Kafi Future 580 -88, kannattaako ostaa?

KafiaOstelemassa

Halpaa vaunua olen sivusilmällä katsellut ja nyt olis tarjolla otsikon mukainen vaunu erittäin sopivaan hintaan. Vaunu on vähän kauempana ja ennen kun lähden kauppoja hieroon, onko tietoo minkälaisia nämä vanhat Kafit on? Onko jotain tyyppivikaa joka kannattaa kysyä jo puhelimessa? Vaunu tosin on tullut myyjällekin vaihdossa, joten sen kummempaa historiatietoa ei ole siltä suunnalta saatavissa.

15

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reinohöpöttäjä_Joksu

      Ehdottomasti kannattaa peli hankkia, jos vaunu on varustettu suositulla rumatikillä

      • Eip_ou

        Kafissa rumaa tikkiä.


    • Kafit_on_lahoja

      Töki ainakin etu- ja takanurkat, ettei ole pahasti pehmeä. Jostain syystä Kafeissa usein lahoaa myös takimmainen ovenpieli.

    • Tyäeläkeläinen

      Solkkua alkoivat Saksassa tehdä talvikäyttöön Rumatikillä,menevät kaupaksi kuin kuumillamillakivillä.Itselläni on Hymmerimopiili.

    • Rumatikillinen

      Rumatikillä ilman muuta ,ellei Rumatikkiä kaupoihin ei kannata lähteä.

    • Hoppivaari

      Tahtovat olla kivenalla, menevät tutunkauppaa jos on Rumatikillä.On tosihyvä värkki suvella.

    • Hoppivaari

      Kyllä meillä ainakin Reissataan vielä ensiviikolla,on on Hopissa Rumatikki.Missä Palstavahtijoksu Reinohöpinöineen,olen huolestunut,onko Kuopiossa sattunut jotain ikävää?

      • Reinohöpöttäjä_Joksu

        Olen Reinohöpöttäjä Joksu , olen peippailemassa Lappeenrannassa,


      • Kätevää
        Reinohöpöttäjä_Joksu kirjoitti:

        Olen Reinohöpöttäjä Joksu , olen peippailemassa Lappeenrannassa,

        Sieltä teiltä Kotkasta onkin helppo ja halpa matka piipahtaa kyselemässä neuvoja City Caravan päälliköltä, tuskin ne sielläkään enää vastaavat puheluihisi!


    • Palstavahtijoksu

      Kuopiosta saa vaunuja myöskin kesäkäyttöön erinomaisella Rumatikillä.Joko Reinostani tänään? Pöpireinoksikin häntä, puolisoani hassuttelen.

      • Reinohöpöttäjä_Joksu

        Kädelläni minä Reino kaipuutani hoitelen täällä Kuopiossa


      • Outoa
        Reinohöpöttäjä_Joksu kirjoitti:

        Kädelläni minä Reino kaipuutani hoitelen täällä Kuopiossa

        Niinhän sinä Reino aina teet, mutta miksi olet tekemässä sitä nyt siellä Kuopiossa?


      • Kotkassa

        Kotkalainen väkivaltarikollinen vapautui monen vuoden vankeudestaan, ja otettuaan kotonaan ensin hieman pohjia, läksi Hovi Pubiin juhlistamaan vapautumistaan.
        Saavuttuaan pubin ovelle, mies sai hirveän raivokohtauksen. Hän paiskasi oven selälleen ja alkoi karjua sormella asiakkaita osoitellen: "Te, jotka ootte sielä tupakkapuolella, ootte kaikki lapsenraiskaajia, tulkaa tappelemaan s**tana!", "Ja te jotka istutte sielä baaritiskillä, ootte kaikki samanlaisia runkkareita, tulkaa tänne nii tapellaa, s**tana!"

        Kaikki muut olivat pelästyneinä ihan hiljaa, paitsi Jokisen Reino läksi pitkin askelin kävelemään eteenpäin. Linnankundi huusi miehelle "Tuu v*ttu tappelee äläkä sielä ravaa".

        Reino vastasi: ""Eiku en mä sitä mut kun olin väärällä puolella."


      • Joksu_Fani

        Nyt tuli helvetin hyvä juttu rakkaastaan Reinostaan. Kyllä nauretaan kippurassa- Kyllä viina tekee Reinohöpöttäjä Joksun todella vitsikkääksi
        Ei rumatikistä kukaan keksi parempaa juttua, kuin Joksu


    • MONTAkafiakorjannut

      Kannattaa ostaa, ehdottomasti! Hyvä ja kevyt vetää mutta KOSTEUSALTIS eli katso etuseinä tarkkaan, varsinkin saumojen vierestä ja kattoluukkujen ympärystät! Lattia edestä niiden sohvien alta!
      Lämmin vaunu, tarkenee talvellakin kun sähkö kaasu lämmittää.
      Hinta joka kannattaa kuivasta maksaa on jossain 2000€ tietämillä (ikää jo paljon kuitenkin). Jos kosteutta nii ainakin viissatanen pois.
      Sitten heti miten kannattaa kaikki saumat (listojen alla) käydä läpitte uudelle butuulimassalla, ei tule niitä vuotoja, työtähän sinä on mutta eihän tuo vaadi ku päivän aikaa ja kunnon akkuporakoneen ruuvien irrotuksee niin ja sitä butuulimassaa viis-kuus purtiloa sekä tietty sitä suojanauhaa niihin listoihin ruuvien päälle!
      Kustannukset tiivistämisen n. 100-150€

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe