Miten nainen vie..

301

Sinulta jalat alta?

9

118

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miäs.s

      Olemalla kiinnostunut, kiltti ja huolehtiva ja tarjoamalla hyväksyntää ja rakkautta.

    • tulisinluoksesi

      Kun se avaa housujen tai hameen vetoketjua ja iskee silmää kutsuvasti..

    • asfass

      Enpä tiedä. Parempi ettei vie.

    • Yksinäinen.Poikamies

      EI ainakaan kampaten...!! kerro sinä miten viet poikamieheltä jalat alta??? taitaa jäädä tekemättä? kun minulta ei ole kukaan vienyt jalkoja altani yli 20-vuoteen !! sinun pitää olla taitava JOS SAAT vietyä jalkani altani JA miten ??? ET taida onnistua edelleenkään tai olet todella taitava ;)

    • Eityttöystävää

      Olemalla söpö, ihana, hauska, lämmin ja hyväksyvä minua kohtaan. That's it. Loppu on kemioista kiinni.

      Aika harvoin tämä tapahtuu. Mua lähestyy baareissa viidenlaisia tapauksia.

      1) Tosi känniset ja epätasapainoiset (sekä itsestään epävarmat) naiset, jotka tulee haukkumaan ja sättimään mua aivan puun takaa. Vaikka eivät tunne mua enkä ole koskaan nähnyt. Sellaisia selkeitä miesvihapurkauksia. Kyllä, kaverit sanoo mua hullumagneetiksi. En lämpene, yllätys :D
      2) Tosi känniset ja mua selvästi vanhemmat naiset. Hyvin sitkeitä ja päällekäyviä, joskus joutuu jopa sanomaan rumasti kun eivät ymmärrä lopettaa. En lämpene.
      3) Varatut naiset testaamaan markkina-arvoaan tai pahat mielessä. En lämpeä.
      4) Tosi paljon nuoremmat (ja monesti hyvännäköiset) naiset. Joku 15v nuorempi ja hyvännäköinen nainen on aikamoisessa yliotteessa täytyy myöntää. Voin lämmetä hauskanpidolle, mutta tuskin vakavissani ikäeron takia.
      5) Tuttavanaiset, joilla on joku ihastus muhun. Usein kaverien exiä. En ole vielä koskaan lämmennyt.

      Lähestykää naiset rohkeasti kiinnostavaa miestä, uskokaa itseenne ja jos tulette torjutuksi, niin ei maailma siihen kaadu. Jos pakit on tylyt, on mies mulkku. Herrasmiehet eivät sellaiseen sorru. Hymy ja "Moi, kukas sä olet?" riittää avaukseksi. Jos et uskalla mennä puhumaan niin katse, hymy ja vaikka pieni kutsuva vilkutus riittää siihen, että mies tulee kyllä luoksesi.

      Missään muualla mua ei ole lähestytty, paitsi töissä kahdesti. Toinen oli kutakuinkin kympin nainen, pareille treffeillä päädyttiin, mutta oltiin ihan eri aaltopituudella. Toisen kanssa fwb-suhde, joka piti lopettaa naisen rakastuttua yksipuolisesti.

    • söpöedelleen

      Olemalla aito, avoin ja hauska sekä myös älykäs. Söpö ja seksikäs tietenkin plussaa. Näillä mä olen miehiltä vienyt jalat alta, itse saan olla se pakkien antaja :/

    • Hooceeätmin

      Voimakkaan hajuinen pillu vie jalat alta raavaimmaltakin karjulta, ei tosin tietysti positiivisessa mielessä.

    • eiihanengeli

      Mä en ennen tiennyt, että sellainen vois olla mahdollista, että joku "vie jalat alta". Olen nainen ja kerran kohtasin miehen, josta hullaannuin suunnattomasti niin, että kesken treffien piti lähteä vessaan kiroilemaan, että nyt kävi köpelösti. En tiennyt tarkalleen mitä mies koki, mutta selvisi, että hän koki aivan samoin. Olimme molemmat aivan kuin törmäyksen jäljiltä. Kemiat natsasi, oli hyvä olla lähekkäin, jutella. Jännittävää. Ihanaa. Ei sellaista lapsellista sokeaa ihanaa, mutta kuitenkin sen sortin voimakas lataus oli, että molemmat tulimme yllätetyksi kuinka joku voi viedä jalat alta.
      Lähinnä se miten tuo "jalkojen menettäminen" tapahtui liittyi kai siihen, että olimme herkkyydeltämme hyvin samanlaisia. Samalla tavalla järkeviä, mutta myös hölmöjä ja ekoilla treffeillä oli pitkiä keskusteluita, jotka suorastaan hersyivät tilannekomiikkaa. Se vaan jysähti molemmin puolin.

      MUTTA. Se mies ei sitten osannut elää sen kanssa, että rakastuminen sekoittaa hänen pakkaansa niin voimakkaasti, vaan hän alkoi kontrolloida tunteitaan. Toki mullekin oli haaste aikuisena selvitä "törmäyksestämme", mutta itselläni hullaantumisemme ei herättänyt pelkoa, vain sellaista sopivaa jännitystä. Lopulta se mies meni lukkoon itsensä kanssa ja ilmoitti vain viestillä, että ettei pysty jatkamaan, koska pelkää heittäytymistä, että hän haluaa sellaisen hallitun paketin. Tietenkin oli surulista, ettei se jatkunut, mutta ymmärsin hänen näkemyksensä. Sen jälkeen olen ollut hieman varuillaan sen suhteen, että jos vien joltain jalat alta, niin silloin saattaa rytistä myös monessa muussa mielessä.

    • ernesteihemingway

      Nainen, joka ei häröile. Eli nainen, joka ei hermostuksissaan höpöttele mitä sattuun, vaan on oma itsensä: jos jännittää, hän sallii sen itselleen eikä yritä olla mitään rohkeaa.

      Nainen, joka on luonnollinen. Meikatut ja viimeisen päälle laitetut naiset on toki kauniita, mutta jotenkin elottomia, kun ovat laittautuneena joko niin tietoisia tällingistään tai sitten huolissaan siitä kelpaavatko. Luonnolliset naiset vain ovat ihania. Sellaisia eloisia puroja, jotka vain osaavat olla. Enkä tarkoita luonnollisuudella pelkästään sitä, että ei ole silmissä tekoripsituppoa ja naamassa sentin pakkelikerrosta.

      Nainen, joka osaa keskustella avoimen rennosti. Monet naiset suorittaa kohtaamisissa ja ottavat itsensä ihan liian vakavasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe