Työnteko ja pääsykokeet.

jeejee95

Pääsin nyt tokalla yrityksellä sisään ja oma metodi oli aika suoraviivainen: elin koko ajan sossun tuella omassa kämpässä ja luin niin paljon kuin jaksoin. Ettei tukia leikata, niin täytyy tietty osoittaa vähän aktiivisuutta, mutta se ei vie kuin parisen tuntia viikossa. Vapaa-aikaa tietty niin, että sai harrastaa ja bilettää kavereitten kans. Mahto sossuntätiä ihmetyttää, kun ilmoitin muutosta tampereelle lääkisopintojen takia :D

Vaikkei tästä paljoo puhuta, niin olen varma että moni muukin käyttää tätä samaa metodia pääsykokeisiin. Loppujen lopuks se on kuitenkin jokaisesta itsestään kiinni, että mitä on valmis tekemään unelmansa eteen. Katkerat rannallaruikuttajat sitten selittelee, että miten lukeminen kärsi töiden takia...

11

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nojooenarvostatyyliäsi

      Toivottavasti opit ja kehityt opiskeluaikana ja aikanaan lääkärinä toimit paremmalla etiikalla.

      • jeejee95

        No kyl säki voit viä päästä lääkikseen esim. tekemällä ruumistestamentin lääketieteelliseen käyttöön XD


      • nojooenarvostatyyliäsi
        jeejee95 kirjoitti:

        No kyl säki voit viä päästä lääkikseen esim. tekemällä ruumistestamentin lääketieteelliseen käyttöön XD

        Älä viitsi! Minä pääsin lääkikseen suoraan lukiosta jo muutama vuosi sitten.


    • Tuntuukonythienolta

      Ja avauduit tästä aiheesta, koska...?

      Et kai vaan kuvitellut, että saat tällä avauksella osaksesi arvostusta. Tulit vaan polkeneeksi lokaan meidän muidenkin tulevien lääkäreiden mainetta. Meidän, jotka emme lukeneet pääsykokeisiin sossun rahojen turvin.

    • lapinmaalainen

      Aplodit jeejee95:lle. Sossun rahoilla tehdään paljon huvattomampia asioita, kuten ryypätään ja rällätään. Mieshän opiskeli hiki hatussa ja käytti porsaanreikää hyväkseen hyvässä asiassa. Työstä varmasti kävi, kun varsinainen työ säästyi sitä enemmän tarvitsevalle. Jollakinhan tulevan lääkärin piti elää. Kritisoikaa mieluummin veroparatiisissa makoilevia eläkeläispomoja, jotka kaiken aineellisen hyvyyden keskellä nauttivat verotonta eläkettä akkoineen päivineen.

      Jeejee95-tyypistä tullee hyvä lääkäri, joka ymmärtää arvostaa veronmaksuakin ja korvannee joskus hulvattomassa nuoruuden ajattelemattomuudessaan nyhdätyt sossun sataset moneen kertaan. LYCKA TILL.

      Hei, miettikääs vähän, mitä se etiikka oikeasti on.

    • sftgt5

      Jokainen tulisi elättää itsensä eikä elää tuilla vain, jotta ei tarvitse töitä tehdä. Ei pääsykokeeseen lukeminen ole syy olla tekemättä töitä ja ansaita elantonsa itse.

    • lyyliliisa

      Lääkikseen päästään hyvillä lukiotiedoilla, ainakin minä pääsin, vieläpä ekalla yrityksellä. Ei tarvittu sossun apua asiaan. Mitenkähän aloittajan opinnot ovat lähteneet sujumaan?

    • Lääkärikskö97

      Mun mielestä aivan oikein. Ite meinaan hakee lääkikseen nyt 2016 lukiosta suoraa ja pidän aika epätodennöisenä että pääsisin sisään. Jos ei pääse niin ei kaikilla ole mahdollisuutta oleilla kotona lukemassa joten pakkohan on kämppä olla ja lukeminen vaatii niin paljon aikaa ettei ehdi käydä töissä. Lisäks lääkäri tulee kyllä maksaneeksi monin kerroin ne verorahat mitä kulutti kun eleli sossun rahoilla...

    • ceekki

      Eikö se oo niin että heti ylppäreiden jälkeen ilmoittaudutaan työkkäriin ja en tiedä milloin raha alkaa tulemaan. Nythän ei oo pahemmin töitä tarjolla. Mikäli joku haluu lukea pääsykokeisiin niin sehän on loistava tilaisuus. Joku taad syljeskelee kattoon ja ihmettelee mitä nyt tekis ja nukkuu suurimman osan ajasta.

    • caaaaa

      Nyt on kova työttömyys ja parempihan se on tehdä jotain hyödyllistä kun nukkua koko päivä ja masistella sisällä.

    • civiili

      Pieni osa pääsee suoraan lukiosta lääkikseen .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe