Oi, kertokaa.

syksynlämpimätvärit

Mikä on parasta kaipaamassanne ihmisessä?

V: Hänen kanssaan voi keskustella mistä vain. Hänen seurassaan ei tule koskaan aika pitkäksi. Hän on hyvin viisas, lempeä ja kiltti.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikuinenuneksija

      Kun hän olisi aina katsomassa tähtitaivasta kanssani... huoh.. haaveita vain :)

      • Jumala voi parantaa homoudesta; sillä homous johtuu pahoista hengistä mutta eksorsismin avulla Jumala voi parantaa siitä. Homot ovat yhtä arvokkaita tärkeitä kallisarvoisia mutta pitää uskoa Kristukseen, jotta pelastuu.


    • fantsunainen

      Hän tuo esiin parhaat puoleni. Hänen seurassaan ei ole "tärkeämpää tekemistä". Hänen kanssa kaikki tuntuu niin merkitykselliseltä. Hän rauhoittaa.

    • n1m1merkk12345

      Hän on hyvin motivoitunut ja haluaa saavuttaa kaikki unelmansa. Hänen kanssaan voi keskutella asiasta kuin asiasta. Hänen hymynsä sulattaa sydämeni aina. Ja kun hän katsoo minuun, intensiivisesti. <3

    • Ikäväon

      Ei hänessä ole mitään sen ihmeellisempää, ihan tavallinen ihminen. Jostain syystä vaan just Se ihminen. Mulle.

    • syvällinenapina

      hän on ihan paska. häntä ei kiinnosta. hän ei kuuntele. en ole hänelle enää edes ystävän tasolla. mutta silti vain rakastan häntä.

    • NiitäNäitäIllanRatoksi

      Eräs jota kaipaan ajoittain on unelmani ja suuri rakkauteni vuosien vuosien takaa. Häneltä eniten kaipaan muistamiani helliä kosketuksia (salaa tehtyjä hipaisuja) ja lähellä oloa. Siitä tuli niin lämmin tunne pitkäksi aikaa, kun pääsi hänen lähelle, vaikka meillä ei koskaan mitään suhdetta ole ollutkaan. Tutustumisvuosina saatettiin tuijottaa myös toista todella pitkään ja intensiivisesti silmiin. Sekin on jäänyt mieleeni ja kaipaan niitä tuijotushetkiä aina teekupin ääressä niinkuin silloinkin oltiin. Ja myös tuttavallista juttuseuraasi kaipailen kovasti. Harvoin on jutut loppuneet meillä kesken, vaikka vieressäsi ei tule koskaan vaivautunut olo, vaikka olisimme hiljaakin vieretysten. Kaipaan myös sitä pientä jännitystä mahan pohjassa aina ennen kuin nähdään pitemmän ajan jälkeen. Aina se sama tunne, vaikka ollaan tunnettu jo niin kauan, se on jännä juttu, että noin voi tuntea eikä mikään ole kadonnut meidän väliltämme, ainakaan minun puoleltani. Olet ollut todellinen oikea ensi rakkauteni ja tuntemukset eivät unohdu koskaan, vaikka elämässä onkin eteenpäin aina mentävä. Vähän harmittaa, ettei meistä koskaan tullut mitään. Nyt on jo sellainen tunne, että haluankin pitää hänet vain haaveena, koska hänen kaipaus on jotenkin voimallista minulle. Vahvuutesi, rohkeutesi, itsenäisyytesi ja hyvätahtoisuutesi koko maailmaa kohtaan ovat sinussa parasta. Arvostan kovasti kaltaisiasi naisia ja niitä on harvassa. ;-)

      Toinen haaveilemani nainen on vähän uudempi tuttavuus muutaman vuoden takaa, johon olen päässyt tutustumaan työni kautta. Ja vähän ihastumaankin. Hänen lähellään minulla kipristelee oikein kunnolla mahan pohjasta, vaikka meillä ei olisi kuin paidan hihat vain kiinni toisissaan, tunnen silti kuinka vartalosi hehkuu lämpöä minun vartalooni. Kaipaan valtavasti läheisyytesi tuomaa lämpöä, sitä palavaa tunnetta, jota kestää usean päivän lähellä olosi jälkeen. Silmäsi ovat myös ihanan sinertävät ja niiden tuijottaminen on painautunut verkkokalvoon ihanana muistona. Hassua, mutta olet melko samankaltainen kuin tuo yllä kuvailemani nainen: vahva, itsenäinen, rohkea toki sinua en tunne vielä niin hyvin, koska nähdään kovin harvoin ja sellaisissa tilanteisa, joissa ei ole soveliasta hirveästi henkilökohtaisuuksia udella. Mutta ehkä eniten arvostan sinussa ahkeruutta, joka näkyy minulle päin kovana työntekona.

    • annatänkestää

      Hän jaksaa yrittää kanssani.

      Kun olen hänen kanssaan, en huolehdi tulevasta. Olo on rauhallinen.

    • ihanasyksyedessä

      Hän on niin kertakaikkisen ihastuttava, ymmärtäväinen, aina valmis auttamaan, sydämellinen ja huumorintajuinen nainen. Rakastan <3

      • utelusputelus

        ...ja samassa työpaikassa?


    • kaipaamassa

      Arvot ja asenteet

    • Hellä kosketus, hymy, silmien loiste ja lämpö. Kun on yksinäinen olo ja kaipaa vain halausta niin toinen vie taivaisiin pelkällä halauksella ja yhdellä sormen kynnellä, varovasti raapaisten selkää pitkin. Lohduttaminen kun on paha olla ja kaipaa jotain tukea. Huumorintaju ja kyky saada toinen nauramaan itsensä tärviölle... Kyky löytää kaikki pisteet kehosta joilla voi nousta pilviin ja huutaa nautinnosta.

      Voi tuota kaikkea jään kaipaamaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe