Cheekin homous

Ajatusleikkiä

Täällä kun jotkut haukkuvat Cheekkiä homoksi ja fanit raivostuvat siitä.
Entä jos paljastuisikin että Cheek on oikeasti homoseksuaali? Muuttaisiko se teidän faniutta vai olisiko kaikki ennallaan kuten ennen?
En siis väitä että Cheek on homo, kyse on vain ajatusleikistä.
Pyydän että ette ala kirjoittamaan sellaisia viestejä että "sehän on homo"jne tai kommentoi hänen musiikkiaan.

24

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmmmmmm

      Eikös ne asu yhdessä Jari Sillanpään ja BumtsiBum Marcon kanssa? Kuulema sisäkkönä on Jorma Uotinen....oli juttua seiskassa.

      • Etkö.tiennyt

        Etkö tiennyt, että teille on omat palstat?


      • Hmmmmmmmmmmm

        Kenelle on omat palstat?


      • namujamiehiä

        sinne olis ihanaa päästä vierailulle!


    • shop_now

      Varmaankin ihmisten asenne kyseistä "tähteä" kohtaan muuttuisi radikaalisti.

      • Faktat.ratkaisevat

        Minun fanitukseni loppuisi. Mutta oletettavasti hän saisi tilalle toisin asennoituvia. Se ajatusleikistä.
        Tositteita on vain heteroudesta -lyriikat, musiikkivideot, Susanna jne.
        Kerran luin Jaren ja Jeren haastattelun. Siinä oli maininta homottelusta Lahteen liittyen. Selvästikään molemmat eivät pitäneet sitä miellyttävänä asiana.


      • MiksiEtFanittaisi
        Faktat.ratkaisevat kirjoitti:

        Minun fanitukseni loppuisi. Mutta oletettavasti hän saisi tilalle toisin asennoituvia. Se ajatusleikistä.
        Tositteita on vain heteroudesta -lyriikat, musiikkivideot, Susanna jne.
        Kerran luin Jaren ja Jeren haastattelun. Siinä oli maininta homottelusta Lahteen liittyen. Selvästikään molemmat eivät pitäneet sitä miellyttävänä asiana.

        Miksi sinun fanitus loppuisi? Eihän homous muuttaisi häntä ihmisenä tai hänen musiikkiaan?


      • Faktat.ratkaisevat
        MiksiEtFanittaisi kirjoitti:

        Miksi sinun fanitus loppuisi? Eihän homous muuttaisi häntä ihmisenä tai hänen musiikkiaan?

        Arvovalinnoista on kysymys tällaisessa niin kuin muissakin lukemattomissa eteen tulevissa valinnoissa. Minulle sopii ei-suvaitsevaiset arvot :)


    • Cheekottaaposkeen
      • Plasto

        Kuva kertoo enempi kuin tuhat sanaa. Tuossahan on selvä todiste että jätkä homoilee. Ei se mua haittaa. Homot monesti tekee hyvää taidetta, musiikkia ja viihdettä. Cheekin musiikki on kyllä täyttä kuraa. Kumma että ihmiset on niin idiootteja että tuollaisesta tykkäävät. Cheekki on kuitenkin nero koska elättää itsensä tuollaisella roskalla. Siihen ei moni pysty. Itse olen opiskellut klassista, jazzia, soittanut proge-, heavy-, jazz-, etno-, electro- ja rockbändeissä. Hädintuskin sillä elätän itseni. Cheekki saa rikkaudet tuollaisella roskalla! Olen opiskellut turhaan jos kukkaroa katsoo. Tosin musiikilliset oivallukset ja elämykset ovat palkitsevia mitä olen saavuttanut. Cheekki on kuitenkin hirveen siisti, hyväkäytöksinen, ehkä vähän nukkemaisen muovinen poika mutta joka omalla tyylillään elättää itsensä. Siitä sinänsä kunnioitus vaikka tuskin yltää Beethovenin, Beatlesin tai Kraftwerkin tai Black Sabbathin mittoihin. Ei sillä, kaikkea hyvää ja menestystä Cheekille.


      • Faktat.ratkaisevat
        Plasto kirjoitti:

        Kuva kertoo enempi kuin tuhat sanaa. Tuossahan on selvä todiste että jätkä homoilee. Ei se mua haittaa. Homot monesti tekee hyvää taidetta, musiikkia ja viihdettä. Cheekin musiikki on kyllä täyttä kuraa. Kumma että ihmiset on niin idiootteja että tuollaisesta tykkäävät. Cheekki on kuitenkin nero koska elättää itsensä tuollaisella roskalla. Siihen ei moni pysty. Itse olen opiskellut klassista, jazzia, soittanut proge-, heavy-, jazz-, etno-, electro- ja rockbändeissä. Hädintuskin sillä elätän itseni. Cheekki saa rikkaudet tuollaisella roskalla! Olen opiskellut turhaan jos kukkaroa katsoo. Tosin musiikilliset oivallukset ja elämykset ovat palkitsevia mitä olen saavuttanut. Cheekki on kuitenkin hirveen siisti, hyväkäytöksinen, ehkä vähän nukkemaisen muovinen poika mutta joka omalla tyylillään elättää itsensä. Siitä sinänsä kunnioitus vaikka tuskin yltää Beethovenin, Beatlesin tai Kraftwerkin tai Black Sabbathin mittoihin. Ei sillä, kaikkea hyvää ja menestystä Cheekille.

        Kommenttisi oli poikkeava siltä osin, että toit esille musiikkikoulutuksesi. Toivon, että sinulla töitä riittää.
        Olen sitä itsekkin miettinyt, että miksi Cheek menestyy, vaikka hän on itseoppinut musiikin ammattilainen. Varsinaisissa musiikkikoulutuksissa ei ilmeistikään perehdytä osaamisensa mainontaan ja markkinointiin.


    • enihsnus

      Näin niinku ajatusleikkinä - voisin ajatuksen asteella suhtautua toisin...

    • Homousonok

      Ne jotka hylkäisivät Cheekin jos hän paljastuisi hintiksi eivät ole oikeita faneja.

      • Faktat.ratkaisevat

        Jokaisella on oikeus omiin arvojensa mukaisiin valintoihin. Sitähän "suvaitsevaisetkin" korostavat. Oma arvomaailma on tärkeämpää kuin fanitus.


      • yututyu
        Faktat.ratkaisevat kirjoitti:

        Jokaisella on oikeus omiin arvojensa mukaisiin valintoihin. Sitähän "suvaitsevaisetkin" korostavat. Oma arvomaailma on tärkeämpää kuin fanitus.

        Sinusta siis homous alentaa ihmisarvoa?


      • Faktat.ratkaisevat
        yututyu kirjoitti:

        Sinusta siis homous alentaa ihmisarvoa?

        En ole niin kommantoinut. Kommenttisi oli oma päätelmäsi.


    • ekke

      Jokainen on homo - ennen kuin toisin todistetaan!

      • Keekki_rahastaa_juntit

        Kanye West - Mustien homojen päällikkö ja chief-faggot!!


      • Sanomisia.riittää

        Niin... ja muslimit sanovat, että jokainen ihminen on syntymästään asti muslimi.


    • ole.cheek.rohkea

      Eihän kaapista tulo Sillanpään uraa häirinnyt.

      • Kuin_Fränti_ja_Vahanen

        Siltsu Ja Chekkonen.. Oli vankeina homon saaren..


      • Sanomisia.riittää
        Kuin_Fränti_ja_Vahanen kirjoitti:

        Siltsu Ja Chekkonen.. Oli vankeina homon saaren..

        Fräntin ja Vahasen kokemukset olivat kyllä erikoiset. Mitähän heille kuuluu nykyisin? Olisi kyllä mukavaa tietää.

        Cheek on normaali heteromies. Hän ei ole koskaan muuta tuonut esille julkisuudessa.


      • Miksiköhän_ei_tiedota
        Sanomisia.riittää kirjoitti:

        Fräntin ja Vahasen kokemukset olivat kyllä erikoiset. Mitähän heille kuuluu nykyisin? Olisi kyllä mukavaa tietää.

        Cheek on normaali heteromies. Hän ei ole koskaan muuta tuonut esille julkisuudessa.

        Haloo!!! Homouden salaaminen on kaapihomouden ydinsisältö!!! Ja yksityisasiahan tuokin lienee.


      • Sanomisia.riittää
        Miksiköhän_ei_tiedota kirjoitti:

        Haloo!!! Homouden salaaminen on kaapihomouden ydinsisältö!!! Ja yksityisasiahan tuokin lienee.

        Tiedän asioita vain Cheekin julkisen ammatin perusteella.
        Hän ei ole koskaan tuonut tuollaista asiaa esille julkisuudessa. Se on fakta ja lähtökohta.
        Jokaisesta ihmisestä voidaan keksiä vaikka millaisia oletuksia. Mielikuvitus on vain rajana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1368
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1125
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1078
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe