Avast laskuttaa luvatta

DRI"Avast SoftW Shannon Co laskuttaa omin luvin luottotiliä .
Onko muilla samanlaisia kokemuksia ?.
Avast Freen Käyttäjä
Ilmianna
Jaa

28 Vastausta

Jep, juuri huomasin että tililtä on lähtenyt 29,99€ 5.10. Millähän moisen saa loppumaan?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
En ole tehnyt semmoista sopumusta että ottaisi suoraan tililtä. Vaan ostanu oon ja maksanu , mutta ...kele väittää että ilmainen kokeiluaikasi on päättynyt. Pyytää maksamaan ja sitten hyppää että olet turvassa, laitteesi on suojattu. Että näin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
auramies3 kirjoitti:
En ole tehnyt semmoista sopumusta että ottaisi suoraan tililtä. Vaan ostanu oon ja maksanu , mutta ...kele väittää että ilmainen kokeiluaikasi on päättynyt. Pyytää maksamaan ja sitten hyppää että olet turvassa, laitteesi on suojattu. Että näin.
olet itse sählännyt.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tuli justiinsa tällainen lasku luottokortille ja aloin hakea netistä, että mistä on kysymys.
En maksa luottokokorttilaskua. Joudun ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun jonka numero on luottokorttilaskun takana.
Ilmianna
Jaa
mulla näkyy myös samanen summa luottokortilla ja sama dri avast! onneksi huomasin.otin yhtyettä pankkiin ja avastiin. odotellaan. aika paska homma:(
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
minulta juuri viime viikolla IRL SHANNON laskuttaa DRI Avast Softw, jota en en ole millään tavalla ollut tilaamassa. Onko jollakin mitä toimenpiteitä pitäs tehdä. Luottotili on suljettu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Isäni tililtä oli myös mennyt 59,99 €. Onko kellekään selvinnyt mikä tämä on ja miten sen saa estettyä?
Ilmianna
Jaa
Joo, 28.2 lähti 39.90€. Korttimaksuna ihan itsekseen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Sama täällä 13.2. lähtenyt 39,99 € luottokortilta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Eikö kannattaisi ottaa selvää,sieltä luottotilien tarjoajilta, että mihin sellaiset summat varmuudella luottotileiltänne ovat hävinneet .Kyllä kai ne sieltä sellaiset pystyvät selville saamaan, niin saisi ainakin varmuuden asiasta,että kuka ne rahat sieltä on ottanut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Minäkin ihmettelin, että mikä ihmeen Avast laskuttaa luottokorttiani 29,90 e. Avastin verkkosivuilla ei tietenkään ole mitään sähköpostiosoitetta puhelinnumerosta puhumattakaan. Olen joskus ostanut luottokortillani äitini läppäriin tietoturvaa, mutta siitä on jo aikaa. Miksi siis veloitus nyt ilman mitään viestiä tai selitystä mitä lasku sisältää?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tuli mieleen sellainenkin mahdollisuus myös,että jos joku on vaikka tullut vahingossa huomaamattaan päivittäneeksi Avastin vanhan version siihen maksulliseen versioon ja Avast on sen vuoksi on sitten laskuttanut.
Minäkin kun ihan alkuvaiheessa Avastin otettuani meinasin sen virheen tehdä siinä vaiheessa kun Avastilta ensimmäisen kerran tuli tarjolle ohjelman päivitys uudeksi versioksi,ennenkuin viime tipassa sitten kuitenkin huomasinkin, että se ilmainen versiohan onkin siinä vieressä ja tuli sitten oikeata kohtaa kuitenkin klikattua.Se ilmainen ja maksullinen versio kun ovat siinä molemmat rinakkain tarjolla ,joten epähuomiossa sellainenkin lipasahdus saattaisi helposti ehkä onnistua kyllä myös.Ja täytyy sanoa lopuksi se vielä myös,ettei minun tililtäni ole Avast ainakaan tähän mennessä yhtään rahaa ottanut,vaikka Avast on minulla käytössä ollut vaikka kuinka monta vuotta jo koneellani.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
mulla on avast ilmainen versio ollut 10v.nyt syksyllä kun tyrkkyttävät maksullista, otin kokeeksi 30vrk ja annoin sähköpostin,johon on tullut noin 15 laskua,vaikka vaihdoin takaisin ilmaiseen joulukuun alussa.eli pommittavat ahkerasti,mutta en ole antanut mitään luottokortti ja muitakaan pankkitietojani...katsotaan kauanko jatkuu..terv.11.12.2016
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
09.11.16 päivyksellä myös laskutettu 39,99 e, osto ...DRIAVAST SOFTW.
Minulla ollut aiemmin 1 vuoden avast-virustorjunta. Firma teeskentelee tilauksen jatkuvan ja kokeilee, kuinka moni menee vipuun. Ison firman huijausta!
Ilmianna
Jaa
Sama homma. 16.11. laskutettu 49,99e. Mennyt Visalta automaattisesti, ja Visalta pyydettiin olemaan yhteydessä kyseiseen firmaan. Ne varmaan palauttaakin rahat mukisematta. Onko kukaan yrittänyt ja osaako kertoa miten kävi?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Sama juttu Avasti veloitti luottotililtä 89,99 enkä ole tilannut sitä en tiedä oikein minne ottaa yhteyttä kun pankista sanottiin että kyseiseen yhtiöön mutta kun olin aikoinaan poissa enlannintunnilta niin vähän heikko englanti kai tällaiseen jotain rotia saa jostain !
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minkä maan pankkia avast käyttää.....siis missä maassa pankkitili.

Ottaisin avastin mutten tiedä mihin maahan maksan kun en kieliä ymmärrä.
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Uusipa luottokorttisi , eivät saa suoraan automaattisesti veloitettua luottotiliäsi. Muutama päivähän siinä menee , ennen kuin uusi kortti on käytössäsi . Mutta voisi toimia .
Ilmianna
Jaa
Outoa touhua kyllä, mulla ihan sama hommeli visan puolelta tuli lasku ja ite en oo kans omasta mielestä sitä tilannut, ottanut käyttöön.
Ilmianna
Jaa
Kyllä minä ihmettelin mistä minulle on tullut luottotilille lasku, niin pankin sivuilta selvisi, että avastilta. Olkaa tarkkoina kun se alkaa itsestään ilmestymään näyttöruudulle. Minä painoin sen ruksista pois ja lasku löytyi yllättäen tililtä. käyn selvittelemässä asiaa huomenna pankissa, katsotaan voidaanko asialle tehdä mitään, vai onko asia laitettava kuluttajasuoja asiamiehelle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Tänään huomasin et mun tililtä on veloitettu 39,99e en muista maksaneeni tuolla tilillä koskaan avastia ihmettelen kuinka sinne on päästy.DRI AVAST SOFTW/SHANNON,CO,/IE .17.2.2017. Nyt Avast toimii omituisesti.peruttu 2 kertaa enen laskun tuloa.tää oli toisen tietokeneen torjunta kone hajosi.ilmeisesti koska ei päivitetä enää ikää oli myös.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ookaaj kirjoitti:
Tänään huomasin et mun tililtä on veloitettu 39,99e en muista maksaneeni tuolla tilillä koskaan avastia ihmettelen kuinka sinne on päästy.DRI AVAST SOFTW/SHANNON,CO,/IE .17.2.2017. Nyt Avast toimii omituisesti.peruttu 2 kertaa enen laskun tuloa.tää oli toisen tietokeneen torjunta kone hajosi.ilmeisesti koska ei päivitetä enää ikää oli myös.
Kuinka peruit sen? Mihin osoitteeseen?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Luottotili lasku 79,99. Käsittämätöntä, kun en ole tilannut mitään, enkä hyväksynyt mitään. Kuinka toimitte että laskun saa pois!?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kuka tietää mistä DRI Avast SoftW perutaan kokonaan? Ollaan yritetty vaikka mitä.
Ilmianna
Jaa
Mulla Avast Internet Security 19.99€.Tilasin sen ja ei ole luottokorttia.Ja en nyt tajua missä tilnro on laskus ?Viitenro kyl on.Saaja on Digital River..Käytös ollut jo kuukauden.Poistin rastin jossa tilaus uusiutuu automaattisesti kun ostin tän.
Ilmianna
Jaa
mua ei ole laskutettu koskaan x9.99€ , vaikka Avast ollut käytössä varmaan 10 vuotta.
missä vika?
Ilmianna
Jaa
Olen tilannut 2v sitten parilla kympillä Avastin kahdeksi vuodeksi ja maksanut luottokortilla. Oli ilmeisesti ollut pakko maksaa luottokortilla, koska yleensä käytän aina verkkopankkitunnuksia. Ilmeisesti homman tarkoitus olikin naruttaa antamaan kortin numero. Nyt oli nimittäin kadonnut 79 euroa tililtä luottokorttimaksuna! En todellakaan ollut tilannut mitään. Ilmeisesti minulla onkin nyt joku kestotilaus ja hinta on noussut tasosta 20e/2vuotta törkeään 79e/vuosi. Laitoin Avastin palautelomakkeen kautta viestin, että mitenkän saan rahan takaisin ja tilauksen peruttua. Oletteko muut saaneet rahojanne takaisin? Jos ei niin olisiko ryhmäkanteen paikka?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
etkö edes tiedä mistä sua laskutetaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Avast laskuttaa luvatta

DRI"Avast SoftW Shannon Co laskuttaa omin luvin luottotiliä .
Onko muilla samanlaisia kokemuksia ?.
Avast Freen Käyttäjä

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta