Neuvoja kaivataan!!!

Neuvojakaivataan

Eli siis, poikaystäväni kanssa harrastimme seksiä (minun ensimmäinen kertani) en käytä e-pillereitä, mutta ehkäisyasioista olemme puhuneet ja käytimme kondomia. Sitten sattui pieni vahinko ja poikaystäväni oli sisälläni ja kun hän tuli ulos niin huomasi että kondomi oli luiskahtanut pois paikoiltaan noin puoleen väliin penistä. Kondomi suojas edelleen hyvin peniksen kärjen yms. Poikaystävni ei ollut tullut vielä ennen sitä ja minä hieman säikähtäneenä laitoin pelin poikki siinä kohtaa. Poikaystävän kanssa asiasta keskustelimme heti ja hän sanoi että on todella epätodennäköistä että voisin tulla raskaaksi siitä. Onko? Tuntuu että hieman stressaan asiasta liikaa, mutta silti pelottaa, jos tulen raskaaksi siitä. Mitäs mietä olette? Kannattaisiko mennä vaan ostamaan raskaustesti ja miettiä asiaa sitten enemmän, vai murehdinko nyt ihan turhaan? Nyt olisi vinkit ihan paikoillaan :/

8

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entäjälkiehkäisy

      Ajankohta ei selviä tekstistä.

      Oletko kuullut jälkiehkäisystä? Pillerit saa apteekista ja ne toimivat sitä paremmin, mitä varhaisemmin ne ottaa, kun ehkäisy on jäänyt epävarmaksi.
      Pillerit toimivat jopa 3 päivää yhdyntäajankohdan jälkeen. Lisäksi on olemassa pilleri, jonka toiminta-aika on jopa 5 vuorokautta, mutta se saattaa vaatia lääkärissä käyntiä.

      Kondomin käytössä oleellista on myös se, että siitintä pois vedettäessä, kondomin suu pidetään sormilla siitintä vasten. Ei pääse tulemaan luiskahduksia. Luiskahdus on todennäköistä, jos mies on lauennut tai muuten vain lerpahtanut.

      Kondomi on kyllä oikein hyvä ehkäisykeino, mutta kannattaa olla sen kanssa huolellinen.

      • neuvojakaivataan

        Kyllä olen kuullut, ja sitä tässä hieman mietinkin että pitäisikö varmuuden vuoksi ottaa...


      • neuvojakaivataan

        Ja viime yönä tapahtui


    • ex_rouva_varmanen

      Nuoret naiset ovat huomattavasti hedelmällisempiä kuin vanhemmat, joten on ihan mahdollista, että muutama ohi uinut siittiö riittää saamaan raskauden aikaan. Jos sinulla on säännöllinen hormonikierto, pitäisi olla mahdollista laskea, onko raskauden mahdollisuutta. Munasolu elää vain vuorokauden, ja kuolee sitten, jollei ole hedelmöitynyt. Munasolu irtoaa yleensä 14 pv ennen kuukautisia. Siittiöt elävät elimistössä ehkä 3 pv, mutta saattavat elää jopa 5 pv odottamassa munasolua. Eli jos oletettuun kuukautisten alkamispäivään on reilusti alle 2 vkoa, niin raskauden todennäköisyys liene varsin olematon.

      Itse olen vanhempi nainen, nuoruudessa pari vahinkoraskautta. Olen ollut varmoilla päivillä ja keskeytetyllä yhdynnällä 6 v. Todennäköisesti homma on toiminut vain siksi, etten ole enää ikänikään puolesta erityisen hedelmällinen.

      • neuvojakaivataan

        No oon siis 16v Ja tuossa juuri kalenterista katsoin niin kuukautisten pitäisi alkaa 3pv päästä. Eli raskauden mahdollisuuden pitäisi olla siis kohtuu pieni?


    • rintino

      Mun mielest sillo on isompi riski tulla raskaaksi jos menkat on lähipäivinä.... mut en siis oo varma. Suosittelen jos vähänki epäröittää niin hankkia apteekista se jälkiehkäisy pilleri. Mut jos oli kortsu paikoillaan kuitenkin kjn tuli? Niin sillo tuskin paljon spermaa tulee pois kortsusta.... hanki varmuuden vuoks se pilleri apteekista :)

    • Suosittelen myös jälkiehkäisypillerin ottamista. Voisit ainakin olla varmempi, ettet ole raskaana.

    • farmaseuttiopastaa

      Raskaustesti kannattaa tehdä kun tuosta yhdynnästä on kulunut 19 vrk, sitten sen tulokseen vasta voi täysin luottaa. Toki positiivinen on positiivinen, mutta liian aikaisin tehtynä negatiivinen voikin olla positiivinen

      Haitko sen jälkiehkäisyn? Tee testi silti vaikka olisikin sen ottanut. Lue pakkauksen ohje.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe