Erilleen kasvaminen valtion tuella. WChild News

WorldChildNews

Byrokraatti on ihminen. Ihminen erehtyy.

Kannattaa luottaa siksi vain omaa sukuunsa. Viime tingassa vain suku hoitaa, auttaa, välittää. Mutta nykyisin byrokraatti haluaa ottaa vastuuta siihen pisteeseen, että jos vanhempi ei kuuntelee, niin häntä saa piikittää, pakottaa, eristää, alentaa.

Kuka hitossa on byrokraatti kun kerran hän on ihminen?
-onko hän eronnut?
-onko hänellä omia lapsia?
-onko hän hyvä vanhempi?
-onko hän pyyteetön?
-onko hän hyvätahtoinen?
-onko hän älykäs?
-menevätkö ymmärrykset yhteen perheen kanssa?

Niin paljon asiaa vieraalta ihmiseltä, joka ei kuulu perheeseen, varsinkin kun hänen pitää muistaa syödä, käydä lenkillä, hoitaa kymmenen muuta asiaa, kotia, omaa perhettään ym. Koska on aikaa hoitaa lasten suojelun alaista perhettä?

- Silloin tällöin.

Montako aikaa siihen menee?

- 5:stä - 10:een vuoteen.

Pitääkö erota vai jäädä odottamaan?

- Vaikea sanoa.

Eikös perheen kumppanilla ole aivoja tulla yhteen, onhan toinen kumppani halukas jatkaa.

Tämä on erityinen osio. Nuorilla naisilla moraalinen vastuu on aivan muuta kuin ennen vanhaan. Nuori nainen on vapaa ajattelemaan itse, mutta hän ei osaa, koska Vesimies 2000 on nuorta. Tarvitaan kulttuurinen pääomaa, että nainen pettää riittävästi, jättää riittävästi, valehtelee riittävästi ja ui kaikessa materialistisessa mammoonassa riittävästi ja on super itsenäinen.

Montako aikaa siihen menee?

- 100:ssa vuodessa alkaa huomata muutoksen, mutta todellinen muutos tuntuu vasta 1000 vuoden kuluttua.

(Tältä kantilta katsottuna vois erota)

Onko olemassa sellaista naista, joka ei eroaa?
Kokeilee heinäkuun Rapua, ellei ole itse Rapu, sillä kaksi rapua ei tulee toimeen. Rapu kiintyy sinuun, eikä päästä.

Huonot chanssit ovat Länsimaisella miehellä. Nainen ja lapsi ovat kaikkien omaisuutta. Yksityisomistus on poistettu ja poistetaan. Suomen valtio on proletariaatti siinä, se vetää pitkälle tulevaisuudessa, jossa Perhearvo on nollattu naisten mielistämiseksi.

Valtion tuella naisetkin haluavat erota vaikka lapsen erottaminen vanhemmasta on rikkollista. Älkää vain antakoo eronneille tukia ja asuntoja ja hoivaa.

Jori Panoraama
World Child News

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurraahurraa

      Vau sekopäillä on oma uutistoimisto.

      • rinkelitoot

        normaaleilla on vain toimistotyö


    • Ajatuksiahiemansinulle

      Riittää kun lyö tulpan sinne lisääntymispäähän eikä mene naimisiin niin ei ole mitään ONGELMIA naisten suhteen. Voi olla ettei naista silloin saa mikä taasen suojaa turhalta paskalta niin ettei tarvitse valittaa.

      Olen ollut koko ikäni älykäs enkä ole erehtynyt tähän päivään mennessä. Tiesin jo nuorena mitä halusin ja mitä EN HALUA. En ole halunnut koskaan lapsia enkä naimisiin mutta elää silti ONNELLISTA elämää ja kokeilla onko se mahdollista. Kun ei kulje laput silmillä ja ajattelee asioita paljon yksin eikä koskaan ole kenestäkään riippuvainen. Ei ihmisen tarvitse takertua toiseen vaan antaa kumppanin hengittää ja kasvaa omia aikojaan kuten itse kasvaa.

      Jumalaton itsekkyys, ahneus ja tyhmyys ajaa ihmisen tekemään sellaisia virheitä mitä raskaasti katuu lopun elämänsä. Kun ihminen ei tunne itseään niin ei se tunne kumppaniakaan eikä edes kiinnosta tutustua vaan heti tehdään raskaita päätöksiä jotka sitten epäonnistuttua vaikuttavat loppuelämään.

      Jokaisessa asiassa voi ihan kaikki laittaa erehdyksensä piikkiin kun ei ole koskaan ajatellut, harkinnut mitään loppuun asti vaan toimitaan kuin tuulen viemänä.

      Suurin osa ei edes opi virheistään vaan toistaa ihan samoja lopun elämänsä niin kauan kun vain mahdollista.

      Omasta tyhmyydestä on niin jumalattoman helppoa syyttää ihan kaikkea yhteiskuntaa ja ihmisiä kun on päätään tullut seinään lyötyä niin itsessähän ei ole koskaan mitään vikaa, aina muissa vika. Silloin kun on kaikissa muissa vika paitsi itsessä niin estää kehittymisensä ansiokkaasti ja kohta on taas samoja virheitä toistamassa elikkä sama kierre jatkuu loputtomiin kuten olen monissa ihmisissä nähnyt.

      • iouiouiouiou

        hyvä kirjoitus.
        Olen aika samoilla linjoilla, että ihminen toistaa asioita, kehittyy mutta samassa ajaa samoja vanhoja ratoja. En tiedä paheneeko asia vanhetessa.

        Silloin uuden kumppanin löytäminen voi olla vaikeaa.

        Rainbow on sitä, että on helvetisti ihmisiä. Suhteet ovat pintapuolisia eikä ole "omaa pesää".

        Kuitenkin ihmisen apulainen on toinen ihminen. Päihteettömyys auttaa tilannetta.
        :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe