500tkm ajettu Chevrolet Chevy Van 6.2

ChevyVan

Jostai syystä tommone vani vaa vaikuttaa ihan saatanan hienolta vehkeeltä ja ei oikee kauheesti kiinnosta jotkut vanhat farmari focuckset, transportterit jne.

Rakennusalan hommia tulevaisuudessa yms niin paljon tulee tavaraa kuljetettua ja oli ihan ideana että vois öitäkin silloin tällöin nukkua autossa, ellei muuten vaan niin silloin ainakin kun on reissussa jossain.

Eli jos vähä joltai kokeneemmilta sais infoa.
Eniten tietysti kiinnostaa viat, korjauket ja mikä luultavasti pamahtaa ja milloin.
Tällä hetkellä tähtäimessä Vani mikä on suht siistin näkönen sisältä ja ulkoa, mutta kilsoja kertynyt jo yli 500 000. Vani on vuosimallia -92.
Mitäs tästä pitäis kysellä/tietää?

4

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vantheman

      Tärkeintä olisi tarkistaa, että kone ja laatikko toimii. Huolehdi siitä, että autolla ei ole ajettu koeajopäivänä. Kylmäkäynnistys kertoo paljon. Haalarit myös mukaan ja kunnon tarkistus alustan pelteihin. Kaikki muu on pientä siihen verrattuna, että joutuu hankkimaan uuden tekniikan tai hitsaamaan puoli pohjaa.

    • Willy1

      Takaovien alareunat, lokarin kaaret ja helmat suurimmat ruostepaikat. Pohja ei yleensä edes hirveästi ruostu, kun on sen verran korkealla.

      Itsellä 6 vania ollut, tai 2 tälläkin hetkellä. Ikinä ei ole ollut pohja mätä.
      Kilometrejä ei tarvitse pelätä, jos on huollettu.

      Chevyyn kulutus-osat on halpoja suomessakin. Varsinkin, jos on joutunut esim. euro-autoon osia ostamaan. Jenkeistä tilaamalla saa vielä halvemmalla. Tuossa hyvä linkki: http://www.rockauto.com

      • Willy1

        Lisäys vielä.
        Tämän hetkisestä käyttöVanista en edes tiedä kilometrimäärää.
        Ollut mulla vajaa 10 kk. Mittaristossa itse tehdyt mittarinpohjat, jossa ei ole tehty reikiä matkamittarille, eikä trippimittarille.
        Kilometrilukema ei ole mua niin paljon kiinnostanut, että olisin rei'ittänyt mittarinpohjat. :) Pääasia, että toimii.
        6,2 kyseessä.


    • entisöinti

      Ei helevetis!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe