Aikainen aamu

Aamunavaus_

Olen ihan oikeasti tienhaarassa, ollut jo pitkään. Jatkanko vanhalla tutulla polulla vai otanko uuden suunnan. Kahteen suuntaan en pysty kulkemaan. Uuteen suuntaan haluaisin lähteä se mies rinnallani. Mikään kiire ei ole, mutta en minä vuosia ala tätä asia kieputtamaan, yhdessä vuodessa on tarpeeksi. Vajaan vuoden aikana on sen verran ajatukset selvinneet, tiedän että polulla en halua talloa yksin lopun elämää.

En tiedä olisiko sillä miehellä vielä tai enää tai onko koskaan ollutkaan niin paljon kiinnostusta, että haluaisi sinne polulle lähteä kanssani. Kunhan tässä mietin taas ääneen näitäkin asioita.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sejahkaaja

      Jos nyt mietityttää niin sinähän tiedät vastauksen. Itse lähdin rakkauden matkaa, ja voin sanoa että ketään ei onnistanut, siis jätä se kaveri, älä jahkaa jahkaamalla ei saa kuin sydänsuruja.

    • yksinäisiä

      Tuttu tilanne.Jos olette olleet vähän epävarmoja molemmat.Tarkkailleet vaan.Kumpikaan ei ole uskaltanut nostaa kunnolla asiaa esille.Eikö kannattaisi nähdä jo se voisi tuoda ratkaisua.Kiinnostusta varmaan on jos tuollaista edes mietit.

    • odotanpäätöstäsi

      Minä haluaisin kulkea uuteen suuntaan ja uusia polkuja miehen kanssa johon ihastuin ja huomasin, että olen muutenkin kiinostut miehestä koska minä uskon, että sinä se olet jota olen etsinyt koko elämäni. Niin sitä en tiedä, että onko tämä mies tarpeeksi kiinostunut minusta, että hän haluaisi lähteä minun kanssani tuota yhteistä polkua kulkemaan vierelläni, se kaikki on hänestä kiinni miten ja milloin sittä yhteisä polkua lähdetään, kulkemaan päätös on hänen.

      • älliäpäähänhei

        mitä meistä kukaan täällä tekee vieraan ihmisen päätöksillä!!! äly hoi älä jätä.


    • näinajattelen

      Jotain tuttua tässä on... en tiedä onko häneltä vai ei? Vastaisin, että en halua olla syy päätökseesi. Jos valitsee uuden suunnan on oltava valmis siihen ettei jostain syystä sujukkaan. Ensin hyvästeltävä vanha polku sitten uusille.

      • Eiehkätuttujuttu

        Odottaisin siinä tapauksessa häneltä samaa.


      • eipäole

        häneltä. turha " nähdä " tuttua siellä ja täällä.


      • hiemanodostisanottu

        Miksi näinajattelen ei voi olla osasyy toisen päätökseen? Suhteen kestosta ei kukaan voi olla koskaan varma ja onhan suhde aina riski, jossa toinen on osasyy, mutta päätöksenhän jokainen tekee itse. Kuka voi koskaan toista syytellä mistään?
        Jos ei toisen elämään millään tavalla halua koskaan kuulua niin sittenhän asia on varmaan noin. Ymmärrätteköhän te nyt varmasti toisianne? Vaikka toinen aloittaisi suhteen jonkun toisen kanssa ja luopuisi jostakusta niin ei kai kukaan nyt ole niin yksinkertainen ettei ymmärrä, että täytyy olla valmis toisenlaiseenkin elämään.


    • Miesriutunutrakkaudesta

      Miehellä varmaan samat ajatukset.Toivottavasti tapaat hänet jossain muualla kuin missä yleensä näette.Silloin voi olla helpompaa.Kannattaa liikkua ihmisten parissa.Uimaan,kuntosalille,kauppoihin ym. Suuremmalla todennäköisyydellä voitte "törmätä" jossain.

      • eivoiennusttaa

        Niin sama tilanne täälä. mutta minä olen nainen joka myös riutuu rakkaudesta mieheen ja haluaisin aloittaa uuden polun hänen kanssaa, ja sen uuden suunankin olen valmis aloittamaan hänen kanssaan, tuli mitä tuli eihän kukaan voi ennakkoon tuommoisia asioita tietää, mutta täytyy olla rohkeutta otta riskejä elämässään eihän sitä muuten tiedä jos ei uskalla ottaa sitä ensimäistäkään askelta, ja lähteä kulkemaan sitä uutta polkua pitkin. Minä ainakin olisi valmis tuohon kaikkeen hänen kanssaan, vaikka ei sitten sujuisikaa meidän yhteisellä polulla kulkeminen, mutta ei mitään tuollaista kannata ennakoon surra, niin eihän mestä kukaa pystytä ennustaa tulevaisuuttamme, se taas on meistä kummastakin kiinni miten haluamme sen sujuvan. Tämä viesti on miehelle joka nimimerkki on sormus, tai jotain sinne päin.


      • Kiitos.vinkistä
        eivoiennusttaa kirjoitti:

        Niin sama tilanne täälä. mutta minä olen nainen joka myös riutuu rakkaudesta mieheen ja haluaisin aloittaa uuden polun hänen kanssaa, ja sen uuden suunankin olen valmis aloittamaan hänen kanssaan, tuli mitä tuli eihän kukaan voi ennakkoon tuommoisia asioita tietää, mutta täytyy olla rohkeutta otta riskejä elämässään eihän sitä muuten tiedä jos ei uskalla ottaa sitä ensimäistäkään askelta, ja lähteä kulkemaan sitä uutta polkua pitkin. Minä ainakin olisi valmis tuohon kaikkeen hänen kanssaan, vaikka ei sitten sujuisikaa meidän yhteisellä polulla kulkeminen, mutta ei mitään tuollaista kannata ennakoon surra, niin eihän mestä kukaa pystytä ennustaa tulevaisuuttamme, se taas on meistä kummastakin kiinni miten haluamme sen sujuvan. Tämä viesti on miehelle joka nimimerkki on sormus, tai jotain sinne päin.

        Soita, niin katsotaan, miten järjesteleme käytännön asiat, jos kerran olet hän. Luulin, että et halua, että olemme yhteydessä, jonka vuoksi tein tilaa sinulle ja ajatuksillesi. Olet ollut mielessäni samalla tavoin.


      • niinpäniintaas
        Kiitos.vinkistä kirjoitti:

        Soita, niin katsotaan, miten järjesteleme käytännön asiat, jos kerran olet hän. Luulin, että et halua, että olemme yhteydessä, jonka vuoksi tein tilaa sinulle ja ajatuksillesi. Olet ollut mielessäni samalla tavoin.

        niinpä<3


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe