Kuka on sotaa ja väkivaltaa pakeneva pakolainen?

Työttömyystyöllisyysvelk

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1441326215687.html

Hasan 26 paennut Alepposta Turkkiin VUOSI sitten. ollut vuoden Turkissa töissä (Olisiko työt jatkuneet...?) kerätäkseen rahaa Eurooppaan (Saksaan) pääsyyn. Maksanut jollamatkoille 1070e (laillisesti lentokoneella olisi päässyt 200e!).Nyt kieltäytyy menemästä pakolaisleireille, koska siellä on asiat huonommin kuin aiemmin Turkissa.

"Pakolaiset" eivät halua mennä Kreikkaan,Unkariin, Slovakiaan, Puolaan,kun ovat niin köyhiä maita. Kaikki em. ihmiset ovat siis elintasopakolaisia. Siksi harmittaakin, kun viestimissä aina mainitaan sota ja väkivalta. Väkivaltaa esiinttyy uutiskuvissa vain siinä kohtaa, kun rynnitään laittomasti juniin,ilman lippua.

Mikä on Schengen sopimuksen arvo? Ei mikään! Siksi olenkin sitä mieltä, että allekirjoitan vetoomuksen Suomen irtautumisesta EU:sta/eurosta heti. Meilläei ole kykyä, varaa, eikä suurella osalla kansaa halua antaa lastemme tulevaisuutta EU:n kaltaiselle, epäonnistuneelle iittoumalle, joka Saksan ja Ranskan näkemyksien mukaan jakelee elitasopakolaiset eteenpäin miten haluaa.

Hallitukselle tiedoksi: kaivatte armottomasti omaa tulevaisuutenne kannatushauta nyt.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MissäJalluluuraa

      Niinistö pähkäilee, että ratkaisu pakolaisuuteen on Syyrian sodan lopettamisessa. Niinpä, mutta kun vastakkain on Venäjä ja USA, niin ratkaisua ei saada YK:ssa aikaan.
      http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/venaja_joukkoja_syyriaan-40343

      Ukrainan tilanteen takia voidaan olettaa, että Venäjä jopa yllyttää sotaa, jotta saataisiin eripuraa Eurooppaan. Itse olen samaa mieltä, että Schengen sopimusta ei enää ole olemassakaan muille kuin lakia ja järjestystä noudattaville eurooppalaisille, nimellisesti. Tsekeissä jo päädytiin siihen, että ei tarvitse noudattaa enää em. sopimusta.

    • Jonyton

      Siis mitä? Teet töitä vuoden turkissa jotta pääsisit saksaan. Mitä turvaa henkensä puolesta tässä enää haetaan? No jos ei sinne niin suomipoika ottaa avosylin vastaan ja antaa vaikka perseensä nussittavaksi. Sipiläkin puhuu puuta heinää jostain huutelu yhteiskunnasta, kun pitäs olla suomen kansaa yhdistävä vahva johtaja.

    • Jos ja näyttää että kun alaikäisen hukkuminen vaikuttaa joidenkin ihmisten myötätuntoon niin valitettavasti minä ajattelen erittäin kylmäkiskoisesti kun näin isän haastattelun uutisissa. Jos minä olen tilanteessa että pidän lastani kädestä kiinni siinä vaiheessa kun olen veneessä ja lapseni on veden varassa niin varmaa on se että otteeni ei lipsua vaan hyyppään itse veteen ja hukuttaudun ennen kuin näen lapseni hukkuvan. Mutta minähän vain olen suomalainen ja ajattelen lapseni etua ennen itseäni.

    • Tiesitköhän
      • Säästetään

        Ja tässä esimerkki, miten meille VALEHDELLAAN! 282 kunnasta 132 Ei vastannut mitään (häveliäisyys syistä?) ja 19 vastasi suoraan ei. YLE otsikoi : Kunnat vastaa vastaanottokeskuksille kyllä, kun tuloksen mukaan otsikko on YLI PUOLET VASTUSTAA TAI EI OSAA SANOA! Miksi meille valehdellaan? Hallitus YLEN johdolla ajaa valheellisilla uutisilla mielipidettämme omaan suuntaan.


      • Keskusta-pettää-aina

        Yle-propagandaa taas tuokin uutinen. Yle yrittää pakkosyöttää meille mamuja joka paikkaan vaikka suurin osa kansasta vastustaa laittomia maahantunkeurujia.

        Kyllä viimeisin tapaus siitä miten keskustalaiset halveksivat suomalaisia, on tämä Sipilän ilmoitus, että hän antaa oman kotinsa pakolaisille käyttöön. Asunto vapautuu kuulemma ensi vuoden alussa. Jos hän haluaa auttaa asunnottomia, niitä löytyy kyllä ja paljon oman maan kansalaisista. Heille ummistetaan silmät mutta näitä laittomia pakolaisia oikein palvotaan. Hei ihmiset, avatkaa jo silmänne ja lopettakaa keskustan kannattaminen. Keskusta pettää aina!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe