Serkun poika nussi vaimoani

nuorivävy

On aivan pakko kertoa mitä meille viime keväänä tapahtui.

Vaimoni on todella hauskan näköinen 36 vuotias sinisilmäinen ruskeaverikkö. Hannele on 167 cm pitkä ja painoa on noin 53 kg. Rinnat ovat aivan aika isot sekä pystyt. Takapuoli on pieni sekä kiinteä liikuntaharrastusten muovaamana.
Vaimollani oli vain muutama kokemus miehistä, ennen kuin tapasimme 13 vuotta sitten. Vaimoni on hyvävittuinen ja hauskannäköinen nainen, jota aina tanssisaleissakin haetaan ensimmäisenä tanssimaan.

Itse olen 178 cm pitkä 76 kiloinen ja mielestäni hauskannäköinen mies - ovat sanoneet monet naisetkin matkan varrella. 18 cm kullini on soutanut monessakin vitussa (myös avioliittomme aikana) ja naiset ovat tuntuneet tyytyväisiltä suorituksiini.

Sukupuolielämämme alkoi kuitenkin olla kymmenen avioliittovuoden jälkeen aika laimeata, vaikka lähtökohtia olisi pitänyt riittää vaikka muille jaettavaksi.

Aloin suunnittelemaan kolmannen pyörän hankkimista, jotta saisimme sukupuolielämäämme vauhtia. Eli kolmanneksi pyöräksi vieras mies.

En kertonut vaimolleni suunnitelmistani. Sängyssä ollessamme kysyin aika usein: "Tekeekö mieli vierasta kyrpää". Yleensä vastaus oli: "lakkaa höpisemästä mä haluan vain sua". Joskus kun kullini oli sisällä vastaus saattoi olla: "Voi haluan kenen tahansa kyrpää, kunhan vain nussitaan"!

Serkkuni 22 vuotias poika oli tulossa Tampereelle korkeakoulun sisäänpääsykokeisiin sekä niitä edeltäviin kahden viikon preppauskurssiin. Asumme sopivan matkan päässä Tampereelta ja linja-autolla yhteys on puolen tunnin luokkaa. Meillä oli rivitaloasunnossamme vapaa huone ja sovittiin, että hän majoittuu sinne tarvittavaksi ajaksi.

Pekka tuli huhtikuussa preppauskursseille ja asettui tyhjään vierashuoneeseen. Oli komean näköinen noin 185 cm pituinen ja hyvän huumorin omistava miehen alku.

Tässähän sitä voisi olla vierasta vaikkakin luultavasti aika kokematonta kyrpää tarjolla vaimolleni ajattelin Pekan nähdessäni.
Olin täysin väärässä sen kokemattomuuden arvioinnissa. Pekan 23 vuotias morsian ei päässyt Tampereelle sairaalatyönsä/päivystystensä vuoksi.

Pekka aloitti maanantaina kurssit ja tuli toimeen hyvin vaimoni kanssa. Aamiaispöydässä huomasi, kuinka Pekan katse viipyili vaimoni kireiden housujen verhoamalla kiinteällä takapuolella ja pystytissien nostamalla puserolla.

Perjantaina lämmitettiin sauna ja ruvettiin ottamaan drinksuja. Aloin olemaan jo ennen saunan valmistumista aika huppelissa. Pekka ja Hannele kumosivat vähän rauhallisemmin viinoja.
Otin Hannelen syrjään ja sanoin: "Päästä nyt tänä iltana tuo serkkupoika vaivoistaan. Nääthän, että sillä on pussit täynnä ja se on kiinnostunut susta". Hannele vaan ei puhunut mitään.

Sammuin varmaan kymmeneltä illalla ja heräsin noin yhden aikaan yöllä. Hannele ei ollut vieressäni ja lähdin olohuoneeseen päin. Pekan huoneen ovi oli raollaan mutta ei siellä ollut Pekkakaan.

Olohuoneesta kuului vaimeaa uikutusta ja jäin katselemaan vaatenaulakon takaa mitä oikein tapahtui. Hannele siellä sai serkun pojan kovaa kyrpää oikein kunnolla. Pekka paineli Hannelea oikein kunnolla ja vaimo yritti pitää mahdollisimman pientä ääntä. Olipa Pekalla helvetin hyvän tuntuinen kyrpä, kun Hannele sitä yritti saada yhä syvemmälle. Pekalla olikin varmaan 20 cm kyrpä, jonka olin jo saunassa nähnyt. Pekka nussi rauhallisesti lähetyssaarnaajssa ja kulli meni vaimoni vittuun kiiltäen vitun nesteistä. Pekka nuoli vaimoni nännejä ja vaimo uikutti. Vaimon jalat tavoittelivat taivaita, kun Pekka rauhalliseen tahtiin työntyi vaimooni. Hetken kuluttua Pekka ilmeisesti kysyi saako laskea sisään. Minulta lensi mällit yöpuvun housuille. Meni muutama tovi ja Pekan perse alkoi täristä ja vaimolta pääsi aah- huokaisu. Kummatkin saivat mahtiorkut.

Menin makuuhuoneseen ja Hannele tuli vessassa käytyään viereeni.
Nukahdin välittömästi ja heräsin noin neljän aikaan ja Hannele oli poissa. Hiivin Pekan huoneen ikkunalle ja nyt oli Pekka huoneessaan ja Hannele istui Pekan ison kyrvän päällä. Pekka puristeli vaimoni rintoja ja Hannele ratsasti autuas hymy huulillaan Pekan kovalla kyrvällä. Litinä kuului jo uloskin. Hetken kuluttua Hannelle voihkaisi ja Pekka alkoi pumpata vaimoani altapäin, kuin siitossonni. Parin minuutin kuluttua Pekan perse alkoi pumpata siementä vaimoni sisään. Minulta lensi taas mällit. Pakenin makuuhuoneeseen.

Hannele tuli vessassa käytyään viereeni. Nukahdin välittömästi.

Hannelella oli seuraava viikko kevätlomaa ja hän jäi aina kotiin Pekan kanssa lähdettyäni töihin. Yhden kerran tulin takaisin kotiin noin tunnin kuluttua ja kurkistin Pekan ikkunasta. Ei ollut enää Pekka paikalla mutta kurkistin myös makuuhuoneeseemme ja siellähän Pekka pani takaapäin Hanneletta. Iso kyrpä pumppasi pikku vaimoni vitussa ja Hanneleella oli aivan autuas ilme.

Hannele ja Pekka ilmeisesti nussivat aina, kun silmäni vältti. Luulen, että myös useana yönä Hannele oli seuraavalla viikolla Pekan huoneessa hoidossa.

Onneksi preppauskurssit loppuivat ja Pekka lähti morsiamensa luokse. Pääsykokeet ovat tulossa ja Hannele on ottanut muutaman päivän loman pääsykokeiden ajaksi.

31

63399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

      eikö sinua yhtään vituttanut, ku joku polki sinun akkaa?

      • soutaja

        Kuluuko järvi siinä soutamisesta? Häh?


      • Vaimo.jakoon
        soutaja kirjoitti:

        Kuluuko järvi siinä soutamisesta? Häh?

        Ei kulu vaikka vaimoni järvelle on eksynyt yksi joka on soutanut ja huovannut pitkin järveä jo 27 vuotta ja 7 kuukautta ja itselläni tulee maaliskuussa 28 vuotta täyteen on siellä järvellä soutanut moni muukin
        Lapsuuden ystäväni jonka järvelle opastin soutelee 2-3 vuorokautta kuukaudessa kyseisellä järvellä ja 16 pienempää venettä vähän harvemmin


    • Tahvanainen

      "vaimoni on hauskan näköinen..."?!?
      Onko hänellä punainen pellenenä, peikon korvat ja kierot silmät? Onko hänellä liian lyhyet jalat ja iso pullea perse mikä hyllyy kuin pingviinillä kävellessä?
      Vittu oot ääliö. Ja varmaan myös hauskan näköinen, mutta tyhmä kuin saapas.

      • nuori vävy

        olen ääliöistä ääliöin ja olen aina pitänyt itseäni ääliönä. Kaikki tuttavani ja sukulaiset pitävät minua ääliönä. Olen ollut tyytyväinen, sillä olen ollut jossain lajissa siis paras tai ääliöin.

        Ja nyt sinä veit tämän meikäläisen viimeisen mahdollisuuden olla jossain paras - tai ääliöin.

        Voi, että vituttaa.

        Toivottelen vaappuvaa käyntiä lyhyillä jaloillasi, sillä osaat senkin varmaan paremmin, kuin minä tai vaimoni!

        Veit kaiken!


      • ääliöiden keskitasoa
        nuori vävy kirjoitti:

        olen ääliöistä ääliöin ja olen aina pitänyt itseäni ääliönä. Kaikki tuttavani ja sukulaiset pitävät minua ääliönä. Olen ollut tyytyväinen, sillä olen ollut jossain lajissa siis paras tai ääliöin.

        Ja nyt sinä veit tämän meikäläisen viimeisen mahdollisuuden olla jossain paras - tai ääliöin.

        Voi, että vituttaa.

        Toivottelen vaappuvaa käyntiä lyhyillä jaloillasi, sillä osaat senkin varmaan paremmin, kuin minä tai vaimoni!

        Veit kaiken!

        "Veit kaiken! "

        :DD

        Kirjoitus oli hyvä, ja näköjään sana hallussa muutenkin!


      • ääliöiden keskitasoa kirjoitti:

        "Veit kaiken! "

        :DD

        Kirjoitus oli hyvä, ja näköjään sana hallussa muutenkin!

        Pidin itsekin kovasti. Toivottavasti jatkoa seuraa. Ehkä kertoja saisi myös aisaa sisäänsä?


    • paskaa

      täyttä sellaista

    • Ei niin notkea

      Vaimo 167 cm
      "Poika" 185 cm
      ... nussi lähetys saarnaaja asennossa ja nuoli nännejä...???
      Miten taipuu?

      • Jep..

        Jep, ihan samaa mietin kanssa. Eikä muuten onnistu!


      • Mr. Xx
        Jep.. kirjoitti:

        Jep, ihan samaa mietin kanssa. Eikä muuten onnistu!

        Taidatte olla aika kokemattomia, onnistuuhan tuo helposti. Satun olemaan 185 cm pitkä :)...


      • Mites jos vetää nuolemisen ajaksi koko 20senttisen ulos.


      • päikkäri

        Hei, olen 58 rouva tiedän kun mies päälää , tissejäni imetään kyllä ennen nussimista mutta ei sen aikana, eikä pysty.


      • Kokenutakanmies

        Nuoret miehet ja naisetkin taipuvat hyvin! Muistelkaa äijät kokemuksianne, älkääkä kadehtiko hienoa kokemusta ...


    • minä

      Toi ei voi olla totta..!!

    • tommi_j

      Hmmm...

    • munamiehenmussukka

      Ei kai tuo nyt ihan totta ole?

    • 988

      mullakin on oma 21v poika pannut 32v vaimoani

      • Olitko läsnä? Annoitko luvan?
        Kerro lisää? Jos olet ujo laita kirje.


    • voirähmä97979

      Täyttä soopaa koko juttu.. vaimoni on hyvävittuinen kokematon pystytissinen ja pyöreäpeppunen.. Et sitten lisää keksinyt tehosteita?

    • cccvve

      Tämäntyyliset jutut on sairaitten ihmisten mielikuvitusta. Voin sano 100 varmasti, että ei ole totta.

    • Jatkoa odotellaan.

    • AJANKARVASI

      Ehkä paskin feikki mitä oon ikinä lukenut :D voi vittu mitä paskaa varmaa joku -06 jonne millä ei oo elämää on kirjottanu tän paskan

      • että-silleen

        Että 06 syntynyt jonne kirjoittanut 12-13 vuotta sitten tuon tarinan ollessaan -2 vuotta? Ahaaa :D


      • että-silleen kirjoitti:

        Että 06 syntynyt jonne kirjoittanut 12-13 vuotta sitten tuon tarinan ollessaan -2 vuotta? Ahaaa :D

        Mielikuvituksessa ja kirjallisuudessa kaikki on mahdollista.


    • nami..nami

      Tuli tämä tarina mieleen.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/11009649/minia-antoi-appiukolleen-(klassikko)

    • pillunpumppaaja

      Pääsitkö edes liukkaille pienellä kullillasi

    • Anonyymi

      ihanaa

    • Anonyymi

      On mukin muijaa nussittu ja se on ihan ok. Olenhan minäkinsaannut mustaa niinkuin muijakin. Ja isoa sellaista, molemmat.

    • Anonyymi

      H­ei! Oma str­eam. Sisäänkäynti kaiki­­­lle, jotk­­a haluav­­at pi­tää hauskaa 👉 http://6453777.com/H/fI1ox 👈

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe