OLENKO LÄSKI VAI TAVALLINEN

Ksjs

Moi. Olen 10-vuotias eli nelosluokan aloittanut ja siis tyttö. Tänään kun astuin vaa'alle sain siitä tuloksen 35.5. Minun mielestäni se kuulostaa vähän niinkuin että olisin läski. Onko tavallista että ikäiseni tyttö painaa yli 35 kiloa? Jos olen ylipainoinen, niin mitä teen? Oikeasti,
VASTATKAA PLIIS

20

112

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pituus

      Riippuu pituudestasi :)

      • Ksjs

        No olen ehkä suunnilleen 147 cm t: sama tyyppi


      • Ksjs
        Ksjs kirjoitti:

        No olen ehkä suunnilleen 147 cm t: sama tyyppi

        Olenko sitten läski


    • Tyttö43774728292

      Ite oon tosi pitkä 11v ja painan 40

    • annamunkaikkikestää

      Voi elämän kevät. Et ole läski. Mistä teitä tomppeleita oikein sikiää?

    • huhhhhuhl

      Oletko vammainen vai syönyt itsesi tuohon kuntoon? Uskomattoman lihava!!!

      • hsid

        No ei kyl vittu oo mikää lihava


      • 6.lk

        Itse olet sellainen! T: Chicken BOOT BOOT!!!


      • Ksjs

        Hei en oo syöny mitään karkkia HIRVEESTI ja usein minulle ehtii tulla nälkä


      • 6lk

        Et ole lihava vaikka tuo sanoo mitä usko pois.


    • Kylläoot

      No itse olen 8 luokalla ja yksi luokkalaiseni painaa tuon verran. Ei sillä mitään sairautta ole, on aika lyhyt, poika.
      Mutta et ole lihava, tuolla pituudella pitäisi olla normaalipainoinen, vähän vatsan ja reisien seudulta pyöreämpi.

    • kaaka99

      Voi hyvää päivää minnekkää dietille et ainakaa rupee oot ihan sopiva

    • Alkaajaksakovalittaa

      Aika tavallista

    • joku_20v

      Oot sairaalloisen laiha. ÄLÄ LAIHDUTA YHTÄÄN ENEMPÄÄ.

    • 6lk

      Lueppas nyt tämä ja usko minua. :)
      Olet juuri normaalin kokoinen. Itse olen 6lk 11v ja painan vähän yli 40 kg (oon n. 160 cm). Painoin tuossa iässä kutakuinkin noin paljon kuin sinä, ja olen täysin normaali. Syö vain normaalisti äläkä missään nimessä vähempää!!

    • asdfsdgfsef

      vitun anorektikko toi on iha normi ja terveellistä.

    • kuulepasssss

      oon 11.v 142cm 39kg entinen anorektikko. et tod oo

    • hyyppä18273

      11-v entinen anorektikko. Siis milloin ihmiset alkaa miettiin painoaan? 5-vuotiaanako sitä kelataan et hei, mun pitää saada vatsalihakset ja painaa 15 kiloo et oon cool. Okei, toi oli ehkä vähän överiksi vedetty mutta kuiteski.
      Ite oon 11-v ja 169cm. Miten musta tuntuu, että kaikki ikäseni ovat 140cm-145cm? Omalla luokallani on vain yksi yli 150cm pitkä! Ja siis painan 49kg. Silloin kun painoin 35kg olin kakkosella ja olin jotain 146-150cm pitkä.
      Usko pois, olet juuri sopivan painoinen, sillä olet vasta 10-vuotias eikä sitä kannata edes miettiä! Vaikka olisikin ylipainoinen, sitä ei kannata miettiä vaan odottaa pituuskasvua jotta pääsee sen kautta normaaliin painopituussuhteeseen, mutta sinä olet juuri sopivissa mitoissa.
      Ja tunnen yhden sinua lyhyemmän, vuoden vanhemman ja suunnilleen saman painoisen eikä hän ole läski. Ei lähellekään.

    • Ootsopiva

      Oot normaali, et lihava. Jos susta tuntuu joskus et oot lihava, niin ÄLÄ missään nimessä laihduta, varsinkin jos olet kasvavassa iässä, sillä pituus ottaa osan sun painosta, kun saat kasvupyrähdyksen.

    • Anonyymi

      Silloin kun minä olin neljännellä, olin noin 40kg. En ollut mitenkään erityisen läski, vähän pullukka mutta se voi olla vain lapsen pyöreyttä. Älä missään nimessä ala millekkään dieetille, olet kuitenkin vasta lapsi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1575
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1222
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe