Pidätkö homona jos farkku pullotus näkyy?

FarkkuAntti

Ihmettelen, miksi leimataan monia homoksi sen takii että farkuissa näkyy kohouma sepaluksessa? On se sitten tahaton tai tahallinen, miten se muka liittyy seksuaaliseen suuntautumiseen? Kertokaa muut hetero miehet, miten itse reagoitte omaan pullotukseen, yritättekö peittää jotenkin?

13

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ghjkrtyu

      En pidä, koska itsekin pidän.

    • Hertsku

      Ei se homoo tee.

    • Pilipieni

      Minulla ei näy ja oon kateellinen niille joilla näkyy.

    • VähänNäkyy

      En tiedä, ehkä homot tykkää korostAa sitä? Toisaalta, yhtä hyvin hetero mies voi haluta että näyttää hyvältä naisen silmään. Vai haluuko?

    • Seksileila

      Hyvä että näkyy niin tietää jo et kandee vai ei.

    • Nerkseysde

      Ei ole homoo melkein kaikki haluisi että näkyisi.

    • Straightanyway

      Olen mies ja katson kyllä jos toisella pullottaa. Emmä mikää homo ole.

    • Tomi797

      Totta helvetissä saa varustukset näkyä, itsekin katson kaverin farkkujen pullotuksen ja olen 100% hetero.

    • Digi_Digi

      Eiks jotkut rokkarit ole jääneet hieman nolosti kiinni edesauttaakseen imagoaan farkkujen näissä osissa keinotekoisesti?

    • Ohjelmaa_katsonut

      Frederik ei ole ainakaan jäänyt kiinni, vaan kertoi että nuoruudessa näkyvyyttä edistettiin vessapaperilla. Rehti tyyppi.

    • Anonyymi

      Koska tykkään että näkyis hyvin muillekin niin käytän melko tiukkoja vaaleita farkkuja, koska niissä pullistuman muodot erottuu paremmin. Tottakai kannattaa asettaa kulli myös siten että se pääsee helpommin pullistumaan.

    • Anonyymi

      Katsokaapas miespuolisia balettitanssijoita. Heillä pullottaa trikoissa todella mahtavasti. Tytötkin tykkää.

    • Anonyymi

      Farkkuboy
      Miksi ei saisi pullottaa?
      Kaikki kyllä tietävät,että miehellä on penis ja pallukat.
      Itse olen melko pitkä ja hoikka, pallukat ja kalu huomattavan kookkaat.
      Olen aina tykännyt pienistä ja tiukoista pikkupöksyistä,
      tangoista ja stringeistä.
      Tiukat farkut joista muodot näkyy aivan yes!
      Ohuet vaaleat kesähousut ehdottomasti myös.
      Naiset katsovat myös.
      Kuka vain kehtaa myöntää?
      Olkaa rohkeita.
      Tepa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe