Minä teen lyhyitä tulkintoja.

Vallitsia

Teen lyhyita tulkintoja korteilla ja heilurin avulla. Rakkaus ja ihmissuhteet ovat alaani. Mutta muutakin voi kysyä.

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kentauria

      Vaalealle naiselle rakkauteen. Elämässä on tumma mies, mutta ei vielä kunnon parisuhteessa.

      • Vallitsia

        Hei! Nostin sinulle kolme korttia ja varmistin vielä heilurilla vastaukset. Kyllä korttien ja heilurin mukaan olisi parisuhde tulossa. Ja oikein hyvää onnea tiedossa.


      • Vallitsia

        Nostin sinulle kolme korttia ja varmistin vielä heilurilta. Korteista näkyy että parisuhde on tulossa. Ja hyvää onnea tiedossa!


    • Hädissään

      Mitä näkyy keski-ikäiselle naiselle rakkauteen,tuleeko yhteenmuuttoa ja avioliittoa lähiaikoina.Näkyykö terveyteen työn keventymistä,eli vähemmän tunteja eläkkeen kautta.Saanko rahahuoleni pois piankin ja kiinteistöni myytyä lapselleni.

      • Vallitsia

        Pöytääsi nousee vahvasti toivon kortit. Korteista nousee uusikoti ja se että esteet mitä on nyt tiellä niin voitetaan ja haluttu lopputulos saavutetaan. Ja raha asijasi helpottuvat ja sitä kautta myös luultavasti tunnit vähenevät työssä. Ja kysyin heilurilta että ostaako lapsesi kiinteistösi ja vastaus oli kyllä. Heiluri näytti myös myönteistä häidensuhteen. Mutta ajan kohtaa en osaa sanoa.


      • Hädissään

        Oikein paljon kiitoksia,hyvää viikonloppua,kaikki kuulostaa hyvältä ja antaa uutta toivoa.


    • Puolinaikkonen

      Olenko raskaana? Saanko ikinä lasta?

      • Vallitsia

        Kysin heilurilta kyseiset kysymykset ja heiluri näytti että tällä hetkellä et olisi raskaana. Mutta ehkä tulevaisuudessa.


    • krapunainen6767

      Miten menee elämä joka junnaa paikallaan onko tiedossa mitään ja ketään.

      • Vallitsia

        Sinulla on nähtävästi ollut joku suurempi haave mikä on syystä tai toisesta kariutunut..? Joka saattaa olla syynä ns. Elämän junnaamiselle paikoillaan. Muista pitää unelmistasi kiinni koska kortit näyttävät että lopputulos olisi menestyksellinen. Ja muutos parempaan lähtee aina itsestä. Kysyin heiluriltä onko muutosta tulevaisuudessa tiedossa ja heiluri vastasi myöntävästi eli kyllä on.


    • ToiveikasYksinäinen

      Löydänkö todellisen rakkauden vielä tämän vuoden puolella?
      Onko ex:n kanssa enää tulevaisuutta?

      • Vallitsia

        Nostin sinulle tarot kortin pakasta.
        Sotavaunut VII: anna kohtalon viedä sinua.Eläpäivä kerrallaan ja kuuntele omaa sisäistä ääntäsi. Luota siihen mitä sisälläsi tunnet ja kuulet. Se johtaa menestykseen/iloisiin yllätyksiin. Ota elämän oppi vastaa.

        Kysyin heilurilta sinusta ja exästäsi. Ja vastaus oli ei. Ja uuden rakkauden suhteen vastaus oli kyllä!

        Usko unelmiisi ja kuuntele itseäsi! <3


    • TjaM

      Tummahko nainen ja ristiverinen/vaalea mies. Emme ole parisuhteessa ja olemme tunteneet jo jonkin aikaa. Kiitos<3

      • Vallitsia

        Nostin sinulle tarot kortin.

        Maljat X: Enteilee rauhaa ja hyvää seuraa sekä hauskoja hetkiä. Tämäkortti on tarkoittaa myös hyvää onnea ja toiveen toteutumista. Ja kysin heilurilta asijaa pariauhteen tiimoilta vastaus oli ehkä. Hyvää syksyn jatkoa<3 usko unelmiisi!


    • TummahkoLady

      Miten asuntoasiat. Asun yksin tuleeko tähän muutos? Miten raha-asiat näytetään?

      • Vallitsia

        Nostin pari korttia sinulle: Usko siihen mitä elämältäsi toivot. Ole valmis taistelemaan. Elämässäsi tapahtuu muutoksia elä taistele niitä vastaan. Vaali itsellesi kärsivällisyyttä. Saatat joutua uhraamaan elämästäsi jotain mutta saat tilalle jotain parempaa ja arvokkaampaa. Elämä voi tuntua nuorallatanssimiselta mutta kokemuksesi kuuluu elämän kouluun. Että olet valmis vastaan ottamaan jotain hyvää! Kysyin raha asijoista heilurilta ja raha asijoihisi on tulossa muutoksia.. mutta ne eivät ole välttämättä positiivisia.
        Mukavaa syksyn jatkoa sinullekkin<3


      • TummahkoLady

        MIten raha-asiat lopulta menevät/ Liittyykö tuo huono onni työhön? Koska näit muutoksia mutta ne eivät ole välttämättä positiivisia.


    • Niinonneton

      Jatkuuko suhde mieheni kanssa vielä vai pysymmekö etäisinä ja lopulta ero? Rakastaako mieheni minua enää? Kiitos jos vaivaudut vastaamaan.

      • Vallitsia

        Nostin kortin: pidä varasi sillä kaikki ei ole siltä miltä näyttää. Turvaudu intuitioon ja kuuntele sen ääntä. Tämä tie mitä kuljet on vaikea ja saattaa pelottaa mutta kulje rohkeasti loppuun. Polulla voi tulla esiin asijoita joista et ole tiennyt. Mutta ole tarkkana eläkä lannistu. Lopussa hyvä seisoo. Olkoon se sitten nykyinen mihesi tai jokin uusi rakkaus. Kysyin heiluriltä rakastaako miehesi sinua enään vastaus oli ehkä. Ehkä miehesi on epävarma tunteistaa.

        Hyvää syksyä sinulle ja toivon onne elämääsi <3


    • Qkuna

      Mitä meidän perheelle tapahtuu vuoden loppuun mennessä?

      • Vallitsia

        Nostin kortin: kortti kuvastaa hidasta kasvua ja tulevaisuuden suunnitelmia. Yleesä suunnitelmat kantavat hedelmää mutta edellytys vaatii kärsivällisyyttä. Paiskit töitä perheesi eteen mutta sinusta saattaa tuntua että poljet paikallasi, vaikkei niin ole. Älä anna periksi! Ja kysin heilurilta onko muutoksia luvassa tämän vuoden loppuun ja vastaus oli kyllä ja muutokset ovat positiivisia.

        Hyvää syksyä ja usko unelmiisi ja itseesi<3


    • Satuttaaa

      Hei!
      Loppuuko tämä nykyinen suhteeni?
      Onko tulevaisuutta hänen kanssaan ketä paljon mietin?
      Milloin olen onnellinen?

    • sevenkö

      Mitä näet meille? Takana myrskyinen suhde, mutta kaikesta aina selvitty. Nyt mies ei halua jatkaa, mutta pienet signaalit mietityttävät minua. Ahdistus on kova mutta koitanko vielä kestää kärsivällisesti vai teenkö täyden pesäeron?

    • Rakkauttaeiole

      8-vuotta suhdetta takana, kumpi meistä lopulta tulee järkiinsä ja nostaa kytkintä? Ukko vain toitottaa että on onnellinen ja haluaa pysyä yhdessä vaikka näen kyllä että ei ole onnellinen kanssani.

    • Auringonkukkia

      Voi vieläköhän katsoisit? Jos kurkistaisit mitä minulle ja vaalealle miehelle tulevaan näytetään?

    • darjis

      Kertoisiko korttisi syksyn tapahtumiin ja kukoistaako rakkaus vaalealle naiselle?

    • Minävainen

      Heippa.Mitä näkyisi tulevaan minulle ja muutaman vuoden nuoremmalle miehelle?

    • yksinäistäelämää

      Mitä näkyy rakkauten ja ihmissuhteet erosta vuosia. Vaalea vanhempi nainen olen.

    • sinkku51v

      Hei! Rakkausasiathan ne aina kiinnostaa. Jatkuuko elämä nykyiseen malliin vai onko jotakin muutakin odotettavissa?

    • Min55

      Katsoisitko näkyykö minulle ihmissuhteessa muutosta?

    • Vallitsia

      Olen pahoillani että vastaukseni on kestänyt! Mutta aijon jokaiselle vastata! :) Ystävällisin terveisin Vallitsia!

      • Ikävöinhäntä

        Minun ja tyttären välit ovat olleet huonot jo pari vuotta? Mitä meille näytetään? Haluaisin saada kaikki ennalleen? Tämän ilanteen syy on hyvin erikoinen!!


      • Onkohänseoikeaminulle

        Näkyykö minulle ja Jousimiesmiehelle sormuksia? Jos niin onko vielä pitkä aika siihen?


    • Huolissaankovasti

      Miesystävä on ollut viikon matkalla...mitään yhteydenottoa ei ole kuulunut? Onko kaikki hyvin ja onko meidän välillämme kaikki kunnossa? Huoli on kova ja pelkään myös ettei mitään ole tekeillä selkäni takana. Kiitos !

    • yksinhänminä

      Löytyykö rakkautta/pysyvää suhdetta vanhemmalle naiselle tämän talven aikana?

    • Kivatietää

      Pitäiskö mun opetella olemaan avoimempi tai kääntyä jonukun ammatti-ihmisen puoleen? Jatkuuko takaiskut vai joko olisi valoa tunnelin päässä?

    • isallhopegone

      Hei Vallitsia!

      Haluaisin kysyä asumisasioista: tuleeko minulle mahdollisuus muuttaa uuteen asuntoon vai olenko pakotettu jatkamaan asumista tässä? Tämä todella vaivaa minua. Myös rahatilanne huolestuttaa. Kiitos paljon jos katsot!

    • Haluaatietää

      Uusi koti-muutto? Saanko omalta osaltani siihen rahat kokoon? Talousasiat- näkyykö tässä kohtaa perintöä?

    • Odotellessa

      Miltä näyttää minun loppuvuosi rakkaudessa?
      Päättyykö pitkä yksinäisyys ja tapaanko elämäni miehen?

    • uojsdöalruh

      Lyhyt kysymys: onko mieheni sairaus kohtalokas ?

    • jonossa

      Ei kannata luvata jos kantti ja energiat ei kestä,,,laita jo että löit hanskat tiskiin.

    • Rapu_80

      Mihin alalle minua neuvoisit? Suunta on kadoksissa näin pienen vapaan jälkeen. Tuntuu etten jaksaisi palata entisiin hommiin mutta en tiedä mitä muutakaan tekisin.

      Kiitollinen kovasti olen jos ehdit tänne saakka vastailemaan!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe