apua tarviaisi

aapuuva

terve.Semmoista kyselemässä,että milläköhän ohjelmalla saisi mahdolliset troijat,madot ym.havaittua ja poistettua koneesta?Kokeilin aikoinaan troyan destroyeria,vastaavanlaista olisin vailla.Käytössä on avast internet security ja iobitin malware fighter.Kumpikaan ei havaitse mitään ja melko varma olen,että koneessa on ylimääräistä.Ruutu "jäätyy" nettiä selaillessa,peleissä ei mitään ongelmia,jokainen peli pyörii täysillä asetuksilla.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainoakeino

      Windowsin uudelleen asennuksella.

      Se on ainut keino varmistaa se että kaikki varmasti poistuu. Muutoin ei voi olla koskaan varma.

    • aapuuva

      kiitoksia vastauksesta.Asensin tämän nykyisen windowssin poltetulla levyllä,missä oli win7 ja 8.1 .voiko olla mahdollista,että kummatkin ovat tullut samassa.Enemmän tuo pelaaminen onnistuu,kuin nämä atk hommat.

      • kannattaaasentaatämä

        Ei ole mahdollista. Aina jompikumpi. Kannattaa kuitenkin asentaa ilmainen Windows 10 päivitys niin onpahan sitten uusin Windows käytössä.


    • Uumas

      Joo jos ei haittaa tietojen katoaminen niin asenna vaan suoraan Linux. Siihen ei viruksia paljon edes ole. Jos välttämättä haluat pysyä Windowsissa niin asenna avast free antivirus. Sillä lähtee ainakin suurin osa

    • samuliha12

      Yritimme asentaa Internet Safe kännykkään. Tietokoneeseen ja tablettiin onnistui mutta kännykkään ei. Ei osannut tuki neuvoa. Vaikeat ongelmat ratkoo kuulema joku osaavampi. Miksi mainostetaan jos ei toimi?

      • hyväetteiasennu

        Ei kannata asentaa. Ei tee yhtään mitään näissä vaan hidastaa turhaan..


    • unho

      Kysyn tyhmän kysymyksiä ja olen vain yksikielinen : Suomi.
      Minulla samat ongelmat näyttö hyytyy tai pätkii kuvakuvalla ..
      Ääni värisee niin ettei sanoja tunnista..
      Päivittäislehtien videot eivät näy
      Suu liikkuu sanoihn viiveellä ääni ja kuva eri ajassa
      kuva on jopa luistanut taakse >uudelleen
      Minulla on valokuitu taloyhteys 20/10 nopeus. Tampereen puhelin aikaisemmin oli 2/2 ja toimi paremmin.
      Ongelmat alkoivat kun en ostanut lisänoputta 2012 sitä tarjottaessa minulla oli heidän viirusturvansa 72 €/ vuosi koska ongelmat alkoivat irtisanoin sen koska siitä ei saanut vastetta.
      Keskustelin silloin pitkää vikailmoitukseen ja sieltä tuli lopulta napakka vastaus: maksat meille yhtiövastikeessa, vaikka siirtyisit toiselle operaattorille.
      http://www.digitoday.fi/bisnes/2013/03/12/netflix-rankkasi-suomen-operaattoreita-nopeusjarjestykseen/20133789/66
      Minulla oli DNA ennekun taloyhtiö otti valokuidun tosin tänne on myös Soneralla valokuitu, mutta samin sen palvelu ja yhteydet takkuaa....

    • unho

      Niin se kysymys jos poistaisi ja tyhjentäsi käytössä oleva Firefoxin, alkaisi ikään kuin tyhjältä pöytäkoneelta (en itse osaa mutta joku saattaisi auttaa)
      Kaikki osoiteet katoaisivat; voiko mahdolliset troijat,madot olla syy ongelmiin? Ovatko ne yhteydessä, miten koneessa olevat omat tiedostot minulla on suuret tiedostot asioista joita en löydä enää internetistä..
      Mitä sitten jos.. En kykene siirtämään tiedostojani. Olen viimeisenä mahdollisuutena miettinyt toisen koneen ostoa, koska asunossa on kaksi mahdollisuuta yhteyteen.
      Raha tilanne ei vain salli ainakaan kehtten vuoteen..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe