Joka paikassa vain strecth-farkkuja??

farkkutäti_

Kyllä oli taas vaikea saada pitkänä naisihmisenä tavalliset mustat farkut, mutta lopulta löysin kun varmasti 15 liikettä kiersin. Kaikkialla myydään vain niitä stretchejä enkä varmasti yli nelikymppisenä naisena sellaisia päälleni laita. Olen normaalipainoinen/hoikka. Mielestäni ne sopivat kyllä hoikille alle kolmekymppisille mutta muiden kannattaisi käyttää harkintaa ennen kuin sellaiset "makkaran kuoret" ostavat.

Kauppiaat, miksi ette ota valikoimiinne näitä? Me keski-ikäiset emme osta niitä halpisfarkkuja, olisimme niitä rahaa tuovia asiakkaita jotka haluavat ostaa tyylikkäät perusfarkut. Kiersin kyllä Stockat ja Sokoksenkin mutta ei ollut pitkälle naiselle. Lopulta löysin kyllä pienestä erikoisliikkeestä ne.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raätäli

      Hanki vaan väljät stretch-farkut, niin ongelmasi on ratkaistu.

      • aapee_

        Hei, en taida kuitenkaan :) kun on toistaiseksi saanut vielä perusfarkkukankaasta valmistettuja. En tykkää että "ahteri" korostuu erikseen, vaikka tosiaan ihan normaali painoinen olenkin. Vapaa-aika ja muu on eri asia, mutta teen sellaista työtä missä edellytetään asiallisen klassista pukeutumista, farkut on hyväksyttävät kun ovat siistit eivätkä mitkään peffan esittelyversiot :) myöskään mitään tissitoppeja työssäni ei pidetä. Mutta olen kiitollinen kun housut löytyivät, välillä pidän ihan suoria housujakin.


      • aapee_

        Kysyn vielä, alkuperäisenä kirjoittajana, että myisikö jokin nettikauppa tällaisia? Palautusoikeudella toki, farkut on vaikea ostaa ihan vain kokonumeroiden perusteella sovittamatta, enkä mielelläni niin tekisi, mutta jatkossa, voisin harkitakin? Jos joku tietää, voisiko ilmoittaa, ellei mainostus ole kiellettyä sitten... Jos ensi vuonna kun ostan farkut, näitä tavallisia ei vaikka saisi enää mistään hakemallakaan? Voisin muuten siirtyä mekkoihin mutta en kulje autolla ovelta ovelle työmatkoja, joten hankalaa.


      • toivotonta

        Väljät stretch-farkut? En ole aloittaja, olen muuten vain samaa tyyppiä kuin hän, eli kolmekymppiset jo ylitetty, normaalivartaloinen ja pitkähkö, farkkukansalainen kuitenkin. Ihan sama ongelma ollut nyt pari vuotta farkkuja etsiessä, eli liian kireät polvesta ylöspäin! Miten voisin ostaa suurempaa tuumamitoitusta, kun silloin taas vyötärö ja lantio olisivat liian suuret vaikka reiden kohta olisikin sitten löysempi?
        Entisaikaan varoiteltiin liian kireitten farkkujen altistavan suonikohjuille... heh... miten tämä nykymuoti olisi yhtään parempi, vaikka stretsiä olisikin reidessä ja polvessa, leikkaus kiristää siltikin...

        Eli haluaisin minäkin löytää farkut, joissa on nätti ja sutjakka leikkaus reidessä ja lantiolla, nätti ja sutjakka ei tarkoita sukkahousumaisuutta.

        Nämä suomalaiset liikuuperit ovat kuulemma suomalaiselle vartalolle tehtyjä, vaan eivät ainakaan minun kroppani mittoihin sovi, aina jää joku kohta lököttämään, useimmiten lantion ja reiden väliselle alueelle.


      • liikuupperit
        toivotonta kirjoitti:

        Väljät stretch-farkut? En ole aloittaja, olen muuten vain samaa tyyppiä kuin hän, eli kolmekymppiset jo ylitetty, normaalivartaloinen ja pitkähkö, farkkukansalainen kuitenkin. Ihan sama ongelma ollut nyt pari vuotta farkkuja etsiessä, eli liian kireät polvesta ylöspäin! Miten voisin ostaa suurempaa tuumamitoitusta, kun silloin taas vyötärö ja lantio olisivat liian suuret vaikka reiden kohta olisikin sitten löysempi?
        Entisaikaan varoiteltiin liian kireitten farkkujen altistavan suonikohjuille... heh... miten tämä nykymuoti olisi yhtään parempi, vaikka stretsiä olisikin reidessä ja polvessa, leikkaus kiristää siltikin...

        Eli haluaisin minäkin löytää farkut, joissa on nätti ja sutjakka leikkaus reidessä ja lantiolla, nätti ja sutjakka ei tarkoita sukkahousumaisuutta.

        Nämä suomalaiset liikuuperit ovat kuulemma suomalaiselle vartalolle tehtyjä, vaan eivät ainakaan minun kroppani mittoihin sovi, aina jää joku kohta lököttämään, useimmiten lantion ja reiden väliselle alueelle.

        Itse löysin Liikuupperista :) usein näitä hyviä perusfarkkuja, pitkänä hoikkana naisena, mutta nyt oli Sokoksella pitkille enää venyviä malleja, eli strecthejä. Menin vanhasta muistista Sokokselta hakemaan Liikuuperit mutta tyhjin käsin palasin ja nyt alkaa toivoton etsintä. Joitain hajakokoja oli vielä näistä perusfarkuista mutta minun koko oli jo myyty loppuun.
        Makkarankuori farkkuja en osta. Täytyy varmaan ottaa lapsenvahti 5 illalle ja alkaa etsimään kaupungilta tavallisia farkkuja jostain. Hullua!
        Mistä ihmeestä joku malli/missi joka on 180 senttiä pitkä ja hoikka, saa vaatteensa, ne joutuu kyllä teetättämään kun tämä 175 senttiäkin on jo toivoton.


    • trendipellet

      Se on sitä MUOTIA ! Kauppiaat pakkomyy ja muodin orjat ostaa . pitäisi osata itsekin katsoa istuuko vaatteet . Ei ne muotivaatteet käy läheskään kaikille, mutta kun pitää olla trendikäs ....

      • tuskastuvavaatteenostaja

        Näinhän se on. Ja kun et seuraa juuri sitä "muotia", on sun tosi vaikea löytää tyylikkäitä / ja / tai klassisia vaatteita mistään. Löytyy kyllä isoimmista kaupungeista kun hakemalla hakee ja vielä kerran hakee. Silti saat tyytyä usein sinne päin olevaan.
        Miksi muuten trikoo tuntuu olevan ylipäänsä muodissa, tosi hankala ostaa naisten paitiksia, kaikkialla sitä makkarankuorta, kuten housuissakin. Harvalle sopii ja harva haluaa, poislukien ihan nuoriso, mutta me aikuiset naiset
        ... kamalan näköistä kun me vanhat akat kuljetaan niissä makkaran kuorissa? Pitäisikö vielä opetella vanhoina päivinä ompelemaan itse vaatteet?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe