En pääse yli ja ajattelen ex vaimoani koko ajan

Yksin_93

Moi. Elikkäs olen 22vee mies ja olen eronnut 4,5vuoden suhteesta jossa kaksi vuotta olin naimisissa ja josta jäi kaksi yhteistä lasta.. Erosta aikaa noin 3viikkoa ja vaimo otti eron vaikka en olisi itse halunnut erota koska rakastin ja välitin vaimostani paljon ja rakastan ja välitän edelleen.. Vaimo sanoi että ei rakasta ja tunne enään muutakuin kaveruutta minua kohtaan jota en voinut käsittää ja en käsitä vieläkään että miksi häen tunteesa katosi noin vain savuna ilmaan kun kuitenkin niin kauan yhessä oltiin.. Syitä kysyin että miksi mutta hän ei vastannut selvästi ja käski vain lopettaa puhumisen siitä asiasta ja jne.. Mie ajattelen joka päivä exsääni ja rakastan ihan älyttömästi häntä edelleen, en pysty unohtamaab häntä vaikka kuinka yritän joka välissä päässä pyörii ajatukset hänestä ja kuinka haluisin hänet takaisin ja jne.. Näen hänestä uniakin joka päivä ja en saa nukuttua sen takia kunnolla.. Ajattelen häntä myös seksuaalisesti joka välissä ja olen mustasukkainen siitä jos hänellä olis uusi mies vaikka viikonpäästä.. Tämä on ihan kauheaa tunne myllerystä pääni sisällä että ei tosikaan.. En pysty kunnolla elämään elämääni koska haluisin vaan olla hänen kanssaa ja herätä hänen viereltään.. Olen itkeny monta viikkoo joka ilta kun nukkumaab käyn.. En osaa vaan olla yksin.. ku tottunut että joku on koko ajan siinä vieressä.. Haluisin halata ja pussata häntä aina kun näen hänet.. Auttakaa.. Olen ihan avuton.. oon pöpilässä kohta tän takia.. Ja voiko olla mahdollista että hän ottaisi minut vielä takaisin ? Kokemusta kellään tälläsestä.. Kiitoa vastauksista..

4

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SattuuNiinP

      Minulla täsmälleen sama tilanne. Erosta puoli vuotta ja edelleen näen unia hänestä ja sovinnosta. Kaipaan suuresti. Tiedän että meidän eroomme johtaneet asiat ovat sellaisia, jotka olisi voitu selvittää ja se tekee tästä vain kahta hirveämpää! Ei todellakaan kiinnosta muut naiset.

      Tiedän senkin, että puoli vuotta on lyhyt aika, mutta tiedän, että tämä ei tule menemään ohi vielä vuoden päästäkään vaikka mitä yrittäisin. Ei auta vaikka yrittäisin muistella vaimon huonoja puolia. Mikään ei auta. Muistot tulvivat mieleen ja rakkauden tunteet vain raastavat rintaa. Vatsaan ja rintaan sattuu ja tuntuu ahdistus.

      "Apua" olen hakenut niin psykologeilta, vertaistukiryhmistä kuin lääkäriltäkin, ystäville tilittämisistä nyt puhumattakaan. Mutta ei tähän ole keksitty mitään lääkettä.

      Juuri tuo, että toiselle liitto ei merkitsekään mitään, hyviä asioita ja yrittämisiä ei lasketa ja kaikki pyyhitään pois, on jotain täysin käsittämätöntä. Pahinta on se, että toivoo ja jotenkin kuvittelee, että tästä vielä jotakin tulisi vaikka toinen on selvästi kertonut useaan otteeseen, että mitään ei enää tule.

      Kumpa olisi joku pilleri keksitty, millä rakkauden tunteet voisi pyyhkiä pois. Sekin helpottaisi.

      Miltä sinusta nyt tuntuu, kun on kuukausi menty eteenpäin?

      • Mukava kuulla että kohtalotovereita löytyy:) helpottaa olo vähäsen.. Ja sori mie oon vähä myöhäs vastauksen kanssa, mutta hyvä fiilis on, mutta kyllä se ero ja kaipuu painaa mieltä edelleen.. Ei siitä pääse yli todellakaan muutamassa kuukaudessa sen olen oppinu..


    • gjfjg

      Minusta teidän suhteenne on ollut riippuvuussuhde, sinun puolelta yhä. Älä yritä ruinata vaimoa takaisin. Hän on sanonut, ettei rakasta sinua. Anna armoa, ja ymmärrystä, kunnioita hänen valintaansa. Sinulle suosittelen käymään ammattiauttajien puheilla.

      • Ja millähän perusteella se on ollut riippuvuus suhde?? Jos saa kysyä? Ihan rakkautta se kyllä oli jota suhteessa yleensä on?? Et taida ees tietää mitä rakkaus on kommentista päätellen...!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe