Lyhyt mies164

Nuorimies30

Kelpaako naisille lyhyt (164cm), mutta komea mies

45

5340

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolmik.Kurppa

      Kelpaakos sulle itseäsi lyhyempi nainen? ;)

      Aika moni lyhyehkö mies haikailee pitkäsääristen perään.. tai pitkien punkeroiden. On toki ollut huono tuurikin matkassa.
      Eräskin nuoruuden rakkaus lemppasi pidemmän naisen vuoksi, mies itse ei ollut edes 170cm.. Minä taas vain hitusen alle 160 joten usein lyhytkin mies on minua pidempi ja se riittää. Toki mukavaa olisi, että mies painaisi enemmän kuin 50 kg. Se tuskin on kova vaatimus.

      Paljon tunnen ja tiedän nuoriakin naisia, joille ei miehen pituudella näytä olevan merkitystä. :) Nykyään naiset ovat usein jopa pidempiä kuin seuralaisensa. Ja tästä päästäänkin siihen miten lyhkäset naiset jää herkemmin yksin toisinaan. Jos ei halua pitkää miestä. Monelle niitä pitkiä on tyrkyllä ja harvapa sitä kieltäytyy.

      Olin hetkisen hyvinkin ihastunut erääseen pituiseesi mieheen. Tajusin onneksi olevani aivan liian vanha hänelle lopulta. :D

    • Pätkänäjääilman

      Vastaan kokemuksesta 168cm lyhyenä miehenä, että ei kelpaa vaikka on raitis, tupakoimaton ja itsestään huolta pitävä normivartaloinen niin aina tyssää tuohon mittaan, niin ylä-kuin alapäästäkin. Itse en koskaan hylkäisi naista ulkonäön perusteella, kyllä se mitä on korvien välissä ratkaisee.

      • toivotakas

        Kelpaa ton mittanen erittäin hyvin!


    • pikkuunen-ja-häjy

      No minä en ainakaan miestä "valitse" mittanauhan ja vaakan kanssa!
      Ja komia tai ei, ei sen komiankaan p..ska syötäväksi kelpaa!
      Itse olen suht.lyhyt 167 cm. Haluaisin ainakin 5-6cm lisää, itselleni.

    • Kierrepulla2

      Olen ihastunut juuri mieheen, joka on keskimääräistä lyhyempi. Itse olen n. 169-170 cm, hän on kai juuri pituiseni, tai - 1-2 cm. Minua ei haittaa ollenkaan ja tutustuisin tähän mieheen mielelläni, mutta en ole varma onko hän kiinnostunut, jos hän kokee, että olen liian "iso" hänelle. En ole käyttänyt korkokenkiä, että en olisi häntä pidempi. En tiedä miten miehet tälläiseen suhtautuu. On tosi upea mies, persoonallinen ja komea.

    • AinaVääräNainen

      Kelpaisi mulle, mutta mä en kelpaisi kellekään. Riittää että naamaan katsoo, niin jo lähtee miehet kävelee poispäin. En mä omasta mielestä ruma ole, mutta sori vaan miehet, etten muistuta kaunotarta....

      • Ai kuka katsoo kenen naamaa? Jos mä luon katsekontaktin naisen lärviin niin se heti olettaa että kyseessä on joku lähentely ja se joko suuttuu siitä tai alkaa muuten vittuilemaan. Jos katsomisesta tapahtuu tällaista niin jokainen voi arvata mitä tapahtuu jos koittaa lähestyä naista.


      • Tarkoitin, että miehet karkaa kun näkee mun naaman. (Kyllä, mä kirjoitin tuon mutta nyt vasta otin nimimerkin itelleni)

        Säpäs olet herkkänahkaisia tavannu.


    • eipätaidakelvata

      Ei niille kelpaa vastaavanlainen 172cm mieskään, joten siitä voit vetää johtopäätökset.

    • Miksi ei kelpaisi?

      • Minä olen hyvä esimerkki siitä että ei kelpaa vaikka on mielestäni ihan komea naama. Nyt 27 vuotiaana en jaksa enää yrittää etsiä naisia ja sitä myöten meni motivaatio elämään kun en kelpaa naisille, joten olen nyt syrjäytynyt ja eristäytynyt kämppääni. Parisuhteen olen muodostanut viinan kanssa.


      • Sääli. Koska mä itse olen 160 cm pitkä, niin eipä mikään hongankolistaja tarttis olla, jotta ois mua pidempi :D Hitto, mulle kelpaisi komea ja lyhyt mies, mutta koska itse oon ei-niin-kaunis nainen, niin en mä koskaan kelpaa kellekään.


      • AinaVääräNainen kirjoitti:

        Sääli. Koska mä itse olen 160 cm pitkä, niin eipä mikään hongankolistaja tarttis olla, jotta ois mua pidempi :D Hitto, mulle kelpaisi komea ja lyhyt mies, mutta koska itse oon ei-niin-kaunis nainen, niin en mä koskaan kelpaa kellekään.

        Niinhän ne naiset usein sanovat että kyllä kelpaisi mutta sitä ei käytännössä koskaan tapahdu. Samat naiset pariutuvat sitten niiden 2 metristen miesten kanssa. Lyön vetoa että näin käy myös sinulle.


      • 164cmM kirjoitti:

        Niinhän ne naiset usein sanovat että kyllä kelpaisi mutta sitä ei käytännössä koskaan tapahdu. Samat naiset pariutuvat sitten niiden 2 metristen miesten kanssa. Lyön vetoa että näin käy myös sinulle.

        Niin mä sanon ja kelpuuttaisin 160 cm miehen, jos kaikin muin puolin ois kuosissa :) Olen ollutkin 165 cm miehen kanssa, mutta pituus ei ollut syy miksi ero tuli.
        Lyö vetoa vaan, kaksimetriset ei mua sytytä. Ne on liian pitkiä mulle.


      • epp-
        AinaVääräNainen kirjoitti:

        Sääli. Koska mä itse olen 160 cm pitkä, niin eipä mikään hongankolistaja tarttis olla, jotta ois mua pidempi :D Hitto, mulle kelpaisi komea ja lyhyt mies, mutta koska itse oon ei-niin-kaunis nainen, niin en mä koskaan kelpaa kellekään.

        Jaa, no et sinä nyt mikään suohirviö ole mitä blogistasi kuvia katsoin.

        Ehkä 'jykevä' leuka ja silmalasit voivat olla vähän luotaantyöntäviä (joillekin), mutta ei mitenkää merkittävästi.

        josko kokeilisit joskus piilareilla?


      • epp- kirjoitti:

        Jaa, no et sinä nyt mikään suohirviö ole mitä blogistasi kuvia katsoin.

        Ehkä 'jykevä' leuka ja silmalasit voivat olla vähän luotaantyöntäviä (joillekin), mutta ei mitenkää merkittävästi.

        josko kokeilisit joskus piilareilla?

        En siis suohirviö, kiitos :)
        Piilolinssejä olen koittanut, mutta ei sovi mulle... :(


    • Eihaittaaei

      Miulle ei pituudesta oo väliä, oon itte koroilla n. 175-180 et jos miestä ei haitta olla lyhyempi nii mikäs siinä

    • Kdjfy

      Pituus nyt vain on monille miehille arka asia. Itse olen parisuhteessa mutta ei se sitä tosiasiaa vie pois että olen lyhyempi kuin useimmat miehet ja jotkut naiset. Olen siis 171 cm ja käytän 4 sentin korolla olevia kenkiä ja silti tunnen itseni yleensä lyhyeksi.

      Olen kuin 185 -senttinen arvonsa tunteva mies 171 -senttisen miehen ruumiissa. Onko tämä vain joku kauhea elämäntehtävä...

      • Pituus on miehille arka asia kun muut ihmiset tekevät siitä sellaisen ja pituus on kuulemma se ainoa asia joka ratkaisee miehen elämässä kaiken.
        Pikkumies sitä ja tätä......


      • suvussapieniä

        Huh, ei 171cm ole lyhyt. Itse olen 163cm ja haluaisin olla lyhyempi. Ihailen pieniä ja siroja naisia, joita suvussani on paljon. Monet siis minua pienempiä, äitinikin on 155cm vain.


    • Pikkuakkka

      Miehen pitäisi minusta olla naista pidempi. Itselleni kelpaisi koska olen alle 160cm eli pätkä!

    • naiseteioopinnallisii

      Mun ensirakkaus oli päätä lyhyempi silloin kun rakastuin siihen.

      • naiseteioopinnallisii

      • naiseteioopinnallisii

        Jos ajatellaan asiaa luonnontieteelliseltä kannalta, niin ehkä vielä olennaisempaa oli murrosiän vaihe. Luontoäiti tuumasi, että kohta pitäisi tuottaa penikoita, ennen kuin tiikeri tulee ja syö. Eli jos olet Luontoäidin mielestä sopivassa kohdassa aika-avaruutta, niin tuskin millään muulla on merkitystä. Lopulta olemme kaikki vain Luontoäidin pelinappuloita, joilla hän tekee mitä haluaa ja sitten pyyhkäisee pois pelilaudalta. (Toki mitään "Luontoäitiä" ei ole oikeasti olemassakaan.)


    • SoriVaa

      Joku sanoi että pituuden takia on syrjäytynyt parisuhteeseen viinan kanssa.
      Luulenpa että moni valehtelee yksinäisyyden syyksi lyhyyden tms., vaikka todellinen syy yksinjäämiseen on juuri viina ja renttuus.

      • Ilmeisesti tarkoitat minua. Ei tullut juotua vielä niihin aikoihin kun lähdin naisten hakuun mutta siitä seuranneet epäonnistumisen ja kelpaamattomuuden tunteet aiheuttivat minulle masennuksen, jonka seurauksena meni halu elämään ja aloin juomaan. Eikä tämä parisuhteista,seurustelusta ja seksistä eristäminen ole ainoita ongelmia vaan minut eristetään kaikin tavoin ulos yhteiskunnasta henkisen väkivallan avulla. Olen kuulemma paska ihminen lyhyyteni takia eikä minulla ole sukupuolta koska lyhyt mies ei ole mies mutta en ole nainenkaan.


    • senttipentti

      Lyhyenä (166cm) miehenä sanon että voit kelvata, mutta paljon paremmin kelpaisit, jos olisit 10 cm pidempi. Itse kelpaan naisille huonosti ja en ole keksinyt kelpaamattomuudelleni muuta syytä kuin lyhyyteni. Kaikki muut asiat ovat mielestäni kunnossa. Olen yrittänyt tutustua naisiin ravintoloissa sekä treffipalstojen välityksellä, mutta lopputulos on ollut huono. Olen sinua parikymmentä vuotta vanhempi, joten voisi ajatella että tässä iässä ehkä ulkonäön merkitys pienenisi, mutta omalla kohdallani en ole sitä ainakaan vielä huomannut.

    • suvussapieniä

      Kelpaa. Itse olen 163cm. Mutta minua kevyempi ei saisi olla.

      Ja jos aloittaja taas katkerana valittaa, että oikeasti ei kyllä kelpaisi, niin haistakoon huilun. Oma isäni on myös lyhyt mies ja kelpasi äidilleni.

      • suvussapieniä

        Anteeksi, ei aloittaja, vaan tuo nimimerkki 164cmM oli se katkeran kuuloinen.


      • Anonyymi
        suvussapieniä kirjoitti:

        Anteeksi, ei aloittaja, vaan tuo nimimerkki 164cmM oli se katkeran kuuloinen.

        Lyhyt,yksineläjä lopun ikää.Miehine mies ei räksytä.Uhooo ..pikkukoiratkin uhoo isojaan.Ääni kovenoo ..hiljaa mäessä! Täällä puhun minä,! ;) syy ikin oo ites vaan muissa..


    • 4veto

      Oon 163 cm ja deittailen tällä hetkellä suunnilleen pituiseni ukon kaa, ei mua ainakaan haittaa vaikka onkin tollainen pätkä. Edellinen ukko oli 196 cm, paljon helpompi tota nykyistä on pussata :-)

    • Shanty

      Olen 165 cm, koulutettu ja hyvin toimeentuleva. Oletan olevani ihan siedettävän näköinen, kun miehiä saa yleensä hätistellä pois ympäriltä pörräämästä. Meikkaan ja pukeudun naisellisen tyylikkäästi, käytän korkeita korkoja. Minulla on ollut monenmittaisia miehiä, eikä pituus ole koskaan ollut kriteeri. Nykyinen on vähän päälle 170 cm, edellinen oli minua hieman lyhyempi. Minulle tärkeimpiä asioita miehessä on hyvä huumorintaju, terve itsetunto ja turvallisuus.

    • seeka70

      on kaksi näkökulmaa. perheenperustus ja elinikäinen kumppanuus toisen kanssa: tällöin ulkoisilla kriteereillä ei paljon merkitystä vähiten pituudella. taskuamatsoneille 165alle toi on ok. kerron pari esimerkki lähipiiristä.

      jos suhteita tavoitellaan elinaikana mahd paljon kriteerit nousevat -no kuka hyötyy mistäkin.

    • kdjfy

      No eihän se 171 cm pitäis varsinaisesti mikään LYHYT olla ainakaan suurimman osan mielestä mutta luulempa että osa syytä mun ongelmaani on mun korvieni välissä, eli tunnen itseni vielä pienemmäksi kuin olen ja kiinnitän pituuteen liikaa huomiota.

      En ikinä kävele converset jalassa vaikka henki menis. Vielä kolmekymppisenäkin asia vaivaa välillä yhä.

      Teille tyyliin 165 cm ja alle miehille nostan hattua kun jaksatte omana itsenänne lyhyydestä huolimatta vaivasi se tai ei. Vaatii kovaa päätä.

      Ei teitä lyhyitä miehiä kovin usein näe (myös minun pituiset) vaan aina tuntuu että liikenteessä on vain 170 senttiset ja yli sen olevat miehet.

      Noh päivä kerrallaan. Onneksi elämässä on muutakin kuin pituus :)

      • pieniNainenn

        Mä tuntisin itseni todella isoksi ja romuluiseksi tuossa mitassa.


      • "Teille tyyliin 165 cm ja alle miehille nostan hattua kun jaksatte omana itsenänne lyhyydestä huolimatta vaivasi se tai ei. Vaatii kovaa päätä."
        En jaksa. Tämän asian takia on rannekin auki vedettynä.

        "Noh päivä kerrallaan. Onneksi elämässä on muutakin kuin pituus :)"
        Eikä ole ainakin jos naisilta kysytään. Toki tietysti jos voisi elää niin ettei tarvitsisi olla ihmisten kanssa koskaan tekemisissä tai nähdä niitä, niin sitten asia ei olisi niin paha ongelma. Muut ihmiset tekevät asiasta ongelman eikä lyhyt mies itse vaikka päinvastaisia väitteitä usein kuulee.


      • ffffffffff3

        Sun kohdalla kyllä kuulostaa vahvasti että olet itse tehnyt lyhyydestäsi ongelman. Muut lukijat voivat vahvistaa.


    • Kshfbfv

      Joillekin lyhyille miehille se pituus on jostain syystä arka asia ja todellinen ongelma eikä sitä ymmärrä kukaan muu kuin se jota ongelma todella koskettaa. Voi pahimmillaan tehdä elämästä todella epämieluista ja toisia ihmisiä ruetaan välttelemään ja "pelkäämään". Ja kun suossa ollaan on sieltä todella vaikea enään päästä pois ja muuttaa asennettaan positiivisemmaksi.

      Liekö päässä sit vikaa vai mikä on, huonot kokemukset ehkä? Jos se onkin vain psyykkinen juttu?

    • Pankkisaldoratkaisee

      Jos on miljonääri niin yllättäen pituudella ei olekkaan naisille mitään merkitystä, mutta köyhänä taviksena sinua ei ole olemassakaan, valitettavasti. Naisten harrastama ulkonäkörasismi on kaikkein julminta, ne iskee aina vyön alle.

      • Niin eikä siinä ulkonäössä muu merkitse naisille kuin pituus. Tämähän tietää hyvää pitkille miehille joilla on pieni penis, kun se kropan pituus onkin kaikkein tärkein asia ja itsetunto kohenee.
        Mitä tulee pankkisaldoon niin itselläni ei ole enää penniäkään, kun käytin kaikki rahani uuteen tietokoneeseen. Kuntoutustuella elävällä ne tulot on muutenkin minimaaliset.


    • dkfhduhvgubhg

      Vaikea sanoa, kun ei tiedä tai näe naamaa... Yritätätkö siis naisilta kysellä? En tiedä millaisia naisia tällä foorumilla kirjoittaa: itse olen nainen, mutta en seuranhakija. Kysymykseen voin tietysti vastata. En ymmärrä tuollaisia kyselyitä. Itse en ole koskaan määrittänyt miehen ulkonäköä miehen pituuden perusteella. Sen olen kyllä useaan otteeseen elämässäni todennut, että valitettavasti lyhyet miehet omaavat usein huonomman itsetunnon, kuin pitkät miehet. Mutta jos pitäisi valita vaikka susirumasta ja tyhmästä hongankolistajasta ja älykkäästä mutta lyhyemmän varren omaavasta, kallistuisin lyhyemmän puoleen. Yleensä naisiin ei vetoa itseään lyhyemmät miehet; ei minuun ainakaan, mutta kerran elämässäni tunsin lyhyen miehen joka oli niin seksikäs, että se veti jalat alta lähes kaikilta naisilta eikä kukaan nainen varmasti sen seurassa ajatellut sen ihmisen pituutta: syynä oli se, että sillä oli niin lämmin huumori ja se oli niin älykäs, että se älykkyys kompensoi sen lyhyen varren, karismaattisimpia ihmisiä joita koskaan olen tavannut oli se. Yleisesti ottaen jos ajatellaan ihan vain parinmuodostusbiologiaa naisen näkökulmasta, niin tietysti jokainen nainen kaipaa miestä joka voi kantaa naisen käsivarsillaan ja siten pitkillä miehillä on valtteja parinmuodostuksessa enemmän - jos puhtaasti ulkonäköseikkoja ajattelisi, mutta ulkonäkö on melko merkityksetön asia sikäli, että mikä naispuolista ihmistä viehättää. Voi sanoa niin, että oikeasti varmaan suurin merkityksellisin asia on ihmisen tausta, henkilökohtaisena mielipiteenä. Itseäni esimerkiksi ei ole elämässäni koskaan kiinnostanut vaikkapa isättömät miehet eronneiden perheiden yksinhuoltajataustoista, koska minulla ei ole sellaista taustaa. Sellainen ihminen olisi liian erilainen.

    • Anonyymi

      Ei kelpaa kainalokeppii mies.Kyllä miehen pitää olla 180-185cm.Itse asiassa inhoan lyhyitä miesämmiä.Syystäkin...hyi.

      • Anonyymi

        Inhoa ihan rauhassa ei tunnu missään 😂😏


    • Anonyymi

      Onko 164 cm lyhyt, jos nainen on 149 cm? 🤔

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4964
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3257
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1395
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1235
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      71
      929
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe