärkein kaikesta on se kumppani.


      • Naishenkilö kirjoitti:

        Mikä vika on neitsyessä? Tämä palsta on täynnä impeyttä suorastaan vaativaa miestä. Hänenlaisiaan naisia on muitakin ja on myös miehiä.
        Lapset ja omakotitalo eivät ole kiellettyjä toiveita keneltäkään. Siltikin kaikki toiveet eivät aina toteudu ja on edettävä niillä eväillä mihin on mahdollisuus.
        Kaikista tärkein kaikesta on se kumppani.

        No ei todellakaan mitään vikaa,mutta ajatus seksistä vasta avioliitossa hipoo sairautta..Itse toivoisin neitsyttä panokamua ja jos siitä tulisi jopa elämänkumppanuus, niin mikäs sen parempaa, mut tuommosenaan en innostu ajatuksesta, niin kuin ei moni muukaan.


      • eeeeeeeeeeeeeeeii77

        Ei aloittaja mitään harjoittelukaveria etsi ja ei kaikki naiset ole tuollaisia, että pystyvät vain harjoittelemaan jonkun tuntemattoman kanssa vaikka sinusta se onkin ok.


      • eeeeeeeeeeeeeeeii77 kirjoitti:

        Ei aloittaja mitään harjoittelukaveria etsi ja ei kaikki naiset ole tuollaisia, että pystyvät vain harjoittelemaan jonkun tuntemattoman kanssa vaikka sinusta se onkin ok.

        Tuntemattoman?
        Ei kait tässä kukaan tuntemattomien kans mitään tee. Kas kun tuntemattomistakin tulee tuttuja kun tutustuu.


    • enminämuttapojat

      Onko sinulla toiveita miehen pituuden suhteen? Itse en mahdu iältäni kriteereihisi, mutta tunnen henkilökohtaisesti kaksi miestä, 24 ja 25 vuotiaat, jotka voisivat tulla kyseeseen.

      Tosin nämä molemmat on aika hiljaisia kavereita, introvertteja intj persoonallisuuksia. Ne ei osaa naista aktiivisesti etsiä ja sen vuoksi ovat seurustelemattomia. Voisin tutustuttaa sinut jompaan kumpaan. Toinen tyypeistä on ollut yksin sen vuoksi kun äitinsä kielsi 15 vuotiaana poikaa alkamasta yhden tytön kanssa, eikä se ole sen jälkeen tyttöjä jututtanut. Toinen taas viettää kaiken vapaa-aikansa nettipeleissä ja on kait joku pro-siellä ja tienaa siitä.

      Näitä ei varmaankaan voi löytää mistään. Eivät käy ulkona, eivätkä kyllä pyöri myöskään missään nettitreffeissä. Ainut tapa löytää nämä tyypit on, että veisin sinut heidän luokseen tai antaisin yhteystiedot ja kävisit kiskomassa heidät käsikynkkää pois ympyröistään.

    • ätminki

      Ota sitten ruma kumppani, ovat parempia panemaan ja parempia kymppaneita eikä ne petä.

    • fgge

      Venäjältä

    • ota.joku.ihq.mamu

      Nythän on tulossa 40 000 pakolaismiestä Suomeen, myös tuo seksittömyys ennen avioliittoa sopii muslimeille hyvin!

    • plplpplp

      N.95% ihmisistä kuitenkin haluaa lapsia, jotkut vain kypsyy siihen myöhemmin. Itse en lapsia halua ja silloin on todella vaikeaa löytää miestä. Muutenkin on vaikeaa löytää kunnollinen ja sinkku mies, mutta kun on vielä tällainen valtavirrasta poikkeava vaatimus, alkaa se olla jo todella hankalaa. Nyt kolmekymppisenä alkaa olla jo toivotonta kun kaikki on varattuja.
      Olen jo hyväksynyt sen , että kuolen neitsyenä vanhapiikana.
      Sulla on ihan tavalliset vaatimukset joten kyllä sä löydät jonkun jossain vaiheessa.

    • Rose23

      Mahdatkohan nyt hötkyillä liikaa? Älä ymmärrä väärin, tavoitteesi on oikein hyvä ja tavoittelemisen arvoinen, mutta saatat pilata asiat, jos yrität edetä asioissa liian nopeasti.

      Kukaan ei tiedä muutamien treffien jälkeen haluaako kanssasi naimisiin ja lapsia. Sitä ei tiedä vielä muutaman kuukauden seurustelun jälkeen eikä välttämättä vielä vuodenkaan kuluttua. Ihminen voi toki ajatella, että tässä on ihminen, jonka kanssa voisin perustaa perheen, mutta harva on oikeasti valmis ottamaan sellaista askelta niin pian. Eikä se ole todennäköisesti järkevääkään, koska tarvitsette aikaa tutustua kunnolla ennen noin isojen päätösten tekemistä. Jos alat puhua tapaamasi miehen kanssa lapsista ja naimisiinmenosta jo muutamien treffien jälkeen niin tottakai he säikähtävät. Monet miehet voivat sanoa "ei lapsia ikinä" jo sen takia, etteivät halua antaa sinulle mitään lupauksia liian aikaisessa vaiheessa.

      Ja jos heti aloitetaan puhe perheen perustamisesta niin ei siinä kovin erityiseksi itseään tunne. Ennemminkin tuntuisi siltä, ettei itsellä ole mitään todellista merkitystä. Toinen vain haluaa käyttää omien tavoitteidensa saavuttamiseen. Kannattaa siis jättää moiset puheet myöhemmälle ajalle kun jo tunnette paremmin. Ja kai nyt sinullakin pitäisi olla jotain tunteita miestä kohtaan eikä vain niin, että on joku? Tärkeää olisi kiinnostua ihmisestä itsestään. Ei kukaan halua olla "vain joku".

      Toki tulevaisuuteen liittyvistä asioista on hyvä puhua suhteellisen hyvissä ajoin, mutta senkään ei tarvitse olla mitään kuulustelua. Ne voivat tulla ihan luonnollisestikin puheessa mukaan. Olen ollut poikaystäväni kanssa nyt 7 kuukautta. Olemme puhuneet tulevaisuudesta, yhteenmuutosta, naimisiinmenosta ja lapsista. Mutta emme siihen tyyliin, että koskas nämä asiat sitten tehdään vaan olemme tavallaan ottaneet selvää molempien yleisestä kannasta asioihin. Näin pysytään kartalla eikä tule ikäviä ylläreitä kummallekaan, mutta ei tule painostavaa oloa siitä, että jotain pitäisi tehdä heti nyt tai, että pitäisi olla varma mennäänkö vaikka vuoden päästä naimisiin.

      • rrruuuuut

        Totta tuokin, mutta toisaalta hyvähän se on tietää jo suhteen alussa haluaako toinen lapsia vai ei, kaikki kun eivät halua, tosin hyvin pieni vähemmistö. Ei ole kiva sitten 3 vuoden päästä vasta kuulla toiselta että itse asiassa en halua lapsia/haluan lapsia, mikä nyt se alkuperäinen halu kelläkin on.
        Itse en lapsia halua ja sanon sen rehellisesti aina alussa jo, vaikka tiedän että se todennäköisesti pilaa koko suhteen niin kuin on tähän mennessä käynytkin.
        Mutta en halua valehdella/uskotella muutakaan. Otan mieluumin sen riskin että jään sitten yksin vain. Ensimmäisessä suhteessani en kertonut tätä juttua ja kun mies alkoi kinuamaan lasta, jouduin päästämään hänestä irti vaikka rakastin häntä, mutta en halunnut riistää häneltä kovasti haluamaansa perhe-elämää.
        Hän sanoi haluavansa olla kanssani vaikken lapsia haluaisikaan, mutta en itse halunnut elää sellaisessa suhteessa että riistän toiselta jotain, enkä riitä yksin. Onneksi hän löysi uuden naisen ja on nykyään kahden lapsen onnellinen isä. En esitä olevani joku pyhimys, ajattelin myös itseäni, en voisi olla onnellinen miehen kanssa joka salaa haaveilee lapsesta kanssani. Olisin alkanut inhota itseäni ajan saatossa. Ehkä minulle löytyy joku sitten vanhemmalla iällä kun miehillä on jo lapset tehtyinä.


      • Rose23
        rrruuuuut kirjoitti:

        Totta tuokin, mutta toisaalta hyvähän se on tietää jo suhteen alussa haluaako toinen lapsia vai ei, kaikki kun eivät halua, tosin hyvin pieni vähemmistö. Ei ole kiva sitten 3 vuoden päästä vasta kuulla toiselta että itse asiassa en halua lapsia/haluan lapsia, mikä nyt se alkuperäinen halu kelläkin on.
        Itse en lapsia halua ja sanon sen rehellisesti aina alussa jo, vaikka tiedän että se todennäköisesti pilaa koko suhteen niin kuin on tähän mennessä käynytkin.
        Mutta en halua valehdella/uskotella muutakaan. Otan mieluumin sen riskin että jään sitten yksin vain. Ensimmäisessä suhteessani en kertonut tätä juttua ja kun mies alkoi kinuamaan lasta, jouduin päästämään hänestä irti vaikka rakastin häntä, mutta en halunnut riistää häneltä kovasti haluamaansa perhe-elämää.
        Hän sanoi haluavansa olla kanssani vaikken lapsia haluaisikaan, mutta en itse halunnut elää sellaisessa suhteessa että riistän toiselta jotain, enkä riitä yksin. Onneksi hän löysi uuden naisen ja on nykyään kahden lapsen onnellinen isä. En esitä olevani joku pyhimys, ajattelin myös itseäni, en voisi olla onnellinen miehen kanssa joka salaa haaveilee lapsesta kanssani. Olisin alkanut inhota itseäni ajan saatossa. Ehkä minulle löytyy joku sitten vanhemmalla iällä kun miehillä on jo lapset tehtyinä.

        No en ajatellutkaan, että keskustelua odotettaisiin vuosia. Vaan että esim muutaman kuukauden tutustuisi toiseen ja sitten ottaa puheeksi.

        Lähinnä mietin, että jos muutamien treffien jälkeen jo alkaa kysellä lapsista ja naimisiinmenosta niin kyllähän siinä pelästyttää toisen osapuolen aika helposti.


      • Rose23 kirjoitti:

        No en ajatellutkaan, että keskustelua odotettaisiin vuosia. Vaan että esim muutaman kuukauden tutustuisi toiseen ja sitten ottaa puheeksi.

        Lähinnä mietin, että jos muutamien treffien jälkeen jo alkaa kysellä lapsista ja naimisiinmenosta niin kyllähän siinä pelästyttää toisen osapuolen aika helposti.

        Ei noita kysymyksiä pelästy kuin pelimiehet, mutta just niitä naiset eivät haluakaan pelästyttää. :-(


    • neveragain73

      just niin kuin monille muille tuonikäisille, ostetaan keskeltä metsää homepommi, väännetään ne pakolliset muksut ja muija kyllästyy hyppää vieraissa ja vie mieheltä muksut talot autot. Ja bongaa seuraavan elättäjän. Varokaa hyvät miehet näitä naisia..

    • Toist.pualen.jokkee

      Kyllä se nainen pitää koeajaa hyvissä ajoin, mutta naimisiinmenossa ei siltikään ole mitään järkeä mielestäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe