Kuka olet?

Nimloth

Jos saisit valita yhden Tolkienin luoman hahmon henkilöllisyyden, kuka olisit? Miksi juuri hän?

Onkohan tämänlaista kyselyä ollut täällä aikaisemmin, en ainakaan muista...Olisi mielenkiintoista kuulla, "ketä täälltä löytyy".

30

2658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samwise-fani

      samwise gamgee :),siksi koska se on vaan niin yksin kertasesti ihana ;)

    • Varda

      haluaisin olla ehkä Galadriel... kun joku kiehtoo siinä henkilössä...:)

    • Tolkien fani

      Gimli,Gloinin poika.

      Ja perustelut: Gimli on kirjoissa ja leffoissa aika rankka kääpiö, joka tappaa hienosti kirveellä örkkejä.Niin ja se voitti Legolasin Helmin syvänteen
      taistelussa.Eli tappoi yhden örkin enemmän kuin suippokorvainen pikku haltija prinssimme. ;D

      • Iltatähti-91 (ex.Arwen91)

        Olisin ehdottomasti Arwen.
        Yksinkertaisesti, koska tyyppi on niin "kaltaiseni".
        Jos olisin miespuolinen, olisin varmaankin Aragorn tai Beren.Silmarllionista olisin Luthien tai Finduilas.


      • Kopottaja
        Iltatähti-91 (ex.Arwen91) kirjoitti:

        Olisin ehdottomasti Arwen.
        Yksinkertaisesti, koska tyyppi on niin "kaltaiseni".
        Jos olisin miespuolinen, olisin varmaankin Aragorn tai Beren.Silmarllionista olisin Luthien tai Finduilas.

        Minä haluaisin olla Balrog.


    • Matami Rosmerta

      Haluisin olla Aragorn, koska se on niin rohkea. Tai onhan ne kaikki aika rohkeita mut Aragorn on kaikista paras. Tai sit haluisin olla Gandalf, koska vaikka se onkin vanha käppänä, kyllä siitäkin tarpeen tullen puhtiakin löytyy, ja paljon :).

      • Nenya

        ..Olisin Pippin! Se vaan on niin ihana, kun se aina vähän "sählää"..Mutta silti on rohkea!


    • Lalaith

      Paha kysymys! Ainakaan en haluaisi olla tuo Lalaith - hänen elämänsä jäi ikävän lyhyeksi vaikka nimi onkin kiva... En ole tainnut koskaan kunnolla samaistua kehenkään Tolkienin hahmoon. Ehkä Eowyn... meillä ei kyllä ole juuri mitään yhteistä, mutta hänessä on paljon sellaista, mitä haluaisin olla ;) Tai Haleth Silmarilionista, olen aina pitänyt siitä kansasta. Tai jos otetaan miehet mukaan niin sitten ehkä olisin mieluiten Glorfindel (se, joka oli Rivendelissä - siis mikäli niitä nyt oli kaksi, tämä ei ole selvää ainakaan minulle ;). Itse asiassa minulla on varmaan eniten yhteistä Frodon kanssa nyt kun ajattelen, mutta en kyllä missään tapauksessa haluaisi olla hän...

    • Luna-fani

      Legolas! Tykkään siitä tyypistä. Se on niin symppis!

      • Elenya

        Kaikissa sattueen jäsenissä on joitakin samoja piirteitä kuin minussa, vaikka ne onkin miehiä kaikki...^^
        Pippin olis varmaan aika lähellä mua...semmonen sähläri...


    • Nimloth

      voisin vastata tähän itsekin =)

      Éowynissa on jotain sellaisia piirteitä, joita haluaisin omata, esim. rohkeus. Tosiaalta hän oli aika "onneton" ja surumielinen hahmo...

      Haluaisin kuitenkin olla joku haltioista, heissä on sellaista hohtoa ja tyyliä, joka ihmisiltä puuttuu. Mieluiten olisin ehkä Lúthien tai Finduilas, vaikka toinen heistä valitsikin kuolevaisen elämän ja toinen tapettiin...

      • Iluvatar

        ehkä... Tuor jos kaikki tuntee sen jos on lukenut kesken eräisten tarujen kirjan. siksi koska se on niin mielenkiintoinen ukkeli joka on puolhaltia ja kääpiön kirves jolla se tappaa vihollisiaan. ollu vankilassa ja kokenut mielenkiintosen elämän.


    • Hiril Mirjami

      Olisin Melian. Nainenhan oli puolijumala sekä hyvin viisas, kaunis ja arvostettu. Ja tietenkin naimisissa haltiakuninkaan kanssa. Mikäs sen ylellisempää. ;)

    • bombadil

      olisin. aika pirtsakka.

    • Cellofan

      on valita, mutta ehkä kallistuisin Aragorn Arathornin poikaan, koska hän on niiiin ylhäinen ja jalo, mutta samalla ah, niin inhimillinen ja haavoittuvainen...jesh. Ja, jos Silmarillionista joku olisin niin Fëanor, enkä kukaan muu...!Siinä sitä on tulisieluisuutta(nokkelaa...) ja kapinahenkeä kerrakseen, eikä tietenkään sovi unohtaa, että varsin kätevä käsistään oli(siis haltiamittapuullakin)! Naispuolisista henkilöistä voisin olla joko Éowyn tai Lùthien...heissä on jotain potkua: toinen listi nazgûl-päällikön ja toinen jelppi ryöstämään silmarilin itse Sauronilta...ei paha!

      • Olisin

        Iluvatar ja tappaisin teidät kaikki.


    • Pippin

      selvä Pippin!!

    • Nuottikirjoitus

      Olisi ihanaa olla kuin Faramir, sellainen jalo ja hienostunut immeinen, mutta oikeastaan olen aika kaukana hänestä... xD Pippin se varmaan olisi, tai Sam.

    • Sauron fani

      Haluaisin olla varmaan Sauron. En tiedä vaan miksi! Tykkään siitä kauheesti!

    • So it Begins!

      Theoden. Joutuu kohtaamaan omat rajansa niin fyysisesti kuin henkisestikin.

    • LOTR & HP fani

      Vaikee valita... :/
      Aika moni hahmo muistuttaa mua, mut lähimpänä ois varmaan Pippin :D
      Ku se on semmonen sähläri, mut kuitenki rohkee ;)

    • Morgoth888

      . Ihmisistä olisin joko ar-Pharazon, Sauronin Suu tai Uldor Kirottu. Uldor kai mieluiten.

      - Haltioista olisin Celegorm tai Curufin.

      -Örkeistä olisin Azog tai joku muu pomo.

      -Maiarista olisin Sauron, Gothmog tai Curumo.

      -Valarista olisin Melkor.

    • Rica1

      Olisin jotain Legolaksen, Merrin ja Eowynin sekoitus

    • WNBLegolas

      Olisin Legolas, koska hän on taitava vähän kaikessa.
      Pystyn myös samaistumaan Legolakseen helposti.

      Hobiteista olisin kyllä Meriadoc Rankkibuk (Merri).

    • Lego-Lasse

      Enpä tiiä :D tykkään eniten klonkusta, mutta en kyllä haluaisi olla klonkku. Ehkä olisin Legolas, pikku lego osaa kävellä lumen päällä ja on taitava jousiampuja :)

    • munmielestäfrodoonparas

      Frodo <3

    • Lintukarhu

      Jos saisin valita olisin gandalg, koska hänellä oli paljon viisautta ja voimaa.

    • Iluvatar1

      Hah! Eikö kukaan ole lukenut silmarillionia? Ettekö olisi mieluummin valar kuin hobitteja? itse olisin mieluiten varmaankin Iluvatar, eru, kaiken luoja.

      • Anonyymi

        Hah!


    • Possu5

      Arwen!! Koska Aragorn rakastaa sitä!:)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe