rakkauteni sinuun

sillevoin

ei vain katoa ,anteeks....sä oot vaan niin ihana.minkä mä

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samoinhänonmyös

      Ihanin :)

    • SielläOnjaPysyy

      Mihin se nyt vois kadota?

      • sillevoin

        ei se vaan katoa ,ainakaan minun puolelta on kestänyt jo useamman vuoden ..sä teit minuun niin valtavan vaikutuksen silloin monta vuotta sitten kun tutustuttiin.....minkä


      • ootsiissepöljä
        sillevoin kirjoitti:

        ei se vaan katoa ,ainakaan minun puolelta on kestänyt jo useamman vuoden ..sä teit minuun niin valtavan vaikutuksen silloin monta vuotta sitten kun tutustuttiin.....minkä

        pelle joka tuntee muka kaikki niinku nytkin ja sit kirjotat ikävällä et miksi se ei tajuu ettet välitä siitä, hehkis mikä urpo oot.


    • pirujassinäoot

      täynnä ja suollat solvauksia jatkuvalla syötöllä ikäväpalstalle. häpee ittees.

    • kokeilkaa

      jollakin EI oo kaikki muumit laaksossa ,kun toisia mollaa....rakkaus on hieno asia .toisesta välittämistä:)

    • TämäOnYksKonsti

      Voihan sille. Hyppäät hänen syliin, kun seuraavan kerran näette. Kerrot hänelle, että kävästäänpä tuolla ulkona. Mulla on sulle vähän asiaa eli kerrottavaa. Nyt kävi näin, että olen rakastunut sinuun, enkä voi sille yhtään mitään. Olen varannut kirkon ensi sunnuntaille. Tuletko mukaan? Sinun ei tarvi muuta sanoa, kuin että tahdon, lasin maitoa. Saat sen maitolasisi hieman myöhemmin.

      • enuskallasellaisii

        ap helpommin sanottu ku tehty ,kauniisti ajateltu mutta kyllä tässä vaiheessa jää multakin sanomatta..olisi se ihanaa,mutta..


    • fefefef

      sorry

    • sillevoin

      Ap miehelle menee.tässä olen miettinyt sinua ja meidän tapaamista.sä teit minuun niin vaikuttavan vaikutuksen.pelkällä olemuksellasi .oikeesti tiedähän mies olet oikeesti kultakimpale.rakastuin sinuun minkä

      • ajatusvankina

        Toivottavasti olet kertonut tuon hänelle. Vai oletko muutaman vuoden kiduttanut itseäsi tuolla ajatuksella kertomatta kenellekään?


      • sillevoin

        niinhän siinä on käynyt ...haluaisin kertoo hänelle,mut en uskalla.kun en tiijä hän reaktiota...:)ehkä olen hiukkasen ujo sisältäpäin vaikka ei siltä näytä päältä...minkä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe