Pieni kuppi piristää.

PiriHo

Mitä mieltä olette riippuvuudesta kahviin ? Mikä on pisin aika minkä olette olleet ilman kahvia ? Kuinka nopeasti ajattelette kahvia herättyänne ?
tekeekö mieli nyt ?

http://www.stara.fi/2015/08/31/kauppias-paljasti-myymalavarkaiden-suosikit/

Kauppiaan mukaan suosituinpia varkaiden kohteita on Alkoholi, tupakkatuotteet ja kahvi. Joten jotain yhteistä noilla nautintoaineilla on.

6

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiseminullekuulu

      Olen nyt ollut reilun viikon ilman kahvia vaikka olenkin korvannut sen alkoholilla eli riippuvaisuudesta toiseen ja röökiä vedän silloin tälloin - joten olenko addikti vai jotain pahempaa - nuu en vaan pystyn lopettamaan kaikkien nautintoaineiden käytön kunhan niin haluan.

      • kaffeekyldyyri

        Yksi huvittavin väite kahvilakultturista tuli vastaan kun kävin maikkarin sivuilla - maitoa ei saa lämmittää yli 60 asteen tai siitä tulee kitkerää.

        Ja silti tämä "barista" vetää nassuun mielihyvin niin pannacotat kuin mummon riisipuurot, joissa maidon lämpötila on reilusti yli sadan asteen.

        Esimerkki snobismsta ja ajattelun köyhyydestä.


    • Oppuharhoinen

      Kyllä mieli tekee kahvii

    • munamies_

      Kyllä pihisevä sumppi on aina poikaa.....

      • NukunHyvin

        Mulle sumppi ei ole piriste vaan unilääke eli hyvän aterian ja kahvin jälkeen on pakko vetää puolentunnin tirsat.

        Samaten myöhemmin illalla tulee syötyä vähän suolaista makean kahvikupposen oheen, että jaksaa aamuun asti - en voi jummartaa tyhjin vatsoin nukkujia - mulle ainakin tulee nälkä jo ennen heräämistä.


    • Kysymystä

      Piristääkö pano piripäissään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe