Trikoot fetissinä

Juoksutrikoot

Olen sporttinen homomies. Trikoot ja muut vartalonmyötäiset sporttivaatteet ovat minulle tosi mahtava fetissi. Tykkään kulkea trikoissa ilman alkkareita (commandona) melkein aina vapaa-aikana. Parhaat fiilikset tulee valkoisista tai kirkkaan värisistä trikoista eli niistä, joissa miehiset muodot näkyvät parhaiten.

Minulle tuottaa mielihyvää, kun vastaan tulevat naiset ja etenkin miehet vilkaisevat alaspäin eli haaroväliini.

Seksihommissa painitrikoot ovat hyvä asu esileikkiin. Paras fiilis tulee, kun kaverikin pukeutuu trikoisiin. Siitä se kiima alkaa.

Muilla samanlaisia tuntemuksia?

32

2542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urheilutrikoot

      Kyllä urheilutrikoot ja muutkin trikoot naisten jaloissa saa ihailevia katseita.
      Miesten jaloissa eivät valitettavasti aiheuta lainkaan positiivisia viboja. Pyöräilyssä tai juoksussa eivät kuitenkaan näytä aivan naurettavilta miehilläkään.

    • Fetissi

      Joo kyllä kireät housut äijällä on makeet, itse miehenä kyllä kiinnostun sellaisesta näystä , koska vain tosi rohkea mies vetää niin kireät housut joissa on mahti pullotus. Eikä siinä kelleen vahinkoa tule jos kaveri itse siitä nauttii kun huomaa jonkun kaverin tuijottavan etumustaan.

    • Kireelle

      Itselläni on mustat kireät juoksutrikoot jotka vetän tiukasti ylös ja vehkeet oikeaan lahkeeseen ,sitten kruunaan kireyden vetämällä painonnostovyöllä housut vielä kireämmälle ja kyllä oikeassa lahkeessa pullottaa. Kiihotus on valtava kun vastaantuleva äijä ei saa katsettaan irti pullotuksesta.

      • Se vyöhomma on ihan hyvä. Valkoiset on paremmat kuin mustat, mutta jos haluaa olla vähemmän huomiota herättävä, niin OK. Itse vedän trikoiden keskisauman persvakoon niin syvälle kuin voin ja siitä vehkeiden jommalta kummalta sivusta. Sitten kiristän toiselta puolelta, ja vyö pitää trikoot ylhäällä. Tärkeää on, että sulla on sellainen pusakka yllä, jossa on helmassa resorit. Kun alkaa pullottaa liikaa, ja väkeä on paljon, vedät vain pusakan vehkeesi ylitse. Kiihotun aina näissä tilanteissa, mutta onneksi on tällainen mahdollisuus. Itse en ymmärrä, miten kilpapainijat puhumattakaan pikaluistelijoista pystyvät pitämään vehkeensä kurissa!! http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/628x471.html . Tässä kuva mun trikoistani, mutta eihän sitä pysty klikkaamaan tässä säälittävässä formaatissa: www.localamateursextube.com/amateur-sex-picture/2192/spandex


      • Lenkkeilijä2

        Olis kihoittava nähdä sut trikoissasi, kun kalusi näkyisi pullottaen läpi. Itse lenkkeilen tosi kireissä juoksutrikoissa ilman alushousuja.



      • Lenkkeilijä2

        Oho ompa kiihoitava etumus slla.


    • trikoomies

      Kiihottaa kyllä itseänikin pitää ja ennen kaikkea näyttäytyä lenkkipolulla oikein piukoissa trikoissa. Joskus alla ei ole mitään ja joskus taas pienet stringit. Myönnetään, että mukavasti se stimuloi kalua, kun se hankautuu kireän ja liukkaan kankaan alla. Itse kyllä enemmän kiihottaa se takapuoli etumusta enemmän.

      Nautin myös nähdä kireissä trikoissa lenkillä naisia ja myös miesten pakaroita, vaikka en mikään homppeli olekaan. Omalla kohdalla tuo pakaroiden ihailu ja näyttely liittyy haluun saada ja antaa piiskaa trikoissa. Onneksi olen saanut sen saannin myös kokea ja mahtavaa oli.

      En tiedä pitääkö paikkaansa mutta tuo antaja kertoi ylikireiden trikoiden tai housujen käytön miehillä viittaavan haluun saada selkäänsä niihin pukeutuneena? En kuulemma ollut ensimmäinen kundi, jolla oli samanlaiset mielihalut.

      • Anonyymi

        Naisten yllä leggingsit ja muut kireät housut on upeaa nähtävää.
        Käytän naisten kangas leggingsejä kesällä ja talvella keinonahkaleggignsejä.
        Vain sillä eroituksella, jotta vehkeet yritän saada mahdollisimman huomaamattomaksi esim. naisten uikkareilla.
        Jos näen miehellä urheilutrikoot, niin minkäänlainen etumuksen pullotus ei voi vähemmän kiinnostaa.


      • Anonyymi

        Naisten yllä leggingsit ja muut kireät housut on upeaa nähtävää.
        Käytän naisten kangas leggingsejä kesällä ja talvella keinonahkaleggignsejä.
        Vain sillä eroituksella, jotta vehkeet yritän saada mahdollisimman huomaamattomaksi esim. naisten uikkareilla.
        Jos näen miehellä urheilutrikoot, niin minkäänlainen etumuksen pullotus ei voi vähemmän kiinnostaa.


      • Anonyymi

        Naisten yllä leggingsit ja muut kireät housut on upeaa nähtävää.
        Käytän naisten kangas leggingsejä kesällä ja talvella keinonahkaleggignsejä.
        Vain sillä eroituksella, jotta vehkeet yritän saada mahdollisimman huomaamattomaksi esim. naisten uikkareilla.
        Jos näen miehellä urheilutrikoot, niin minkäänlainen etumuksen pullotus ei voi vähemmän kiinnostaa.


    • trikoissasidottuna

      Tuollaisessa tiukoissa trikoissa sidottuna ja siihen päälle vielä liukas tuulitakki päälle voisi olla hyvä kokemus. Olisin sidottuna liukkaassa ja kiiltävässä asussa kiusattavana. Toinen on pukeutuneena saman tapaisesti. Siinä silmä saisi katsottavaa.

      • Anonyymi

        Oletko mies vai nainen


    • rikookyösti

      Multa repes kerran rikoot ja muna pamahti haaroista ulos kovassa stondiksessa. Oli siinä mahtava tunne kertakaikkiaan kun kaikki vastaan tulijat tuijotti mun lerskaa. Oon 130 kg ja aika vatsakas kaveri.

    • Adidaskundi

      Sama himo mullakin. Näytellä kireissä trikoissa itseä. Toi piiskan saanti sellaset jalassa kolahti kanssa. On varmaan jotain perää sen antajan jutussa.

    • trikookundi

      Kireet juoksutrikoot ja paita iteläkin - kyllä katseet käy ja joskus joku kurkistaa taaksekkin, kun pakarat timmit. Itseasiassa trikoot lisää kuntoilun ja juoksun tarvetta, kierros vielä tyyliin ja kyllä pysyy timmissä kunnossa.
      Naurettavaa on ilmiö joka tänäkesänä yleistyi - kundeilla kunnon juoksu trikoot, mutta niiden päällä sortsit - typerän näköistä, häpeääkö ne jotain?
      Itseäni kiihotti myös tuo piiskaus trikoissa - oispa mojovaa jos puskista tulis iso mies ja veisi lenkkipolulta sivummalle metsään ja antais oikein isänkädestä koivuraipan laulaa pakaroille. Kyselemätä mitä tälläinen 21v. kundi olis asiasta mieltä :)

    • Adidaskundi

      Just just kun omasta päästä toi piiskan saanti. Iso mies tai aviopari veis metsään ja antais paju piiskan tai remelin laulaa kireille trikoille. Toinen pitäis aloillaan ja toinen antais kunnolla selkään.

    • UjotTalvitrikoot

      Mulla on talvipyöräilyyn paksummat trikoohousut, joissa korkea vyötärö, olkaimet ja jopa pieni vetuketju edessä. Tuntuu mukavilta ja turvallisilta jalassa. Kerran menin nopeasti pyörän selästä rautakauppaan asioille ja huomasin että ihmiset oli aika kiinnostuneen oloisia asustani. Olen ujo heteropoika.

    • Petess

      Kerran kun taas ajelin pyörällä keskikesällä, koska pyöräilen paljon, vaikka en käytäkkään kireitä tamineita, niin vastaa tuli joku tyyppi semmosissa vihreissä trikoissa ajaen selkä suorana ja sillä seiso voimakkaasti, tai sitten se oli laittanu kurkun housuunsa. Poleksi vaan kaikessa rauhassa hissuksiin, kuin mitään ei olis tapahtunu. Ei kai voinu ajaa kumarassa, jos stondis oli hirmuinen. Aattelin vaan että mitähän seuraava vastaanosuva naisihminen ajattelee, tuon nähdessään.

      • Pyöräilyhousuista voisi parranajoterällä ratkoa sen pehmusteen pois ja esiintyä ilman alkkareita.


      • Anonyymi
        finnfungi kirjoitti:

        Pyöräilyhousuista voisi parranajoterällä ratkoa sen pehmusteen pois ja esiintyä ilman alkkareita.

        Niin olen tehnytkin


    • trikoolenkkeilijä3

      KIva huomata, että on muitakin kireistä juoksutrikoista kiinnostuneita. Itse en nykyään muissa asuissa lenkille viitsi mennäkkään. Jos tekee mieli ottaa vähän rauahallisemmin, niin pukeudun turvallisesti mustaan. Välillä taas tekee mieli revitellä ja pistän ylle kirkkaampia trikoita: kirkas sininen, punainen, vihreä, neonpinkki. Kesäisin juoksen myös kokohaalareissa. Sellaisissa, joissa on vetoketju selän puolella. On hauskaa katsella vastaantulevien ihmisten ilmeitä. Jotkut ovat kuin eivät huomaisikaan, toiset taas katsovat hyvinkin pitkään, mutta syrjäsilmällä. Täytyy kyllä myöntää, että trikoot näyttävät paremmilta naisten päällä, mutta sopivan tiukkakroppaiselle miehellekin ne sopivat. Hyvä kannustin pitää kroppa kunnossa.

      • En ole missään nähnytkään sellaisia kokotrikoita, joissa on vetoketju selässä. Mistä olet ne ostanut, vai oletko teettänyt?


      • Speedsuits

    • Zentai

      Zentai suit hakusanaksi ja löytyy vaikka millä mitalla. Aliexpressiltä saa kuukauden odottelulla pukuja edulliseen hintaan. Koko ja laatu on taattua Kiina tavaraa.

      http://www.aliexpress.com/item/2014-New-FA-Multi-Function-Full-Body-Spandex-Cosplay-Clothes-Skin-Suit-Catsuit-Halloween-Zentai-Costumes/32230038617.html?spm=2114.01020208.3.39.urLssQ&ws_ab_test=searchweb201556_6_79_78_77_80,searchweb201644_0,searchweb201560_6

      http://www.aliexpress.com/item/Halloween-Cosplay-Lycra-Spandex-Zentai-Unitard-with-Face-Open/32500717577.html?ws_ab_test=searchweb201556_6_79_78_77_80,searchweb201644_0,searchweb201560_6&spm=2114.01020208.3.145.jq26xz

      • Anonyymi

        Zentait on mahtavan tuntusia päällä. Kokeilkaa ihmeessä, jo ette jo ole. Helppo alottaa vaikka hämiksen asulla. Kiiltävät on upeita, mutta läpinäkeminen haastavampaa, eli kannattaa harkita silmäreikiä tuolloin. Ei kannata myöskään ostaa liian isoa, sillä tarkoitus on olla ihonmyötäinen ei löysä.

        Puku tuo hyvää anonymioutta esim. parin kanssa touhuamiseen. Toimii jo hyvin sellaisenaan, mutta saa myös usein vetoketjun haaroihin.


    • Lycra06

      Aurinko paistaa mutt on pikkasen kylmä, mmmm nyh on mukava lenkkeillä kun on katottavaa :) Naisten ja miesten herkulliset ahterit ja jalat pitkissä trikoissa... Biseksuaalin unelma...

    • Anonyymi

      Tiukat painitrikoot tuntuu tosi mahtavalta päällä, pippeli paisuu.

    • Anonyymi

      minulla on painitrikoot, missä on avoin takapuoli, olen siis perse paljaana.
      Tuntuu kiihottavalta edes kuvitella, että on mahallani ja mies on päälläni ja hinkkaa kaluaan perseeseeni.

    • Anonyymi

      Kesällä panen taas räikeän oranssit, läpi-näkyvät shortsit.
      niiden alla on remmi-hihna-housut, mitkä kiristää paljaan peppuni tiukasti yhteen ja taakse sekä hihna on paljaan pippelini ympärillä.
      kuljen pippelini ja peppu paljaana. ihmiset tietenkin huomaa.
      minulla on nöyryytetty ja alistettu olo, kuten kuuluu.

      kun olen noin paljaana pukeutuneena, niin minulla on tarve saada piiskaa.
      muutaman kerran olen ollut piiskattavana. ja tarvitsen lisää piiskaa.

    • Anonyymi

      Minulla on liian pienet shortsit, mitkä menee tiukasti persevakooni.
      Määrätyissä asennoissa pippelini näkyy lahkeesta, koska ei alushousuja.
      Silloin minulla on tarve olla piiskattavana ja pantavana.

    • Anonyymi

      Naapurin pojan kanssa 10-12 vuotiaina harjoittelimme painia pojan huoneessa.
      Rouva teki meille painitrikoot, pojalleen sellaiset missä aukko edessä eli kikkeli esillä ja minulle sellaiset missä aukko takana eli olin perse paljaana.
      Rouva katseli kun hänen poikansa kikkeli oli suussani ja takapuolessani.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe