Avast laskuttaa luvatta

Toni.Timpuri

DRI"Avast SoftW Shannon Co laskuttaa omin luvin luottotiliä .
Onko muilla samanlaisia kokemuksia ?.
Avast Freen Käyttäjä

237

21670

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnskuPalsa

      Jep, juuri huomasin että tililtä on lähtenyt 29,99€ 5.10. Millähän moisen saa loppumaan?

      • auramies3

        En ole tehnyt semmoista sopumusta että ottaisi suoraan tililtä. Vaan ostanu oon ja maksanu , mutta ...kele väittää että ilmainen kokeiluaikasi on päättynyt. Pyytää maksamaan ja sitten hyppää että olet turvassa, laitteesi on suojattu. Että näin.


      • varmatieto
        auramies3 kirjoitti:

        En ole tehnyt semmoista sopumusta että ottaisi suoraan tililtä. Vaan ostanu oon ja maksanu , mutta ...kele väittää että ilmainen kokeiluaikasi on päättynyt. Pyytää maksamaan ja sitten hyppää että olet turvassa, laitteesi on suojattu. Että näin.

        olet itse sählännyt.


      • luikuri

        Katsoessani tilitietoja, niin huomasin, että tililtäni oli hävennyt 49,99 € tietämättäni ja laskuttaja avast? Mitenkä tämä on mahdollista? Kun en ole mitään sopimusta tehnyt. Takaisin saanti on varmaan mahdotonta?


      • MarVir65

        Minulta hävisi eilen 49,99€ myös enkä ole uusinut tilausta vaan tein peruutuksen heidän sivuillaan. Tilauksen lopetus koski kaikkia Avast tuotteita. Poistin myös omilta sivuilta kaikki tilitiedot ym. Tänään käydessäni huomasin että yhteystietoni oli siellä uudelleen. Tilauksen peruutus ei siis toimi edes nettisivuilla! Alun perin tein vain 1 vuoden sopimuksen jonka maksoin.


      • MarVir65

        Olen ollut yhteydessä Avastiin. Siellä sanottiin että olen tilannut CleanUp ohjelman. Minä vastasin että en varmasti ole. Avast lupasi palauttaa summan joka veloitettu!! He myös poistivat tietoni ja ettei tiliäni enää veloiteta. Pahoittelivat tapahtunutta.


      • PakkomaksajaAsiakas2
        MarVir65 kirjoitti:

        Olen ollut yhteydessä Avastiin. Siellä sanottiin että olen tilannut CleanUp ohjelman. Minä vastasin että en varmasti ole. Avast lupasi palauttaa summan joka veloitettu!! He myös poistivat tietoni ja ettei tiliäni enää veloiteta. Pahoittelivat tapahtunutta.

        Juuri tämä DRI" Avast häiriköi. Olen yrittänyt poistaa automaattisen uusinnan. MY AVAST osoitteesta kyllä löytää paikan, jossa voi sen maksun perinnän lopettaa, mutta kun sitä käyttää, niin vastataan, että pyyntösi on vastaanotettu - Sitten ajan kuluttua vastataan, että pyyntöäsi ei voida valitettavasti toteuttaa. MINÄHÄN se olen joka päättää siitä - ei suinkaan AVAST. Se haluaa periä ikuisesti vaikka et ohjelmaa käyttäisikään... Kummallista - mielestäni rikollista. Se on juuri tämä DRI"Avast. Nyt on keksittävä, miten tuon ohjelman voi poistaa. Vaikka koneelta poistaa, niin koneella olevalta AVAST PREMIER ohjelmalta löytyy sellainenkin ohjelma, jota et käytä lainkaan. Siitäkin maksu juoksee. Täytyy tutkia miten käyttämättömän ohjelman voi irtisanoa, ja miten voi poistaa Auto-renewall menettelyn myös esim käytössä olevalta ohjelmalta vaikka tämä AVAST PREMIER. Vaikka poistomenettely on olemassa , se ei toimi. Avast on niin järjestänyt. Mielestäni tuo on selvästi rikollista! Se on tuo irlantilainen firma!


      • Niinpäkin
        MarVir65 kirjoitti:

        Minulta hävisi eilen 49,99€ myös enkä ole uusinut tilausta vaan tein peruutuksen heidän sivuillaan. Tilauksen lopetus koski kaikkia Avast tuotteita. Poistin myös omilta sivuilta kaikki tilitiedot ym. Tänään käydessäni huomasin että yhteystietoni oli siellä uudelleen. Tilauksen peruutus ei siis toimi edes nettisivuilla! Alun perin tein vain 1 vuoden sopimuksen jonka maksoin.

        Jaahans ja sama täällä. Olen noin 2-3 kk sitten käynyt Avast hallintasivulla perumassa< tilaukseni ja siitä huolimatta Avast oli tehnyt katevarauksen pankkiini. Op pankista poistivat katevarauksen mutta kertoivat, että Avast voisi silti veloittaa korttiani ja tiliäni. Pankki ei kuulemma voi tietää onko veloitus aiheeton vai ei. Uskomaton selitys tämäkin koska asia ei tietenkään kuulu pankille mutta kun ilmoitan pankille aiheettomasta veloituksesta ja siten rikosepäilyni sekä siitä johtuen kiellän pankilta veloituksen on asia sen jälkeen minun ja avastin välinen joten jos Avast katsoo olevansa oikeutettu veloitukseen tulee sen samoin kuin minkä tahansa yrityksen ensin saada lainvoimainen oikeuden päätös siitä, että heidän katsoma saatavalle on peruste. Kuka vaan yritys voi siis rikokseen perustuen veloittaa kortinhaltijan tiliä jonka rikosta pankki näin toimien edesauttaa koska pankille ei merkitse mitään kortinhaltijan ilmoitus siitä, että on joutunut rikosken kohteeksi kyseisen katevarauksen suhteen jota veloitusta pankki ei suostu etukäteen estämään vaan pankin mukaan asiasta voi tehdä reklamaation ja rikosilmoituksen vasta jälkikäteen jolloin uhriksi joutunut kortinhaltija joutuu kantamaan rikoksen välilliset vahingot


      • REKLAMOINTI100000

        Voit reklamoida aiheettomista korttiveloituksista. Olet esimerkiksi tilausansatilanteissa saattanut huomata tiliotteellasi aiheettomia debit- tai luottokorttiveloituksia.

        Tilausansalla voidaan tarkoittaa tilanteita, joissa tililtäsi tehdään

        1 toistuvia veloituksia, etkä ole antanut näistä yhteenkään suostumustasi;
        2 toistuvia veloituksia ja olet antanut suostumuksesi vain ensimmäiseen veloitukseen; tai
        3 kertaveloitus, johon et ole antanut suostumustasi.

        Voit reklamoida maksunpalveluntarjoajallesi, kuten pankille, jos veloitukset on tehty ilman suostumustasi. Tällöin pankin on osoitettava, että suostumus juuri kyseiseen maksutapahtumaan on annettu. Esimerkiksi tilausansatilanteissa pankki ei voi edellyttää, että käännyt tilausansayrityksen puoleen, jos korttiveloitus on aiheeton.

        Pankin on palautettava sinulle aiheettomat veloitukset, mikäli maksutapahtuma on toteutettu oikeudettomasti, eikä oikeudeton käyttö ole sinun vastuullasi


      • Anonyymi
        luikuri kirjoitti:

        Katsoessani tilitietoja, niin huomasin, että tililtäni oli hävennyt 49,99 € tietämättäni ja laskuttaja avast? Mitenkä tämä on mahdollista? Kun en ole mitään sopimusta tehnyt. Takaisin saanti on varmaan mahdotonta?

        Minulta kanssa hävis , en ole maksullista tilannut


      • Anonyymi
        MarVir65 kirjoitti:

        Olen ollut yhteydessä Avastiin. Siellä sanottiin että olen tilannut CleanUp ohjelman. Minä vastasin että en varmasti ole. Avast lupasi palauttaa summan joka veloitettu!! He myös poistivat tietoni ja ettei tiliäni enää veloiteta. Pahoittelivat tapahtunutta.

        Hei MarVir65. Luin kirjoituksesi 15.01.2019 koskien Avastin kanssa ongelmiasi. Voitko neuvoa, miten meillä samankaltaisia ongelmia pääsisi selvittelemään, kun emme osaa englantia riittävästi.
        Emme myöskään löydä minkäänlaista palautelaatikkoa.
        Kiittäen TeRa


      • Anonyymi
        MarVir65 kirjoitti:

        Olen ollut yhteydessä Avastiin. Siellä sanottiin että olen tilannut CleanUp ohjelman. Minä vastasin että en varmasti ole. Avast lupasi palauttaa summan joka veloitettu!! He myös poistivat tietoni ja ettei tiliäni enää veloiteta. Pahoittelivat tapahtunutta.

        Oliko sinulla tai saitko jostain sähköpostin miten olit yhteydessä heihin? [email protected]


      • Anonyymi
        MarVir65 kirjoitti:

        Olen ollut yhteydessä Avastiin. Siellä sanottiin että olen tilannut CleanUp ohjelman. Minä vastasin että en varmasti ole. Avast lupasi palauttaa summan joka veloitettu!! He myös poistivat tietoni ja ettei tiliäni enää veloiteta. Pahoittelivat tapahtunutta.

        Olisiko sulla spostia vai miten toimit?


      • Anonyymi
        MarVir65 kirjoitti:

        Olen ollut yhteydessä Avastiin. Siellä sanottiin että olen tilannut CleanUp ohjelman. Minä vastasin että en varmasti ole. Avast lupasi palauttaa summan joka veloitettu!! He myös poistivat tietoni ja ettei tiliäni enää veloiteta. Pahoittelivat tapahtunutta.

        Minne olit yhteydessä saako suomeksi, kerrotko osoitteen kiitos.


      • Anonyymi
        auramies3 kirjoitti:

        En ole tehnyt semmoista sopumusta että ottaisi suoraan tililtä. Vaan ostanu oon ja maksanu , mutta ...kele väittää että ilmainen kokeiluaikasi on päättynyt. Pyytää maksamaan ja sitten hyppää että olet turvassa, laitteesi on suojattu. Että näin.

        Juurikin näin. Sama mulle p...kle


      • Anonyymi
        MarVir65 kirjoitti:

        Olen ollut yhteydessä Avastiin. Siellä sanottiin että olen tilannut CleanUp ohjelman. Minä vastasin että en varmasti ole. Avast lupasi palauttaa summan joka veloitettu!! He myös poistivat tietoni ja ettei tiliäni enää veloiteta. Pahoittelivat tapahtunutta.

        Sinne ei ole edes nykyään mitään yhteystietoja,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. Sama mulle p...kle

        Minun tililtäni Dry Avast Software laskutti tämän kuun alussa 69,99 e. Sain summan takaisin kun otin yhteyttä Dry Avast Software monta kertaa (nettisivujen kautta). Kolmanella kerralla rahat olivat ilmestyneet tililleni tänään.
        "Jotain hyvääkin"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun tililtäni Dry Avast Software laskutti tämän kuun alussa 69,99 e. Sain summan takaisin kun otin yhteyttä Dry Avast Software monta kertaa (nettisivujen kautta). Kolmanella kerralla rahat olivat ilmestyneet tililleni tänään.
        "Jotain hyvääkin"!

        Hei,

        Ole viisas ja älä koskaan asenna Avast Premiumia läppäriin, koska et pääse ikinä irti Avastin kiusanteosta. Minulle on käynyt näin. Pyysivät uusimaan kun poistin Avastin koneelta. Lupasivat uusia aika edullisesti muistaakseni 29e/vuosi. En suostunut ja poistin Avast Cleanerillä sen koneeltani, niin Avast rohmusi PayPal-tililtäni 59,99 euroa täysin luvatta. Kun tein reklamaatio ja riitautin tuon veloituksen, niin kesti yli kaksi kuukautta kun Avast palautti tililleni tuon summan. Mutta eipä kulunut aikaakaan kun taas Avast- rohmusi takaisin tuon 59,99,- summan, Eli ensimmäinen kerta tapahtui tänä vuonna toukokuussa ja toinen kerta elokuussa. Lopetin PayPal-tilin heti. Nyt täytynee tehdä valitus EU: n tuomioistuimeen Avastin rikollisesti toiminnasta, että tämä sumuttaminen saadaan loppumaan. Avastin oma poistotyökalu ei poista vaan vakoileen ja katkoo ja hidastaa koneen käynnistystä, eli kiusanteko jatkuu kiin kauan kunnes asennat se koneelle takaisin, eli pakottaa pitämään sen koneella. " Älä anna pirulle pikkusormea, se vie lopulta koko käden"


      • Anonyymi
        Niinpäkin kirjoitti:

        Jaahans ja sama täällä. Olen noin 2-3 kk sitten käynyt Avast hallintasivulla perumassa< tilaukseni ja siitä huolimatta Avast oli tehnyt katevarauksen pankkiini. Op pankista poistivat katevarauksen mutta kertoivat, että Avast voisi silti veloittaa korttiani ja tiliäni. Pankki ei kuulemma voi tietää onko veloitus aiheeton vai ei. Uskomaton selitys tämäkin koska asia ei tietenkään kuulu pankille mutta kun ilmoitan pankille aiheettomasta veloituksesta ja siten rikosepäilyni sekä siitä johtuen kiellän pankilta veloituksen on asia sen jälkeen minun ja avastin välinen joten jos Avast katsoo olevansa oikeutettu veloitukseen tulee sen samoin kuin minkä tahansa yrityksen ensin saada lainvoimainen oikeuden päätös siitä, että heidän katsoma saatavalle on peruste. Kuka vaan yritys voi siis rikokseen perustuen veloittaa kortinhaltijan tiliä jonka rikosta pankki näin toimien edesauttaa koska pankille ei merkitse mitään kortinhaltijan ilmoitus siitä, että on joutunut rikosken kohteeksi kyseisen katevarauksen suhteen jota veloitusta pankki ei suostu etukäteen estämään vaan pankin mukaan asiasta voi tehdä reklamaation ja rikosilmoituksen vasta jälkikäteen jolloin uhriksi joutunut kortinhaltija joutuu kantamaan rikoksen välilliset vahingot

        Huijaavat minkä ehtivät.Päätin haastaa ne oikeuteen.Prahan konttorin alapuolella lukee :Voittoa tavoittelematon yhtiö.Niin sitä pitää.Mari


      • Anonyymi
        luikuri kirjoitti:

        Katsoessani tilitietoja, niin huomasin, että tililtäni oli hävennyt 49,99 € tietämättäni ja laskuttaja avast? Mitenkä tämä on mahdollista? Kun en ole mitään sopimusta tehnyt. Takaisin saanti on varmaan mahdotonta?

        Vittu multa ryöstettiin 69,99e


      • Anonyymi
        luikuri kirjoitti:

        Katsoessani tilitietoja, niin huomasin, että tililtäni oli hävennyt 49,99 € tietämättäni ja laskuttaja avast? Mitenkä tämä on mahdollista? Kun en ole mitään sopimusta tehnyt. Takaisin saanti on varmaan mahdotonta?

        Minulla sama tilanne kuukausi sitten luvatta laskutettu ja jo maksamani summa oli lähes 100 e. Ei siinä kaikki. Nyt he pyrkivät jälleen perimään tuon summan.
        AUTTAKAA JOKU MINUA LOPETTAMAAN MOINEN TOIMINTA SO PURKAMAAN TEKEMÄTÖN SOPIMUD


      • Anonyymi
        MarVir65 kirjoitti:

        Olen ollut yhteydessä Avastiin. Siellä sanottiin että olen tilannut CleanUp ohjelman. Minä vastasin että en varmasti ole. Avast lupasi palauttaa summan joka veloitettu!! He myös poistivat tietoni ja ettei tiliäni enää veloiteta. Pahoittelivat tapahtunutta.

        Minulle on käynyt myös sama ja haluan soittaa niille, mutta en löytänyt puhelinnumeroa. Voisitteko kertoa, että mihin numeroon olette ollu yhteydessä


      • Anonyymi
        MarVir65 kirjoitti:

        Olen ollut yhteydessä Avastiin. Siellä sanottiin että olen tilannut CleanUp ohjelman. Minä vastasin että en varmasti ole. Avast lupasi palauttaa summan joka veloitettu!! He myös poistivat tietoni ja ettei tiliäni enää veloiteta. Pahoittelivat tapahtunutta.

        Minulta kanssa olivat ottaneet tililtä rahaa .vaikka en ole tilannut moista ohjelmaa. Yritin ottaa yhteyttä firmaan vaan englantia puhuvat siellä enkä osaa. 🤬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,

        Ole viisas ja älä koskaan asenna Avast Premiumia läppäriin, koska et pääse ikinä irti Avastin kiusanteosta. Minulle on käynyt näin. Pyysivät uusimaan kun poistin Avastin koneelta. Lupasivat uusia aika edullisesti muistaakseni 29e/vuosi. En suostunut ja poistin Avast Cleanerillä sen koneeltani, niin Avast rohmusi PayPal-tililtäni 59,99 euroa täysin luvatta. Kun tein reklamaatio ja riitautin tuon veloituksen, niin kesti yli kaksi kuukautta kun Avast palautti tililleni tuon summan. Mutta eipä kulunut aikaakaan kun taas Avast- rohmusi takaisin tuon 59,99,- summan, Eli ensimmäinen kerta tapahtui tänä vuonna toukokuussa ja toinen kerta elokuussa. Lopetin PayPal-tilin heti. Nyt täytynee tehdä valitus EU: n tuomioistuimeen Avastin rikollisesti toiminnasta, että tämä sumuttaminen saadaan loppumaan. Avastin oma poistotyökalu ei poista vaan vakoileen ja katkoo ja hidastaa koneen käynnistystä, eli kiusanteko jatkuu kiin kauan kunnes asennat se koneelle takaisin, eli pakottaa pitämään sen koneella. " Älä anna pirulle pikkusormea, se vie lopulta koko käden"

        Minulla sama homma Dry AVAST Laskuttaa 2 kertaa 69,99 e.
        Lopetan avast in saa nährä miten onnistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla sama homma Dry AVAST Laskuttaa 2 kertaa 69,99 e.
        Lopetan avast in saa nährä miten onnistuu.

        Hei mitenkä saa poistettua omat tietonsa Avastilta, en osaa englantia


      • Anonyymi
        MarVir65 kirjoitti:

        Olen ollut yhteydessä Avastiin. Siellä sanottiin että olen tilannut CleanUp ohjelman. Minä vastasin että en varmasti ole. Avast lupasi palauttaa summan joka veloitettu!! He myös poistivat tietoni ja ettei tiliäni enää veloiteta. Pahoittelivat tapahtunutta.

        Hei. Kuinka teit? En löydä avastia, tililtäni veloitettu 49,99


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla sama homma Dry AVAST Laskuttaa 2 kertaa 69,99 e.
        Lopetan avast in saa nährä miten onnistuu.

        Pelkään, että laskutus jatkuu. Kyllä tuollaisesta pitäisi tehdä rikosilmoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu multa ryöstettiin 69,99e

        Miten pankkisi kommentoi ?

        Vastaavanlaisessa tapauksessa mulla ei pankkini juuri mitenkään vaan tivaa mitä olet tilannut esim. KOKEILUVERSION joka ei maksa mutta kun en sitäkään.

        Onko pankilla tietoturva hanskassa tulee väkisinkin mieleen ??? 🕶🕵️‍♀️


      • Anonyymi
        MarVir65 kirjoitti:

        Olen ollut yhteydessä Avastiin. Siellä sanottiin että olen tilannut CleanUp ohjelman. Minä vastasin että en varmasti ole. Avast lupasi palauttaa summan joka veloitettu!! He myös poistivat tietoni ja ettei tiliäni enää veloiteta. Pahoittelivat tapahtunutta.

        Kun edes vastaisivat mutta kun EI !


      • Niinpäkin kirjoitti:

        Jaahans ja sama täällä. Olen noin 2-3 kk sitten käynyt Avast hallintasivulla perumassa< tilaukseni ja siitä huolimatta Avast oli tehnyt katevarauksen pankkiini. Op pankista poistivat katevarauksen mutta kertoivat, että Avast voisi silti veloittaa korttiani ja tiliäni. Pankki ei kuulemma voi tietää onko veloitus aiheeton vai ei. Uskomaton selitys tämäkin koska asia ei tietenkään kuulu pankille mutta kun ilmoitan pankille aiheettomasta veloituksesta ja siten rikosepäilyni sekä siitä johtuen kiellän pankilta veloituksen on asia sen jälkeen minun ja avastin välinen joten jos Avast katsoo olevansa oikeutettu veloitukseen tulee sen samoin kuin minkä tahansa yrityksen ensin saada lainvoimainen oikeuden päätös siitä, että heidän katsoma saatavalle on peruste. Kuka vaan yritys voi siis rikokseen perustuen veloittaa kortinhaltijan tiliä jonka rikosta pankki näin toimien edesauttaa koska pankille ei merkitse mitään kortinhaltijan ilmoitus siitä, että on joutunut rikosken kohteeksi kyseisen katevarauksen suhteen jota veloitusta pankki ei suostu etukäteen estämään vaan pankin mukaan asiasta voi tehdä reklamaation ja rikosilmoituksen vasta jälkikäteen jolloin uhriksi joutunut kortinhaltija joutuu kantamaan rikoksen välilliset vahingot

        Mulle kävi juurisamoin ja ilmoitin nordealle kun 72,99 oli varauksessa että aiheeton lasku koska en ole tilannut mitään. Silti myös Nordea osallistui ryöstöön ja antoi sen rahan mennä tonne Avastin tilille mun viimeiset pennoset.


      • Anonyymi
        tomatsu kirjoitti:

        Mulle kävi juurisamoin ja ilmoitin nordealle kun 72,99 oli varauksessa että aiheeton lasku koska en ole tilannut mitään. Silti myös Nordea osallistui ryöstöön ja antoi sen rahan mennä tonne Avastin tilille mun viimeiset pennoset.

        Kohtalotoverisi kiroilee täällä, kun 72.99 meni luottotililtäni. Pankille ilmoitin, eivät voi mitään. Soitin "Suomen" numeroon Turkuun ×2 Ei siellä Suomea ymmärretty. Katkaisivat puhelut.
        Tähän Avastin rikolliseen toimintaan pitää tulla joku laki. On ryöstöä sen toiminta.


      • Anonyymi
        tomatsu kirjoitti:

        Mulle kävi juurisamoin ja ilmoitin nordealle kun 72,99 oli varauksessa että aiheeton lasku koska en ole tilannut mitään. Silti myös Nordea osallistui ryöstöön ja antoi sen rahan mennä tonne Avastin tilille mun viimeiset pennoset.

        Soitin tänään Nordealle. Olin tehnyt reklamaation PayPalin laskusta.
        Jos poistaisin sen, siis Pay Palin, niin Avast voi minun korttini kautta laskuttaa edelleen.
        Antoi kyllä erään vinkin, jos pankkikorttini vaihdettaisiin, niin Avestilla ei olisi tietoja uudesta.. Maksaa vähän, eikä tunnusluku muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu multa ryöstettiin 69,99e

        Multa muutaman kerran jo kahden vuoden aikana.Tein rikosilmoituksen.Jumandas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitin tänään Nordealle. Olin tehnyt reklamaation PayPalin laskusta.
        Jos poistaisin sen, siis Pay Palin, niin Avast voi minun korttini kautta laskuttaa edelleen.
        Antoi kyllä erään vinkin, jos pankkikorttini vaihdettaisiin, niin Avestilla ei olisi tietoja uudesta.. Maksaa vähän, eikä tunnusluku muutu.

        Tämä ei toimi, itselläni kortti vaihtunut luonnollisesti vanhentuessaan. Laskuttavat silti


      • Anonyymi

        Avast varastaa sumeilematta Tililtäni on viety 72,99€ tilaukseta jota en ole tehyt En ole myöskään antanut visa kortin numeroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Multa muutaman kerran jo kahden vuoden aikana.Tein rikosilmoituksen.Jumandas

        Avas on irlantilais rikollisten tietojen keruu organisaatio. Älkää missään tapauksessa olko Avastin kanssa tekemisissä


      • Anonyymi
        Niinpäkin kirjoitti:

        Jaahans ja sama täällä. Olen noin 2-3 kk sitten käynyt Avast hallintasivulla perumassa< tilaukseni ja siitä huolimatta Avast oli tehnyt katevarauksen pankkiini. Op pankista poistivat katevarauksen mutta kertoivat, että Avast voisi silti veloittaa korttiani ja tiliäni. Pankki ei kuulemma voi tietää onko veloitus aiheeton vai ei. Uskomaton selitys tämäkin koska asia ei tietenkään kuulu pankille mutta kun ilmoitan pankille aiheettomasta veloituksesta ja siten rikosepäilyni sekä siitä johtuen kiellän pankilta veloituksen on asia sen jälkeen minun ja avastin välinen joten jos Avast katsoo olevansa oikeutettu veloitukseen tulee sen samoin kuin minkä tahansa yrityksen ensin saada lainvoimainen oikeuden päätös siitä, että heidän katsoma saatavalle on peruste. Kuka vaan yritys voi siis rikokseen perustuen veloittaa kortinhaltijan tiliä jonka rikosta pankki näin toimien edesauttaa koska pankille ei merkitse mitään kortinhaltijan ilmoitus siitä, että on joutunut rikosken kohteeksi kyseisen katevarauksen suhteen jota veloitusta pankki ei suostu etukäteen estämään vaan pankin mukaan asiasta voi tehdä reklamaation ja rikosilmoituksen vasta jälkikäteen jolloin uhriksi joutunut kortinhaltija joutuu kantamaan rikoksen välilliset vahingot

        Avastilla ON päivityohjema jolla se saa pankkitietosi, vaikka olet vaihtanut luottokorttisi, pian on uuden kortin numero avatin tiedossa. Tämä on rikollista. Miten saadaan loppumaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla sama tilanne kuukausi sitten luvatta laskutettu ja jo maksamani summa oli lähes 100 e. Ei siinä kaikki. Nyt he pyrkivät jälleen perimään tuon summan.
        AUTTAKAA JOKU MINUA LOPETTAMAAN MOINEN TOIMINTA SO PURKAMAAN TEKEMÄTÖN SOPIMUD

        Multa vietiin tänään 72,99€!!! (11.10-23).... en löydä sellaista sivua avastilta mihin voisin
        ilmoittaa ja mistä rahani palautetaan. Osaako joku neuvoa??? Tuo summa on liian iso
        tilini vajeeksi. En ole antanut suostumustani tuohon toimenpiteeseen. KL
        PS. Kiire!!! ehtiikö joku auttaa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne ei ole edes nykyään mitään yhteystietoja,

        Niinpä näyttää olevan myös nykyisin 2024,ja jos löytää niin ei johda minnekään.

        Harmi,ohjelmat laadukkaita ,eihän kukaan uskalla tilata jos ei saa tilausta katkaistua.


    • oletarkkanakuinporkkana

      Tuli justiinsa tällainen lasku luottokortille ja aloin hakea netistä, että mistä on kysymys.
      En maksa luottokokorttilaskua. Joudun ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun jonka numero on luottokorttilaskun takana.

    • ullaw

      mulla näkyy myös samanen summa luottokortilla ja sama dri avast! onneksi huomasin.otin yhtyettä pankkiin ja avastiin. odotellaan. aika paska homma:(

      • paltta

        minulta juuri viime viikolla IRL SHANNON laskuttaa DRI Avast Softw, jota en en ole millään tavalla ollut tilaamassa. Onko jollakin mitä toimenpiteitä pitäs tehdä. Luottotili on suljettu.


    • Minarent

      Isäni tililtä oli myös mennyt 59,99 €. Onko kellekään selvinnyt mikä tämä on ja miten sen saa estettyä?

    • Kusetusta

      Joo, 28.2 lähti 39.90€. Korttimaksuna ihan itsekseen.

      • Ansuliina

        Sama täällä 13.2. lähtenyt 39,99 € luottokortilta.


      • junnu65

        Sama tällä
        olen käyttänyt avas free torjuntaa monen monituista vuotta mutta tänään .
        22.01.2019 veloitetiin tililtä 79.99 euroa ja selvisi että 26.01.2018 myös oli hävinnyt 79,99ekee.
        ime juttu mistä ovat saaneet tilitiedot ja kortin tunnuset .
        olen erittäin vihainen.


    • Tutkimaanvaan

      Eikö kannattaisi ottaa selvää,sieltä luottotilien tarjoajilta, että mihin sellaiset summat varmuudella luottotileiltänne ovat hävinneet .Kyllä kai ne sieltä sellaiset pystyvät selville saamaan, niin saisi ainakin varmuuden asiasta,että kuka ne rahat sieltä on ottanut.

      • tuntuu_epäreilulta

        Minäkin ihmettelin, että mikä ihmeen Avast laskuttaa luottokorttiani 29,90 e. Avastin verkkosivuilla ei tietenkään ole mitään sähköpostiosoitetta puhelinnumerosta puhumattakaan. Olen joskus ostanut luottokortillani äitini läppäriin tietoturvaa, mutta siitä on jo aikaa. Miksi siis veloitus nyt ilman mitään viestiä tai selitystä mitä lasku sisältää?


      • DonBarracuda
        tuntuu_epäreilulta kirjoitti:

        Minäkin ihmettelin, että mikä ihmeen Avast laskuttaa luottokorttiani 29,90 e. Avastin verkkosivuilla ei tietenkään ole mitään sähköpostiosoitetta puhelinnumerosta puhumattakaan. Olen joskus ostanut luottokortillani äitini läppäriin tietoturvaa, mutta siitä on jo aikaa. Miksi siis veloitus nyt ilman mitään viestiä tai selitystä mitä lasku sisältää?

        Samoin käynyt mullekin. Myyvät virustojuntaakin ilmoittamalla että ohjelmani käyttöoikeus on päättymässä tai ehdottavat päivittämään samaan jo käytössä olevaan ohjelmaan. Viimetteeksi Clean Up ohjelma lakkasi toimimasta ja ohjelma tarjosi kokeiluversiota, jonka ladattuani toiminnot palautui.Arkistoistani kaivoin kaikki tilaamani Avast tuotteet ja huomasin tämän sammuneen Clean Upin olevan edelleen voimassa. 10.9 peruin Avastilta kaikki automaattisesti uusittavat tilaukset manuaalisiksi, silti Clean Upin kokeilu versio oli palautunut automaattisesti uusiutuvaksi. Pay Palilta peruin Avastin oikeuden laskuttaa tiliäni ja Avastin asiakaspalveluun pistin postia että vaadin rahojeni 39,90 palauttamista.
        Tämä Avastin asiakaspalvelun sähköpostiosoite oli paypal tililitä veloitetun maksun tiedoissa: [email protected]


      • Anonyymi
        DonBarracuda kirjoitti:

        Samoin käynyt mullekin. Myyvät virustojuntaakin ilmoittamalla että ohjelmani käyttöoikeus on päättymässä tai ehdottavat päivittämään samaan jo käytössä olevaan ohjelmaan. Viimetteeksi Clean Up ohjelma lakkasi toimimasta ja ohjelma tarjosi kokeiluversiota, jonka ladattuani toiminnot palautui.Arkistoistani kaivoin kaikki tilaamani Avast tuotteet ja huomasin tämän sammuneen Clean Upin olevan edelleen voimassa. 10.9 peruin Avastilta kaikki automaattisesti uusittavat tilaukset manuaalisiksi, silti Clean Upin kokeilu versio oli palautunut automaattisesti uusiutuvaksi. Pay Palilta peruin Avastin oikeuden laskuttaa tiliäni ja Avastin asiakaspalveluun pistin postia että vaadin rahojeni 39,90 palauttamista.
        Tämä Avastin asiakaspalvelun sähköpostiosoite oli paypal tililitä veloitetun maksun tiedoissa: [email protected]

        Tulen tekemään Samat jutut , sain lasku 2x Clean UP 76,60€ , en maksa , tulee poliisi juttu !!!! Tee. Reiska


      • Anonyymi

        Aikaisemmin tehtyäni poliisille rikosilmoituksen ja pankkiin reklamaation, sain rahani takaisin kolme eri summaa. Vähän yli 100€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulen tekemään Samat jutut , sain lasku 2x Clean UP 76,60€ , en maksa , tulee poliisi juttu !!!! Tee. Reiska

        Tee rikosilmoitus ja reklamaatio.


    • Raji

      Tuli mieleen sellainenkin mahdollisuus myös,että jos joku on vaikka tullut vahingossa huomaamattaan päivittäneeksi Avastin vanhan version siihen maksulliseen versioon ja Avast on sen vuoksi on sitten laskuttanut.
      Minäkin kun ihan alkuvaiheessa Avastin otettuani meinasin sen virheen tehdä siinä vaiheessa kun Avastilta ensimmäisen kerran tuli tarjolle ohjelman päivitys uudeksi versioksi,ennenkuin viime tipassa sitten kuitenkin huomasinkin, että se ilmainen versiohan onkin siinä vieressä ja tuli sitten oikeata kohtaa kuitenkin klikattua.Se ilmainen ja maksullinen versio kun ovat siinä molemmat rinakkain tarjolla ,joten epähuomiossa sellainenkin lipasahdus saattaisi helposti ehkä onnistua kyllä myös.Ja täytyy sanoa lopuksi se vielä myös,ettei minun tililtäni ole Avast ainakaan tähän mennessä yhtään rahaa ottanut,vaikka Avast on minulla käytössä ollut vaikka kuinka monta vuotta jo koneellani.

      • t.imppa

        mulla on avast ilmainen versio ollut 10v.nyt syksyllä kun tyrkkyttävät maksullista, otin kokeeksi 30vrk ja annoin sähköpostin,johon on tullut noin 15 laskua,vaikka vaihdoin takaisin ilmaiseen joulukuun alussa.eli pommittavat ahkerasti,mutta en ole antanut mitään luottokortti ja muitakaan pankkitietojani...katsotaan kauanko jatkuu..terv.11.12.2016


    • Pontte

      09.11.16 päivyksellä myös laskutettu 39,99 e, osto ...DRIAVAST SOFTW.
      Minulla ollut aiemmin 1 vuoden avast-virustorjunta. Firma teeskentelee tilauksen jatkuvan ja kokeilee, kuinka moni menee vipuun. Ison firman huijausta!

      • Anonyymi

        AVAST EI OLE MIKÄÄN TIETUTURVA MINULTAKIN ON VIETY TILILTÄNI
        400-500, euro
        Osuuspankki tutkii tätä asiaa ja tekee Rikosilmoituksen
        Älkää missään ihmeessä ottako Avasi ottako ja Sortuko tähän
        Avasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AVAST EI OLE MIKÄÄN TIETUTURVA MINULTAKIN ON VIETY TILILTÄNI
        400-500, euro
        Osuuspankki tutkii tätä asiaa ja tekee Rikosilmoituksen
        Älkää missään ihmeessä ottako Avasi ottako ja Sortuko tähän
        Avasi

        Sama juttu !


    • Harripeeveli

      Sama homma. 16.11. laskutettu 49,99e. Mennyt Visalta automaattisesti, ja Visalta pyydettiin olemaan yhteydessä kyseiseen firmaan. Ne varmaan palauttaakin rahat mukisematta. Onko kukaan yrittänyt ja osaako kertoa miten kävi?

      • Pössö

        Sama juttu Avasti veloitti luottotililtä 89,99 enkä ole tilannut sitä en tiedä oikein minne ottaa yhteyttä kun pankista sanottiin että kyseiseen yhtiöön mutta kun olin aikoinaan poissa enlannintunnilta niin vähän heikko englanti kai tällaiseen jotain rotia saa jostain !


      • HEPN68
        Pössö kirjoitti:

        Sama juttu Avasti veloitti luottotililtä 89,99 enkä ole tilannut sitä en tiedä oikein minne ottaa yhteyttä kun pankista sanottiin että kyseiseen yhtiöön mutta kun olin aikoinaan poissa enlannintunnilta niin vähän heikko englanti kai tällaiseen jotain rotia saa jostain !

        Tänään 2.8 huomasin, että 31.7 oli kyseinen osoite ottanut tililtäni 79.99 eu, meinasin repiä pelihousuni. Tuolle summalle en ole antanut mitään valtuuksia, miten eläkeläisenä voisinkaan antaa, kun pieni eläke. Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen. Minulla on muitakin perittyjä huijauksia ollut aina Nicosiasta asti, mutta sen onnistuin ilmeisesti selättämään. Kortti tililläni en noiden takia voi pitää juurikaan , rahaa, mutta miten sattuikin 31.7 siellä rahaa olemaan ja niin 79.99 eu lähti maailmalle, kyllä vähän sylettää. M inulla on kyllä joitakin hyvin kielitaitoisia ihmisiä, josko heidän avullaa saisi homman kondikseen. Nämä perimiset pitäisi saaehdottomasti kuriin.


      • Hannamaarit

        Minultakin oli yhtäkkiä veloitettu 59.99 €. En keksi mikä muu auttaisi, kuin ehkä pankkikortin kuoletus ja uuden hankinta. Joku oli tietävinään, että minulla pitäisi olla salasana, jolla pääsisin omille sivuilleni Avastissa, mutta jos olen joskus sellaisen saanut, se on tullut vanhalle koneelleni entisellä sähköpostiosoitteella.


    • tositumpelo

      Minkä maan pankkia avast käyttää.....siis missä maassa pankkitili.

      Ottaisin avastin mutten tiedä mihin maahan maksan kun en kieliä ymmärrä.

      • Anonyymi

        Jotain Prahalaista pankkia käsittääkseni.


      • Anonyymi

        Älä ihmeessä ota avastia.


    • Notbot

      Uusipa luottokorttisi , eivät saa suoraan automaattisesti veloitettua luottotiliäsi. Muutama päivähän siinä menee , ennen kuin uusi kortti on käytössäsi . Mutta voisi toimia .

      • Kummastelija

        Uusin luottokortin etteivät pääsisi veloittamaan väärin perustein veloitettavaa summaa. Koska olivat ehtineet asettaa katevarauksen vanhalle kortille, summa lähti uudelta kortilta heti kun se aktivoitui. Tuntuu ettei tältä ryöväriltä löydy mitään suojaa! En ole vielä ehtinyt selvittää asiaa luottokorttiyhtiön kanssa. Mutta teen sen kyllä!😡


    • Hannesss

      Outoa touhua kyllä, mulla ihan sama hommeli visan puolelta tuli lasku ja ite en oo kans omasta mielestä sitä tilannut, ottanut käyttöön.

    • jummikalle

      Kyllä minä ihmettelin mistä minulle on tullut luottotilille lasku, niin pankin sivuilta selvisi, että avastilta. Olkaa tarkkoina kun se alkaa itsestään ilmestymään näyttöruudulle. Minä painoin sen ruksista pois ja lasku löytyi yllättäen tililtä. käyn selvittelemässä asiaa huomenna pankissa, katsotaan voidaanko asialle tehdä mitään, vai onko asia laitettava kuluttajasuoja asiamiehelle.

      • ookaaj

        Tänään huomasin et mun tililtä on veloitettu 39,99e en muista maksaneeni tuolla tilillä koskaan avastia ihmettelen kuinka sinne on päästy.DRI AVAST SOFTW/SHANNON,CO,/IE .17.2.2017. Nyt Avast toimii omituisesti.peruttu 2 kertaa enen laskun tuloa.tää oli toisen tietokeneen torjunta kone hajosi.ilmeisesti koska ei päivitetä enää ikää oli myös.


      • täti61
        ookaaj kirjoitti:

        Tänään huomasin et mun tililtä on veloitettu 39,99e en muista maksaneeni tuolla tilillä koskaan avastia ihmettelen kuinka sinne on päästy.DRI AVAST SOFTW/SHANNON,CO,/IE .17.2.2017. Nyt Avast toimii omituisesti.peruttu 2 kertaa enen laskun tuloa.tää oli toisen tietokeneen torjunta kone hajosi.ilmeisesti koska ei päivitetä enää ikää oli myös.

        Kuinka peruit sen? Mihin osoitteeseen?


      • irmi

        Luottotili lasku 79,99. Käsittämätöntä, kun en ole tilannut mitään, enkä hyväksynyt mitään. Kuinka toimitte että laskun saa pois!?


    • ykstäti

      Kuka tietää mistä DRI Avast SoftW perutaan kokonaan? Ollaan yritetty vaikka mitä.

    • star11

      Mulla Avast Internet Security 19.99€.Tilasin sen ja ei ole luottokorttia.Ja en nyt tajua missä tilnro on laskus ?Viitenro kyl on.Saaja on Digital River..Käytös ollut jo kuukauden.Poistin rastin jossa tilaus uusiutuu automaattisesti kun ostin tän.

    • miettijä-

      mua ei ole laskutettu koskaan x9.99€ , vaikka Avast ollut käytössä varmaan 10 vuotta.
      missä vika?

    • Äimänkäkipönttö

      Olen tilannut 2v sitten parilla kympillä Avastin kahdeksi vuodeksi ja maksanut luottokortilla. Oli ilmeisesti ollut pakko maksaa luottokortilla, koska yleensä käytän aina verkkopankkitunnuksia. Ilmeisesti homman tarkoitus olikin naruttaa antamaan kortin numero. Nyt oli nimittäin kadonnut 79 euroa tililtä luottokorttimaksuna! En todellakaan ollut tilannut mitään. Ilmeisesti minulla onkin nyt joku kestotilaus ja hinta on noussut tasosta 20e/2vuotta törkeään 79e/vuosi. Laitoin Avastin palautelomakkeen kautta viestin, että mitenkän saan rahan takaisin ja tilauksen peruttua. Oletteko muut saaneet rahojanne takaisin? Jos ei niin olisiko ryhmäkanteen paikka?

      • ihmettelijä-

        etkö edes tiedä mistä sua laskutetaan.


      • Anonyymi
        ihmettelijä- kirjoitti:

        etkö edes tiedä mistä sua laskutetaan.

        kyllä ihmeellistä että laskutetaan kun lukee että oliko se kk ilman maksua älkää menkö lankaan rahat otetaan vaikka pitäisi saada kk kokeilua mistä rahat takaisin


    • Tytär_

      Selvittelen täällä juuri parhaillaan samanlaista asiaa toisen henkilön puolesta. Tämä käyttäjä on joskus ostanut vuodeksi Avast Clean Upin, joka on katkaistu vuoden jälkeen. Nyt hän kuitenkin huomasi, että luottokortilta menee Digital River Avast -veloituksia. Löysin ohjeet siihen, kuinka tilauksen automaattinen uusiminen lopetetaan Avast-tilin kautta, mutta ongelma on tämä: vahvistusviesti (jos sellaista on tullut), on mennyt vanhaan s-postiin, johon ei ole enää pääsyä. Uuden salasanan saa tilattua vain tilin s-postiosoitteeseen, johon ei tosiaan ole enää pääsyä eikä se siitä syystä ole vaihtoehto. Sähköpostin päivittämiseen tarvittaisiin Avast-tilin salasana, joka on, kuten mainitsin, kadoksissa jossakin vanhan sähköpostin uumenissa. Olen luupissa.

      Mistään ei löydy s-postiosoitetta Avastin tukeen tai Digital Riverin asiakaspalveluun, vaan sivustot pyörittävät minua Avast-tilin kirjautumisikkunaan tai kontaktilomakkeelle, jonka pudotusvalikoissa ei (luonnollisestikaan) ole olemassa vaihtoehtoa tilauksen katkaisemiselle tai vanhentuneen sähköpostitiedon päivittämiseen.

      Vaihtoehdoksi taitaa jäädä vain kortin kuolettaminen. En usko, että tämä käyttäjä on koskaan tilannut mitään uutta tuotetta Avastilta, vaan tilaus on alkanut pyöriä itsekseen vanhan tilauksen tiedoilla. Vanhassa tilauksessa, joka koski Clean Upia, näkyy tieto "peruutettu".

      Varokaa ostamasta mitään Avastilta, jotta luottokorttitiedot eivät päädy alkujaankaan heidän rekistereihinsä. Ilmoittelen tänne, jos saan tämän jotenkin ratkaistua.

      • DonBarracuda

        Samoin käynyt mullekin. Myyvät virustojuntaakin ilmoittamalla että ohjelmani käyttöoikeus on päättymässä tai ehdottavat päivittämään samaan jo käytössä olevaan ohjelmaan. Viimetteeksi Clean Up ohjelma lakkasi toimimasta ja ohjelma tarjosi kokeiluversiota, jonka ladattuani toiminnot palautui.Arkistoistani kaivoin kaikki tilaamani Avast tuotteet ja huomasin tämän sammuneen Clean Upin olevan edelleen voimassa. 10.9 peruin Avastilta kaikki automaattisesti uusittavat tilaukset manuaalisiksi, silti Clean Upin kokeilu versio oli palautunut automaattisesti uusiutuvaksi. Pay Palilta peruin Avastin oikeuden laskuttaa tiliäni ja Avastin asiakaspalveluun pistin postia että vaadin rahojeni 39,90 palauttamista.
        Tämä Avastin asiakaspalvelun sähköpostiosoite oli paypal tililitä veloitetun maksun tiedoissa: [email protected]


    • Kusetusta

      Tänään lähti 79.99 tililtä...en ottanut mitään kestotilausta vaan miehelle laitettiin kertaluonteinen. Pitää kortti kuolettaa ja tuskin rahoja takas saa..missään ei edes puhelin numeroa tähän paskafirmaan ole

    • googlettaja.-

      googletin.........

      https://www.avast.com/faq.php?article=AVKB126

    • KJdakljdklfasj

      Täällä sama homma! Eilen napsahti 59.90 euroa enkä todellakaan tilannut mitään. Käynnistin vanhan koneen, mikä oli netissä ja kas, sieltä taisi lähteä jokin laskun, kun nimenomaisesti painoin peruutus-namiskaa. Kai tähän jonkun puuttua täytyy?!?! Helvetti, mitä touhua...

      • IhmeTouhua

        Sama homma kävi mulle, luottokorttiyhtiöön laitettu kyllä viestiä jo asiasta, mutta varmaan pyytävät vain olemaan yhteydessä kyseiseen firmaan. Tilausta hankala peruuttaa koska ei ole mitään tilausnumeroakaan olemassa ohjelmassa näkyy ainoastaan aktivointikoodi.


    • Suututtaa

      Mulla lähti 49,99 kredit puolelta.

    • tietämätönhölmö

      joo multa oli lähtenyt luottotililtä 12.9.2017.49,90 enkä ole tilannut enkä lupaa antaanut .uskomatonta.ja nyt avast free antivirus herjaa että maksa19,90 tai suojaus katkeaa

    • valo9

      meillä isännyksen tililtä oli lähtenyt tänään 59.99 euroa DRI AVAST Software tilille. miten tämän asian saa korjattua. koska ei ole ollut tarkoitus ottaa tämmöstä????

      • valo9

        Meille oli isännykselle tullut sähköpostiin ilmoitus tuosta maksun menemisestä tililtä. vuosittain menee tuo sama summa jollei keskeytä sitä tuolta säköpostista tulleesta viestistä. jotenka asia ainakin meidän osalta kunnossa, eikä johda toimenpiteisiin.


      • Anonyymi

        Osuuspankki on tekemässä 20.01.2021
        Rikosilmoitusta tämä AVAST. RIKOSILMOITUS LÄHTEE POLIISILLE
        Ja maksaa Rahat tilille se on varma !


    • Samaonkelma

      dodii kun kukaan täällä ei voinu kertoo miten niin tässä ohjeet:

      https://store.avast.com/DRHM/store?Action=DisplayCustomerServiceOrderSearchPage&SiteID=avast&Locale=en_US

      klikkaatte tota linkkiä/ kopioitte osoiteriville
      Katotte sähköpostista teidän kirjautumistiedot ( Kun olette ottanut kokeilun niin tässä sähköpostissa on tilauksen tunnus (ID) ja myös salasana) jos ei niin avastin asiakaspalveluun yhteyttä.

      kun kirjautuu sisään siellä lukee tilauksen tila yms muut tiedot . klikkaatte oikealta sitä tilauksen tilaa ja sieltä pystyy muuttamaan tilauksen manuaaliksi / pois päältä.
      Toivottavasti ymmärsitte

      • Siru61

        Sama paska sen kun jatkuu! Minä peruin avastin maksullisen version ilmaisen kokeilukuukauden jälkeen. Silti laskuttivat 59,99e . Kortti pitää vaihtaa ja pankin neuvo on seuraava: Kun uusi kortti tulee pitää asettaa verkkopankissa MAARAJAUS JA INTERNET MAKSAMINEN, MUUTA KÄYTTÖALUEITA/INTERNET MAKSA MINEN ESTETTY.
        Maksamisen saa voimaan jos tahtoo tehdä kauppoja netissä ja taas pois päältä. Aion tehdä juuri näin niin jää rosvot nuolemaan jatkossa näppejään!


      • Anonyymi
        Siru61 kirjoitti:

        Sama paska sen kun jatkuu! Minä peruin avastin maksullisen version ilmaisen kokeilukuukauden jälkeen. Silti laskuttivat 59,99e . Kortti pitää vaihtaa ja pankin neuvo on seuraava: Kun uusi kortti tulee pitää asettaa verkkopankissa MAARAJAUS JA INTERNET MAKSAMINEN, MUUTA KÄYTTÖALUEITA/INTERNET MAKSA MINEN ESTETTY.
        Maksamisen saa voimaan jos tahtoo tehdä kauppoja netissä ja taas pois päältä. Aion tehdä juuri näin niin jää rosvot nuolemaan jatkossa näppejään!

        Menkää sinne my-Avast sivulle ja painakaa Unsubscribe ja aina yes, että perutte, vaikka herjaisi mitä. kusetus firma, enkä ole missään tekemisissä enää. putki-inssi


    • hemuliavasti

      Kannattaa ottaa yhteys omaan pankkiin ja täyttää oikaisupyyntö lomake. tämän jälkeen ei ole oikeutta Avastilla laskuttaa. Itse en päässyyt avastin käyttäjälle sisään

    • Exavastkäyttäjä

      Minua laskutettiin paypall tililtä 08.12.2017 59.99.miten tiliä voi laskuttaa ilman erillistä hyväksyntää.ei mene mun tajuntaan,kun kaikki muut verkkomaksut pitää käydä paypallissa hyväksymässä salasanalla omalta tililtä.peruutin maksun paypallin puolelta ,luottokortillani tämä näkyi kuitenkin katevarauksena joka realisoitui peruutuksenkin jälkeen,lähetetty maksjun peruutuspyyntö myös maksun saajalle sähköpostilla ja aikaisemmin täällä mainitun tilaus sivuni kautta.odottelen miten käy maksun suhteen.avasti lähti toimestani koneelta enkä uudestaan laita tämän keissin jälkeen.tämä keissi alkoi 60 pvä.n kokeiluversion jälkeen ja mikä erikoista vielä tilauksen peruutusoikeus on 14 vrk vaan kun kokeiluversio ja tämän perään automatic asennetun täysversion käyttöönotto pvä on tilaukseni mukaan se pvä jolloin asensin kokeiluversion eli 08.10.2017,kusetusta, kusetusta.12.12 ei vielä ole vastauksia kuulunut.ootellaan.summasummaarum pitäisi sitä pikkuhiljaa jo uskoa että mitään et saa ilmaiseksi ,aina on joku kusetus takana jolla ne rahat nyhdetään,meni vaan luotto tuohon paypall tiliinki nyt.täytyy laittaa vaan luottotilille se verkkokauppamaksun kielto ja itse suoritettua maksua ennen se poistamassa tulevaisuudessa.

    • IDontEven

      Ihan pakko kyllä kysyä nyt että, te kaikki jotka huulipyöreenä mietitte tätä että kuinka voi yhtäkkiä laskuttaa tilauksesta, niin minkä ihme sähköpostinosoitteen ootte laittanu tota Avast käyttäjää tehdessänne? Nimittäin Avast kyllä ilmoittaa ihan normaalisti 15 päivää ennen tilauksen uusimista että mikäli ette halua tilauksen uusiutuvan menkää tähän ja tähän osoitteeseen ja peruuttakaa tilaus, ei ne mitään yhtäkkiä vie, ihan on oma vikanne, luitteko edes ehtoja ennen hyväksyntää? Siellä selvästi myös kerrotaan että mikäli hyväksyt käyttöehdot hyväksyt myös maksusopimuksen siihen että Avastilla on oikeus laskuttaa ennen edellisen tilauksen päättymistä mikäli ette oo sitä ite käyny sieltä Avastin sivulta painamassa pois. Hyvää uutta vuotta.

    • Globaalitong

      Minulle tuli marraskuussa sähköpostiin ilmoitus uusimisesta ja ohjeet. miten voin estää automaattisen uusimisen. Tein siellä asianmukaisen peruutuksen, josta sain vielä vahvistusviestin sähköpostiin!

      Ja tammikuussa luottotililtä lähti 79,99. Että silleen. Alan juuri selvitellä miten nuo roistot saa kiinni vai saako mistään.¨

      Kuluttaja-asiamiehelle ilman muuta myös nämä.

    • AvastOnMalwareAdware

      Miksi annatte tiedot tälle yritykselle? Avastin verkkosivuilta varmaan löytyy tapa peruuttaa tilaukset, jos ei olisi toiminta laitonta.

      Voitte poistaa koko softan ja käyttää vähän aikaa tutkimiseen. Nämä turvat eivät ole tarpeellisia, jos opettelette. Esim. ette lataa epäluotettavista lähteistä softaa, ette avaa tuntematonta softaa. Windows käyttäjät laittakaa UAC päälle ja kun se antaa promptin, niin painatte älä salli. Hyvin yksinkertaista.

    • kysynpävaanminäkin

      Kuka hullu antaa tilitietonsa firmaan?

      • mäkikysynhei

        Kyllähän se kelakin on omallatavalla firma johon sinäkin olet tilinumerosi ilmoittanut vai elätkö pyhällä hengellä?


    • Hukassa1

      Hei. Minne voi ottaa yhteyttä? Pitäisi peruuttaa tilaus. Laskua en ole voinut vielä maksaa,enkä nyt enää sitä pysty maksamaan. Eräpäivä 11.2. ! Tilanteeni muuttui rajusti.

    • Vitunkevät

      On tää mielenkiintonen firma kyllä. Oon yrittäny peruuttaa tilausta tuloksetta. Mun kumpikaan sähköposti ei löydy noiden järjestelmästä muka ja tilaus uusiutuu automaattisesti 2 päivän päästä. Pistin sähköpostia ja kerroin että mulla on 2 spostia ja kumpikaan ei toimi. Ja missään kansiossa ei ole heiltä tullutta sähköposti viestiä, mistä selviäisi tilauksen ID.
      He vastasivat että mun tiedoilla ei löydy mitään ja että mun täytyy laittaa ss pankista ja heille lähteneestä rahasta, mutta ei ole vielä mitään lähtenyt.
      Yritin ylempien linkkien kautta peruuttaa jälleen tuloksetta, koska edelleen sähköpostit ei toimi ja kortinkin viimeiset numerot eivät olleet valideja.

      • Anonyymi

        Sama ittellä poistin paskan viime vuonna ja edelleen tulee velotukset nyt suljin kortin ja tilasin uuden tänään vittu et vittuttaa tollanen ku peruu touhun niin siltikin lähtee raha tililtä

        Terv. JP85


    • Katimari

      Tilasin muutama vuosi sitten Avastin neljälle tietokoneella, maksoin 79€, koskaan en sitä saanut, vaan menetin tuon summan. Nyt ärsyttää, kun tarjoavat jatkuvasti tuotetta, en todellakaan aio sitä ostaa, jos ostan, niin ostan jonkun muun virusturvan

      • kannustaja

        ilmaiset riittää aivan hyvin. turha maksaa


    • mianetta

      Minulla ollut pari vuotta sitten kyseiseltä firmalta ostettu suojaohjelma pöytäkoneella.Sitä en uusinut enää kun kone poistui käytöstä.Kuukausi sitten huomasin luotolta heidän veloituksensa.
      Pankin selvityksessä ilmeni että myös viime vuonna ottaneet luotoltani kyseisen summan.
      Onneksi sain pöytäkoneeni vielä käyntiin ja vanhan asiakasnumeroni sekä myös faktat ettei tilaukseni ole voimassa enää.Reklamaatiota avastille ei nimittäin pystynyt tekemään ennenkun löysin tuon asikasnumeroni,on tehty sen verran vaikeaksi.
      Aika pian tuli viesti firmalta että valitustani käsitellään ja tänään viesti että summa maksetaan takaisin minulle.Todella on kusetuksen makua! Älkää jättäkö asiaa sikseen jos yrittävät laskuttaa tyhjästä....

    • Kalle1450

      No samanlainen lasku tuli. Menin avastin sivuille eng.kielinen ja pyysin peruuttamaan tilauksen. Vastaus tuli melkein heti ohjeineen he tekivät peruutuksen. Sieltä tuli tilauksen numero jolla voi sitten käydä tarkistamassa tilauksen tilan,jos on vain se salasana tallessa. Niiltä sivuilta on sitten helppoa nähdä Suomen kielinen tilauksen hyvitysmaksu. Ehkä joskus olemme ilmaisille ohjelmille ahneita ja lataamne ne koneille liikoja lukematta...:) jonotamme myös 1€ muovi ämpäreitä....

    • Mara-buutsi

      Moro ! Eilen 30.7-18 oli viety tietämättäni 59,99 tililtä , olen käyttänyt maksutonta virusturvaa että tämmöstä , miten tämän voi lopettaa ?

      • Elmaurizio

        Tuskinpa olet käyttänyt maksutonta versiota(free), olet ilmeisesti käyttänyt ilmaista kokeiluversioita täysversiosta koska tuota free versiota ladatessa ei täytetä mitään lomaketta jossa kysyttäisiin mitään korttitietoja!!


    • Kummastelija

      Sain tehdä tuntikausia töitä saadakseni peruutettua laskutuksen jo kertaalleen perumastani ohjelman automaattiuusinnasta. Kaikki tehty niin vaikeaksi että uskon olevan tarkoitushakusta rosvoamista. Sisulla onnistuin!

    • rahatmeni

      Tilauksen peruuttaminen tehty niin vaikeaksi, että se käytännössä on mahdotonta. Ainakin suomenkielisellä sivulla jossa peruuttaminen pitäisi tehdä on toimattomia linkkejä ja huonoa kieltä. Asiakas väsytetään antamaan periksi. Pitänee kokeilla antaako kuluttaja-asiamies periksi.

    • kohtaexavast

      Tuli itselläkin erehdyttyä tuommoiseen ilmaiseen 30pvä kokeiluversioon (secureline vpn).Päivän kerkesi olemaan käytössä kun huomasin tuon auto-uusiutumisen. Ei tosin ole mitään tunnuksia tuonne avastille, joten laitoin englanninkielisen tukisivuston kautta viestiä että poistavat tuon automaattisen uusiutumisen käytöstä. 25min myöhemmin tuli vastaus s-postiin, että peruttu. Peruminen ei onnistunut niistä linkeistä mitä tuli s-postiin tilausvahvistuksen mukana. Katsotaan tuleeko jälkijunassa velä jotain..

      • Nimimerkkieikelpaa

        Minulla oli ilmainen kokeilujakso vuosia sitten maksulliseen kuukauden kokeilujaksoon ja sinne piti näpytellä kortinnumerot ja se nelinumeroinen tunnusluku kortin takaa. Nyt vuosien takaa huomasin tililtäni veloitetun 59.99€. Olipa vaikea rasti löytää toimiva e-posti asiakaspalveluun. Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä tein reklamaation ja tänään sunnuntaina tuli pahoittelukirje anteeksipyyntöineen ja lupaus lähettää refund tililleni seittssemän arkipäivän kuluessa. Saa nähdä palutuuko fyrkat koskaan. Firmahan voi kammata isoja summia vuositasolla hölmöiltä. Jutun vitsi on se, että Avastin käyttäjäpaneeli osoitta minulla olevaan Avast Free-tili ja oli koko tämän jutun ajan! Huijaustahan tämä on, se on sääli, koska Avast Free on hiton hyvä sinällään


    • lentomunkki

      Kyllä, sain juuri luottotilini laskun, jossa on kaksi kertaa laskutettu samasta asiasta

      • HärskiydenHuippu

        Avast on nykyään näköjään muuttunut näiden "automaattipäivitystensä" myötä kusetuspuljuksi, harmi, itsekin sain tuplalaskun ja päälle viellä laskun tuotteesta, jota en ole edes tilannut.

        Noita automaattiuusintoja ei näköjään saa pysyvästi pois vaan ne pulpahtaa uudestaan itsestään päälle.

        Arvatkaapa kaksi kertaa lähteekö virustorjunta vaihtoon, aivan järkyttävää Avastilta moinen rahan lypsäminen, täysin verrattavissa ryöstöön.

        Joutuu uusimaan luottokortinkin mokoman paskafirman takia, SAATANA!

        Sikäli huvittavaa, että virustorjuntaohjelman tarjoaja olikin sitten se ensimmäinen, joka vedättää luottokortin käytöstä netissä.


    • veto5

      onpa hyvinkin kokemusta. sain juuri nähdä kuinka tililtäni oli viety 69,99.
      mihin voin ottaa yhteyden tällaisen käytännön lopettamiseksi?

    • wexi1

      Tämähän ihme konna ilman lupaa veloitttanut ja mitään heiltä tilaamattta tililtäni 59,99e

    • Jeppeli16

      Heissan!

      Itselläni ei ollut onneksi ongelmaa, koska internet käyttö pois päältä.Jos olisi ollut niin 59.9 olisi lähtenyt.

      Tuossa kuitenkin sivu josta pystyy peruuttamaan automaattisen uusimisen:

      https://store.avast.com/DRHM/store?Action=DisplayCustomerServiceOrderSearchPage&SiteID=avast&Locale=fi_FI

      Itse löysin vanhoista sähköposteista tuon numeron ja salasanan.Muuten pitää olla käsittääkseni yhteydessä avastiin.

    • Saman.kokenut.juuri

      Minulle kävi myös näin. Sähköpostista löytyi kyllä sitten ilmoitus, että jos en peru automaattista päivitystä, niin ohjelma tulee päivittämään täysversioon, mutta se oli jäänyt huomaamatta joulukiireissä. Minulla oli ollut 60pv ilmaisversio käytössä. Olin kyllä asentanut ”Free Avast”-ohjelman, mutta se olikin koukku tuohon maksulliseen versioon.

      Veloitus oli tehty Paypalin avulla, joten kävin heti merkkaamassa veloituksen valtuuttamattomaksi ja sitten tästä ketjusta löytyneen 30 pv palautusoikeuslinkin kautta kävin vaatimassa rahojani takaisin.

      Vastaus tuli Avastilta nopeasti ja palauttivat rahan päivässä Paypalille ja Paypal esti tulevat veloitukset tuolta. Kävin myös Avastin sivuilla peruuttamassa automaattiset uusimiset.

      Tosi harmi homma kaikki tämä säätö, sillä olin aikoinaan hyvin tyytyväinen Avastin ilmaiseen virustorjuntaan, mutta näköjään tämäkin oli kääntynyt pakkomyynniksi sillä välin kun pari vuotta käytin omenavehkeitä. Nyt kun ostin uuden PC:n ja vanhasta tottumuksesta asensin Avastin, huonostihan siinä kävi. :/

    • Tilitoimistoyrittäjä

      Joo sama täällä. Latasin ja annoin sen kerran etsiä viruksia. Sitten poistin samana päivänä ja nyt yllätys kun on tililtä rahat lähtenyt. F-Secure on paljon parempi !

      • microsoft.defender.UAC

        Molemmat täysin tarpeettomia. Taitaa mainostajat olla liikkeellä. Phishing, omien tietojen vuotaminen esiintyjille on käyttäjän tietämättömyyttä. Ei suojaa mikään turvaohjelma.

        Linux koneille ei osata edes asentaa ohjelmia niin ei tule haittaohjelmia.
        Windows koneilla jos tietää luotettavat lähteet niin ei ole ongelmia.
        Ei suojaohjelmat edes estä käyttäjää asentamasta haittaohjelmia.

        Jos suorita .exe .jar tai makroja niin ei pitäs olla hätää. Nettiselaus on turvallista, kunhan ymmärtää että nettisivut näyttää huijaus virheitä ja yrittää saada etäyhteyden muodostaa tietokoneeseen, pyytämällä soittaa teknisen avun puhelin numeroon. Jos tökkää sulje selain alt f4 näppäinyhdistelmä. Tietokoneen sammutus on hyvä keino myös.

        kk maksu ei kannata hankkia. Ainakaan softan kanssa.


    • petula

      Avastin toiminta on alaarvoista ohjelmaa ei voi ladata vaikka ostanut sen, sähköposteihin ei saa vastausta ?
      Olen peruuttanut kaikki tilaukseni avastin sivuilla siitä huolimatta minulle tulee viesti, että olen tilannut jotakin.

      Tosi härskiä touhua !

    • Anonyymi

      Ovelaa hommaa on tämä 60 vrk:n ilmainen turva ollut minunkin kohdallani. Kun halusin ottaa DRIAVAST SOftware ilmaisen tarjouksen, sieltä ilmoitettiin, että tilaukseni jäi jotain vaille,joten otin toisen jopa kolmannenkin ilmaistarjouksen. Tilaus peruttiin kahteenkin otteeseen. Tänään 13.5. tuli lasku,jossa vähennettiin vain yksi em tilaukseni,mutta laskussa peritään 3 x 79,99 euroa eli yhteensä 249,98 euroa 31.5.2019 mennessä! Mitä teen, jätänkö maksamatta vai kuinka olisi viisainta menetellä? Toinen asia on se, mitä ja millaista virustorjunta a todellisuudessa annetaan!

      • Anonyymi

        "laskussa peritään 3 x 79,99 euroa eli yhteensä 249,98 euroa 31.5.2019 mennessä! Mitä teen, jätänkö maksamatta vai kuinka olisi viisainta menetellä.."
        Älä maksa, mutta jos rahalla ei ole merkitystä, sitten sillä maksullakaan ei ole. Kuka antaa sinulle kadulla muutaman satasen, jos menee kysymään? Putki-inssi


    • Anonyymi

      ei kannata käyttää Firefoxia jos yrität perua tilausta...ei onnistu!
      avast storen sivut ei aukea Firefoxilla oikein.

    • Anonyymi

      Hei. Haluaisin tietää että jos uusii luottokortin niin loppuuko turha veloitus siihen.
      Vai voiko kyseinen yhtiö edelleenkin laskuttaa turhasta vaikka kortin numerot eri?

    • Anonyymi

      VAROKAA AVASTIA
      Rahat lähtee,vaikka kortin numero on vaihtunut, ja kaiken lisäksi paska ohjelma.Taitaa olla ainoa vaihtoehto lopettaa koko tili,tai pitää tyhjänä tili.

      Kaikkeni koittaneene

      • Anonyymi

        sopikaa pankin kanssa tilinumeroiden vaihto kortin kodalla. tämä tili kiinni ja uusi tili numeroineen sekä 1 uusi sähköposti josta sinua ei tunneta . Nyt ei pääse enään tilille rokottamaan. Pidä tämä uusi tili vain hieman tuntemattomana vieraille. Myöskään ei pidä antaa tilitietoja kun ottaa koe ohjelmia käyttöönsä. Jos on ilmainen esim. kuukauden niin mihin silloin tarvitaan tietoja kun sen voisi kuitenkin aina peruuttaa ???? Jos ei anna ilman tietoja niin silloin on suuri vaara menettää rahaa jos kuitenkin ottaa sen ohjelman, Mieti hetken niin se valkenee sinulle.


    • Anonyymi

      Kuin myös 49,99 tililtä.AVAST todellakin rahastaa.

    • Anonyymi

      On todella, minulta hävisi 23.1. tililtäni 49.99 euroa enkä ole tehnyt tai antanut lupaa veloittaa. Nyt pelottaa että näitä tulee useampi. Olen tilannut kerran jonkun ilmaisen kokeilun mutta peruin sen. Auttakaa ja kertokaa miten saan yhteyden ja voisin poistaa korttini numeron heiltä.

    • Anonyymi

      Maksoin ensimmäisen laskun ja nyt tuli vähän isompi, vaikka olin jo vuodeki maksanut.huijarifirma,

    • Anonyymi

      Juuri sain viestin, että automaattinen laskutus on perinyt 59 euroa. Vaikka ainakin kaksi kertaa kieltäydyin uusimasta tilausta sähköpostissani ja sitä ennen olin lopettanut tilauksen jollain sivulla. En vaan muista millä, enkä ollut ottanut tositteita, vaikka yleensä aina otan. Mutta pidin avastia luotettavana ja koska olin ennenkin tilannut tarjoushinnalla ja silloin ei ollut ongelmaa. Mutta nyt kun katoin noita kuitteja, olinkin ostanut sen silloin Halvat Hinnat verkkokaupan kautta!

      Tuolla joku sanoi, että otti yhteyttä Avastiin, minä en kyllä löytänyt suomenkielistä yhteydenottoa mistään. Enkä edes sähköpostiosoitetta.

    • Anonyymi

      Mulle tuli myös avstilta lasku 23,88 jonka maksoin. Luvattiin lähettää lisenssiavain, mutta mitään ei ole kuulunut. Sen jälkeen tuli ilmoitus, etten ole maksanut laskua ja tilaus on peruutettu. Lupasivat lähettää pyynnön tilitiedoista, mihin voisivat palauttaa rahat, mutta mitään ei ole kuulunut. Taitaa olla huijausta koko homma ja rahat meni kankkulan kaivoon.

    • Anonyymi

      Mun kommenttia ei edes julkaistu. Rahat kelpas, mut sit peruttiin tilaus ja luvattiin pyytää tilinumeroa, että maksaisivat takas. Mitään ei ole kuulunut.

      • Anonyymi

        Onko jollain avastin puhelinnumeroa Suomessa ?


    • Anonyymi

      Minulla nyt toukokuussa avast Digi jokin ldt velkoo 79.99€ja se meni tililtä oli aluksi katevaraus luki toistuvia suoritus, en ymmärrä miten saa loppumaan oli jokin koodi sähköpostissa
      jonka laitoin ja peruin mutta ole mitään tilannutkaan koska maksullisetkaan ohjelmat ei takaa mitään

    • Anonyymi

      minulta hävisi yhtäkkiä 49.99 piti olla kokeilu vain 2 kk kummallista voisiko sellaisen vastaajan saada helvettiin joka vie rahat

    • Anonyymi

      Olet mennyt antamaan tilitietosi. Ei viisasta.

      • Anonyymi

        "Olet mennyt antamaan tilitietosi. Ei viisasta."

        Viisaasti sanottu!


    • Anonyymi

      Multa vietiin tänään 69,99e ihan ilman mitään syytä ja nyt ne vaatii että laitan niille vielä 120e että ne voi palauttaa sen rahan !!!!!

      • Anonyymi

        Sama summa, 69,99e lähti minun tililtäni eilen, vaikka en ole tilannut Avastin maksullisia virustorjunta ohjelmia. Pankkikortti suljettu, uusi tilattu, ja nyt reklamaatiota pankille, sekä esto näille automaattimaksuille, mikäli mahdollista. Olisin tehnyt rikosilmoituksen mikäli tälle päivälle olis ollut aikaa. Maanantaina sitten. Nyt laitoin viestiä Avastin face sivujen kautta, joten odotellaan hetki tuleeko vastausta.


    • Anonyymi

      just huomasin samaa, DRI SOFTWARE ja 59.99. Haeskelin avastin asiakaspalvelua, joo löytyy mutta et voi kirjottaa suomenkielellä vaan englanniksi, mitähän nyt avuksi.

    • Anonyymi

      Joo itellä on Avast Premium Securityn umpeutumispäivä 7.11 ja uusimispäivä (jollon ottivat tililtä 69.99e) 23.10. No, minähän menin heti siitä söhlöpostiin tulleesta linkistä perumaan tilauksen ja se on peruttu. Siellä sivuillakin lukee nyt että se on peruttu.

      Kun tein perumisen, niin siinä lopussa oli teksti että sähköposttin tulee vahvistusviesti perumisesta ja että rahat maksetaan takaisin.

      Ei ole mitään vahvistusviestiä tullut. Niilöä sivuilla lukee kuitenkin että peruttu.

      Nii että maksaakohan ne takasin tollon 7.11 jälkeen vai mitä?

    • Anonyymi

      Mirä vittua rahat lähti ja ei suojaa...saatanan avast

    • Anonyymi

      Vittu, kun menee tilille ilman LUPAA OTAN Tuomariini yhteyden minun tililtäni
      Lähti 230,30 , euro kyllä Avast tili nyt jäävä ja palautavat Rahani takaisin se on Varma !

    • Anonyymi

      Jumalauta katsoin tiliotettani oli hävinnyt rahaa 230,30, euro
      Olikin mennyt Avasti tilille menen Osuuspankin lopetan koko
      Avastin käytön otan jonkun muun tietoturvan

    • Anonyymi

      Minä katsoi Osuuspankin tiliotetta Avastilille oli 230,30 euro menen 31.12.2020
      Osuuspankin, jos saisin Rahojani takaisin, jos en saa Tee tästä ilmoituksen ja vien tämän
      vaikka. Käräjille saakka ovat Luvatta menneet Tililleni ei nämä muuten Lopeta tätä Rosvoomista !

    • Anonyymi

      Minun tililtäni hävisi 230,30 euroa Avasti tilille miten saan sen pois täytyykö minun ruveta Käräjöimään tämän virman kanssa ?

    • Anonyymi

      Niin tekee taas kävi tilillä 69,99 tällasii summii

    • Anonyymi

      Minun tililtäni on lähtenyt 69,99 ja ne ovat tämän kuun viimeiste rahani .Haluan ne taisin HETI!!!terveisin Liisa Salomaa S-pankki FI08 3939 0011 4869 17

    • Tämä on järkyttävää että tililtäni on vienyt Avast 69,99 vaikka en ole tilannut sieltä mitään.Edellisen kerran kun tilasin sain maksaa kaksinkerroin saman summan.Nyt on kykllä jo poliisi asia tääläinen huijaus!!!

    • Anonyymi

      kyllä eilen rililtäni veloitettiin 59.95 ja näkyy uusi viesti tulleen seuraavasta veloituksesta jos sinulla on tietoa mitenkä sen pysähytän auta

    • Anonyymi

      Älkää ottako Missään nimessä Avastin , tietoturva tämä on Kusetusohjelma oskokaa
      Pois olen tekemässä Täkäläisen Osuuspankin kanssa Rikosilmoitusta, kun nämä menevät Luvatta Tililleni . Tämä on täysin Kusetusohjelma ! Eikä mikään Tietoturva
      Ohjelma !!!

    • Anonyymi

      Kyllä vaan .Minultakin otti 69,99€ . Haluan sen takaisin.En tiedä mihin otan yhteyttä vai pitääkö tästä ottaa poliisiin yhteyttä?

    • Anonyymi

      "We have stopped your Auto-Renewal service like you requested. This means you’ll only have Avast Cleanup Premium until 14 February 2022.

      If you’re happy with Avast but simply want more control over your payments, you can easily renew your subscription manually." Tuossa vastaus, kun lopetin "jatkuvan tilaukseni". Se on totta, että kerkesin saada yhden odottamattoman tiliveloituksen. Lienen mennyt johonkin "tilausansaan", laittanut ruksin väärään ruutuun. Joka tapauksessa, tilauksen peruminen onnistui liki pienellä vaivalla firman omalla kotisivulla. Löytyy tietääkseni ihan suomalainenkin "haarakonttori"

    • Anonyymi

      Hei huomasin että tililtä oli lähtenyt 59,99 en ole omasta mielestä tilannut mitään
      miten sen saa palautettua Nina Mertala

    • Anonyymi

      14,2-21 Lähti 69,99€
      Perkele mitä kusetusta/varastamista.
      Pitää vaihtaa kortti.

    • Anonyymi

      Urbio 74
      Kyllä on, juurikin 13.3.2021

    • Anonyymi

      Niin on minulta myös sama summa enkä oo ostanut mitään.

    • Anonyymi

      Kyllä. 6.90 menee tililtä joka kuukausi. Avastin tiedoissa ei ole tilausta,mutta pankkiin kun soitin,niin avast näkyy heidän tiedoissa. Omilla pankin sivuilla maksu on googlen nimissä.

    • Anonyymi

      IHMETTELIN minne meni tililtä 14´4 -21 89´99 eur en ole hyväksynyt tällaista nostoa tai antanut lupaa millään muotoa. millä asiaan korjaus JUHANI PÖLLÄNEN

    • Anonyymi

      Vittu 69,99 vaikken ole tilannuut kok avasti

    • Anonyymi

      Tilasin koe käyttöön kuukaudeksi ohjelman. Pyysivät takeeksi tietoni ja maksuni joka palautettaisi jos en pidä tuotteesta. En maksanut ajattelin kuulostella ensin. Huomasin heidän kuitenkin veloittaneen hinnan. Pyysin peruuttamaan sen. .ilmoitti että palataan asiaan kun koe auka on ohi, Nyt olen kysellyt asiaa, Vastaus, Olette jo peruneet tilauksen onnistuneesti. Rahoja ei vain ole palautettu. Tiedustelin asiaa,,,,,,,,,,,,Vastus on valikko taulukko ; kerro syy valitsemalla taulukosta asianne.
      Taulukossa ei ole sellaista kysymystä jolla voisin selvittää asian, Taulukkoon ei voi kirjoitta mitään omia kysymyksiä. Vain taulukon kysymykset ovat käytössä. Sinne täytyy kirjoittaa johonkin kohtaan jotta asia selviäisi. Että vaikeeta on. Mainoksessa luki " Sen voi aivan helposti peruuttaa." Tällainen väsytys toiminta Jenkeillä aivan yleistä. Ei saa yhteyttä oikeisiin paikkoihin ei sitten millään. -ja kuinka moni pärjää kielellisesti kirje yhteyksillä . Äkkiä tulee vastaus EMME ymmärrä tekstiänne .
      Koettakaa uudestaan loputtomasti.

    • Anonyymi

      16.4 tililtä häipyi 59,99 Eur ja kommentti oli

      DRI*Avast Software.

      Varmuudella en ole tilannut ko tuotetta. Laitoin äsken pyyntöä palauttaa rahat, mutta kuten yllä kirjoitettiin, niin valikossa ei ole valideja vaihtoehtoja ko. toiminnalle., joten kirjoitin notepadin jossa kerroin tapahtuman ja lisäsin sen liitteeksi.

      Katsotaan miten homma etenee

      Terv. ArS

    • Anonyymi

      Kyllä on kokemuksia. Avast-tilaukseni ei pysty millään perumaan. Laskutus juoksee, vaikka tilauksen kuinka yrittäisi perua.

    • Anonyymi

      Olen kiroillut samaa,LUVATTA LASKUTTAMISTA.On röyhkeää touhua kun napataan pokkana rahaa tililtä,itse siitä tietämättä.Aloin ihmettelemään pankkitilini saldoa,hups-nämä perkeleet olivatkin kahmaiseet rahat.Tämä vaatii rikosilmoituksen teon!Onneksi poikamme on poliisi,joten saan häneltä apua.

    • Anonyymi

      Katsoessani tilitietoja, niin huomasin, että tililtäni oli hävennyt kolme vuotta sama hinta 59,99 € tietämättäni ja laskuttaja avast? Mitenkä tämä on mahdollista? Kun en ole mitään sopimusta tehnyt. Takaisin saanti on varmaan mahdotonta
      T: Mokhtar anwari

    • Anonyymi

      On sain yllättäen Laskun OP.-Korttiyhtiön Oyj kautta Viruksen torjunnasta ...69.99 euron laskun jot en ole tilannut. Puhlimellae ei pääse asiakaspalveluun. Netti ei tunne AVAST Sotfwareavast.avast.com/ord osoitetta osaisiko joku neuvo mitä kannattaisitehdä? En tiedä Kalifornian Pääkonttorin nettiosoitetta.?

    • Anonyymi

      Huomasin juuri on ottannut rahaa tilitäni

    • Anonyymi

      kyllä vaan

    • Anonyymi

      Huomasin juuri ,että luottotililtä perirtäs n.70 ekuu. En ile kyllä mitään tilannu ,enkä mittään sopimusta tehnyt. KUMMA JUTTU ?

    • Anonyymi

      Kyllä on.Minulta on laskutettu ,itseni tietämättä 59,99 euroa ! Enkä tietääkseni ole edes Avastin käyttäjä !!!

    • Anonyymi

      Sama homma käynyt, että laskuttaneet automaattisesti uudesta tilauksesta.
      Nyt ostin vuoden lisenssin ja tein tilausken ihan satavarmasti yhden kerran, niin tilausvahvistuksia tuli peräkkäin kaksi, joissa ERI tilausnumero, mutta kuitenkin molemmissa SAMA aktivointikoodi. Tuo on ihan selvästi tarkoituksella tehty heidän puoleltaan.
      Oli myös laskutettu kaksi kertaa ja tein jo avastin sivuilla peruutuksen toisesta tilauksesta.
      Peruutussivuilta on valmiina syyt, mistä voi valita syyn peruutukselle. Heti ensimmäisenä valikossa on "en halunnut automaattista uudelleentilausta" ja toisena "tilasin vahingossa useamman kuin yhden tuotteen" yms.

      Peruutus käy kyllä helposti ja rahat saa takaisin, mutta juju lienee siinä, että niitä ihmisiä on paljon, jotka eivät huomaa tulleensa huijatuksi.

    • Anonyymi

      Kyllä näin tapahtuu. Avast on laskuttanut tänä kesänä jo kaksi tilausta joita en ole tilannut. Voiko tässä olla kyse petoksesta. Yritän irtisanoa kaikki avastin tilaukseni. Se on vain tosi vaikeaksi tehty. Onko pakko muuttaa tiliäni tämän takia, että saan
      asiakkuuden avastin kanssa päättymään?

    • Anonyymi

      Minä huomasin tänään että tililtä veloitettu 180€.. Mut olette saaneet sinne yhteyden? Millä saa rahat takaisin?

    • Anonyymi

      Avast meni tilille luvatta, ensin pyysi lupaa kun en antanut niin hups 70 ekee oli hävinnyt tililtä, aika erikoista toimintaa

    • Anonyymi

      Huomasin 15. pvä mihin on lähtenyt 69,90 euroa ilman, että olisin itse maksanut! Voiko tästä valittaa mihinkään tai saada rahojaan takaisin?

    • Anonyymi

      24.12.2021 Dri Avast Software otti luottotililtäni 69,99 . En ole tilannut mitään eikä sähköpostissa ole mitään. Tapahtumassa vain lukee :"Ei laskutettu". Otan yhteyden ensin pankkiini ja sitten teen rikosilmoituksen.

    • Anonyymi

      Minultakin laskutettu tänään 69,99 tililtä, mitenköhän tän saa loppumaan??

    • Anonyymi

      Kyllä on luottotililtä ilman lupaa ja hyväksyntää 59,90 Mitäs tehdään???

    • Anonyymi

      Minulle kävi aivan samoin. Avastilla kun on näköjään monia eri ns. turvallisuus juttuja myynnissä niin jossain vaiheessa luulin että aina kun tuli esille s. parempi versio , ja jos otan sen , niin ilman muuta vanha silloin nollautuu, eli poistuu, mutta ybtäkkiä huomaan , että perkule itäs ihmettä kun laskun pitäisi olla vuodeksi ,niin yhtäkkiä tuntui että joa perk.. kuukausi tuli Avastilta joku lasku ja työttömälle tietokone idiootille huomasin olevani kaulaani yöten juurikin siinä aidossa mehevässä pas...!! Kyllä suututti, mutta onneksi sain monesta rahaa takaisin. Mutta olen huomannut myös muissa asiossa että laskuttajat menevät kuin omale tililleen, vaikken luaa le siihen antanut; ja kyllä rsyttää kun olet laskenut ,että rahat riittää niin ja näin ruokaan, mutta sittentulee näitä yllätys pommeja jotka laittavat miettimään että pitääkö oikeasti lähteä rikolliselle polulle että saa pitää katon pään päällä ja oilisi edes ruokaa. T Tulan Josepoff

    • Anonyymi

      minulta otetaan luvatta tililtä joka vuosi enemmän ja enemmän rahaa vaikka vaihdan tiliä niin ne velottaa silti juuri meni tililtä 119,98:(kauhee summa en tiedä mitä voin tehdä kun ei saa tukea avastilta suomeksi!kuinka saan tämän laskutuksen lopetettua???

    • Anonyymi

      juu minulta vietiin tililtäni taas joku maksu yhteensä 119.98 summa suurenee joka vuosi kuinka saan tämäm loppumaan en kestä enää vievät viimesetkin rahat:( nimellä avast sofware tuija

      • Anonyymi

        Hei

        päivitystä tähän ketjuun, koska tuntuu olevan ison porukan ongelma(minun myös), olen ollut avastiin yhteydessä tällä sähköposti osoitteella [email protected] ja saanut yhteyden heihin ja sain poistettua kaikki nimissäni olevat tilaukset. Laitoin tänne tuon s.postin, koska sitäkään ei löydy yhtään mistään, joten helpottaa varmasti asian selvittämistä. Joutuu kirjoittamaan valitettavasti englanniksi, mutta varmasti helpompi kuin alkaa soittelemaan ja selvittämään. Toivottavasti kaikki saadaan luvaton laskutus loppumaan, itsellä stressasi ainakin mutta toivotaan että ensi vuonna ei enään rahaa tililtä lähde.


    • Anonyymi

      Pitäisikö tähtä tehdä ihan lehtijuttu, jotta ihmiset osaisivat katsoa tililtä veloitettuja maksuja. Minultakin veloitettu 69.99 maaliskuussa ja kun selasin tiliotteita taaksepäin, niin edellisenä vuotenakin veloitettu. En ole huomannut koko asiaa aiemmin. Mitään sopimusta minulla ei ole heidän kanssaan ja yhdelläkään koneella ei ole heidän virus turvaansa. Tämähän on ihan rikollista toimintaa ja herää kysymys, että mistä saaneet korttitiedot.

      • Anonyymi

        Tuo olisi hyvä juttu: tehdä Avastin laskutuksesta iso juttu Hesariin, niin eiköhän lopu firman pakkosyöttö ja laskutus.

        Cee


    • Anonyymi

      18.3.2022 ko. pulju laskutti 59,99 e luvatta. Nappasi summan suoraan luotttililtäni.

    • Anonyymi

      Mulle ainoaksi vaihtoehdoksi jäi luottokortin sulkeminen. Se on nyt tehty. Näin tosissaan vaivaa tämän kanssa, laskuttavat olemattomia päällekkäisiä tilauksia jopa samoilla ID:lla ja täysin luvatta monta kertaa vuodessa (oikeakin tilaus alunperin oli). Kaikenlainen asiointi on tehty niin vaikeaksi kuin suinkin. Ja jos satunnaisesti saat ilmoituksen veloituksesta etukäteen, se tulee vasta reklamaatioajan päätyttyä.
      Kun lopulta sain yhteyden ja jopa vastauksen, siinä kerrottiin iloisesti aiheen vaikeat osat sivuten, että jos vielä jotain niin "happy to help you more". Tämäkin oli pirullisesti suunniteltu. Edes asiatunnuksella "Mialta" tulleeseen viestiin ei voinut vastata. Kun vastasi tuli pahoittelu selittelyineen ettei tätä viestiä voida ottaa vastaan. Vaan vielä huikeammaksi meni; poistivat selityksen kun olit lukenut sen! Lähetin kahteen osoitteeseen, molemmissa sama! Viestiä ei siis ikään kuin koskaan ole tullutkaan. Sama koskee koko hommaa, et voi laittaa viestiä muuta kuin heidän sisäisesti kontrolloimilleen sivuille kirjautuneena eli sinulle ei jää käteen mitään viestistäsi (itse otin kuvakaappaukset kaikesta), esim. siitä että jo aikanaan lopetin kaikki tilit. Milläs todistat kun ei ole edes sähköpostia että olet jotain lähettänyt! Ilmoitin että tilit on nyt suljettu, katsotaan mitä seuraa...

    • Anonyymi

      Minullakin Avastin laskuttamaa näkyy luottotililläni otetun 69,99 e tänään, vaikka aioin lopettaa Avastin käytön ja poistin sen koneeltani. Olin ottanut jo uudelleen itselleni F-Securen. Avastia ei tosiaan saanut mitenkään tietämään, että lopetin sen, koska ei ole e-mailia, eikä puhelinnumeroa, minne soittaisi. Ei minkäänlaista infoa saa sinne suomeksi, melkein sadalla muulla kielellä kyllä. Raivostuttaa. Ohjelma herjasi kaiken aikaa, että osta VPN, osta cleanup ym, muuten koneesi on alttiina vaikka mille ja kaikki näkevät sijaintisi jne, Jatkuvaa pelottelua. Ihme salainen firma, kun mitään tietoja ei saa siitä, luulisi Suomessakin olevan ainakin yksi haarakonttori.

      Poistin sen tietokoneeni asenna tai poista ohjelmia -toiminnolla. En tiedä, lähtikö, ainakin ohjelmaluettelossa sitä ei näy.

      Cee

      • Anonyymi

        windows vie rahasi!


    • Anonyymi

      samma här,tilasin PCHelpsoft ajurin vuodeksi,nyt vuosi meni ja tyrkytettiin uudelleen
      tuotetta toiseksi vuodeksi,en hyväksynyt ja spostissa tuli ilmoitus että onneksi olkoon tilausvahvistuksesi on onnistunut! samana päivänä tililtä katosi 55,98 euroa, voi mettäsian vitt...! yhteyttä sinne ei saa sposti ei toimi jne.jne.

    • Anonyymi

      Minullla on. Kerran kaupassa maksaessani tilillä ei olllutkaan katetta, koska avast olottanut maksun, vaikka minulla oli kokeiluversio ja olin poistanut jo ohjelman koneelta. Sikamaista.

    • Anonyymi

      Kyllä on . sain juuri sähköpostia ,että olisin lähettänyt maksun Digital River Ireland ltd
      Mitään en ole tilannut avastilta. Minulla ei ole käytössä enää mitään avastin ohjelmia eikä tule koskaan olemaan.

    • Anonyymi

      Olen auttanut toista henkilöä Avastin veloitusten kanssa. 2019 sanoin hänelle, että kun kortin voimassaolo lakkaa lokakuussa, niin näistä pääsee lopullisesti eroon.

      No ei päässyt, nyt Avastin asiakassivuilla näkyy uusi kortti ja siltä on veloitettu kaksi "uutta" tilausta. Miten tuo uusi kortti voi olla siellä?

    • Anonyymi

      Mulla oli luvatta otettu 94€ Virustorjunnasta. Aivan kamalaa. Nyt elokuussa.
      Ei mikään auta, otin yhteyttä asiakaspalveluun ja laitoin viestiä lomakkeiden kautta, mutta mihinkään ei vastattu ja rahat lähti lopullisesti.

      • Anonyymi

        Nyt olen mielestäni saanut automaattisen laskutuksen poikki omilla sivuilla ja kun aika koittaa niin laitan vielä verkkopankissa luottokortin tilapäisesti kiinni hyvissä ajoin. Se on aivan varma että yhtään satasta ei enää viedä.


    • Anonyymi

      Neljä vuotta on luottokortilta varastettu 63 € peruuttamisesta huolimatta.

    • Anonyymi

      On! Juuri tanaan veloittivat 79 euroa. Yli 2v sitten oli virustorjunta 2 viikon koekaytossa, en ostanut palvelua, kun meni maksuun. Tanaan, yli 2 viikon paasta yllattava velotus. Soitin Avastin, siella vastasi Intialaiset murteellisella englannilla

    • Anonyymi

      On ja erittäin vaikea saada loppumaan. Piti hoitaa nettiosaajan liikkeen kautta ja vaihdoin pankkikortin. Otin nyt parin vuoden jälkeen uudelleen, mutta laskulla ja lasku oli virheellinen viitenumero ei kelvannut laskun maksuun joten laitoin maksuun viestin kanssa. Avast ei löydä maksettua laskua ja karhuaa koko ajan ja on poistanut koneeni suojauksen. Ihan paska firma. älkää antako sille maksukortin tietoja.

    • Anonyymi

      Kyllä on en ole tilannut joka kk 72.99 miten pääsee e
      roon

    • Anonyymi

      Kyllä juuri meni 72,99€ tililtä eikä saa yhteyttä fimaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Multa avast otti viimekuussa 130 euroa, enkä ollut tilannut mitään

    • Anonyymi

      Ei kukaan pysty ottamaan tililtäsi senttiäkään, ellet ole antanut pankkikorttisi numeroa sinne. Minä tilasin premiumin ja maksuehdoksi tilisiirto, eli maksan laskun itse verkkopankissa.

    • Anonyymi

      Avast varastaa sumeilemattaa Tililtäni viety 72,99€ tilauksesta jota enole tehnyt Visa lortin numeroa en ole antanut

    • Anonyymi

      Avast varastaa sumeilematta. Tililtäni viety 72,99€ tilauksesta jota en ole tehnyt. Visa kortn numeroa en ole antanut.

    • Anonyymi

      Avast varastaa sumeilemaatta tililtäni. Tliltäni on viety 72,99e tilauksesta jota en ole tehnyt .visa kortin numeroa en ole antanut.

    • Anonyymi

      Täysi roistofirma!Jos erehtyy tilaamaan
      ilmaiseksi jotain,ja antaa luottokortin tiedot
      erittäin vaikea saada laskutusta loppumaan!!

    • Anonyymi

      Sain juuri laskun. Jota en ole itse tietoinen . Lasku on 72.99 ei kiva yllätys.

    • Anonyymi

      Pankkitililtäni on veloitettu 72.99 euroa , en ole tilannut Avastia !
      Miten saan rahani takaisin ?

    • Anonyymi

      Samoin minulta oli peritty. Chatilla yhteys ja peruutus onnistui. Rahat oli tilillä seuraavana päivänä

    • Myös Avast on muuttunut haittaohjelmaksi. Erikoista, että lähes jokaiselle haittaohjelmien torjuntasovellukselle on käynyt tai käymässä samalla tavalla. Ehkä tämä on niitä kapitalismin ihanuuksia.

    • Anonyymi

      ON , JUST TÄNÄÄN - MITEN TÄSSÄ TOIMIN, ETTÄ SAAN RAHNI (93.99e) takaisin

    • Anonyymi

      Minulta Avast laskutti 72,99, En tiedä mitään tilanneeni.

    • Anonyymi

      Olkaa yhteydessä Avastin asiakaspalveluun Chatin kautta ja valokuvatkaa koko keskustelu ja kertokaa, että teette niin. Tietysti tiedot 'tilauksesta jne.' täytyy olla itsellä ylhäällä. Kuinka ollakaan alkaa peruminen onnistua. Ehkä auttoi sekin, kun uhkasin, että lakimieheni ottaa yhteyttä ja pankki estää veloittamisen. Sitä paitsi sinulla on 30 pv aikaa perua ns automaattinen tilaus, vaikka se olisi aktivoitunut 'luvatta'. Edellyttää tietysti kohtuullista englannin kielen taitoa. Itsekin kirjoitin tekstin valmiiksi ja kopioin sen sitten chat-keskusteluun.

    • Anonyymi

      tilasin joskus vuosia sitten ilmaisen virustorjunnan ja nyt ne on kupanneet jo vuosikaupalla noin 60 euroa joka kevät !onko tää ihan laillista eikä ole minkäännäköistä
      puhelinnumeroa edes että voisi irtisanoa tollasen paskan!Tietokone on ollut jo yli puoli vuotta käyttökelvoton ja aina vaan nyysitään!!!

    • Anonyymi

      avast vpn poistaminen on iisi juttu,juuri äsken tein sen.
      kirjoita digital river>suomi kieleksi> tilausten hallinta>luottokorttisi 4 viimeistä numeroa ja >lopeta tilaus.

      Minulle tuli suomenkielinen viesti "tilauksesi on lopetettu emme veloita sinua
      xx xx xxxx päättyvän tilauksesi jälkeen.joten OK homma.

    • Anonyymi

      Kyllä minultakin on ilman lupaa ottanut tämä Dri Avast Software 72, 99 mun tililtäni ilman lupaa .ML

    • Anonyymi

      Minulta myös dri avasr laskutti 72,99 €. Kävin pankissa ( op ) ja siellä ystävällisesti pantiin asia vireille. Aikaisemmin olen englannin kielen taitoisena ilmoittanut ettei minulla ole mitään tekemistä avastin kanssa, saamatta mitään vastausta. Luin netistä että 2013 avastin tytäryhtiä oli levittänyt paljon asiakkaiden tietoja maailmalle.

    • Anonyymi

      Juuri huomasin, että oli vienyt minunkin tililtä lähes satasen. Oli tarkoitus vaihtaa firmaa, kun nämä rosvoaa luvatta. Ja nyt on tosi vaikeaa alkaa reklamoimaan asiasta. Kaikki myynti- ja mainoskirjeet tulevat selvällä suomella, mutta kun olisi asiaa laskutuksesta ja palvelun lopettamisesta, siitä ei suomeksi löydy mistään. Ja tosi vaikeaa englantia, eiukä vastauksia kuulu. Mitä teen, olen huolissani!!!

    • Anonyymi

      Minulle kävi näin myös. Yllättäen tilitäni siepattiin iso summa rahaa luvatta! Enkä ole saanyt irtisanottua jotain mitä en koskaan ole sopinut

    • Anonyymi

      Minulta Eri Avast software otti tililtäni 63.99€ en ole tilannut yhtikäs mitään. Avast ei palauta rahoja takaisin, pyytää mun pankkikortin numeroa, tilauksen numeroa. Sanoin etten ole mitään numeroa, en ole tilannut mitään ja en anna mitään pankkitietoja. Silti inittivät tilausnumerosta että voivat auttaa ja sitte olisi pitänyt todistaa että ovat laskuttaneet.

    • Anonyymi

      luottotililtäni oli veloitettu 72 .99 e. perumisesta veloitetaan 30 e ja muu yhteys vain englanniksi. Roisto firma

      • Valitettavan monesta haittaohjelmien torjuntaan käytetystä sovelluksesta on omistajiensa ahneuden myötä tullut itse haittaohjelmia. Avastille näin on käynyt jo vuosia sitten, kuten avauksen päiväys osoittaakin.


    • Anonyymi

      Tehkää Paypal-tili ja maksakaa sillä. Luottokortin numeroita ei kannata antaa Avastille, tilausten peruminen on mahdollista, mutta vaikeaa.

    • Anonyymi

      Minulle näin myös.

    • Anonyymi

      Käytin pitkän aikaa Avastin ilmaisohjelmaa. Se sujui ongelmitta. Sitten vaihdoin Premiumiin, mutta maksun ohjasin meneväksi PayPalin kautta, missä voin jatkuvia maksuja laittaa estoon. Näin teinkin ja siltä osin toimii, sillä Avast lähettelee viestejä, että maksu epäonnistui...Olen yrittänyt kaikin tavoin löytää keinon tilauksen perumiseen, mutten vielä ole onnistunut. Meileihin eivät vastaa, vaan sivulta on löydettävä peruutusmahdollisuus. Olen hävittänyt ohjelman koneeltani. Vaihdoin Elisan turvapakettiin. Avast on kyllä hyvä ohjelma, mutta sieltä alkoi tulla ehdotuksia uusista suojausominaisuuksista. Tuli käsitys että eri ominaisuuksia oli pilkottu tarkoituksella erillistä maksua edellyttäviin osiin. Markkinointikeinona on pelottelu, vaikka minulle on sanottu, että Microsoftin omat suojaukset ovat riittävät. Pilkkominen aiheutti sen, että maksujakin uusista ominaisuuksista alkoi tulla useamman kerran vuodessa ja oli jo vaikea pysyä perässä. Päätin lopettaa tilauksen, mutten vielä ole onnistunut siinä, ainoastaan automaattinen veloitus on ohi. Nyt pitää sitten vielä yrittää saada viesti palveluntarjoajalle perille. Jos ongelmia on, varmaan voi ottaa yhteyttä Euroopan kuluttajankeskukseen https://www.ecc.fi/ p. 09 5110 1205 , missä on tiedossa paljon samanlaisia tapauksia. Aiheettomasta laskutuksesta on hyvä liittää todisteet. Jossain vaiheessa yritän vielä löytää tien tilauksen peruuttamiseen. Se on tehty liian monimutkaiseksi. Hyviä vinkkejä otan vastaan.

    • Anonyymi

      Avasrt on ottanut kortiltani huomadin tänään että oli otettu 72 eur ja tarkastettusni huomadin että syysluussa oli otettu 42 eur en ole ikinä antanut kortin numeroita avastillee mutta huomadin että aplen pilvipalvelu joka ottaa. Tililtäni 99 senttiä on sama yritys ,että varmaan sielltä on saatu korttini tiedot,

    • Anonyymi

      Multa meni 93,99 euroa , DRI"Avast SoftW Shannon Co laskutti omin luvin enkä yleensäkään tiedä kuinka mahdollista koska mitään lupaa en ole antanut vaan kävin heidän sivuillaan tutustumassa tuotteisiin , harmi jos erittäin hyvämaineinen ohjelmistojen tekijä pilaa maineensa.

    • Anonyymi

      laskuutaa 64,99 en ole tilannut mitään

    • Anonyymi

      Minulle on käynyt samoin olen todella pettynyt Avastin toimintaan.Maksun takaisin saaminen on tosi vaikeaa.Visatililtäni perittiin 72,99e En ole enää Avastin asiakas.En suosittele kyseistä virusturvaa kenellekkään.Olen todella pettynyt .

      • Anonyymi

        Sama täällä - paitsi etten ole saanut rahoja takaisin.

        Latasin - typerys - ilmaisen perusversion ja Avast laskutti 10 laitteen Premium-versiosta. Mieluummin otan kaikki virukset ja madot kuin huijarien "ilmainen" virustorjunta!


    • Anonyymi

      AVAST LASKUTTA LUVATTA ONKO SE MAHDOLLISTA JA LAILLISTA

    • Anonyymi

      Kyllä laskuttaa vaikka on irtisanottu.... luottokortti tiedot ei häviä.

      • Anonyymi

        Sulje kortti ja pyydä pankilta uudi kortti?


    • Anonyymi

      Kyllä, mistä apu

    • Anonyymi

      Tänään kävin verkkopankissa ja tililtä oli lähtenyt luvatta lähes 100€ Avastille. Ei ole edes ensimmäinen kerta, vuosi sitten ottivat myös ja sillä kertaa "vain" 49€.

      Olen perunut tilauksen jo yli 2 vuotta sitten ja varmasti asianmukaisesti, silti nuo perkeleet ovat ottaneet rahat tililtä vaikka olen tilinumeronikin vaihtanut, mutta en tajunnut vaihtaa maksukorttia...Olen menossa pankkiin kysymään, mitä tehdä ja mietin vakavasti myös rikosilmoituksen tekoa.

      On se nyt saatana, ettei tuollaista rikollista paskafirmaa saada kuriin! Pitäisi joku joukkokanne nostaa ihmisten huijaamisesta

    • Anonyymi

      Tänään Avastin chatissa juttelin jonkun asiakaspalvelijan kanssa, joka aluksi väitti etten muka ole peruuttanut tilausta...Englanniksi tietenkin. Itse käytin Googlekääntäjää apuna keskustelussa. Uhkasin poliisilla ja tyyppi antoi sähköpostiosoitteen johoin laitoin kuvakaappaukset maksujen perumisista (onneksi oli viestit tallessa)

      Väitti vielä etten muka ole perunut oikein mutta suostui palauttamaan rahat, siihen menee kuulemma 7 arkipäivää. Olen kuitenkin skeptinen, tuleeko rahoja...Heti kun/jos saan rahani takaisin niin menen pankkiin ja pyydän sulkemaan maksukorttini ja uuden tilalle. Enkä taatusti enää ikinä anna korttitietojani yhdellekään ulkomaiselle virustorjuntafirmalle

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe