Ystäviä vailla pk-seudulla?

Muumuumimuki

Heippa

Täälä kirjoittelee parikymppinen nainen Helsingistä. Välillä kun ei työt tai opiskelut täytä päiviä tulee yksinäinen olo. Vanhat kaveriporukat edellisistä opinnoista ovat jotenkin jääneet, kun ystävät saavat lapsia ja vetäytyvät perhe-elämään. Minulla on muutama hyvä ystävä kenen seurassa viihdyn. He ovat kuitenkin miehiä ja jotenkin kaipaisin toisen naisen seuraa ja muutenkin uutta eloa ihmissuhderintamalle. En tiedä miksi jotenkin helpommin lähipiiriin tulee miehiä kuin naisia, ei siinä vikaa sinällään ole.

Onko täälä uutta tuttavuutta kaipaavia? Ei tuolla sukupuolella tai kauheammin iälläkään merkitystä jos ajatusmaailma kohtaa :) Itse olen rauhallinen ja vapaamielinen luonne. Tykkään liikkua, juosta, retkeillä ja kiipeilläkin. Vietän paljon aikaa luonnossa keräillen sieltä kaikkea ilmaista hyvää ja ihan vain oleskellen. Lähellä sydäntä on ekologinen elämäntapa ja oikeudenmukaisuus niin ihmisiä kuin eläimiä kohtaan. En oikein viihdy baareissa koska alkoholi ei iske. Joskus tulee biletettyä sitten elektronisen musiikin parissa ja kaiken maailman metsäbileissä. Muuten illanistujaiset vaikka leffojen ja hyvän ruuan äärellä houkuttaa enemmän.

Ehkä siinä jotain minusta. Valoa sadepäivään, vastailkaa jos siltä tuntuu! :)

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girlllll

      Moikka:) Mulle voi laittaa viestiä osoitteeseen [email protected] oon 22v tyttö Helsingistä:)

    • juupelisasd

      Moi, uudet tuttavuudet ois tervetulleita, ja vaikutat muutenkin kiinnostavalta tyypiltä. Pistä toki viestiä [email protected]. Olen m/25/hki. Itsekään en oikeen yökerhoissa viihdy, ja kaikennäkönen seikkailu ja kiipeily on hauskaa :)

    • Muumuumimuki

      Laitoin teille viestiä. Kirjoitelkaa nyt muutkin eteläisen Suomen eläjät jotain :)

    • Kyssäri

      Mihin osoitteeseen pitäisi kirjotella?

      • Muumuumimuki

        Hyvä kysymys, olin alkuun laiska luomaan anonyymiä postia häirikkökuumottelun varalle. Kirjoitella voi tänne tai tuonne: [email protected] :)


    • Upp

      Nosto

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe