Norman Bates ei ollut mikään ätmi nuorena

YksLuuseri

Kun sai monta teinityttöä sänkyynsä eikä Normanista mitää ätmiä olis tullutkaan jos sillä ei olis ollut sellainen ylikontrolloiva äiti. Itse olen ihan ätmi myös Norman Batesiin verrattuna kun en ole vielä päässyt yhdenkään teinitytön kanssa samojen lakanoiden väliin vaikka täytän jo ensi vuonna 27-vuotta. Parin itseäni vanhemman naisen kanssa olen kyllä seksiä harrastanut mutta ätmiksi silti miellän itseni. Niin saatana!

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YksLuuseri

      Niin ja Norman oli tuolloin vasta 17-vuotias kun oli maannut jo ainakin kahden teinitytön kanssa ja varmaan enemmänkin olis saanut.

    • kjnlkjnlj

      Muistan kuinka teininä and so riitti pelkästään se, että joku piti sinua "söpönä", siihen että kaikenlaista tapahtui.
      Tytöt tekivät aloitteita, eikä hirveästi ollut väliä kuinka jörö olit.

      Jossain vaiheessa terveet luonteenpiirteet ja aloitekyvykkyys tulevat tärkeämmiksi ominaisuuksiksi, joita ilman ei pelkällä ulkonäölläkään saa enää aikaiseksi jos henkinen paketti ei ole kasassa.
      Tuossa vaiheessa varmaan Bateskin ätmiytyy..?

    • YksLuuseri

      No joo kyllä minäkin varmaan olisin 17-vuotiaana saanut pariltakin ikäiseltäni tytöltä pillua mutta olin vielä silloin sen verran nössö että en käyttänyt tilaisuuksiani hyväksi ja nyt kadun sitä jälkeenpäin.

      • YksLuuseri

        Vaikka kyllähän se Bates aika ätmin oloinen oli olemukseltaan jo nuorena mutta ilmeisesti sitten kuiten jotenkin söpö ja riittävän hyvännäköinen tyttöjen mielestä kun sai pillua.


    • 415

      Kuuluuko psykopatia teidän mielestänne noin yleensäkin ätmiyteen?

      • YksLuuseri

        Ei oikein, yleensähän psykopaatit ovat ytmejä.


      • Kaaaaleppi

        Yleensä psykopaatit ovat sen verran suorasukaisia, että myös onnistuvat - tavalla tai toisella.
        Introvertit narsistit taas lienevät yksi ätmien alalaji.


    • awefaweg

      juuh äitini ylikontrolli on kyllä hemmetistä.

      isä taas alkoholisti jolla huono itsetunto :(

      mahtavat eväät sain elämään, pakassa vielä boonuksenä äidin uusi mies joka alistaa minua esim haukkumalla raiskatuksi peräkammaripojaksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe