308 omaksi 199€/kk...ehei.

SelvennetäänVähän

Hiukan harhaanjohtava tuo Peugeot 308:n 199 euron kuukausieriä tarjoava mainos. Älkää suotta pyytäkö myyjältä "henkilökohtaista rahoituslaskelmaa", sillä se on vasta keskustelunavaus.

Auto sinänsä on erittäin kiinnostava ja 1,308% korko on perus pankkilainaa edullisempi, mutta jos ottaa vaikka 20 000 maksimiajaksi viideksi vuodeksi sillä korolla, kuukausierä on palkkioista riippuen n. 350€/kk. Lyhyempi takaisinmaksuaika nostaa kuukausierää. Korot luultavasti ehtivät nousta viidessa vuodessa, tuskin laskea.

Korkojen noustessa joko kuukausierä nousee tai takaisinmaksuaika pitenee, riippuen siitä mitä rahoittaja haluaa tarjota.

Tuo mainostettu 199€/kk viiden vuoden takaisinmaksuajalla ja korolla 1,308% tarkoittaa noin 12t € lainasummaa eli mallista riippuen omarahoitusosuus on noin 10-15 tuhatta. Tämä ei mainoksesta käy ilmi.

12

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhmät

      Nonentäs sitten, nörttipää? Ne joilla on rahaa ei osta rapeaa ranskalaista vaan huippuluotettavan ja arvostetun Toyotan. Ja tyhmiä kusetetsan ranskis autoihin joisöden pohja on rape ennenkuin osamaksu maksettuq

      • Peugeot_omaksi

        Kyllä minä ostan Ranskalaisen minulla on niistä vain hyviä kokemuksia.
        Matkaa oon taittanu enemmän kuin useimmat eliaikanaan ja ranskalaisilla useimmiten.

        Minulla on avaajaan semmoinen ero ettei minun tarvitse osamaksulla ostella.

        Pikkuposön hinnan nostan lipaston laatikosta ja parempien mallien ostoa nostan lisää pankkitililtä.

        Siltä hörökorvapankista.

        Enkä takuulla osta tojotaa.
        Ajaa avensiksella on kyllä ihmisyyden kuolema.
        Ehkä ne tojot siellä juottolan kavereiden kesken kehuttuna kuulostaa hyviltä autoilta.


      • Un_Peu

        >Ja tyhmiä kusetetsan ranskis autoihin joisöden pohja on rape ennenkuin osamaksu maksettuq

        Ostin uuden Peugeotin lokakuussa 1996. En teettänyt autoon mitään ruosteenestokäsittelyjä.

        Luovuin tuosta Pösöstä vähän yli 2 vuotta sitten jolloin sillä oli ikää lähemmäs 17 vuotta. Auto on tiedossani ja liikenteessä edelleen. Alustassa ei ollut minun aikanani mitään varsinaisia ruosteongelmia (joista esim. katsastaja olisi huomautellut).

        ”Rapeat ranskalaiset” on vitsi, joka on vanhentunut jo aikoja sitten. Uskon tämän päivän Peugeotien pärjäävän ruostumattomuusvertailussa keskimääräistä paremmin. Ainakin minun Peugeotini korin kattava sinkitys osoitti tehokkuutensa erinomaisesti.

        Muutkin murheet lähes 17 vuoden pitoaikana varsin vähäiset. Moottorissa ja voimansiirrossa ei minkäänlaisia ongelmia.


      • PösöLösö

        Pösöön ei tartte vaihtaa kun metalli muovi Kumiosat niin se on
        taas ,kun uusi


      • dfdsfsdfsdfsdf
        PösöLösö kirjoitti:

        Pösöön ei tartte vaihtaa kun metalli muovi Kumiosat niin se on
        taas ,kun uusi

        Tuo samahan pätee kaikkiin autoihin.


      • Maksatsuotta

        Juu, Aygon tai Pro Acen - samat autot jotka saa leijona-logollakin, ja halvemmalla. Mutta tokihan ne parempia ovat, heh, heh.


    • vaihtoehdot

      Oikein laskettu, ja rahoitus kannattaa kilpailuttaa jos sellaista tarvitsee.

      Saattaa olla että otan itse pankista. Sellainen juttu kävi että meinasin ensin ostaa 508 SW:n koska se on kaunis ja koska tarvitse ison auton tilavuutta. Mutta sitten totesin että saan samalla rahalla uudemman 308 SW:n jossa on ENEMMÄN tavaratilaa ja modernimpi moottori. Nyt pitää miettiä tosissaan. Uusi C5-citikkakin olisi tulossa mutta sitäpä ei saa käytettynä vähään aikaan ja uusi ei mahdu budjettiin joten noista kahdesta pökötistä toinen

    • liukastakeliä

      Wekseli vetosella pärjää ympäri vuoden!

    • MikaT

      Ihan kiva tuo 1.3% tarjous uuteen 308 sarjan autoon, ainakin näin loppuvuonna sisälsi myös lauseen "ei muita kuluja" joten se 1.3 korko oli ainoa mitä tulee lisää.
      Uuden korimallin 308 Sw allure 120 bluhdi automaatti 5v sopparilla olisi ollut alle 300€/kk
      Vaihdossa olisi mennyt 2006 407 sw, hyvitys 6k € ja isompi vika erä mutta kuitenkin.
      Nuo alkaen 199€/kk koskee yleensä vain karvalakkimalleja joita saa vain tilaamalla tehtaalta kun ei niitä kukaan osta. :P

    • ex407sw

      Tuo 199eur tarkoittaa: kuukausittain omaan piikkiin tulevia remonttikustannuksia takuuaikana, kun pösöä on käytetty väärin: ajettu vesisateella, pakkasilla, tai yli 100km ilman taukoa, takuuajan jälkeen kustannus eri luokkaa, 407 mallin omistaneena: noin 500eur remppoihin kuukausi / 2000km ajosuoritteella, lämppäri. vetoakselit, tehostin, kaikki kennot, pyörälaakerit, alapallot, sähköviat, muuten pirun luja auto, farmarissa tosin muotoilu ajanut käytännön edelle, 308 malli oli kaverilla lämppärin kenno siinäkin meni vaihtoon alle 25tkm ajettuna. valeon sekundaa...hiuksen ohuet kanavat jotka tukossa...ranskan autoista kärsii koko suku kun jotain onkelmaa kokoajan uutena ja vanhempana ei muuta ollutkaan

      • Outolausunto

        Olet ahdistunut VW:n tai korollan omistaja. Ei se mitään, emme suuri vaikka aina hiippailet muiden merkkien palstoilla. Mutta pitäiskö hankkia elämä kun autokaupan ei ainakaan onnea tuo?


      • Ei_aihetta_valittaaa

        Sulla meni sitten n.6000 vuodessa korjauksiin joka vuosi ? Minä ostin käytetyn 407 n. 4vuotta sitten 1,6 Hdi. Ajan vähän enemmän kuin sinä Korjauskulut tähän mennessä n.500eur./4 vuotta Egr-venttiili vaihdettu, ei muita vikoja. Nyt kilometrejä yhteensä 160tkm.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe