Kerro mielipiteesi tästä naisesta

Ex-------PUA

29

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex-------PUA

      Mutta palstatotuus -> karma, kyllä pitää huolta lopuista: "Rahoitusalalla työskentelevä Martta ei suostu paljastamaan löytyikö rakkaus tosi-tv-ohjelmasta, mutta hänen tulevaisuudenhaaveissaan eivät siinnä mies ja perhe.

      – Kymmenen vuoden päästä näen itseni johtavassa asemassa. Minulla ei ole lapsia, eikä perhettä. Olen niin nuori, ettei perheenperustamisella ole mikään kiire, Martta kertoo."

      Tuo muija on jo aloittanut kurppaantumisen, sillä ensimmäinen rajapyykki on 22 vuotta. Mutta kolmen vuoden päästä alkaa tapahtua toden teolla, ja tuo reppana luulee että sillä on vielä kymmeniä vuosia aikaa. :D

      Hassua miten feministien ihannenaistyyppi on aina tälläinen?

      Tosin, tuo on panostanut ulkonäköön, joten se ei ole feminismiä, vaan pinnallisuutta ja hypergamiaa: "Martta kuvailee kuluttavansa vuodessa 10 000 euroa kauneudenhoitoon. Sarjassa hän kertoo, että hänelle on laitettu uuteen kuosiin hiukset, kynnet, ripset, hampaat ja rinnat."

      • Nojaaaaaaaa

        No käsittääkseni tuo ei ole mikään feministien ihannenainen. Se olisi pikemmin joku omalla älyllä ja lahjakkuudella eteenpäin pyrkivä nainen, joka tienaa itse elantonsa, ja joka ei ole kiinnostunut ulkoisista asioista - eli ei todellakaan laita kymppitonnia ulkonäköönsä ja ota tisseihin täytettä... Tuohan on pelkkä bimbo, sellainen naistyyppi, jonka feministit olisivat suoneet kuolla sukupuuttoon jo vuosikymmeniä sitten.

        Muuten tuosta ohjelmasta sen verran, että ehkä täytyy tätä alkaa seuraamaan, vaikka mikään tosi-tv -roska ei kiinnostakaan, enkä niitä koskaan katso... Mainosten perusteella nuo kaikki osanottajat, niin miehet kuin naiset vaikuttaa niin kaistapäisiltä ja jossain todella oudossa mielikuvitusmaailmassa eläviltä, että pakko kai se on katsoa missä määrin nuo on tosissaan. Jokainen niin suurissa luuloissa itsestään, vaikka ovat täysin keskivertoja olemukseltaan, osa jopa alle keskiverron... Vaikka eihän nuo tosi-tv -paska -ohjelmat ole "totta" vaan enemmän tai vähemmän käsikirjoitettua paskaa, jossa huono juoni ja lahjattomat ihmiset korvaamassa näytteiljöitä palkkanaan oman naaman esille saanti.


      • Ex-------PUA
        Nojaaaaaaaa kirjoitti:

        No käsittääkseni tuo ei ole mikään feministien ihannenainen. Se olisi pikemmin joku omalla älyllä ja lahjakkuudella eteenpäin pyrkivä nainen, joka tienaa itse elantonsa, ja joka ei ole kiinnostunut ulkoisista asioista - eli ei todellakaan laita kymppitonnia ulkonäköönsä ja ota tisseihin täytettä... Tuohan on pelkkä bimbo, sellainen naistyyppi, jonka feministit olisivat suoneet kuolla sukupuuttoon jo vuosikymmeniä sitten.

        Muuten tuosta ohjelmasta sen verran, että ehkä täytyy tätä alkaa seuraamaan, vaikka mikään tosi-tv -roska ei kiinnostakaan, enkä niitä koskaan katso... Mainosten perusteella nuo kaikki osanottajat, niin miehet kuin naiset vaikuttaa niin kaistapäisiltä ja jossain todella oudossa mielikuvitusmaailmassa eläviltä, että pakko kai se on katsoa missä määrin nuo on tosissaan. Jokainen niin suurissa luuloissa itsestään, vaikka ovat täysin keskivertoja olemukseltaan, osa jopa alle keskiverron... Vaikka eihän nuo tosi-tv -paska -ohjelmat ole "totta" vaan enemmän tai vähemmän käsikirjoitettua paskaa, jossa huono juoni ja lahjattomat ihmiset korvaamassa näytteiljöitä palkkanaan oman naaman esille saanti.

        Se on täydellinen feministien ihannenainen: passiivis-aggressiivista miesvihaa, opportunismia, hypergamiaa, miesten kanssa kilpailuaa, tarvetta päästä johtavaan semaan, epänaisellisuutta (ulkonäöstä kyllä, mutta tuo ettei tee lapsia ihan heti jne. viittaavat siihen että naiselliset vaistot puuttuvat, ja vain pinnallinen avujen hyväksikäyttö on läsnä), puhumattakaan muista luonnevian merkeistä.

        Mutta tuossa olen samaa mieltä, kaistapäiden kokoontuminenhan tuo on, missä ne kaikkein pahimmat tapaukset on otettu kaiken kansan eteen, joko nöyryyttämään pahaa aaviastamattomia katsojia tai sitten itseään. En tiedä vielä.


      • Nojaaaaaaaaaaaa
        Ex-------PUA kirjoitti:

        Se on täydellinen feministien ihannenainen: passiivis-aggressiivista miesvihaa, opportunismia, hypergamiaa, miesten kanssa kilpailuaa, tarvetta päästä johtavaan semaan, epänaisellisuutta (ulkonäöstä kyllä, mutta tuo ettei tee lapsia ihan heti jne. viittaavat siihen että naiselliset vaistot puuttuvat, ja vain pinnallinen avujen hyväksikäyttö on läsnä), puhumattakaan muista luonnevian merkeistä.

        Mutta tuossa olen samaa mieltä, kaistapäiden kokoontuminenhan tuo on, missä ne kaikkein pahimmat tapaukset on otettu kaiken kansan eteen, joko nöyryyttämään pahaa aaviastamattomia katsojia tai sitten itseään. En tiedä vielä.

        Minä kun olen aina ajatellut, että feministien ihannenainen on joku kainalokarvat rehottaen elämässään jotain saavuttamaan pyrkivä nainen - että opiskelu ja ammatti ja uralla eteneminen on tärkeää. Se että ottaa käyttöön ennemmin sen älyllisen potentiaalinsa kuin ulkoisen, ja miehen kanssa pyritään kaikin tavoin tasa-arvoiseen suhteeseen. Tosin en tiedä nyky -feminismistä, että mitä se pitää sisällään. Itselle feminismistä tulee vain aina mieleen lähinnä joku karvainen hippityttö, jolle ulkonäkö ei ole tärkeää, mutta voihan se olla että nykyajan feminismiä edustaa joku Miley Cyrus ja free the nipple -kampanja, joilla taas ei minun nähdäkseni ole mitään tekemistä tasa-arvon ja oikeudenmukaisuuden kanssa.

        Olen myös ollut siinä uskossa, että miehet eivät halua heti lapsia suhteen alussa, vaan se on enemmän naisten "juttu", että heti pitää olla pulla uunissa - ja jos nainen ei halua heti lisääntyä (tai vaikka ollenkaan), niin miehet pitää sitä vain positiivisena. Lastenhan sanotaan olevan seksielämän loppu ja nainen ei ole enää puoliso ja nainen, vaan äiti ja miehelle ei ole tilaa siihen äidin ja lapsen väliseen suhteeseen... :/

        Sinänsä jopa mielenkiinnolla odotan tämän "timantin" alkamista, koska pakko päästä katsomaan onko nuo oikeasti edes lähelle tuollaisia. Jotenkin niin outoa ja koomista, kun ne ihan tosissaan itseään kehuu, kun kukaan muu ei noissa varmaan näe mitään erikoista.


      • Ex-------PUA
        Nojaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Minä kun olen aina ajatellut, että feministien ihannenainen on joku kainalokarvat rehottaen elämässään jotain saavuttamaan pyrkivä nainen - että opiskelu ja ammatti ja uralla eteneminen on tärkeää. Se että ottaa käyttöön ennemmin sen älyllisen potentiaalinsa kuin ulkoisen, ja miehen kanssa pyritään kaikin tavoin tasa-arvoiseen suhteeseen. Tosin en tiedä nyky -feminismistä, että mitä se pitää sisällään. Itselle feminismistä tulee vain aina mieleen lähinnä joku karvainen hippityttö, jolle ulkonäkö ei ole tärkeää, mutta voihan se olla että nykyajan feminismiä edustaa joku Miley Cyrus ja free the nipple -kampanja, joilla taas ei minun nähdäkseni ole mitään tekemistä tasa-arvon ja oikeudenmukaisuuden kanssa.

        Olen myös ollut siinä uskossa, että miehet eivät halua heti lapsia suhteen alussa, vaan se on enemmän naisten "juttu", että heti pitää olla pulla uunissa - ja jos nainen ei halua heti lisääntyä (tai vaikka ollenkaan), niin miehet pitää sitä vain positiivisena. Lastenhan sanotaan olevan seksielämän loppu ja nainen ei ole enää puoliso ja nainen, vaan äiti ja miehelle ei ole tilaa siihen äidin ja lapsen väliseen suhteeseen... :/

        Sinänsä jopa mielenkiinnolla odotan tämän "timantin" alkamista, koska pakko päästä katsomaan onko nuo oikeasti edes lähelle tuollaisia. Jotenkin niin outoa ja koomista, kun ne ihan tosissaan itseään kehuu, kun kukaan muu ei noissa varmaan näe mitään erikoista.

        No siis, etenkin kolmannen aallon feminismin ihannenainen on käytännössä tietyn paskan luonteen omaava pyrkyri, joka voi halutessaan olla sitä tai tätä.

        Tyyliin "voin päättää olenko naisellinen, mutta miehen on oltava aina MIES!"

        Joten se voi olla huulipuikkofemakko, se voi olla mainitsemsi järkyttävä variksenpelätin joka on ostettu joltain WT-kirppikseltä.

        Vaan juu, itse kanssa mietin että ilkeääkö tuota katsoa kun se alkaa.

        En tiedä onko kaikki sietämättömimmät ilmapäät valittu varta vasten tuohon sarjaan, vai onko niin, että markkinointipuoli on ollut asialla.


      • Nojaaaaaaaaaa
        Ex-------PUA kirjoitti:

        No siis, etenkin kolmannen aallon feminismin ihannenainen on käytännössä tietyn paskan luonteen omaava pyrkyri, joka voi halutessaan olla sitä tai tätä.

        Tyyliin "voin päättää olenko naisellinen, mutta miehen on oltava aina MIES!"

        Joten se voi olla huulipuikkofemakko, se voi olla mainitsemsi järkyttävä variksenpelätin joka on ostettu joltain WT-kirppikseltä.

        Vaan juu, itse kanssa mietin että ilkeääkö tuota katsoa kun se alkaa.

        En tiedä onko kaikki sietämättömimmät ilmapäät valittu varta vasten tuohon sarjaan, vai onko niin, että markkinointipuoli on ollut asialla.

        Ilmeisesti feminismissäkin sitten on erkaannuttu siitä alkuperäisestä ajatusmaailmasta. Nykyään monessa muussakin asiassa toistuu se, että ihmiset ovat olevinaan jotain, mutta historia ei kiinnosta - se mistä kaikki on saanut alkunsa... Ainakin aiemmin femakkoja on syytetty siitä, että he pikemmin haluavat tehdä miehistä naisellisia pullan tuoksuisia koti-isiä, kuin että miehen pitäisi olla MIES... Tämä "hottis" ilmeisesti kuitenkin arvostaa ns. perinteistä miehistä miestä, joka kustantaa kaiken, ja hän itse voi harrastella töissä käyntiä, mutta halutessaan jäädä kotirouvaksi. Olihan tuolla myös tuo homo -hottis, joka halusi olla suhteessa se perinteinen edustusrouva, eli omien sanojensa mukaan edustushenkilö...

        Kyllä tuosta varmaan pitää katsoa ainakin se ensimmäinen jakso. :D En tosin tiedä jaksanko sen enempää perehtyä koko roskaan... Mutta sopivanlaisilla kysymyksillä sekä editoinnilla saa kyllä paljon aikaiseksi - varsinkin jos osallistujille on järjestetty viinaksia - ja ihmisestä pystytään antamaan kuva toisenlaisena kuin hän todellisuudessa on. Varmaan tosin nykyään jo kupletin juoni on kaikille näihin paska -ohjelmiin osallistuville aika selvä, ja tietävät mitä on luvassa, mutta kun se oma pälli pitää saada seiskan kanteen hinnalla millä hyvänsä... :/ No luulen että viimeistään sitten kun on omia lapsia, saattaa heitäkin hävettää.


    • Gammaromeo

      Mielestäni Martta on oikein kaunis ulkoisesti. Miinusta kuitenkin silikonirinnoista. Hän antaa haastattelun perusteella itsestään päättäväisen, mutta samalla itsekkään, epäkorrektin ja epärationaalisen kuvan. Epärationaalinen hän on tuossa kohtaa, että kun yksi lyhyt mies kouri häntä, niin kaikkia lyhyitä miehiä pitää välttää sen vuoksi. Artikkeli ei mainitse kuinkka pitkä Martta itse on.

      Useimmat lyhyet ja lihavat naiset ovat mielestäni realisteja sen suhteen minkälaisen miehen he voivat saada.

      • 215

        Fobia on aina epärationaalista. Hänellehän jäi tapauksesta pelko lyhyitä miehiä kohtaan. Ihan samalla tavalla ihminen jota koira on joskus purrut, pelkää kaikkia koiria, eikä vain sitä yhtä tiettyä. Ei sille itse mitään voi, tarvittais terapiaa.


      • Gammaromeo

        Nyt huomasin että Martallakin on tatuointi kädessään, mistä hänelle lisämiinus. Tatuoimattomuus ei ole naiselle mielestäni kohtuuton vaatimus, koska suurin osa naisista on kuitenkin tatuoimattomia.


    • Kilttiatm

      Em yritä lähestyä yli 166cm naisia-.

    • eihottiksia

      Ainoastaan Tommi on noista oikeesti hottiksen näköinen.

      • nainenaaaaa

        Musta taas se tommi ei ollu yhtään pantavan sexy.


      • eihottiksia

        En minä ajatellut, että onko hän pantava vai ei, vaan objektiivisesti katsottuna kaikkia osallistujia hän on kaikista parhaimman näköinen sekä kasvoiltaan että vartaloltaan, tekee mallinhommiakin. Jos olisi yleinen äänestys kuka noista on hyvännäköisin, Tommi voittaisi varmasti. Minun mielestä noi muut miehet eivät ole edes komeita. Ja noi naiset näyttää feikeiltä silikonirintoineen ja hirveine meikkimäärineen eivätkä ole edes malliksi kelpaavan näköisiä.


    • Aika tyypillinen suomalainen nainen.

    • torstaitoivoatäynnä

      Lyhyt ja lihava nainen, voi mielestäni toivoa pitkää ja urheilullista miestä itselleen.
      Toivoa kai kaikki saa mitä tahansa, eri asia toteutuuko toive. Olemalla realisti, ei ole suuria mahdollisuuksia toiveen toteutumiseen tosin.

    • 419

      Haista jo hypergamiasi kanssa

      • Ex-------PUA

        Sattuuko totuus? ;)


    • Kilttiatm

      Toivon että joku iso pitkä mies tulee ja pahoinpitelee tuon naaman sellaiseen kuntoon että tiettä että lyhyet miehet on niitä kilttejä ja kunnollisia miehiä.
      Tuo nainen oikein kerjää sitä että komea jännämies tulee ja hakkaa sen vaikka ei sitä sisimmissän tajua.

      • 319

        Noin väkivaltaisen tyypin kuin sinä, ei pitäisi kutsua itseään kiltiksi. Kilttihän sinä et todellakaan ole, kun kaikissa kirjoituksissasi toivot pahaa kanssaihmisillesi.

        Vai että lyhyet miehet ovat niitä kilttejä ja kunnollisia, niin kuin sekin lyhyt mies joka kävi käsiksi tuhon naiseen, vai? Se käsiksi käyminenkö oli mielestäsi kiltteyden osoitus? Ilmeisesti, kun kerran itsekin olet sisimmässi noin väkivaltainen vaikka kiltiksi itseäsi kutsut.


      • Trollo

        Ai ettei isot pitkät miehet saa olla kilttejä ja kunnollisia? Ei kaikki komeat jännämiehetkään hakkaa, ei ainakaan naisia, mutta suunnitellaan juuri kun vapaudutaan niin lyhyiden kilttien ja kunnollisten lahtaamista, jotta päästään takaisin talveksi valtion lämpimään hotelliin.


    • einäitäenään

      Jos se ei osaa Suomea, ei tiedä mitä puhuu. Sukunimi viittaa johonkin itäisen blokin maihin. Tai jos se liika vetyperoksidin käyttö vaikuttaa päähän ja likka hiukan sekaisin. No, ihan sama. Tuo ohjelma jää katsomatta kaikilta, joilla vähääkään on älyn lahjoja.

    • ätminki

      Alle 170 cm miehet on tuon mielestä idiootteja jotka eivät osaa rakastaa.

      • hypergmaia

        alle 175cm pituiset, saanen korjata.


    • absoluuttistatotuutta

      atn

      Rumat silmät. Sarjalutkailijan näköinen minun silmääni ja todella tyhmä siittä kelle antaa. Täydellinen hypergamialogiikka tuolla jämäpalalla. Todella ruma ulkoisesti, johan se nyt näkyy valheelliseen ulkokuvaan käytetyssä rahamäärässäkin.

      Golddiggerin äänenkäyttö ja silkkoa sisältä.4
      next

    • mitätuotatuntemattomasta

      sanoisi? Ihan nätti nainen. Silikoneja ei olisi tosin tarvinnut, ja ehkä noissa studioloissa vähän liian tuunattu. Nuori nainen vielä, ja toivottavasti pääsee pitkälle ja saa haluamiaan asioita. Vaikka onkin lähtenyt mukaan nykyajan friikkisirkukseen ilkuttavaksi. Sitä en ihan käsitä.

      • kilttilyhytmies

        Kuka helvetti on niin tyhmä, että toivoo tuollaiselle paskakasalle tapahtuvan hyviä asioita?


    • Gammaromeo

      Oma Martta-arvosteluni perustui vain ja ainoastaan tuohon artikkeliin ja siinä nähtyyn valokuvaan. Jos menisin tuon Martan kanssa kahville, niin minulla saattaisi olla parempi mielikuva tuon kahvihetken jälkeen. En näytä pelottavalta ja olen yli 175 cm pitkä, joten tuskinpa kovia kokemaan joutunut Martta-parka minua säikkyisi.

    • observer87_

      Ihan hyvän näköinen tuo omasta mielestäni on, mutta ylimielinen, ennakkoluuloinen ja äärimmäisen pinnallinen ja nuo asiat laskevat tasoa todella paljon. Joskus kauan sitten lyhyt mies tarttunut haaroista kiinni ja sen takia karttaa lyhyita? Oikeesti? Ja 10000 euroa vuodessa kauneudenhoitoon?

      Ei tuo mielestäni mitenkään erityisen lihavalta näytä eikä lyhyys laske naisen tasoa. Mutta noiden luonnevikojen vuoksi samaa pohjasakkaa kun sarjan muutkin osallistujat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe