Taidan luovuttaa...

Itkuiikka

Tapasin 2,5 vuotta sitten nettitreffien kautta miehen, jonka kanssa ollaan puuhailtu lakanoiden välissä tuolta saakka.. No, meni aika kauan, ainakin vuosi, että ajattelin, että meillä on vaan ihanaa seksiä, pidin miestä ihan tavallisena ja ajattelin, että ollaan liian erilaisia, koska mies on hiljainen ja itse olen puhelias... No, kuinkas ollakaan ihastuin mieheen ja nyt en yksinkertaisesti tiedä mitä pitäisi tehdä... Mies käy edelleen luonani, seksi on kiihkeää ja ihanaa, mies on tosi kohtelias ja huomaavainen.

Viimeksi kun mies kävi luonani, pohdin samalla, että mikä minua estää tekemästä ratkaisevaa siirtoa tai kysymästä reilusti mieheltä, että missä mennään... Tulin siihen tulokseen, että kun mies on tosi hiljainen, niin hän on jotenkin pelottava... Mutta näin tarkemmin ajateltuna, onhan se ihan uskomattoman outoa, että kaksi aikuista ihmistä paneskelee keskenään, eikä kumpikaan ihan oikeasti tiedä mistä hommassa on kyse... Jos mies olisi puheliaampi tai jotenkin estottomampi, niin olisin jo ihan varmasti saanut suuni auki... Niin eli mies on mukava, mutta myös sulkeutuneen ja estyneen oloinen...

Mistä aloittaisin, kertoisinko hänelle edellisestä suhteestani missä mies kohteli minua huonosti ja samalla kertoisin miten vaikeaa minun on avautua ja kertoa tunteistani tälle uudelle miehelle... Vai ottaisinko kevyemmän linjan ja kysyisin miestä yhteiselle matkalle... Vai annanko olla, onko kaikki ihan turhaa, jos olen miehelle vaan hetkellistä hupia....

Miehen osalta olisi ihan reilua, jos hän ilmaisisi edes jotenkin, että hän haluaa vaan seksiä vai pitääkö hän naista otteessaan juuri tällä puhumattomuudelle... Toisaalta olisi kovin reilua, jos yhdessä sovittaisiin homman olevan pelkkää seksiä ja kumpikin sitten saisi päättää haluaako jatkaa vai ei.... Ja sitten mies on kyllä sen verran ujo ja mykkä, että vaikka hänellä tunteita olisikin, niin hän ei ikinä niitä tulisi oma-aloitteisesti paljastamaan, siitä voin olla melko varma....

Ongelmana on myös se, että olen kiintynyt mieheen ja uskon, että hän on myös minuun kiintynyt jollain tavalla... Minusta tuntuu tosi pahalta, jos vaikka tapaan jonkun uuden miehen ja joudun hyvästelemään tämän seksikamun... Jotenkin tuntuu, että asiat täytyisi selvittää ennen sitä... Haluaisin niin kovasti kertoa tälle miehelle, että välitän hänestä ja etten haluaisi menettää häntä... Ja sekin tuntuisi aika pahalta, jos jompi kumpi löytää vakiokumppanin ja homma lopahtaakin itsestään sitten.... Niin ehkä olisi reilua myös tätä mun seksikamua kohtaan, että avaan suuni ja selvitän asian, niin ei tule sitten kummallekaan ikäviä yllätyksiä...

Sen olen kuitenkin oppinut, etten tule enää milloinkaan hankkimaan seksikamua itselleni.... Aivan liian monimutkaisia kuvioita, kun tunteet tulee kuitenkin jossain vaiheessa jommalla kummalla mukaan ja muutenkin aiheuttaa vaan turhia sydänsuruja luopua seksikamusta.... Tiedän tasantarkkaan kiintyneeni seksikamuuni sen verran kovasti, ettei sitä ilman itkua lopeteta... Uskoisin, että tämä kirpaisee ihan yhtä paljon kuin minkä tahansa muun suhteen lopettaminen ja vaikka olisinkin itse se, joka viheltää pelin poikki.... Uskon, että se jopa sattuu enemmän, jos itse katkaisen suhteen.....

44

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkku40-

      Miten voi olla ujo ja hiljainen jos kuitenkin harrastaa seksiä. Pitäähän siinä nyt jotain puhua että pannaanko edestä vai takaapäin.
      No kysyt ihan reilusti että missä menette, alatteko parisuhteeseen ja sano itse mitä haluat sille. Ei siinä auta jurottaminen vaan puhut suoraan, joko pelastyy tai ei.

    • Itkuiikka

      No, pahimmassa tapauksessa tunnen itseni ihan tyhmäksi, jos mies on vaan halunnut hauskanpitoa ja sitten minä pohdin tällaisia.... No, kyllä siis päällisin puolin kuulumiset vaihdetaan ja on meillä huumoriakin ja kaikkea, mutta siis mitään sen syvempää ei jutella... No, vaikea selittää millainen mies on, hänestä ei liiemmin ota selvää eli on sellainen jäyhä vähän jurottaja ja itse olen tottunut puheliaisiin miehiin... Ja nyt on todellakin hyvät neuvot tarpeen, kun ollaan kuitenkin jo näinkin kauan tapailtu, enkä ole saanut suutani auki... Ilmeisesti sitten pelkään menettäväni hänet, jos aukaisen suuni ja paljastan tunteeni... Ehkä minulle sitten riittää mahtava seksi... Mutta kyllähän se on ihan tosiasia, ettei tämä loputtomiin voi näin jatkua... Aika hupaisaa olisi, jos vielä rollaattoreillakin ajeltaisiin toistemme luokse sekstailemaan vanhainkodissa.... : D

      • sinkku40-

        Arvaa tunteeko mies itsensä tyhmäksi kun pyytää naista treffeille ja nainen antaa pakit. Että ei tuo sun juttus ole yhtään niin paha kysellä mieheltä missä menette. Ymmärään kun suomalaiset ei puhu tunteistaan vaan pitäis osata lukea ajatuksia ja sitten stressataan kun ei uskalleta kysyä että missä mennään.


      • Itkuiikka

        No niinhän se taitaa olla... Ja yht´äkkiä tajusin, että mun on oikeasti otettava härkää sarvista meni nyt sitten syteen tai saveen.... Muutenkin mun pitäisi uskaltaa ottaa enemmän riskejä elämässä, edellinen hankala suhteeni sai mut ihan liian varovaiseksi, koska mun naiseuttani ja itsetuntoni polettiin ja lytättiin ja se näkyy monellakin elämän osa-alueella ja itse vaan kärsin eniten... Ja tosiaan tämä mies viimeksikin lähtiessään antoi hellän suudelman, en sitten tiedä toimiiko kaikki seksikamut noin... Mutta joo sitten toinen ääni sanoo minulle, että kunhan lämpimikseen on hellä ja ystävällinen... Mutta keksin uuden idean, että aion pyytää miestä, jonkin kivan harrastuksen pariin, jossa hän saa vaikka olla miehisenä oppaana.... Mutta siis jonnekin aion miestä pyytää, alkaa tämä nysvääminen riittämään.... Juoskoon sitten karkuun, jos siltä tuntuu....


      • EiTarviNussiaKunOnRuma
        Itkuiikka kirjoitti:

        No niinhän se taitaa olla... Ja yht´äkkiä tajusin, että mun on oikeasti otettava härkää sarvista meni nyt sitten syteen tai saveen.... Muutenkin mun pitäisi uskaltaa ottaa enemmän riskejä elämässä, edellinen hankala suhteeni sai mut ihan liian varovaiseksi, koska mun naiseuttani ja itsetuntoni polettiin ja lytättiin ja se näkyy monellakin elämän osa-alueella ja itse vaan kärsin eniten... Ja tosiaan tämä mies viimeksikin lähtiessään antoi hellän suudelman, en sitten tiedä toimiiko kaikki seksikamut noin... Mutta joo sitten toinen ääni sanoo minulle, että kunhan lämpimikseen on hellä ja ystävällinen... Mutta keksin uuden idean, että aion pyytää miestä, jonkin kivan harrastuksen pariin, jossa hän saa vaikka olla miehisenä oppaana.... Mutta siis jonnekin aion miestä pyytää, alkaa tämä nysvääminen riittämään.... Juoskoon sitten karkuun, jos siltä tuntuu....

        On se niin vitun helppoa olla nainen kun saa seksiä koska vaan. Nyt vielä stressaat mitä joku pillun kipeä jantteri tekee lähteekö karkuun vai ei. Niin tyhmää miestä ei olisikaan joka ilmaisesta pillusta kieltäytyy. Voi vittu kun se on joillekin helppoa saatana!!!


      • Itkuiikka

        Ai meinaatko, että tämä pillunkipeä mies suostuu yhteisiin harrastuksiin tai matkoille, koska on niin puutteessa... Eli oletko sitä mieltä, ettei mies juokse karkuun, kun on pimpsaa tarjolla.... Ja kertokaa miehet miten jaksatte ajaa pitkiä matkoja pimpsan perässä, tuntuuko se oikeesti niin hyvältä, kun saa.... Ja tottahan toi on, että naisena sitä saa lähes aina kuin haluaa, mutta me naiset kun halutaan sitä muutakin yhdessä oloa, läheisyyttä ja kaikkee....


    • joojoojoojoojoojo0

      Miten ihmeessä kysymys voi aiheuttaa sen että tunnet itsesi tyhmäksi? Yhtälaillahan voi olla että mies oudoksuu kysymyksessäni sitä että olette pari vuotta paneskelleet ja silti sinä et pidä sitä seurusteluna? Teillähän on roolit selvät: sinä puhut, mies ei. Ujona miehenä hän ei tule tuota asiaa ikinä avaamaan vaikka ehkä miettii sitä ihan yhtä paljon kuin sinä. J

      Aloita keskustelu olettamuksella että nyt ollaan harrastettu seksiä, eikä paljon muusta puheltu, mutta tästä eteenpäin haluaisit tehdä jotain muutakin yhdessä, ja kysyt haluaisiko mieskin.

      Ei ihme että ihmisillä on parisuhdeongelmia kun ei edes sitä voi kysyä että haluaisitko tehdä mun kanssa jotain yhdessä.

    • dippadappa

      Et varmaan ollut tosissasi kun kysyit tuota. Että olet kaksi puoli vuotta sekstaillut hänen kanssa ja nyt sitten olisit valmis parisuhteeseen. Että joku muka muuttuisi sillä että sanot tuon ääneen. Että hän muka alkaisi nyt puhua kun ei ole puhunut koskaan ennen. Saatanhan minäkin olla joskus hyvinkin toiveikas, mutta en nyt sentään noin paha.
      Nyt se sitten olis miehen vika kun ei pystykkään siihen mihin haluat vaikka olet jyystänyt jo noinkin kauan.
      Joko olet tyhmä tai sitten tyhmä.
      Ei kun mieshän on tietenkin rakastunut sinuun koska olet niin rakastunut itse.
      Hänhän ei vaan saa sanotuksi sitä.
      Tieetnkin hän muuttuu lennosta kun sanot sen ääneen. Mutta sittenhän hän ei pitäisi sinua otteessa ja kyllästyisit kunnes löytäisit uuden ja sama kuvio toistuisi.
      Taas valittaisit kun mies on sitä ja tätä. Pystytkö tajuamaan että kaikki nuo on lähtöisin sinusta ei miehestä. Olet ujon kanssa mutta haluaisit jotain muuta ja silti haluaisit tuon ujon ja valitat kuinka hän on liian ujo.

    • ölölölölllll

      Kysy vaan rohkeasti mieheltä... Tuskin karkuun lähtee, kun olette jo noin kauan sekstailleet.... Ei nyt varmaan ihan pienistä säikähdä, olisi varmaan jo säikähtänyt aiemmin... Ja entäs sitten, anna mennä, jos on mennäkseen.... Jos se susta yhtään välittää, ei varmasti katoa minnekään....

      • VähänKiltti

        Onkohan tämäkin joku provo. Minullakin ollut pari seksikaveria ja on seksin välissä juteltu, saunottu, kuunneltu musiikkia, nukuttu ym. Miten tuossa ajassa voisi kumppani jäädä vieraaksi? Mitä ihmeen persoonia olette? Tai mitä touhunneet?


    • Itkuiikkaaaa

      Heh, no ehkä ollaan kaksi hyvin estynyttä persoonaa... Itselläni heikko naisellinen itsetunto ja tosi huono aiempi suhde ja tämä mies on nyt mikä on eli kyllä mukava ja huomaavainen, mutta onnettoman juro ja lukossa.... Viimeksi vielä tavattuamme sattui sellainen kerta, että itsekin ujostelin ja sitten mieskin vetäytyi tavallista enemmän kuoreensa.... Siinä sitä sitten istuttiin ja ihmeteltiin tuppisuina sohvallani... Ja siinä kohtaa kyllä todellakin meinasi olla naurussa pitelemistä....

      No, joskus kokkaan jotain ja sitten syödään yhdessä ja jutellaan niitä näitä ja sitten puuhaillaan yhdessä ja homma lakanoiden välissä toimii mainiosti ilman sanojakin.... Mutta veikkaanpa, että miehelläkin on jokin karvas pettymys naisista taustalla... Tai voihan olla niinkin, että ollaan molemmat onnettoman ihastuneita toisiimme, hyvä kuin edes hengittää uskallamme...

      Oletteko te Vähänkiltti sopineet seksikavereittesi kanssa selvät pelisäännöt touhulle, oletteko jutelleet avoimesti niistä? Kyllä minäkin haluaisin tämän kaverini kanssa vaikka saunoakin kun vaan uskaltaisin ehdottaa... Mistä te juttelette? Mitäs jos ilmassa on ollut ihastusta, oletteko sitten lopettaneet???

      • VähänKiltti

        No siis me sovittiin selkeät pelisäännöt, lipsutiin niistä, ollaan vuodenkin jälkeen mustasukkaisia ym. En tahdo seksisuhteisiin todellakaan. Yritäkää nyt edes puhua asioista. Joko mies on tosi ujo ja rakastunut... tai rakastunut toiseen jota ei saa.


    • Itkuiikka

      Niin no vasta itsekin tajusin, että sehän loppujen lopuksi ainakin selittää miehen ujouden, jos ihan oikeasti onkin ihastunut... Luulisi, että jos ei kummallakaan olisi mitään tunteita, olisi molemmille ihan sama mitä puhutaan ja miten paljon tai juokseeko jompi kumpi karkuun... Mutta olen myös miettinyt, että entä jos mies on sellainen ns. hyväksikäyttäjä eli käyttää tätä hiljaisuuttaan keinona pitää kilttiä naista otteessaan.... Mutta mies kyllä kohtelee naista niin ihanasti, että vaikea ajatella, että olisi hakemassa vaan oman nautintonsa.... Millähän perusteella hän voisi olla johonkin toiseen rakastunut.... ?? Miksette ole alkaneet suhteeseen, jos kerran olette mustasukkaisiakin?? Kyllä tämäkin mies kuulosti kerran mustasukkaiselta, kun kyseli opiskelijabileistäni..... Entä jos menetän miehen puhumalla.... Mutta ei kai kukaan jaksa käydä kenenkään luona näin kauan, jos ei yhtään mitään vetoa tunne.... Ja samat sanat, en enää milloinkaan lähde seksisuhteisiin, sen ainakin olen oppinut........

    • Jäähyväistenaika

      Haluatko oikeasti suhteen joka perustuu enimmäkseen hyvään seksiin.
      Toki hyvä seksi on kuin talon kivijalka. Se on oltava kunnossa mutta siitä vasta alkaa rakentaminen oikeasti.
      Sanoisin että ota itses irti, sure surusi ja nollaa itsesi. Vasta sitten yritä jotain muuta.

    • Itkuiikka

      Edellinen pitkä suhteeni lähti enemmän ystävyydestä liikkeelle, ei siinä ollut samanlaista intohimoa ja paloa kuin vaikka tämän seksikamun kanssa... Tämä seksikamu on oikeestaan ensimmäinen mies mun elämässä jota haluan ihan mahdottoman paljon.... Kyllä tällä kertaa haluan suhteen, joka perustuu syvään intohimoon ja hyvään seksiin en enmpää enkä vähempää, mutta toki myös henkisen puolen pitää toimia.... Tarkoitatko, että yritä tämän seksikamun kanssa vai jonkun uuden kanssa tuon nollaamisen jälkeen... Kaiken kukkuraksi mulle viestittelee yksi uusikin mies, joka ilmeisesti haluaa ihan kunnon suhteen... Ja tiedän melko varmasti, että mun on turha yrittää mitään vakavaa kenenkään uuden kanssa ennen kuin selvitän välit tämän seksikamun kanssa.... Olen kokeillut muutaman kanssa, eikä siitä ole mitään tullut... Ja sitten toisekseen, ymmärsin myös sen, että ehkä kadun koko loppuelämäni, jos en selvitä välejä seksikamuni kanssa... Mitä, jos mietin koko loppuelämän oliko hän elämäni rakkaus..... Vai jääkö vain kaihoisa muisto ihanasta ja kiihkeästä rakastajasta......

      • Jäähyväistenaika

        Mies rakastuu hyvän seksin jälkeen lähestulkoon aina, mikäli hän yleensä pystyy tunteisiin. Kun mies rakastuu, nainen kyllä tajuaa sen. Niin hiljaisia miehiä ei olekaan. Mies haluaa paljon enemmän kuin vain panoa.
        Sitten on nämä tunnevammaiset jotka pystyvät vain fyysiseen suoritukseen. Yleensä seksikin paranee kun suhde syvenee ja opitaan toisilleen. Nuo sun pikapanot ei sano yhtään mitään.
        Et kuulosta nyt tyytyväiseltä ja onnelliselta. Riittääkö tämä sulle loppuelämäksi vai annatko elämälle mahdollisuuden. Lue mun nimimerkki. Nollaa mielesi. Ei ole reilua että viet kaihoisia muistoja uuteen suhteeseesi. Se ei tee hyvää suhteelle eikä sinulle. Kansio kiinni ja elämän hyllyyn.


      • dfsfasfsaf

        Tai sitten selvität missä miehen mieli menee. Voihan tosiaan olla, että hänkin haluaa enemmän mutta on ihastuksissaan niin lukossa ettei uskalla ilmaista toiveitaan. En oikein usko että tuota voi mokata ystävällisellä tiedustelulla.


    • VOISAATANASENTÄÄN

      Harva se netistä löytää muuta kun kertakäyttötavaraa. Liekö mies naimisissa tai muuten vaan varattu. Tosiasiahan on se, että ei netistä normaalilla järjellä varustetut ihmiset seuraa (minkäänlaista sellaista) hae. Kaikki betissä roikkuvat on jollain tasolla luusereita ja valehtelijoita. Luuletko oikeasti, että vaikka löisitte hyntyynne yhteen ja alkaisitte leikkiä kotia, niin kumpikaan jättäisi nettietsintään lopullisesti. Ei, leikitte vähän aikaa kotia, ja sitten kumpinkin alkaa selailla eri panosivustoja. Luusereitahan te olette

    • Itkuiikkaaaa

      Moi vielä.. Mies kävi tässä jokin aika sitten taas luonani ja tein jotain todella uskomatonta, nimittäin avasin suuni ja aloin jutella miehelle.... Ja yllätyksekseni mieskin jopa jutteli ihan reippaasti.... Sain selville sen verran, että mies todellakin asuu yksin ja hänellä on ollut vaan lyhyitä parisuhteita elämänsä aikana... Mies on jo 37-vuotias... No, tämä salaisuuksien verhon raottaminen aiheutti sen, että minusta ei kuulostanut ollenkaan hyvältä, ettei tuon ikäisellä miehellä ole ollut yhtään pitkää parisuhdetta.... Ja toisekseen aloin myös kyseenalaistamaan jopa hänen seksitaitojaankin, on hieman kovakourainen, vaikka siis puuhistamme tykkäänkin kovasti....

      Kerroin myös miehelle, että exäni kohteli minua huonosti ja suuttui kaikista pikkuasioistakin.... En sitten tiedä, olisin olettanut, että mies olisi ollut tavallista hellempi avauduttuani hänelle, mutta hän olikin jotenkin tavallista rajumpi seksipuuhissa ja entistä vähemmän otti huomioon herkkyyttäni myös lakanoiden välissä.... Eli kävikö tässä nyt sitten niin, että kun asioista edes vähän puhuttiin, niin sellainen tietty salaperäisyys hävisi joltain osin väliltämme.... Eli itseni on vaikea arvostaa miestä, jolla ei ole ollut pitkiä suhteita, en edes tiedä haluaako hän koskaan sellaista.... Ja toisekseen ajatteliko mies, että kun minua on exäkin kohdellut huonosti, niin hänenkään ei tarvitse olla niin huomioiva sängyssä.... Vai aiheuttiko enempi tutustuminen, että kummankin oli helpompi olla oma itsensä... Vai mitä ihmettä välillämme tapahtui??

      Niin mene ja tiedä, hetken aikaa jopa ajattelin, että lopetan koko suhteen, etten ole mikään panopatja.... Tällä hetkellä en todellakaan kaipaa enää lisää arpia jo ennestään heikkoon naiselliseen itsetuntooni.... Ja todellakin alkoi arveluttamaan onko miehestä vakavaan ja pitkään parisuhteeseen?? Jotenkin jopa suututti, että meinasin laittaa miehelle tekstarin, että tämä oli tässä, että minulle ei enää riitä pelkkä seksi....... Miksi nämä asiat on niin mahdottoman vaikeita.... ?????

    • luovutavaanseonparasta

      Olipa hyvä että keskustelit hänen kanssaan. Nyt näit asiat uudessa valossa.
      Vaikka tuo lopputulos oli jo ennustettavissa sinun ekasta kirjoituksesta.
      Niin lyhyet suhteet takana ei niin paljon luottamusta kestävään suhteeseen ja jos ei ollenkaan niin vielä pahempi. Siis verrattuna sellaiseen jolla on jo enemmän kokemusta.
      Mitä vanhemmaksi tulee sen vaikeammaksi menee, kun on jo historiaa takana.
      Rakkaus ei taas mielestäni välitä mistään näistä. Et vaan ole mitenkään rakastunut häneen. Ei myöskään ollenkaaan näytä siltä että niin tapahtuisi, vaan päinvastoin.
      Haluaisit enemmän, mutta kiellät sen itsellesi. Olet haavoittunut mutta et usko sitä.
      Haluat seksiä, siihenhän hän oli sopiva. Nyt herätit miehen ajatukset ja nyt sitten päätit jättää hänet, aika reilua vai mitä.
      Olet sekaisin kuin lumiukko. Teeppä miehelle palvelus ja sano se minkä jo meinasit tehdä. Tämä oli tässä kiitos ja näkemiin.
      Sen jälkeen laita se nuppisi kuntoon sikäli kuin se on mahdollista naisen päätä saada kuntoon.
      Asioissa ei ole mitään vaikeutta, ne pitää vaan saada tehdyksi.
      Kyseessä ei ole rakkausuhde joten mitä oikein ajattelet.
      Äläkä nyt vaan ala syyllistämään miestä. Jätä se ja thats it.

    • outoooo

      no minä en ymmärrä miksi existä piti mennä mitään avautumaan?? niistä ne miehet viimeisenä haluaa kuulla! Ja sitten toisaalta tuo että miten sulle yhtäkkiä tulee tuollainen tunne että "minähän en panopatjaksi ala", sehän olet ollut ja omalla suostumuksella 2,5v ja nyt syyttäisit miestä?..Ja sitten ihmettelen sitä että miksi et kysynyt niitä asioita mitkä oikeasti sua vaivaa? Että haluaisko mies tutustua paremmin/seurustella?
      Mutta jos ette mistään ole kyenneet 2,5 vuoteen PUHUMAAN, veikkaan että teillä ei yksinkertaisesti sitä puhuttavaa ole ollenkaan.. eli olette vain fyysinen match.

      • ägöhäö

        Olen aina ihmetellyt miksei miehet tykkää, kun puhutaan existä.... ? Ehkä sun seksipartneri odotti, että menet keskustelussa pidemmälle ja pettyi sitten kun aloitkin puhumaan exästä.... Mene ja tiedä....


    • Itkuiikkaaaa

      Itse olen iloinen, että ylipäänsä edes puhuin... Ja mainitsin exästä siksi, että mies ymmärtäisi miksi minun on vaikea nykyisin lähestyä miehiä... En minä ketään syytä, ihanaa seksiä olen saanut, mutta ehkä seksisuhdetta on turhaa jatkaa loputtomiin, jos se ei muuksi muutu...

      Itse olen satutettu ja mies sen verran jörö ja jotenkin estynyt, että en yhtään ihmettele, ettei keskustelua ole aiemmin syntynyt ja mies on sitä sorttia, ettei varmasti ala puhumaan mistään syvemmästä oma-aloitteisesti... Ja voihan se olla, että mieskin salaa toivoo, että ottaisin ohjat käsiini homman etenemiseksi...

      Sillä seksin loputtua olimme ehkä molemmat jotenkin tympääntyneitä, ehkä kumpikin toivoi, että asiat olisivat edenneet enemmänkin.... Mene ja tiedä.... Ei mies ole milloinkaan edes vihjannut, että tämä on pelkkää seksiä, muttei ole kyllä suoraan muustakaan puhunut.... Tosin nytkin mainitsi, että hänen taloonsa saa tehtyä tarvittaessa lisätilaakin, entä jos tuo on ujon miehen vihjailua...

      Mutta kieltämättä nyt asiat vasta vaivaavatkin....

      • selvitteleasiaa

        Tämä on ihan väärä paikka sinun selvittää asioita... Ehdota miehen kanssa muuta ajanvietettä kuin seksi, niin pääset jyvälle siitä, kiinnostaako teitä muuten olla yhdessä.:)

        Sanottakoot että minä löysin elämäni miehen, kun hän oli jo 40v. Nyt yhdessä jo useita vuosia. Ja hänelläkään ei juuri pitkiksi sanottavia parisuhteita ollut kertynyt aiemmin. Itse olen joitakin vuosia nuorempi, ja ollut lähes koko ikäni parisuhteessa, teinistä asti. Parissa pitkässä suhteessa. Se että miehellä ei ole ollut pitkiä suhteita, ei tarkoita sitä, ettei voisi olla ihan mahtava mies. Minun mies ainakin on, maailman paras.:) Hän vaan pärjäsi hyvin yksinkin, ja oli niin nirso, ettei ketä tahansa huolinut rinnalleen. Mutta vastoin ehkä monien odotuksia, hän halusi juuri minut. Kolmen pienen lapsen äidin.

        Minunkin mieheni on sellainen jörrikkä, ettei juuri tunteista puhu. Toki jonkin verran oppinut, ja se riittää. Mutta meillä on hyvä olla yhdessä, ja tiedän että olen hänelle tärkeämpi kuin kukaan muu nainen koskaan. Ja hän on minulle aivan korvaamaton. Meillä on molemminpuolista arvostusta, ihailua ja huomioonottamista käytännön tekoina.

        Meidän suhde alkoi seksisuhteena, kuten teidänkin. (Se että jos on erilaiset himot ja halut sängyssä, niin mieti miten olet omia toiveitasi viestittänyt... Jos kerrot että exä on kohdellut sinua huonosti, niin älä oleta että miehen pitää sitten lukea ajatuksia, ja alkaa pehmoksi sängyssä, jos et aiemmin ole sängyssä tekniikasta valittanut... Itse ainakin tykkään vähän rajummastakin seksistä. Se ei tarkoita, että mies olisi epäempaattinen.;) )

        Eli, pyydä mies treffeille, lenkille, leffaan... Viihtykää yhdessä. Jos ette viihdy, niin sitten lopeta suhde.


      • Itkuiikkaaaa

        Niin kyllähän se vähän rajumpikin meno on ihan kivaa, kun edellisessä suhteessa oli aika tasaista seksiä, niin itselleni on ihan uutta vähän rajumpi seksi. Kuinka teidän seksisuhteenne eteni kunnon suhteeksi kumpi teki aloitteen? No, ei minua estä mikään muu kuin se, että pelkään pakkeja. Ja jotenkin tuntuu, että mies olisi jo tehnyt ratkaisevan siirron, jos minut haluaa... Ja joskus alussa taisin ehdottaa, että mies jäisi viikonlopuksi luokseni, muttei suostunut.... Niin eli tuskin nytkään suostuu muuhun kuin seksiin....


    • Huoh.naiset

      "itseni on vaikea arvostaa miestä, jolla ei ole ollut pitkiä suhteita"

      Miksi tämä on kynnyskysymys? Miksi naiset pitää tällaisia asioita merkityksellisenä?
      Eli ravintola joka on tyhjä ei voi olla hyvä ravintola -ajattelutapa?
      Mies voi olla kaikinpuolin hyvä mutta jos on ujo niin helposti saattaa jäädä pitemmät suhteet väliin.
      Tutustukaa naiset itse miehiin ja tehkää omat johtopäätöksenne, en tajua miksi tuollainen naisettomuus-status on naiselle iso turnoff, onko kaikessa kyse siitä että nainen haluaa miehen jota muut naiset haluaa jotta itse näyttäisi paremmalta, älkää ulkoistako ajatteluanne.

      • Sal64

        Totta turiset. Ei mikään yksittäinen asia voi olla este suhteelle. Kukaan ei meistä täydellinen ole. Ja toisaalta onhan mies jo tutustunut itseensä, ilman pitkiä suhteita saanut tilaa ja aikaa itselleen ja muulle elämälle. Voi olla myös kriteerit korkealla. Ei tyydy suhteeseen, jollei toinen miellytä tarpeeksi.

        Monta monessa on näissä jutuissa, yleistää ei voi. Kokonaisuus ja kemia ratkaisee, klisee, mutta totta... Toiseen tutustuminen vie aikaa. Rehellinen ja avoin kannattaa olla...


    • liibalaabaa1

      Ainut tie edetä ihmissuhteissa on aitous ja avoimuus. Ei se niin vaikeaa ole. Kerrot olevasi puhelias. Kuinkahan puhelias oikein oletkaan, kun kirjoitatkin noin pitkästi ja mutkikkaasti (ei edes jaksa lukea kaikkea). Puhutko miehen kanssa siis pelkkää liibalaabaa, joka ei kiinnosta ketään. Joku nyt itselläsi mättää, kun puheliaana naisena et uskalla yksinkertaisia suoria kysymyksiä esittää. Saako mies vuolaalta puheeltasi suunvuoroa ja osaatko kuunnella? Usein puheliaat ihmiset eivät osaa kuunnella toista sillain todella...

      Mikään ei ole rasittavampaa kun taukoamatta puhuva ihminen :-o

    • Itkuiikkaaaa

      Tuota noin olen todella puhelias, mutta tämän miehen seurassa kaikkea muuta.... Usein on ihan niinkin, että mies vaikka hiljainen onkin niin puhuu jopa enemmän kuin minä... Ja saa minua sen verran rohkaistumaan, että lähden mukaan juttuun...

      Sen verran ihastunut olen kuitenkin mieheen, että minulle on sinänsä sama onko hänellä pitkää suhdetta taustalla vai ei, osin ollut jopa valmis hyväksymään senkin, että asuisi vaikka vanhempiensa kanssa....

      No, yleensä mies kyselee kaikenlaista asioistani ja elämästäni ja minä myös häneltä, mutta en ole siis uskaltanut kysyä, haluaako hän suhteeltamme enemmän vai riittääkö hänelle pelkkä seksi.... Ja nimenomaan olen antanut miehelle tilaa puhua, koska huomaan hänen ujoutensa...

      Ja mitä vielä noihin aiempiin suhteisiin tulee, niin jotenkin ajattelin, että miehen olisi helpompaa ymmärtää naisia kun olisi kokemusta näistä... Ja voihan olla, ettei mies edes halua ollenkaan vakavaa suhdetta... Olin ollut siinä uskossa, että mies on ollut naimissa ja eronnut siksi hämmästyin hänen taustaansa....

      • Sal54

        No kaikki naisetkin on erilaisia, itse poikatyttönaisena en sovi mihinkään gategoriaan. Inhoan niitä. En tajua esim. tuota, ettei jo heti alkuunsa selvitetä onko toinen eronnut vai suhteessa?! Sehän nyt kaiken perusta on... Itsetuntoinen ihminen tietää mitä ja millaista hakee. Ennemmin on yksin kun missään epämääräisessä suhteessa. Ehkä sinunkin tarvisi selvittää ensin itsellesi mitä haet ja tarvitset... Btw. Myös minulla hiljainen suomi-mies, jo 20 vuotta. Välillä se risoo välillä nautin. Riippuen millä tuulella olen itse. Keskustelutukea en saa, silloin kun itsellä heikko tilanne... :'( Uuden miehen joskus jos löydän, syynään tarkasti ennen suhteen aloittamista, että toinen on sellainen minkä ansaitsee...


    • Itkuiikkaaaa

      Niinhän se taitaa olla, että kaikki me ollaan omanlaisiamme. No, kysyin ihan aluksi mieheltä, että millasia suhteita hänellä on ollut, johon hän ympäri pyöreästi vastasi, että onhan noita ollut... Ja alussa säikkyi kaikkia kysymyksiäni, joten tein johtopäätöksen, ettei mies halunnut tai uskaltanut paljastaa mitään itsestään. Mutta tosiaan nyt kun kyselin asioista uudestaan, niin mieshän kertoili niistä ihan reippaasti. : ) Tein myös alussa tulkinnan, että mies on tosi arka tai pahasti saanut siipeensä naisten kanssa. Toisekseen myös oletin tästä vaitonaisuudesta, että mies haluaa vaan pelkkää seksiä, enkä sitten itsekään halunnut sotkea liikaa tunteita kuvioon vaan toisinpa kävi....

      Mies asuu melko pienellä paikkakunnalla ja ehkä on oikeasti niin estynyt, ettei ole päässyt suhteissaan eteenpäin siksi ei ole löytänyt kunnon suhdetta aiemmin. Jostain kumman syystä pidän tästä miehestä kuitenkin kovasti vaikka olemmekin aika erilaisia. Hänessä on paljon hyvän miehen ominaisuuksia vaikka hiljainen onkin. Toisaalta minua kiehtoo hänen tapansa kommunikoida vähäeleisesti. Ympärilläni olleet ihmiset sukulaiset ja ystävät ovat kaikki todella puheliaita eli olen joutunut ihan pohtimaan kuinka toimitaan introvertin kanssa ja todella haluan arvostaa tämän miehen ainutlaatuisuutta enkä häntä ole muuksi muuttamassa.

      Kyllä itsekin periaatteessa tiedän mitä haen, mutta tunteilleen kuin ei mahda mitään... Suhteemme alussa ajattelin, että olisimme liian erilaisia pariksi ja miten herkkänä ihmisenä jaksan miehen murahtelua, mutta niin se vaan mieli muuttui... Niin ja ehkä mies uskaltaa kanssani myös puhua ja toisinaan jopa irrotella, kun olen kuitenkin melko lempeä ja kiltti.

      Niin kävi ihan sama mielessä, että en varmaankaan tule saamaan tukea, jos itselläni on murheita tai muuta, ei mies osannut sanoa mitään, kun kerroin exästäni, kuunteli vaan hiljaa... Olisihan hän voinut jotain sanoa.

      Mutta mene ja tiedä, tämä on ainoa mies, jonka haluan... Ja tuskin pystyn aidosti ketään toistakaan haluamaan ennen kuin saan selville kuvion tämän miehen kanssa. Ja olisihan se aika surullista, jos tämä homma lopahtaisi johonkin väärinkäsitykseen tai muuten vaan, eikä kumpikaan saisi oikeasti koskaan tietää mitä välillämme oli........

    • itkuiikkaaa

      Kirjoitan nyt vielä, kun tosiaan taisin nähdä miehen uudessa valossa... Aloin nyt jälkikäteen miettimään miehen kovakouraisuutta viime kerralla... Koska mies jotenkin muuttui kun kerroin exästäni.... Eikä hän ole milloinkaan ollut noin kovakourainen... Hän mm. tökki minua useita kertoja hyvinkin rajusti ja kun sanoin, että sattuu tai vähän hellemmin, niin totesi tähän vaan minulle, että tykkään kumminkin... Kaikki mitä hän teki oli hyvin rajua... Sitten yhdessä kohtaa luulin, että hän tekee jotain sellaista, josta en todellakaan pidä, hieman tiuskasi minulle silloin, eikä sitten tehnyt sitä... Väkisinkin tulee mieleen Uskallanko tai haluanko pyytää miestä enää kylään, vaikka olisin miten tahansa ihastunut... Entä jos miehen vaitonaisuus onkin merkki jostain ihan muusta kuin ujoudesta... Ja onhan se oikeasti todella outoa, että mies on niin pelottava, etten ole uskaltanut puhua hänelle tärkeistä asioista... Nyt vasta hälytyskelloni soivat... Ja tämä ei ole mikään vitsi.....

      • varattuhantuoon

        Kaksi ja puoli vuotta olet paneskellut miehen kanssa ja mitään ette ole puhuneet. Teillä on seksisuhde eikä se muuksi siitä muutu. Etkö oikeasti ole ennen tiennyt miehen taustasta mitään? Huh huijaa. Mun mielestä mies on varattu. Siksi ei halua sulle mitään puhua. Seksiäkin harrastatte hänen ehdoillaan. Hän alistaa sua ja sä uskottelet itsellesi, että mies on ujo. Usko pois, hänellä on puoliso.


      • miesvm_1967x
        varattuhantuoon kirjoitti:

        Kaksi ja puoli vuotta olet paneskellut miehen kanssa ja mitään ette ole puhuneet. Teillä on seksisuhde eikä se muuksi siitä muutu. Etkö oikeasti ole ennen tiennyt miehen taustasta mitään? Huh huijaa. Mun mielestä mies on varattu. Siksi ei halua sulle mitään puhua. Seksiäkin harrastatte hänen ehdoillaan. Hän alistaa sua ja sä uskottelet itsellesi, että mies on ujo. Usko pois, hänellä on puoliso.

        Tai vaikka ei olis puolisoa niin merkit on aika hälyttäviä, aapeenä jättäisin homman sikseen ja heti tai vielä nopeammin.


      • miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Tai vaikka ei olis puolisoa niin merkit on aika hälyttäviä, aapeenä jättäisin homman sikseen ja heti tai vielä nopeammin.

        Tuli vaan mieleeni että ihan kuin ap olis avannu jonkun "pandoran paskalippaan" puhumalla exästään, jotakin tapahtui miehen päässä enkä ainakaan näillä argumenteilla voi sanoa että se olisi mitään positiivista.


    • Itkuiikkaaaa

      Musta kans tuntui, että miehen päässä tapahtui jotain... Ja onhan se aika outoa, että kaikkien muiden treffikamujeni kanssa olen pystynyt puhumaan melko avoimesti jo hyvin pian... Tässä miehessä joku ihme taika mikä saa jännittämään näköjään vähän liikaa.....

    • sdfhftyuykjyhtgrf

      Miehet ei välttämättä kaipaa tuon kummempaa suhdetta elämässään. Jos tuo on noin jatkunut kauan, niin mies varmaan olettaa, että toi on sullekin ok.

      Voisit ihan suoraan kysyä, haluaisko se jotain muutakin.

    • Itkuiikkaaaa

      Se on sitten ihan kauhea pettymys, jos mies ei haluakaan muuta... Entä, jos ehdotan aluksi vaikka yhteistä matkaa silloin ei putoa niin korkealta..... Mutta eihän siitä pääse yli eikä ympäri, että olen korvia myöten rakastunut mieheen... Tilanne on vaan pahentunut, ajattelen häntä lähes koko ajan......

      • tee.jo.päätös

        Sanoisin nyt, että jätät sen miehen. Erittäin huolestuttavaa tuo, että yhtäkkiä on kovakouraisempi ja vielä sanoo, että kuitenkin haluat sitä vaikka muuta esität. Todellakin mietis nyt vähän. Toiseksi kun olette vain tapailleet eli mies ei ole varsinaisesti luonasi ollut pidempiä aikoja et ole päässyt näkemään hänen persoonaansa. Mutta heti kun vähän keskustelitte tuli tuollainen mies esiin. Mietippäs jos asuisitte yhdessä tulisiko mukaan samanlaista käytöstä kuin exälläsi.

        Vaikuttaa vähän siltä, että haet jotenkin alitajuisesti huonoja miehiä. Sellaisia jotka eivät kohtele sinua hyvin. Jollain tavalla ehkä ajattelet ettet muuta ansaitse, koska muuten lähtisit jo käpälämäkeen ja olisit saman tehnyt jo sen edellisenkin kanssa vai mitä. Itseänsä arvostava ei anna kohdella itseään miten vaan.


    • lfjdaklfsadjk

      no näin...ja mä en kertakaikkiaan voi käsittää ettet tiedä miehestä mitään 2,5 vuoden jälkeen, et edes missä asuu!!
      Mutta selvitä se tilanne nyt kertakaikkiaan suoraan sen miehen kanssa että haluaako hän muuta. Kysy suoraan. Ja sitten tuut kertomaan miten kävi.
      Ja tuo kovakouraisuus nyt voi vaan olla että haluaa vapautuneemmin kertoa millaista seksiä haluaa ja olettaa sinun haluavan. Jos kunnioittaa sun toiveita, ei se mitään vaarallista ole, mutta jos ei kunnioita niin heti vaihtoon.

    • Itkuiikkaaaa

      Siis kyllä tiedän missä mies asuu ja missä mies on töissä. Jutellaan kyllä joka kerta kaikki pinnalliset kuulumiset, töiden aloitukset ja muut... Ja mies on kyllä kovasti kiinnostunut asioistani ja selvästikin ajattelee parastani. Mutta nyt vasta sain selville miehen suhdetaustan ja varmistuksen sille, että asuu yksin.

      Olen samaa mieltä tuosta kovakouraisuudesta, että jos mies ei jatkossa kunnioita toiveitani, niin en todellakaan aio jatkaa suhdetta, koska seksin alueella en todellakaan halua tulla millään lailla satutetuksi sehän olisi jo melkein rikos. Voi tosiaan olla, että keskusteleminen sai miehen vapautumaan ja jos hän jotenkin halusi minua tavallista enemmän, mutta joo en kyllä paljoa ehtinyt mielipiteitäni sanoa, kun hän oli tekemässä jo sitä ja tätä tai sitten hän tykkää hieman alistavasta seksistä ja luulee, että minäkin tykkään. Tai sitten hän ymmärsi jotain väärin keskustelustamme tai suuttui jotenkin... Mutta ei suuttuminen saisi kyllä mitenkään näkyä tai ainakaan tuntua seksin aikana se ei ole normaalia toimintaa....

      Toisaalta joskus jo alussa kun tapasimme, niin ajattelin, että onko mies tunne-elämältään ihan tasapainossa, kun tuntui olevan niin lukossa, eikä ole kyllä milloinkaan tehnyt mitään vasten tahtoani... Ja on sinänsä ihan normaalit kuviot hänellä työt ja kaverit. Mutta kyllähän se ihmetystä herättää, ettei ihan kelpo miehellä ole vielä tuohon ikään mennessä yhtään pidempää suhdetta ollut edes nuoruudessa??

    • Itkuiikkaaaa

      Tuota noin.... Taidan olla hyväuskoinen hölmö tai sitten yksinkertaisesti niin ihastunut, etten tajua yhtään mistään mitään..... = D Elikkäs joo, tämä mies sitten vieraili viime viikolla luonani ja mulle selvisi, että äijä on paneskellut mua takaapäin ilman kortsua jo jonkin aikaa... Elikkäs työntelee ensi jonkin aikaa ilman kumia ja sitten hetken päästä laittaa kumin päälle... Kysyin viimeksi asiasta ihan suoraan kesken hommien ja myönsi lähtiessään, että on jo jonkin aikaa tehnyt niin.... Eli ei taida tämä mun panokamu ihan täyttää unelmavävyn kriteereitä..... Olishan mun täytynyt miehelle suuttua, mutta tuntu kyllä ihan mahdottoman hyvältä ilman kumia... Niin ja kysyin mieheltä kahteen otteeseen, että mitäs jos tulen raskaaksi, niin hän vaan sanoi, että hmm. mites niitä lapsia tehdään ja myhäili hymyillen vaan, että, niinkinhän voi käydä.... Ei kyllä ollut mitenkään kauhuissaan siitäkään vaihtoehdosta, päinvastoin...... Niin ja varaan ajan sukupuolitautitesteihin, ties minkä tippurin olen saanut.... Eli mitähän nyt sitä tästäkin ajattelisi........

    • Itkuiikkaaa

      Kyllä tämä kumittomuus sai muuttamaan tilannetta... En sitten tiedä lopetanko koko suhteen ihmisen kanssa, joka ei minua tuon enempää arvosta....

    • öflgöfl

      Onhan tuollainen käytös aika vastuutonta mieheltä, joka on aikuinen, mutta en nyt tosta vielä koko suhdetta lopettaisi....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe