Rakastunut pukkiin, puhukaa minulle järkeä

tyhmä_nainen

Tätä on jo jatkunut 3 vuotta. Hän on kolmikymppinen, hieman erikoinen mies, luulen että hänellä on jokin persoonallisuushäiriö.

Joudun näkemään häntä loppuelämäni useita kertoja viikossa. Kun tutustuimme, hän halusi kiihkeästi olla ystäväni. Uskoin häntä, ja kuuntelin hänen avautumisiaan. Hän kertoi, että hänellä ja tyttöystävällä meni huonosti. Uskoin senkin.

Päädyimme sitten useiden kuukausien kuluttua yhden yön suhteeseen (tai siis minä kuvittelin, että se on alku meidän suhteellemme). Olin aika järkyttynyt, kun sen jälkeen kohtelu olikin ivallista ja jäätävää. Nielin katkeruuteni, kun pakko oli yhä nähdä ja tulla toimeen.

Nyt tämä mies olisi vapaana, ja yhä kiinnostunut minusta. Mutta tiedän, että hän kohtelisi minua huonosti. Olen ilmeisesti heikko-itsetuntoinen ja epätoivoinen, kun edes pohdin, että pitäisikö alkaa suhteeseen hänen kanssaan. Voisitteko puhua minulle järkeä! Pyydän, kiitos!

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EtPystyHeilastelemaan

      Tuo on niin monen naisen tarina. Tunteet vie ja järki sumenee. Harva nainen pystyy jatkuvaan tapailu suhteeseen VUODESTA TOISEEN vaan vaatii lopulta vakavaa parisuhdetta, jossa ei sitten ole muita naisia kuvioissa. Silmäsi aukeaa vasta sitten kun todella tunteesi uskoo ettette oikeasti ole koskaan pari.

      Eräskin tuttuni tapaili aika epämääräistä miestä pitkään. Vaikka tuttuni puhui itse että se on vain kevyttä tapailua, niin aina silloin tällöin sanoi "voihan se olla ettei tästä tule mitään"... eli kuitenkin salaa toivoi kunnon suhdetta. Usein valitteli kaikenlaisista pettymyksistä tapailun suhteen. Ei auttanut vaikka ystävät varoittelivat että hän haluaa nähdä tuttuani vain silloin kun miehelle sopii eli vain pipari todellisuudessa kiinnostaa.... ja vielä moneen kertaan piti muistutella että kyseessä on vain heilastelu suhde. Varmaan 3 vuotta meni kun viimein näki miehen läpi ja lopahti lopulta kiinnostus. Kyseessä oli eronnut nainen jolla yksi lapsi. Sama tie sinullakin edessä että et usko ennenkuin olet saanut MONEEN KERTAAN pettyä...

    • ÄläEdesHarkitse

      Älä IKINÄ mene minkäänlaiseen suhteeseen luonnevikaisen ihmisen kanssa, siitä seuraa vain ja ainoastaan koko elämän mureneminen pala palalta. Olen itse erehtynyt luonnevikaisiin kaksi kertaa, tiedän mistä puhun. Vasta toisesta erotetta ymmärsin mistä on kyse ja nyt osaan varoa. Alku näiden luonnevikaisten kanssa on aina "liian hyvää ollakseen totta" ja ennen kuin huomaatkaan, alkaa olla usein mielessä ajatus "kun mikään ei riitä". Jos jo yhden yön jälkeen sait osaksesi jäätävää kohtelua, siinä on esimakua siitä mitä tuleman pitää... eikä se jää pelkkään jäätävyyteen, hetken päästä et ole enää edes ihminen.

    • älä-anna-käyttää-hyväksi

      Vaatii paljon, mutta jos kävelet pois taakse katsomatta, vielä tulee se päivä kun tämä mies on muisto vaan ja voit ehkä jopa olla huvittunut tunteuksistasi miestä kohtaan. Vuodet kuluu nopeasti eli voit äkkiä tuhlata seuraavat 3 vuotta tähän mieheen tai enemmänkin.. itse tapailin vajaan vuoden miestä jolla on kaksisuuntainen mielialahäiriö, paljon valheita, naisia ja empatia kyvyttömyyttä. Oli vaikeaa lähteä läksimään vaikka järki sen tiesi että ainoa oikea teko, vielä joskus tulee kaipuu, mutta silloin mietin niitä kaikkia julmia asioita mitä mies teki..

    • viiasnaieneisuostu

      Miksi sulle pitäis jonkun toisen,sinulle vieraan ihmisen takoa järkeä päähäsi? Olet vastuussa ihan itse tekemistäsi päätöksistä. Kysy nyt kuitenkin että kannattaako ja haluatko olla jonkun mt-ongelmaisen terapeutti-sylkykuppi?

      • öldköaskldöa

        Jos tuossa sattuu olemaan kyseessä joku persoonallisuushäiriöinen tyyppi, niin siinä on "terapeuttius & sylkykuppius" kaukana, kyllä se on enemmänkin eräänlaista pala palalta olemattomaksi murskaamista....


    • kyyninen

      Joku asia hänessä on mikä saa sut miettimään edes suhdetta. Olisiko se se että tahdot niin kovin että hän rakastuisi sinuun, hänestä tulisi uskollinen sinulle, hän muuttuisi tai ei hän olisikaan paha tai petollinen ollutkaan. Olet jo päättänyt alkaa suhteeseen, turhaa täällä yrittää vakuuttaa sua. Tulet vielä katumaan syvästi mutta oot jo päättänyt ottaa riskin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe