Sukkanauhaliivit, apua ekakertalaiselle...

Kismeralda

Moikka,
Haluaisin kokeilla sukkanauhaliivejä, mutta en tiedä niistä paljoa joten haluaisin keskustelua aikaiseksi. Liivit tulisivat ihan arkikäyttöönkin, joten en mitään kaikkein hentoisimpia seksihepeniä etsi.

Mistä sukkanauhaliivejä kannattaa ostaa? Jos ei pääse kokeilemaan niin minkälainen on mitoitus? Kokemuksia ja mielipiteitä eri malleista sekä ylipäätään liivien käytöstä. Mitä muuta tulisi mahdollisesti huomioida/tietää? Muita ajatuksia liiveihin ja sukkiin liittyen?

Kiitoksia kaikille asiallisesti vastaaville!

10

1053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitoitusoli

      Melkein joka vaatekaupassa ja tavaratalossa nykyään, mitoitus yleensä esim. 40 tai M, joskus ympärysmitalla esim. 80.
      Nettikaupoista asia selviää lisää.

    • sukkanauhaliiv

      http://fi.calzessa.com/list/lantioliivit
      Tuolla on hyviä liivejä, cleopatran liivit sopii ainakin hyvin arkikäyttöön esimerkiksi tämä http://fi.calzessa.com/item/cleopatra-rhodos-6:lla-soljella--cl_rhodos6belt sitten tämä 8:lla soljella on varmaan oikein hyvä http://fi.calzessa.com/item/cleopatra-rhodos-8:lla-soljella--cl_rhodos8belt nämä on vaan mun ehdotuksia jos ne kysyjää itseä miellyttäisi
      Älä osta niitä joissa on ainoastaan 4 kiinnityssolkea, mieluummin 6 ja vielä parempi 8 solkinen.
      Kauppa on tukholmassa toimitus kestää muutaman päivän, tänään tilasin sukkahousuja sieltä, ongemaa oli tänään verkkopankkimaksun kanssa joka ei onnistunut mutta paypalilla maksu onnistui, vika varmaan korjataan.

    • Kierrä_kaukaa

      Tärkeintä on välttää seksikauppoja (niin myymälöitä kuin nettikauppojakin) koska niissä myydään aika usein heppoisia rimpuloita jotka on tarkoitettu vain satunnaiseen makuuhuonekäyttöön.

    • SaraHM
    • Minkälaisia kokemuksia ja käytännön vinkkejä olisi arkiseen käyttöön. Ihan vapaasti saisi kertoa mielipiteitä. Mietin ainakin liivien mahdollista ympärivuotista käyttöä. Talveksi ajattelin hankkia neulepöksyt, en muista valitettavasti merkkiä. Mutta miten muut, käytättekö myös talvella?

    • behå

      Ja noin yllä olevat kaikki miehiä.
      tosin kuvat ovat ainakin omaan maakuun

      • 0_20

        Niin, aika usein me miehet olemme niitä ostaneet paljon enemmän kuin naiset.


    • sukkanauhaliiv

      Löysikö Kismeralda mieleisen liivin?

    • Liivitär

      Hei Kismeralda. Olen itse aina käyttänyt sukkanauhallisia liivejä ja pitkiä sukkia, koska se on vapaampi asuste kuin sukkahousut. Yleensä käytän tukevampia liivejä kuin ns. sukkanahaliivit (sukkanauhavyöt), eli lantioliiviä tai elastista korsettia. Saa samalla vyötärönympäryksen pidettyä kurissa. On minulla myös korseletteja ja kureliivejä, joissa on kiristysnauhat takana. Sitten kun se vyötärö on selvästi kapeampi kuin lantio, voi ihan hyvin käyttää niitä kevyitä sukkanauhaliivejä, varsinkin lämpimään vuodenaikaan. Olisi kyllä hyvä jos liivissä olisi enemmän sukkanauhoja kuin ne normaalit neljä. Jos liivissä ei ole, laitan itse niitä lisää (sukkanauhaliiviinhän se ei kyllä onnistu, kun sukkanauhat ovat niissä niin pitkiä ja joka liivissä vähän erimallisia).

    • Liivitön

      Mikä on perimmäinen syy noiden käyttämiseen arkikäytössä? Fiilis vai jokin käytännön syy?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe